FELIS ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ από τη Bonum Terrae σε επιλεγμένα Ινστιτούτα Αισθητικής
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ - Λένα Τσικούρη Αισθητικός Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
Η ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΜΙΚΟΥ ΦΩΤΟΣ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ - Λένα Τσικούρη Αισθητικός Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
ΓΗΡΑΝΣΗ του δέρματος - Αιτία και Αντιμετώπιση - ANTIAGING PROJECT από την ΟΣΕΔΑΕ και τη Natural Cosmetics Sempreviva Chem
ΙΑΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥΣ 2018
Η ΠΟΡΕΙΑ ΜΑΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ: ΕΝΩΣΗ ΠΣΑΑΕ - ΕΕΠΑΕ
VIDEO: Η αποτρίχωση είναι ομορφιά - ΟΣΕΔΑΕ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Χρήση της τεχνολογίας Έντονου Παλμικού Φωτός (IPL) και Laser για μόνιμη μείωση της τριχοφυΐας - ΙΣΑΑΚ ΣΑΚΗΣ BSc Biomechanical Engineer, MSc Biomedical Engineer, Ben Gurion University of the Negev, Israel
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Λιπαρό δέρμα - περιποίηση στο ινστιτούτο αισθητικής και περιποίηση στο σπίτι - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Νύχια επιπλοκές - Νίνα Ποτουρίδη Ποδίατρος
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αντιοξειδωτικές θεραπείες για καπνιστές - Barbara Νάνου Αισθητικός Κοσμετολόγος, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Κόκκινα, ερεθισμένα δέρματα - Barbara Νάνου Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αποτρίχωση - ΖΑΠΠΕΙΟ ΔΥΟ FORUM 2017 - Μαρία Κυριάκη - Αισθητικός Κοσμετολόγος ΤΕΙ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Ολοκληρωμένη αντιμετώπιση της ακμής με τα νέας γενιάς προϊόντα - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός Κοσμητολόγος ΑΤΕΙ Αθήνας
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΝΩΣΗ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ - ΔΙΑΛΥΝΑ ΜΑΡΙΑ
«
  • 1
  • 2
  • 3
»

Υαλουρονιδάση για την κατακράτηση υγρών. Η PBSerum ενημερώνει και προτείνει

Με τη σταθερή υψηλή θερμοκρασία αυτή τη σεζόν, είναι απολύτως φυσιολογικό να έχουμε κάποια αρνητικά αποτελέσματα στο σώμα μας, όπως η κατακράτηση υγρών. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το σώμα μας χρειάζεται να χάσει την περίσσεια θερμότητας έτσι ώστε να ρυθμίσει το μεταβολισμό και έτσι τα αιμοφόρα αγγεία διαστέλλονται δημιουργώντας τη χειρότερη κυκλοφορία του αίματος που οδηγεί σε κατακράτηση υγρών.

Είναι πολύ συνηθισμένο να συγχέεται η κατακράτηση υγρών με αύξηση βάρους, ειδικά το καλοκαίρι, όπου επιδεινώνεται λόγω θερμότητας. Η κατακράτηση υγρών επηρεάζει κυρίως τις γυναίκες.

Μεταξύ των παραγόντων που προκαλούν κατακράτηση υγρών είναι:

  • Διαταραχές του κυκλοφορικού συστήματος
  • Κάποια απορρόφηση φαρμάκων
  • Ανισορροπημένη και αποδιοργανωμένη δίαιτα
  • Καθιστική ζωή
  • Στρες και νεύρα
  • Υπερβολικό αλάτι στο φαγητό
  • Υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ 

Μια άλλη πτυχή που επηρεάζει την κατακράτηση υγρών είναι η αφυδάτωση. Το σώμα μας χρειάζεται τα σωστά επίπεδα ενυδάτωσης έτσι ώστε να είναι σε θέση να εξαλείψει την περίσσεια του υγρού, αλλιώς αυτή η ισορροπία δεν μπορεί να διατηρηθεί και συνεπώς το υγρό συσσωρεύεται στους ιστούς μας, οδηγώντας στη συγκράτηση υγρών.

Για το λόγο αυτό το καλοκαίρι με τις υψηλές θερμοκρασίες, τείνουμε να ιδρώνουμε περισσότερο και συνεπώς χάνουμε υγρά στο σώμα μας. Είναι σημαντικό να ανακτήσετε αυτό το υγρό στον οργανισμό σας, ώστε να μην αφυδατωθεί τόσο εύκολα.

Εκτός από τη σημασία της ενυδάτωσης, υπάρχουν και άλλα στοιχεία στις καθημερινές μας συνήθεις και βασικές διατροφικές λεπτομέρειες που θα μας βοηθήσουν να αποφύγουμε και να εξαλείψουμε εντελώς τη συγκράτηση υγρών στο σώμα μας. Ως εκ τούτου, σας δίνουμε αυτές τις συμβουλές, ώστε να μην υπάρχουν δικαιολογίες για να αισθάνεστε φουσκωμένοι αυτό το καλοκαίρι:

  • Θυμηθείτε ότι η διατροφή είναι το 70% των αποτελεσμάτων ενός υγιούς σώματος, επομένως, τρώτε υγιεινά, κατά προτίμηση συμπεριλαμβάνοντας στη διατροφή σας: φρούτα, λαχανικά, ίνες και καλά λίπη όπως το ελαιόλαδο και τα καρύδια. Αποφύγετε τα τηγανητά και τα επεξεργασμένα τρόφιμα, ειδικά την περίσσεια αλατιού, καθώς και τα αλκοολούχα ποτά, τα αναψυκτικά και το κάπνισμα.
  • Ενυδατωθείτε!!! Πίνετε τουλάχιστον 1,5 λίτρα νερού ανά ημέρα. Μπορείτε να το αντικαταστήσετε και με φυσικούς χυμούς ή ροφήματα χωρίς προσθήκη ζάχαρης.
  • Το νερό του ντους είναι μαγικό, καθώς βοηθά στην ενεργοποίηση της κυκλοφορίας σε περιοχές όπου συσσωρεύεται το λίπος. Έτσι προσπαθήστε για τουλάχιστον λίγα λεπτά να κάνετε μπάνιο με κρύο νερό καθημερινά!
  • Περπατάτε 30 λεπτά την ημέρα, κάντε μια βόλτα με το ποδήλατο ή κάντε οποιαδήποτε άσκηση σας αρέσει, γιατί, πέρα από τη βελτίωση της κυκλοφορίας, θα σας κρατήσει την καρδιά σας ενεργή και υγιή.
  • Δεν συνιστάται να παραμείνετε καθισμένοι για μεγάλο χρονικό διάστημα, αν για λόγους εργασίας πρέπει να το κάνετε, μπορείτε να σταματήσετε τουλάχιστον μία φορά την ώρα για να τεντώσετε τα πόδια σας με ένα σύντομο περίπατο γύρω από το γραφείο.
  • Χρησιμοποιήστε ενυδατική κρέμα σε όλο το σώμα σας καθημερινά, κατά προτίμηση κάθε βράδυ πριν πάτε για ύπνο, ώστε τα αποτελέσματά της να ενεργοποιούνται όλη τη νύχτα. Συνιστούμε την PBSerum Draining Power, που αποτελείται από το ένζυμο υαλουρονιδάσης.

Η υαλουρονιδάση είναι μια πρωτεΐνη που υποβαθμίζει το υαλουρονικό οξύ (την ουσία που παρέχει το υγρό) του σώματός μας, ως εκ τούτου, μειώνοντας την περίσσεια του υγρού, έχουμε ένα φαινόμενο αποστράγγισης που βοηθά να απαλλαγούμε από την κατακράτηση υγρών.

Το PBSerum DRAIN έχοντας ως βάση το ένζυμο υαλουρονιδάση  παρέχει μια ισχυρή αποστραγγιστική δράση και βοηθά στη μείωση των κατακρατήσεων. Η HYAL PB 3000  δρα αφαιρώντας πολυσακχαρίτες  από την υπερβολική συσσώρευση τους  που είναι υπεύθυνη για τη διατήρηση των υγρών. Επιπλέον, βελτιώνει την απορρόφηση και τη διασπορά της φωσφατιδυλοχολίνης (λεκιθίνη) για τη βελτίωση της κατανομής του σωματικού λίπους. Προτείνεται για θεραπεία καμπίνας.

 

 

Download attachments:
(0 votes)

Είναι το δέρμα σας έτοιμο για το καλοκαίρι; Δεν υπάρχει χρόνος; Η PBSerum προτείνει

Οι πισίνες, οι παραλίες, οι εκδρομές με πλοία... είναι πλέον κοντά... Το καλοκαίρι είναι εδώ και δεν είμαστε ακόμα έτοιμοι. Δεν αισθανόμαστε άνετα με τις καμπύλες μας, το δέρμα μας δεν είναι έτοιμο για έκθεση στον ήλιο...

Δεν υπάρχει χρόνος για δίαιτες θαύματα ή προσπάθειες στο γυμναστήριο; 

Μην απογοητεύεστε !!

Το πιο σημαντικό είναι να διατηρήσετε έναν υγιεινό τρόπο ζωής και να τον συνδυάσετε με αποτελεσματικά προϊόντα για να δείτε τα αποτελέσματα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Επομένως, σας δίνουμε τις παρακάτω συμβουλές:

Τρώτε καλά: γεύματα πλούσια σε φρούτα και λαχανικά και χωρίς μεταποιημένα προϊόντα και σάκχαρα.

Πιείτε περίπου δύο λίτρα νερού την ημέρα.

Κάντε κάποιο άθλημα ή αφιερώστε τουλάχιστον μισή ώρα την ημέρα για άθληση.

Χρησιμοποιήστε αποτελεσματικά καλλυντικά, με εξαιρετικά συστατικά για να επιτύχετε αποτελέσματα σε κάθε περιοχή του σώματός σας έτσι ώστε να είστε έτοιμοι για αυτό το καλοκαίρι.

Αυτά τα αποτελεσματικά προϊόντα μέσω συγκεκριμένων θεραπειών, βοηθούν στην τόνωση, την ενυδάτωση, τη μείωση της κυτταρίτιδας, την εξάλειψη της χαλάρωσης και την απαλλαγή από το τοπικό λίπος που μας απασχολεί τόσο πολύ στο δέρμα μας.

Τα καλλυντικά PBSerum είναι εξαιρετικά αποτελεσματικά. Η ποιότητα των συστατικών και η μέθοδος παρασκευής εγγυώνται πραγματικά εξαιρετική απόδοση και ασφάλεια, με ορατά αποτελέσματα σχεδόν αμέσως.

Αυτά τα προϊόντα είναι ιδανικά για να σας βοηθήσουν το καλοκαίρι!!! Τα προϊόντα PBSerum (για χρήση στο σπίτι), Professional και Intensive που εφαρμόζονται από αισθητικούς έχουν εξαιρετικά αποτελέσματα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, γι 'αυτό είναι η καλύτερη λύση για κάθε πρόβλημα προσώπου ή σώματος.

Τα προϊόντα μας εστιάζονται σε διαφορετικές παθολογίες, μπορείτε να επιλέξετε από το ευρύ φάσμα προϊόντων μας:

  • Ρυτίδες
  • Θαμπό δέρμα και κηλίδες
  • Σημάδια & ουλές
  • Χαλάρωση προσώπου
  • Λιπαρή επιδερμίδα
  • Φλοιός πορτοκαλιού
  • Κυτταρίτιδα
  • Χαλαρότητα του δέρματος
  • Κατακράτηση υγρών

Η PBSerum προτείνει για τις θεραπείες καμπίνας:

To Renewal VIT EQUILIBRIUM Complex:  Ένα εξειδικευμένο λυοφιλημένο cocktail  που είναι βασισμένο στην κερατινάση και σε ένα σύμπλεγμα βιταμινών A, C, E έχοντας ως αποτέλεσμα τη μείωση  των ατελειών του προσώπου, αυξάνοντας παράλληλα την ελαστικότητα του δέρματος.

Το PB SERUM EXTREME FIRMNESS PLUS (+):  Ένα ισχυρό cocktail σε λυοφιλημένη σύσταση με υψηλής συγκέντρωση κολλαγενάσης, DMAE, Vit C και υαλουρονικού για έντονα προβήματα χαλάρωσης προσώπου.

Η PBSerum προτείνει για φροντίδα στο σπίτι:

PBSerum Smooth Out Power: Ισχυρό προϊόν που δρα ενάντια στην όψη φλοιού πορτοκαλιού λειαίνοντας σημαντικά την υφή του δέρματος. Ιδανικό για την ινώδη κυτταρίτιδα που δημιουργείται από τη φθορά των κολλαγόνων ινών.

Απλώνουμε καθημερινά σε στεγνό και καθαρό δέρμα (1-2 πατήματα της αντλίας συνολικά) για τουλάχιστον 15 μέρες. Να μην αφαιρεθεί με νερό  για τουλάχιστον 2 ώρες.

equilibrium 10u.pngextreme firmnes.pngsmooth out power.png

Download attachments:
(0 votes)

Προστατέψτε την επιδερμίδα σας το καλοκαίρι. Η PΒSerum ενημερώνει και προτείνει

Όλοι γνωρίζουμε καλά τις βλάβες που προκαλεί η έκθεση στον ήλιο στο δέρμα μας. 

Παρόλο που γνωρίζουμε τις επιδράσεις της υπεριώδους ακτινοβολίας και έννοιες όπως SPF, εξακολουθεί να υπάρχει μεγάλη σύγχυση όσον αφορά την προστασία από τον ήλιο. Πόσο υψηλή πρέπει να είναι η προστασία μου; Πόση ποσότητα αντιηλιακού πρέπει να εφαρμόσω; Πόσο συχνά;

Θα εξηγήσουμε σε μια σύντομη περίληψη τους πιο σημαντικούς όρους που πρέπει να ξέρετε για την επιλογή του καλύτερου αντηλιακού για τον τύπο και τις ανάγκες σας.

SPF: Ο συντελεστής προστασίας από τον ήλιο υποδεικνύει πόσο χρόνο θα προστατεύεται το δέρμα σας. Αυτό σημαίνει ότι, για παράδειγμα, ένα SPF 25 θα σας επιτρέψει να καθίσετε στον ήλιο 25 φορές περισσότερο πριν καείτε παρά εάν κάνετε ηλιοθεραπεία χωρίς προστασία.

UV: Η υπεριώδης ακτινοβολία είναι ένα είδος ορατού φωτός υψηλότερης ενέργειας. Διαχωρίζεται σε δύο τύπους: Α και Β.

UVA: ακτίνες που διεισδύουν βαθύτερα στα στρώματα του δέρματος, σπάζουν την κυτταρική δομή, καταστρέφοντας το κολλαγόνο και την ελαστίνη του δέρματος. Κατά συνέπεια, προκαλεί ρυτίδες, χρωματισμό ή ακόμα και μελανώματα.

UVB: είναι εκείνες που επηρεάζουν τα επιφανειακά στρώματα του δέρματος, προκαλώντας ηλιακό έγκαυμα και ακόμη και καρκίνο.

Δείκτης UV: μετρά στην επιφάνεια της γης την ένταση της ηλιακής υπεριώδους ακτινοβολίας και η κλίμακα της αρχίζει στο 0. Ο δείκτης UV θεωρείται υψηλός όταν είναι μεγαλύτερος από 5.

Πόση ποσότητα αντηλιακού πρέπει να βάζω; Πόσο συχνά;

Αν και κάθε δέρμα είναι διαφορετικό, σε όλες τις περιπτώσεις πρέπει να καλύψουμε το σώμα μας πολύ καλά με αντηλιακό και να αφήσουμε το προϊόν να απορροφηθεί στο δέρμα μας τουλάχιστον 15 λεπτά πριν την ηλιοθεραπεία. Σε έναν μέσο ενήλικα, θα πρέπει να εφαρμόσουμε περίπου 30ml προϊόντος και να επαναλάβουμε αυτή την εφαρμογή κάθε 2 ώρες. Επιπλέον, συνιστάται, μετά την είσοδό σας στο νερό, να εφαρμοστεί και το αντηλιακό.

Συμβουλές για έκθεση στον ήλιο:

Αποφύγετε την ηλιοθεραπεία μεταξύ 11 π.μ. και 3 μ.μ. από τη στιγμή που ο δείκτης ηλιακής ακτινοβολίας είναι ο υψηλότερος. Συνιστάται κατά τη διάρκεια αυτών των ωρών να παραμείνετε υπό σκιά ή να εφαρμόσετε υψηλότερο παράγοντα προστασίας και να το εφαρμόσετε ξανά συχνότερα.

Κριτήρια ανάλογα με τους τύπους δέρματος:

Ευαίσθητο δέρμα:

Πρώτα από όλα, πρέπει να χρησιμοποιείτε αντηλιακά χωρίς πρόσθετα αρώματα και να έχετε διαφορετικά προϊόντα ειδικά για το σώμα και το πρόσωπο. Αυτά τα δέρματα απαιτούν συνήθως πολύ υψηλή προστασία, μεγαλύτερη από 30 SPF και να τα εφαρμόζουν κάθε δύο ώρες, ειδικά μετά την είσοδό τους στο νερό ή όταν εκτίθενται στον ήλιο μεταξύ 11 π.μ. και 3 μ.μ.

Λιπαρή επιδερμίδα:

Οι αντηλιακές κρέμες μπορούν να εμποδίσουν τους πόρους και να δημιουργήσουν σπυράκια, οπότε αν έχετε λιπαρό δέρμα, προσπαθήστε να αποφύγετε τις φόρμουλες που βασίζονται σε χημικές ουσίες. Επίσης, προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε τύπους όπως "oil free".

Δέρματα με τάση κηλίδων:

Αντικαταστήστε τις κρέμες με χρώμα με αντηλιακό υψηλής προστασίας (SPF 50) με χρώμα. Επίσης, χρησιμοποιήστε προϊόντα που περιέχουν βιταμίνη C.

Συμβουλές για ηλιοθεραπεία:

  • Αφού κάνετε οποιαδήποτε περιποίηση δέρματος (όπως λέιζερ ή απολέπιση), περιμένετε τουλάχιστον δύο εβδομάδες πριν εκθέσετε τον εαυτό σας στον ήλιο.
  • Μη χρησιμοποιείτε αρώματα ή έλαια εάν πρόκειται να κάνετε ηλιοθεραπεία, καθώς αυτά τα προϊόντα παράγουν φλεγμονή σε συνδυασμό με τις υπεριώδεις ακτίνες.
  • Χρησιμοποιήστε προϊόντα με βιταμίνη C και επίσης με συστατικά που ενυδατώνουν το δέρμα σας, όπως το υαλουρονικό οξύ.

Συνιστούμε 2 ιδανικά προϊόντα για να φροντίζετε και να προστατεύετε το δέρμα σας κατά τη διάρκεια της περιόδου των διακοπών:

1. Wrinkle Hyaluronic PBSerum:

Το υαλουρονικό οξύ έχει την ικανότητα να απορροφά χιλιάδες φορές το βάρος του σε νερό, έτσι ώστε να είναι σε θέση να ενυδατώσει και να μειώσει την απώλεια νερού και έτσι να αποτρέψει την αφυδάτωση του δέρματος.

Μεταξύ των ιδιοτήτων και των οφελών του, μπορούμε να τονίσουμε τα εξής:

  • Ενυδατώνει και παρέχει ελαστικότητα στο δέρμα μας
  • Γεμίζει τις ρυτίδες και τις λεπτές γραμμές έκφρασης
  • Κρατάει σε ισορροπία την ενυδάτωση του δέρματος
  • Βελτιώνει την σταθερότητα του δέρματος
  • Έχει επίσης αντιφλεγμονώδεις και αναγεννητικές ιδιότητες που διεγείρουν την αναγέννηση των ινών κολλαγόνου στους κατεστραμμένους ιστούς του δέρματός μας.

2. Renewal Vit Radiant PBSerum:

Αυτό το προϊόν αποτελείται από τεράστια ποσότητα βιταμίνης C. Αυτή η βιταμίνη είναι ένας εκπληκτικός σύμμαχος ενάντια στην πρόωρη γήρανση, μας δίνει επίσης φωτεινότητα, σταθερότητα, ελαστικότητα και ενοποιεί τον τόνο του δέρματός μας.

Θυμηθείτε ότι η βιταμίνη C είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό, καθώς αποτρέπει τις βλάβες στο DNA των κυττάρων που εκτίθενται στην ακτινοβολία του ήλιου και στις ελεύθερες ρίζες. Ομοίως, αυξάνει τη σύνθεση του κολλαγόνου, έτσι βοηθά στην πρόληψη των ρυτίδων, αυξάνοντας τη φωτεινότητα και ενοποιώντας τον τόνο του δέρματος. Τέλος, είναι ιδανικό για τη διόρθωση και την αποφυγή κηλίδων στο δέρμα μας, λόγω της ικανότητάς του να μεταδίδει μελανίνη και να συνεργάζεται με τη διανομή χρωμάτων.

Η σειρά PBSerum Radiant, η οποία αποτελείται από βιταμίνη C, σε συνδυασμό με το kojic acid και το ένζυμο της κερατινάσης, είναι ιδανική για φωτεινότητα και ενοποίηση του τόνου του δέρματος. 

Για φροντίδα στο σπίτι η PBSerum προτείνει:

PBSerum Daily – AntiWrinkle: Περιέχει 14 φιαλίδια με κερατινάση και υαλουρονικό έτοιμα για χρήση. Αποτελεί μια εντυπωσιακή express θεραπεία ενυδάτωσης δίνοντας όγκο στις λεπτές γραμμές. Συστήνεται εφαρμογή κάθε βράδυ σε στεγνό και καθαρό δέρμα για 2 εβδομάδες. 

PBSerum Daily – Radiant: Περίεχει 14 φιαλίδια με κερατινάση και VitC έτοιμα για χρήση. Αποτελεί μια εντυπωσιακή express θεραπεία ενάντια στις δυσχρωμίες προσφέροντας λάμψη, φωτεινότητα και ομοιογένεια στον τόνο του δέρματος. Συστήνεται εφαρμογή κάθε βράδυ σε στεγνό και καθαρό δέρμα για 2 εβδομάδες. 

 

daily anti wrinkle.pngdaily radiant_72.pngPB SERUM-010.jpgRadiant 10u.png

Download attachments:
(0 votes)

ΟΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΙ-ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΟΙ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ: ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ, ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ

ΈΧΕΤΕ ΣΠΥΡΑΚΙΑ;

Έχουμε τη λύση. 

Αν είστε στην εφηβεία, τα σπυράκια είναι μια φυσιολογική κατάσταση του δέρματος, που  με τις σωστές περιποιήσεις, μπορούμε να σας βοηθήσουμε, ώστε σύντομα ν΄ απαλλαχθείτε από αυτό το αντιαισθητικό φαινόμενο.

Αν δεν είστε στην εφηβεία και έχετε σπυράκια, πάλι, μπορούμε να σας βοηθήσουμε ν΄αποκτήσετε ένα φυσιολογικό δέρμα, χωρίς προβλήματα.

Η αντιμετώπιση του πολύ λιπαρού δέρματος και της ακμής, γίνεται με απόλυτη επιτυχία, αν αλλάξουμε το ΡΗ της επιδερμίδας, έτσι ώστε να δημιουργήσουμε μια βάση, που δεν μπορεί ν΄αναπτυχθεί η ακμή.

Αυτό γίνεται με πολλούς τρόπους, όπως πχ τα κοκτέιλ των οξέων (μόνο χειμώνα), που η τεχνολογία τα έχει κάνει να δρουν στοχευμένα στο δέρμα, από μέσα προς τα έξω, και να πετυχαίνουν έτσι, το ασφαλέστερο αποτέλεσμα. Γίνεται επίσης με ειδική ενυδάτωση (όλο το χρόνο), με προϊόντα τόσο εξειδικευμένα που εξισορροπούν το ΡΗ της επιδερμίδας και ταυτόχρονα της χαρίζουν το νερό που χρειάζεται.

Η φροντίδα στο σπίτι από σας, είναι το ίδιο σημαντική, όσο και η  δουλειά, που κάνουμε στο ινστιτούτο. Εξειδικευμένα καθαριστικά προϊόντα, που καθαρίζουν αλλά δεν στεγνώνουν το δέρμα. Ενυδατικές που εξισορροπούν το ΡΗ, προϊόντα με οξέα, με teatree oil, με vit Α. Σπουδαία όπλα για την καταπολέμηση της ακμής και του λιπαρού δέρματος. Περιποιήσεις που προσφέρουν στο δέρμα νερό και αντιοξειδωτικά, χωρίς να χρειαστεί κανένα φάρμακο, καμιά ζημιά στον οργανισμό.

Με τη συνεργασία του αισθητικού-κοσμητολόγου σας, σε λίγο καιρό, το δέρμα σας δεν θα θυμάται τίποτα από την παλιά κακή εικόνα του. Ούτε και σείς. Θα έχετε την υγιή όψη του δέρματος, που κάθε άτομο επιθυμεί.

ΈΧΕΤΕ ΠΑΝΑΔΕΣ;

Έχουμε τη λύση.

Έχετε παρατηρήσει, ότι όσο κι αν βάζετε αντιηλιακό, οι πανάδες είναι μόνιμες πάνω στο δέρμα και το καλοκαίρι φαίνονται πιο πολύ; Κάτι που  σας προβληματίζει.

Το αντιηλιακό είναι προϊόν της ημέρας για όλο το χρόνο. Χειμώνα-καλοκαίρι. Η σωστή ποσότητα για το πρόσωπο-λαιμό, είναι ένα κουταλάκι του γλυκού. Τους θερινούς μήνες πρέπει ν΄ ανανεώνεται τακτικά, ανάλογα με την έκθεση στον ήλιο. Είναι πολύ απαραίτητο.

Προϊόντα με αναστολείς της τυροσινάσης και ισχυρά αντιοξειδωτικά, πρέπει να εφαρμόζονται στο σπίτι, από εσάς πρωί και βράδυ, απαραίτητα. Βιταμίνη C το πρωί, το βράδυ βιταμίνη Α, χειμώνα καλοκαίρι (εκτός της ρετινόλης, που φοριέται χειμώνα).

Στο ινστιτούτο, το χειμώνα χρησιμοποιούμε στις θεραπείες κοκτέιλ με οξέα ειδικά για ομοιόμορφη χροιά του δέρματος. Το καλοκαίρι ενυδατώσεις με δραστικές λευκαντικές πρώτες ύλες, όπως η αρμπουτίνη, η ρεζβερατρόλη, η βιταμίνη C.

Με τη συνεργασία του αισθητικού-κοσμητολόγου σας, σε δύο βδομάδες το δέρμα σας θα έχει σημαντική διαφορά σε λάμψη και ομοιόμορφη χροιά. Όσο κάνετε αυτά που σας υποδεικνύει ο αισθητικός σας, τόσο πιο λαμπερή επιδερμίδα θα έχετε. Όσο θα περνά ο καιρός, τόσο πιο φωτεινό θα είναι.

ΈΧΕΤΕ ΞΗΡΟ ΚΑΙ ΑΦΥΔΑΤΩΜΕΝΟ ΔΕΡΜΑ;

Είναι το δέρμα σας ξηρό και δεν απορροφά τις κρέμες; Είναι αφυδατωμένο και δεν νιώθετε άνετα;  Το αισθάνεστε θαμπό; Εχει μικρές και πολλές ρυτιδούλες; Έχει χαλάρωση; Έχει χαλάσει το οβάλ; Έχει βαθιές ρυτίδες;

Αν θέλετε άμεσα αποτελέσματα και κάνετε botox ή ενέσιμα για όγκο, μην ξεχάσετε την ενυδάτωση και την αντιοξείδωση, που είναι απαραίτητες περιποιήσεις πριν και μετά, για να είναι το δέρμα σας ελαστικό, και ν΄ αναδεικνύει το αποτέλεσμα του ενέσιμου. Αλλά και η λείανση της επιδερμίδας είναι σημαντική περιποίηση, για να δείχνει το δέρμα νεανικό. Αυτό θα το βρείτε σε μας τους αισθητικούς-κοσμητολόγους.

Αν έχετε υπομονή και προτιμάτε να μεγαλώνετε φυσικά, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να έχετε πιο νεανική όψη, απόλυτα φυσική. Μπορούμε να σας κάνουμε να δείχνετε 10 χρόνια κάτω από την ηλικία σας, και να είστε  πολύ γοητευτική. Άλλωστε η ομορφιά και η γοητεία δεν έχουν ηλικία. Οι κλασσικές θεραπείες της αισθητικής σας προσφέρουν αντιγήρανση, χωρίς καθόλου πόνο. Αντίθετα μάλιστα. Σας ξεκουράζουν, ενώ παράλληλα σας ενυδατώνουν κι ενισχύουν την αντίσταση της επιδερμίδας σας.

ΕΙΣΤΕ ΚΑΠΝΙΣΤΡΙΑ;

Είναι το δέρμα σας θαμπό; Ξυπνάτε το πρωί και αναρωτιέστε «πως είμαι έτσι;» Θέλετε ν΄ αλλάξετε κάτι; Να βρείτε τη χαμένη φρεσκάδα; Είμαστε εδώ για να σας διορθώσουμε. Να σας δώσουμε λάμψη. Να βοηθήσουμε τα κύτταρά σας, να πάρουν το νερό, που χρειάζονται και να το κρατήσουν για να νιώσουν δροσιά και άνεση. Αντιοξείδωση λοιπόν, με βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Βιταμίνη Α για την πάχυνση της επιδερμίδας. Για να μπορεί να κατακρατάει το νερό της. Βιταμίνη C για λάμψη. Βιταμίνη Β3 για ομοιόμορφη χροιά στο δέρμα.

ΈΧΕΤΕ ΤΡΙΧΕΣ;

Η αποτρίχωση είναι η κύρια δουλειά των αισθητικών-κοσμητολόγων. Γιατί δεν δουλεύουμε μόνο με τα LASER. Έχουμε στα χέρια μας, όλες τις μεθόδους, που μπορούν να οδηγήσουν σε μόνιμη αποτρίχωση. Έχετε χνούδι; Σας κάνει η ενζυμική αποτρίχωση. Έχετε λίγες και μεγάλες τρίχες; Η ηλεκτρική αποτρίχωση με βελόνα, θα σας βοηθήσει ν΄απαλλαγείτε. Έχετε πολλές τρίχες σε μεγάλη επιφάνεια; LASER. Θαυματουργό εργαλείο. Σε λίγη ώρα, αποτριχώνεις όλο το σώμα. Σε 8 το πολύ επισκέψεις, έχεις απαλλαγεί από τις τρίχες, μια για πάντα. Προσοχή στο ορμονοεξαρτώμενο τρίχωμα. Αυτές οι περιοχές, θέλουν παλμικό φώς. Το LASER, κάνει παράλληλες τριχοφυίες. Έχοντας μια εμπειρία στην αποτρίχωση πολλών δεκαετιών, μπορούμε να επιλέξουμε το πλέον αποτελεσματικό πρωτόκολλο αποτρίχωσης. Για την δική σας, μοναδική περίπτωση.

Εκπροσωπώντας τους αισθητικούς-κοσμητολόγους

Λένα Τσικούρη
Αισθητικός-κοσμητολόγος
Πρόεδρος ΟΣΕΔΑΕ

 

 

(0 votes)

Το βιβλίο: «Καθημερινό Μάρκετινγκ» είναι υποψήφιο για το βραβείο Public Book Awards 2019 - Ανάδειξε τους μεγάλους νικητές του διαγωνισμού!

Αγαπητές και αγαπητοί,

Με χαρά σας ενημερώνουμε ότι το βιβλίο: «Καθημερινό Μάρκετινγκ» είναι υποψήφιο για το βραβείο: Public Book Awards 2019.

Το βιβλίο είναι γραμμένο από τον Γιώργο Πανηγυράκη, καθηγητή Μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και τον Οδυσσέα Κόλλια, Εκπαιδευτή σε Επιχειρήσεις και στην Δια Βίου Μάθηση και συγγραφέα του μαθήματος e-learning στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών: «Μάρκετινγκ Προϊόντων και Υπηρεσιών Ομορφιάς»: https://elearningekpa.gr/courses/marketing-proiontwn-kai-yphresiwn-omorfias 

Αυτό το βιβλίο απευθύνεται στον εργαζόμενο και τον ιδιοκτήτη μιας μικρής ή μεσαίας επιχείρησης και έχει στόχο να μυήσει την/τον αναγνώστρια/αναγνώστη στο Μάρκετινγκ και στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Οι 52 ιστορίες του βιβλίου που κινούνται ανάμεσα στα όρια του αληθινού, του φανταστικού, του ιδεατού και του πρέποντος, σε υλοποιήσιμα πλαίσια, εμπνέουν, κατευθύνουν και πλάθουν την «ιστορία» του Μάρκετινγκ, με κατανοητό τρόπο και απτά παραδείγματα.

Η διήγηση είναι η αφορμή για δημιουργία νέων και πρακτικών ιδεών, με στόχο την πρόοδο του εμπορίου και της Εξυπηρέτησης του Πελάτη.

Είναι η αντίληψη για τον Πελάτη που κυριαρχεί σε αυτά τα καθημερινά «εμπορικά μυθιστορήματα», μέσα από τα οποία αναδεικνύονται οι αρχές του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών και η αξία της «πελατοκεντρικής» εξυπηρέτησης.

Οι ερωτήσεις στην αρχή κάθε ιστορίας και η αναφορά στις αρχές του Μάρκετινγκ στο τέλος της, μετασχηματίζουν αυτό το βιβλίο σε: «εισαγωγή στο Μάρκετινγκ».

Η ανάγνωση του βιβλίου παρακινεί τον αναγνώστη να αναζητήσει ενημέρωση για τις έννοιες που αναφέρονται και προτάσσει την δημιουργική σκέψη.

Μπορούμε να στηρίξουμε με την ψήφο μας για το βραβείο Public Book Awards το βιβλίο: «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ», που έχει ήδη αναδειχτεί στα δέκα δημοφιλέστερα στην κατηγορία του.

Κάνοντας κλικ στην παρακάτω φωτογραφία, το ψηφίζετε για την τελική νίκη.

Σημαντικό: Μην ξεχάσετε να επιβεβαιώσετε την ψήφο σας (το link θα σας καθοδηγήσει).

 

Ο Οδυσσέας Κόλλιας, μετά από επικοινωνία μαζί του, σας εκφράζει την ευγνωμοσύνη του για την στήριξή σας σε αυτήν του την προσπάθεια.

Facebook : https://business.facebook.com/%CE%9F%CE%B4%CF%85%CF%83%CF%83%CE%AD%CE%B1%CF%82-%CE%9A%CF%8C%CE%BB%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CF%82-Odyssefs-Kollias-1632978116925788/?business_id=1677495009140765 

Instagram: https://www.instagram.com/odyssefs_kollias/ 

Linkedin   : https://www.linkedin.com/in/odyssefs-kollias-b3b4564a/ 

Η ανεπιθύμητη τριχοφυΐα, ως ένδειξη παθολογίας

 

Οι τρίχες είναι ένα από τα εξαρτήματα του δέρματος οι οποίες καλύπτουν την επιφάνεια του εκτός από τις παλάμες, τα πέλματα, την ονυχοφόρο φάλαγγα των δακτύλων και κάποια σημεία των γεννητικών οργάνων. Πότε αυτό το εξάρτημα αρχίζει και γίνεται ενοχλητικό; Όταν αντί για χνούδι, εμφανίζουμε σκούρα, σκληρή και μακριά τριχοφυΐα (τελικό τρίχωμα), σε μέρη που κανονικά θα έπρεπε να είναι άτριχα (πρόσωπο, κοιλιά κλπ). είναι ένα πρόβλημα που απασχολεί κατά κύριο λόγω το γυναικείο πληθυσμό. .  αν και στην εποχή μας όλο και περισσότεροι άντρες ψάχνουν λύσεις αποτρίχωσης.   Επίσης  η εμφάνιση αυξημένης τριχοφυΐας μπορεί να κρύβει ένα πιο σοβαρό πρόβλημα και να αποτελεί σύμπτωμα κάποιας υποκείμενης ενδοκρινικής ή άλλης νόσου για τη διερεύνηση της οποίας θα πρέπει να συμβουλευτούμε ενδοκρινολόγο.

Η παρουσία αυξημένης τριχοφυΐας αφορά δύο νοσολογικές καταστάσεις που ορίζονται ως υπερτρίχωση και δασυτριχισμός.

Ο όρος υπετρίχωση χρησιμοποιείται για να περιγράψει την  ανάπτυξη των τριχών πέρα του φυσιολογικού σε ολόκληρη την επιφάνεια του σώματος με φυσιολογική όμως για το φύλο κατανομή και αφορά τις γυναίκες, τους άντρες και τα παιδιά. Η υπετρίχωση διακρίνεται σε συγγενή χνοώδη που είναι κληρονομική, 

Επίκτητη χνοώδη που παρουσιάζεται σε άτομα με ιστορικό κακοήθους νόσου 

Σε εντοπισμένη, μπορεί να είναι υπεύθυνοι διάφοροι παράγοντες που δρουν τοπικά (ακτινοβολίες) 

και γενικευμένη από παθολογικά αίτια διαταραχή των ενδοκρινών αδένων ή του συνδετικού ιστού ή από τη λήψη ορισμένων φαρμάκων. 

Από την άλλη ο δασυτριχυσμός αφορά μόνο τις γυναίκες και είναι η μετατροπή του τριχώματος, το οποίο είναι κανονικά χνούδι σε τελική τρίχα δηλαδή σκληρή μαύρη τρίχα. Οι γυναίκες αυτές  εμφανίζουν  τριχοφυΐα σε σημεία που κανονικά θα εμφάνιζαν οι άντρες . Οι περιοχές που μας απασχολούν περισσότερο είναι το πρόσωπο, ο θώρακας, η κοιλιά, το στήθος, η εσωτερική πλευρά των μηρών και η πλάτη. Αυτές είναι και οι λεγόμενες ορμονοεξαρτώμενες περιοχές, δηλαδή περιοχές που επηρεάζονται από τις ορμόνες, στην προκειμένη από τα ανδρογόνα. Η ύπαρξη τριχοφυϊας διακρίνεται σε βαθμούς ανάλογα με την πυκνότητα έκφυσης των τριχών και τον τύπο τους, μπορούμε να την διακρίνουμε σε μικρή ποσοτικά τριχοφυΐα, μεγαλύτερη, ακόμα πιο μεγάλη και πλήρης κάλυψη της  περιοχής.

                     

Γιατί όµως κάποιες γυναίκες έχουν περισσότερη τριχοφυΐα και πότε αυτό πρέπει να τις ανησυχήσει; 

Οι λόγοι μπορεί να είναι γενετικοί, ενδοκρινικοί ή φυλετικοί. Οι ορμόνες που ευθύνονται για την αύξηση της τριχοφυΐας είναι τα ανδρογόνα. Οι γυναίκες παράγουν ανδρικές ορμόνες από τις ωοθήκες και τα επινεφρίδια τους. Οι ανδρικές ορμόνες είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη του σκελετού, των τριχών, την έναρξη της εφηβείας, τη σεξουαλικότητα. Σε κάποιες γυναίκες τα επίπεδα των ανδρικών ορμονών είναι αυξημένα πάνω από το φυσιολογικό ή ασκούν πιο έντονη δράση.

Η αυξημένη τριχοφυία από μόνη της δεν υποδηλώνει κάποια ορμονική διαταραχή, εάν όμως συνοδεύεται από τα παρακάτω πρέπει να γίνει έλεγχος από ειδικό γιατρό: 

  • Δασυτριχισμός προσώπου
  • Αραίωση ανδρικού τύπου κεφαλής
  • Λιπαρό δέρμα
  • Βράγχος φωνής
  • Μεγέθυνση κλειτορίδας
  • Ανάπτυξη σκελετικών μυών ανδρικού τύπου
  • Διαταραχές έμμηνης ρύσεως(περίοδο)
  • Υποπλαστικοί μαστοί
  • Πρώιμη σύγκλιση επιφύσεων των οστών
  • Κατανομή λίπους ανδρικού τύπου
  • Αύξηση της libido

Είδη διαταραχών που μπορεί να σχετίζονται με την αυξημένη τριφυία είναι

Η πιο συχνή διαταραχή που σχετίζεται με τα αυξημένα ανδρογόνα είναι το σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών (ΣΠΩ), μπορεί να συνδυάζεται με ακμή, αλωπεκία, παχυσαρκία, ολιγομηνόρροια ή και αμηνόρροια, στειρότητα κλπ .

  • Επινεφριδιακής προέλευσης: συγγενής υπερπλασία επινεφριδίων
  • Νεοπλασίες: ωοθηκών, επινεφριδίων
  • Περιφερικά αίτια ενδοκρινικής φύσεως: μείωση συνδετικής σφαιρίνης SHBG, αύξηση 5α-αναγωγάσης
  • Υπολειτουργία θυρεοειδή, επινεφρίδια, υπερβολική έκκριση κορτιζόλης (σύνδρομο Cushing), υπόφυση (μεγαλακρία).
  • Φαρμακευτικά αίτια. Μερικά φάρμακα μπορούν να προκαλέσουν αυξημένη παραγωγή ανδρικών ορμονών (όπως τα αναβολικά στεροειδή) ή φάρμακα που προκαλούν διακοπή στην περίοδο ή αύξηση στα επίπεδα της προλακτίνης.
  • Τέλος υπάρχει και ο λεγόμενος ιδιοπαθής δασυτριχισμός, όπου έχουμε υπερτρίχωση χωρίς να υπάρχει εμφανής αιτία.

Θεραπεία 

Η υπερτρίχωση, ακόμα και σε ήπια επίπεδα, μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στην ζωή μιας γυναίκας  και να επηρεάσει την ψυχική της ισορροπία. Κάθε γυναίκα που θεωρεί ότι έχει τριχοφυΐα που επηρεάζει την εικόνα που έχει για το σώμα της και την εμφάνιση της, θα πρέπει να το συζητά με την/τον αισθητικό της. Σε περιπτώσεις που υπάρχει υποψία διαταραχής των ανδρικών ορμονών, θα πρέπει να γίνει αξιολόγηση από ενδοκρινολόγο, ο οποίος μπορεί να ζητήσει ειδικές ορμονικές εξετάσεις για να καθορίσει την πιθανή αιτία της υπερανδρογοναιμίας (αυξημένες ανδρικές ορμόνες). Πρώτα πρέπει να αντιμετωπίσει φαρμακευτικά το αίτιο, δηλαδή τη νόσο και δευτερευόντως ο ασθενής θα πρέπει να αντιμετωπίσει την τριχοφυΐα με αισθητικές μεθόδους. Η ριζική εξαίρεση τριχών καλό είναι να αρχίσει 6 μήνες μετά την έναρξη της ορμονικής υποστήριξης. Η ριζική απομάκρυνση τριχών είναι απαραίτητη προκειμένου να υπάρξει οριστικό αισθητικό αποτέλεσμα.

Μέθοδοι μόνιμης απομάκρυνσης των τριχών 

Ως μόνιμη αποτρίχωση ονομάζουμε την οριστική καταστροφή του τριχικού θύλακα και των αναγεννητικών κυττάρων του. 

Η μόνη μέθοδος που επιτυγχάνει οριστική αποτρίχωση θεωρείται η ηλεκτροχειρουργική (ηλεκτρόλυση ή θερμόλυση). Δια μέσου της χορήγησης χαμηλής έντασης ηλεκτρικού ρεύματος. Ενδείκνυται για μικρές περιοχές καθώς είναι χρονοβόρα και επίπονη διαδικασία. 

Η μέθοδος της ενζυμικής αποτρίχωσης με την χρήση πρωτεολυτικών ενζύμων, με καλύτερα αποτελέσματα στο χνοώδες τρίχωμα. Το αποτέλεσμα της δράσης του ενζύμου, έχει να κάνει με την ποιότητα της τρίχας, καθώς και με το χρόνο επανέκφυσης. Συνδυασμός με ηλεκτροχειρουργική είναι η καλύτερη λύση για περιοχές όπως είναι το πρόσωπο.  

Αποτρίχωση με τη χρήση Laser ή με IPL, έχουν επικρατήσει τα τελευταία χρόνια με το λέιζερ σε εξέχουσα θέση. Τα πλεονεκτήματα του είναι ότι απομακρύνει από μεγάλες επιφάνειες το τρίχωμα γρήγορα και σχετικά ανώδυνα. Η λειτουργία τους βασίζεται στην αρχή, ότι η δέσμη φωτός απορροφάται επιλεκτικά μόνο από τη μελανίνη  στη ρίζα της τρίχας και προκαλεί θερμική νέκρωση του βολβού της. Εφαρμόζεται σε όλα τα σημεία του σώματος και  φαίνεται ότι στους περισσότερους ασθενείς που την εφαρμόζουν έχει οριστικά αποτελέσματα, με όχι τόσο καλά αποτελέσματα στο πρόσωπο. Μειονεκτήματα είναι ότι δεν καταστρέφει τις λευκές τρίχες και δεν εφαρμόζεται σε πολύ σκουρόχρωμα δέρματα. 

Μέθοδοι προσωρινής αποτρίχωσης πχ. κερί, χαλάουα κλπ δεν ενδείκνυται για αυτά τα περιστατικά. Απαγορεύονται στις ορμονοεξαρτώμενες περιοχές, όπου με το τράβηγμα, ενεργοποιούμε κάποιες διαδικασίες και μεγαλώνει η ήδη υπάρχουσα τρίχα, αλλά και διπλανοί θύλακοι.

Το συμπέρασμα που συνάγεται είναι ότι οι ασθενείς που εμφανίζουν αυξημένη τριχοφυΐα θα πρέπει να συμβουλεύονται την/τον αισθητικό τους και σε στενή συνεργασία με ενδοκρινολόγο να προχωρούν στην αντιμετώπιση της νόσου (αν υπάρχει) και έπειτα στην αντιμετώπιση της ανεπιθύμητης τριχοφυΐας . 

 

Παρασκευή Καλοφύρη 

Κοσμητολόγος Αισθητικός MSc 

 

(0 votes)

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Αυτή τη φορά ψηφίζουμε – Στηρίζουμε γυναίκες - ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)

ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
Ακαδημίας 6, 106 71 Αθήνα
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
www.eedege.gr

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αυτή τη φορά ψηφίζουμε – Στηρίζουμε γυναίκες

Το Εθνικό Επιμελητηριακό Δίκτυο Ελληνίδων Γυναικών Επιχειρηματιών (ΕΕΔΕΓΕ) καλεί όλους να δώσουν βροντερό παρών τόσο στις αυτοδιοικητικές εκλογές όσο και στις ευρωεκλογές. Η συμμετοχή στην εκλογική διαδικασία δεν είναι ζήτημα δικαιωμάτων αλλά η δική μας φωνή σε όσα μας απασχολούν και διαμορφώνουν την καθημερινότητά μας.

Αυτή την Κυριακή πηγαίνουμε στις κάλπες γιατί η συμμετοχή μας θα κρίνει το μέλλον του Δήμου μας, της περιοχής που ζούμε, της χώρας μας και ολόκληρης της Ευρώπης. Καλούμε όλους εσάς να στείλετε ένα ηχηρό μήνυμα σε όσους αμφισβητούν το ρόλο της γυναίκας στο εγχώριο και ευρωπαϊκό πολιτικό σκηνικό και να στηρίξετε τις γυναικείες υποψηφιότητες. Οι γυναίκες επαγγελματίες, οι γυναίκες επιχειρηματίες μπορούν να συμβάλλουν με τρόπο καθοριστικό στη διαμόρφωση ενός καλύτερου μέλλοντος, πολλαπλασιάζοντας την αναπτυξιακή δυναμική της χώρας.

Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ

Το αντικείμενο του επαγγέλματος του αισθητικού είναι σε όλους μας πολύ γνωστό και οικείο.

Γνωρίζουμε ότι ασχολείται με την εξωτερική εμφάνιση του υγιούς ανθρωπίνου δέρματος και σώματος, με σκοπό να το βελτιώσει, να το ομορφύνει και να προσπαθήσει να το διατηρήσει σε καλή φυσική κατάσταση.

Σήμερα στην εποχή μας, η πρόοδος της τεχνολογίας, και της επιστήμης, ευνοούν και την Αισθητική, η οποία βασίζεται στα επιτεύγματά τους.

Επίσης γνωρίζουμε, ότι ένας σωστός αισθητικός εφόσον ασκεί νόμιμα το επάγγελμά του, θα πρέπει να διαθέτει εκτός από τα πιστοποιημένα από αρμόδιους κρατικούς φορείς επιστημονικά προσόντα και άλλα χαρίσματα που θα τον βοηθήσουν να εξυψώσει την εικόνα του, τόσο στο επαγγελματικό περιβάλλον του, όσο όμως και ευρύτερα στην κοινωνία. Η παιδεία, το ακέραιο ήθος, η επικοινωνία, η σωστή κριτική σκέψη και η τήρηση των κανόνων δεοντολογίας, είναι μερικά από αυτά.

Στόχος του πάντα είναι, μέσω των επιστημονικών μεθόδων που θα εφαρμόσει για τη βελτίωση της εικόνας του ανθρώπου, να μπορέσει να ενδυναμώσει την ψυχοσύνθεσή του, αυξάνοντας έτσι την αυτοεκτίμησή του και την αυτοπεποίθησή του.

Εκτός των παραπάνω προσόντων, μήπως θα πρέπει να διαθέτει και κάτι ακόμα (ουσιώδες…. δημιούργημα της κριτικής σκέψης του);

Την αισθητική αντίληψη περί της έννοιας του ωραίου, του όμορφου;

Τι είναι όμως ομορφιά και πόσο βαθειά επηρεάζει την συμπεριφορά μας;

Η ομορφιά γενικά είναι το χαρακτηριστικό ενός ατόμου, ενός τόπου, ενός αντικειμένου ή μιας ιδέας που προσφέρει μια αέναη εμπειρία απόλαυσης, ευχαρίστησης, νοήματος και ικανοποίησης. Η έννοια του ‘όμορφου’ συχνά περιλαμβάνει και την περίπτωση όπου μια ύπαρξη βρίσκεται σε πλήρη ισορροπία και αρμονία με την φύση, κατάσταση η οποία μπορεί να οδηγήσει σε αισθήματα έλξης και συναισθηματικής ευημερίας.

Η ομορφιά μελετάται ως κλάδος της αισθητικής, της κοινωνιολογίας, της κοινωνικής ψυχολογίας και του πολιτισμού.

Ο χαρακτηρισμός ενός ανθρώπου ως όμορφου, είτε σε ατομικό επίπεδο είτε κατά κοινή ομολογία, βασίζεται συχνά και σε κάποιο συνδυασμό εσωτερικής ομορφιάς, και εξωτερικής ομορφιάς. Η πρώτη περιλαμβάνει την προσωπικότητα του, και η δεύτερη τους φυσικούς σωματικούς παράγοντες, όπως η υγεία, η νεότητα, η χροιά της δέρματος του προσώπου, η αρμονία του σώματος, η συμμετρία, σεξουαλικότητα.

Ο άνθρωπος σε όλη τη διάρκεια της ιστορίας του, εκφράζει θαυμασμό και ορισμένες φορές λατρεία για την εικόνα του ωραίου και τη δυνατότητα που έχει μέσω της μεταμορφώσεως του να το επιτύχει.

Ακολουθώντας την διαδρομή μέσα από τη μυθολογία και την παγκόσμια ιστορία συμπεραίνουμε ότι το ενδιαφέρον για την ομορφιά αρχίζει από τότε που ο άνθρωπος είδε το είδωλό του στο νερό…. Σημαντικό είναι όμως να δούμε σήμερα, όχι την εικόνα που αντικατοπτρίζεται στο είδωλό του, αλλά την εικόνα που βλέπει και διαμορφώνει μέσα στο μυαλό του.

Η πρώτη εικόνα που έχουμε για τον εαυτό μάς διαμορφώνεται μέσα στην οικογένεια, με τα όνειρα και τα σχέδια που κάνουν οι γονείς μας για μάς.

Η εικόνα που έχουμε εμείς οι ίδιοι για τον εαυτό μας μπορεί να αλλάζει σε διαφορές χρονικές στιγμές και καταστάσεις, ωστόσο όμως πάντα παραμένει βασική αρχή της αυτοεκτίμησης. Και η αυτοεκτίμηση έχει να κάνει με την πίστη προς τον εαυτόν μας και τις ικανότητες μας. Συνδέεται δε, άμεσα με αυτά που αισθανόμαστε ότι μας αξίζουν.

Παρά το γεγονός ότι οι παράγοντες που καθορίζουν τα πρότυπα της ομορφιάς σε κάθε εποχή σχετίζονται άμεσα με τις θρησκευτικές παραδόσεις, τα λαϊκά έθιμα, τις κλιματολογικές συνθήκες, το οικονομικό επίπεδο, την πνευματική κουλτούρα και τα κοινωνικά πρότυπα κάθε κοινωνίας, δεν υπήρξε ιστορική περίοδος στη διάρκεια της οποίας να σταμάτησε το ενδιαφέρον των ανθρώπων για την ομορφιά.

Η έννοια της ομορφιάς είναι λοιπόν κάτι που γεννιέται μαζί με τον άνθρωπο και δεν διαχωρίζει φύλλα.

Κάθε πολιτισμός αναπτύσσει τη δική του αντίληψη περί Ομορφιάς και Ασχήμιας.

Η μελέτη της αισθητηριακής αντίληψης για την γνώση του ωραίου, είναι η βασική έννοια του όρου Αισθητική και είναι φανερό, ότι προήλθε από την ελληνική λέξη αίσθηση και συνδέεται άμεσα με την ενέργεια του ρήματος αισθάνομαι.

Οι περισσότεροι έχουμε μια ασαφή ιδέα γύρω από τον όρο αισθητική. Γενικά σαν αισθητική ορίζεται η φιλοσοφία του ωραίου και γενικότερα το αισθητικά αξιόλογου. Είναι ο κλάδος της φιλοσοφίας που ασχολείται με τον ορισμό του ωραίου. O όρος ‘αισθητική’ παράγεται από την ‘αίσθηση’, δηλαδή την εμπειρία που προσλαμβάνουμε μέσω των αισθήσεων. Όλα τα οπτικά και ηχητικά μηνύματα φτάνουν σε μας μέσω των αισθήσεων μας.

Η Αισθητική, δηλαδή η περί το κάλλος συζήτηση, αποτελεί σήμερα το τέταρτο στοιχειώδες τμήμα της Φιλοσοφίας μετά την Ηθική, τη Γνωσιολογία και τη Μεταφυσική. Φυσικά δεν ασχολείται μόνο με τα φαινόμενα της τέχνης, αλλά και με οτιδήποτε υπάρχει στην φύση και με τις εντυπώσεις και αντιδράσεις που αυτά μας προκαλούν.

Τι είναι όμως ομορφιά; και πόσο βαθιά επηρεάζει την συμπεριφορά μας; Η ομορφιά εξαρτάται από το μάτι αυτού που βλέπει, άρα μπορεί να είναι υποκειμενική. Η αξία της ομορφιάς καθορίζεται από τις εκάστοτε κοινωνίες στις οποίες ζούμε και από τους ανθρώπους που περιστοιχιζόμαστε. Και καταλήγουμε να συμφωνούμε με αυτό, χωρίς δεύτερη σκέψη.

Η αντίληψη της αισθητικής γενικότερα είναι φυσική ή επίκτητη; Ελέγχεται από τα γονίδια ή από την ανατροφή της εμπειρίες και τις συνήθειες μας; Η προσπάθεια κατανόησης οδηγεί στην γενικότερη άποψη ΄ότι μπορεί να είναι και φυσική και επίκτητη. Σε αυτό συμβάλλει η ανάπτυξη της ατομικής και κοινωνικής κουλτούρας του κάθε ανθρώπου. Η γνώση, η κριτική σκέψη και ή δημιουργικότητα είναι βασικά στοιχεία της.

Η ομορφιά, έχει εξαιρετική σημασία στις σύγχρονες κοινωνικές αξίες, καθώς σε αυτή φαίνεται να βασίζεται σημαντικά η κατάκτηση της επιτυχίας στην κοινωνική και οικονομική σφαίρα..

Η εξωτερική εμφάνιση είναι ένας σημαντικός παράγοντας της προσωπικότητας, γιατί πάνω σε αυτή στηρίζονται οι πρώτες εντυπώσεις σε οποιοδήποτε πλαίσιο και αν κινηθεί ένα άτομο.

Η αναζήτηση της ομορφιάς ως μέσο κατάκτησης της κοινωνικής /οικονομικής επιτυχίας, είναι το «όχημα» που κινεί την βιομηχανία ομορφιάς, και αυτό, γιατί στην καθημερινότητά μας ερχόμαστε σε επαφή με ένα μεγάλο αριθμό εικόνων, φωτογραφιών και μηνυμάτων που απεικονίζουν, παρουσιάζουν και διαφημίζουν το «τέλειο».

Μέσω της τηλεόρασης, των ταινιών, των διαφημίσεων και άλλων οπτικών μέσων τα πρότυπά μας για την αποδεκτή και απορριπτέα εμφάνιση σταδιακά ομογενοποιούνται και όλοι τελικά αναζητούμε την ίδια εικόνα. Την εικόνα που μας προβάλλουν και είναι αυτή που έχουν καταφέρει να μας ικανοποιεί.

Τα τελευταία χρόνια διανύουμε μια εποχή που δίνει έμφαση στην εμφάνιση, στο πρόσωπο, στο σώμα στην ένδυση και γενικότερα την δημόσια προβολή του εαυτού μας. Ο σημερινός άνθρωπος έχει μια αυξανόμενη ανησυχία για το καθημερινό του πρότυπο.

Εδώ ο Αισθητικός καλείται να επέμβει, να βελτιώσει την εξωτερική εμφάνιση, χρησιμοποιώντας έναν ευρύ φάσμα παρεμβάσεων, μέσων και τεχνικών, προκειμένου να επαναφέρει και να διατηρήσει σε μια πιο νεανική όψη το πρόσωπο και το σώμα του. Φαίνεται λοιπόν πως η εξωτερική περιποιημένη εικόνα επιδρά σαν ζωτικός παράγοντας στην ζωή ενός ανθρώπου και αντανακλά την ανάγκη για αποδοχή από το κοινωνικό, εργασιακό και προσωπικό περιβάλλον.

Και ερχόμαστε τώρα να ορίσουμε την σημερινό πρότυπο ομορφιάς.

Μπορούμε πιστεύετε;

Ποιά η γυναικεία ομορφιά;…. Από που εμπνέονται οι σημερινοί δημιουργοί; Μήπως οι δημιουργοί είναι τα ΜΜΕ, οι πολυεθνικές και η διαφήμιση; Από εκεί παράγεται σήμερα η γνώση και η επικοινωνία. Τι μας προβάλουν; Ποιο είναι το μοντέλο της εποχής; Την ομορφιά της πρόκλησης ή την ομορφιά της κατανάλωσης; Έχουν καταφέρει με τα μηνύματα που μας "θρέφουν" να "τα ομογενοποιούμε " όλα στον εγκέφαλο μας και έτσι να μας καθιστούν καταναλωτικά "όντα", τα οποία θα καταναλώνουν και τα φθηνά και τα χυδαία με τον ίδιο τρόπο, έτσι ώστε να χάνουν όλα τη σημασία τους.

Υπάρχει έμπνευση; Δημιουργία; Αισθητική αντίληψη; ή όλα στο βωμό του κέρδους. Μήπως χάθηκε η κριτική σκέψη και το αισθητικό πρότυπο μέσα από τις προτάσεις τις κατανάλωσης; Σταματήσαμε να είμαστε πολίτες, άνδρες, γυναίκες και ονομαζόμαστε μόνο καταναλωτές. Σαν παθητικοί θεατές έχουμε χάσει το ανθρώπινο δικαίωμα της επιλογής. Η αισθητική αντίληψη μας, ορίζεται όχι από ποιότητες αλλά από μεγέθη. Ένα είναι σίγουρο, η αισθητική ενός λαού θεωρείται το απόσταγμα του πολιτισμού του.

Φτάσαμε σε μια εποχή που θέλουμε να είμαστε όλοι ίδιοι. Ζούμε στην εποχή του «φαίνεσθε» και πόσο βασικό ρόλο παίζει στις διαπροσωπικές μας σχέσεις. Ποιο είναι το ανθρώπινο μοντέλο; Το μάτι είναι το κυρίαρχο όργανο και η κοινωνία μας έχει μετατραπεί σε μια οπτική κουλτούρα…Δεχόμαστε καθημερινά πολλά μηνύματα και είμαστε οι τελικοί αποδέκτες. Η δύναμη της εικόνας έχει εισβάλλει βίαια στην ζωή μας. Η καθημερινή βία που μας δείχνουν, μας επηρεάζει και μας κάνει να συμφωνούμε με μια αισθητική μετριότητα.

Μας προσφέρουν ότι θέλουν, αν και μας βεβαιώνουν ότι σαν ενήλικες πολίτες είμαστε ελεύθεροι και έχουμε το δικαίωμα επιλογής και έτσι μπορούμε να απορρίπτουμε ότι δεν μας αρέσει. Τελικά αυτό είναι αλήθεια; Φυσικά όχι! Καταφέρνουν να αποδεχόμαστε αυτό που μας προσφέρουν. Οι εικόνες παρουσιάζουν γυναίκες σαν ανδρόγυνα μοντέλα, αδύνατα σώματα, σχεδόν αναιμικές φιγούρες με γραμμώσεις στην κοιλιά και στα μπράτσα, ή σώματα με στήθη εξεζητημένα και πρόσωπα αψεγάδιαστα, μάλλον ανύπαρκτα, γιατί έχουν υποστεί τελειοποίηση μέσω της ψηφιακής επεξεργασίας. Μας θυμίζουν συνεχώς ότι το τέλειο σώμα και το τέλειο πρόσωπο είναι το κλειδί της ευτυχίας και της επιτυχίας. Μας κάνουν να αισθανόμαστε ότι είμαστε άσχημοι;

Και έτσι γινόμαστε πολύ ευάλωτοι. Αυτά τα πρότυπα ομορφιάς συνήθως εξυπηρετούν ένα σκοπό.

Και αυτός είναι οικονομικός. Οι ουτοπικές προσδοκίες τους, να γίνουμε όπως τα πρότυπα που μας προβάλλουν, αυξάνουν τα έσοδα των διαφημιστικών εταιρειών και των ΜΜΕ. Δηλαδή αυτών που τα δημιούργησαν. Η ευημερία τους βασίζεται στην προώθηση μύθων εξωτερικής εμφάνισης, ομορφιάς.

Καθημερινά κατακλυζόμαστε από γεροντοφοβικά μηνύματα. Η έμφαση που δίνεται στη νεότητα σημαίνει ότι οι γυναίκες που γερνούν περνούν στο περιθώριο. Οι εικόνες που μας προβάλλουν, μας διαμορφώνουν συγκεκριμένα μοντέλα. Εστιάζονται στην επιμήκυνση της νεότητας και στην αποφυγή κάθε σωματικής παρακμής. Το γήρας αποτελεί ασθένεια, αν και άλλοτε αποτελούσε σοφία. Η εμμηνόπαυση είναι κατακριτέα.

Που είναι η γυναικεία ύπαρξη; Η γυναίκα έχει γίνει τελικά το «πιο όμορφο αντικείμενο της κατανάλωσης».

Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα, οι γυναίκες να μετρούν την αυτοεκτίμησή τους και την αυτοπεποίθησή τους μέσα από τις εικόνες που προβάλλονται. Έτσι η ομορφιά να αποτελεί ένα καθαρά εμπορευματοποιημένο «αγαθό».

Ένας ολόκληρος μηχανισμός στηρίζεται στην κάλυψη των ανασφαλειών των ανθρώπων και όχι στην προέλευση και τη αντιμετώπισή τους.

Ας ρίξουμε ένα βλέμμα γύρω μας. Μέσα στο κύκλο μας στην οικογένεια μας τους φίλους μας. Ας κοιταχτούμε στα μάτια και ας αναρωτηθούμε. Είναι έτσι η γυναίκες; οι φίλες μας, οι αδελφές μας, οι μητέρες μας, οι γυναίκες που βλέπουμε καθημερινά στο δρόμο μας να πορεύονται μαζί μας…. γενικά οι γυναίκες της διπλανής πόρτας; …

Είναι γνωστό, όπως αναφέρθηκε, ότι το πρότυπο της ομορφιάς αλλάζει σύμφωνα με την ιστορική εποχή, τον πολιτισμό και την κοινωνία. Αυτό που ήταν ελκυστικό κάποτε σήμερα δεν θεωρείται, και δεν είναι αποδεκτό. Αλλάζει με το πέρασμα του χρόνου και διαφέρει στις εκάστοτε κουλτούρες. Για παράδειγμα στην κοινωνία που ζούμε η παχυσαρκία αποτελεί μάστιγα και προσπαθούμε να την αποφύγουμε με κάθε θυσία. Δεν ήταν όμως πάντοτε έτσι. Από ότι γνωρίζουμε από τη Δυτική τέχνη της Αναγέννησης οι καλλιτέχνες απέδιδαν διαφορετικά τους ανθρώπους στα έργα τους.

Καταλαβαίνουμε ότι το να είσαι παχύς ήταν της μόδας, ως σημάδι ομορφιάς για τις γυναίκες και ευημερίας για τους άνδρες.

Σήμερα τα μοντέλα, με την έννοια του προτύπου, έπαψαν να είναι εύσωμα κι έγιναν υπερβολικά αδύνατα, υπερβολικά μυώδη. Τα θύματα της νευρογενούς ανορεξίας αυξήθηκαν κατακόρυφα, ενώ τα νούμερα των ρούχων μίκρυναν σε ρατσιστικό βαθμό.

Όμως υπάρχουν και κάποια κοινά αποδεκτά χαρακτηριστικά, τα οποία συνθέτουν την εικόνα μιας ωραίας γυναικείας ή ανδρικής φιγούρας. Γενικά η συμμετρία των χαρακτηριστικών του προσώπου και του σώματος και μια υγιής εμφάνιση, είναι σημάδια για μια αποδεκτή γοητευτική εικόνα.

Κατανοούμε όλοι μας ότι, τα πρότυπα περί κάλους διαφοροποιούνται συνεχώς. Εντάξει, αλλά δεν μπορώ να φανταστώ ώριμες γυναίκες να κυνηγούν μύθους και ουτοπίες, νέα κορίτσια να υποφέρουν από νευρική ανορεξία ή να φλερτάρουν με την αισθητική χειρουργική νομίζοντας ότι, έτσι βελτιώνουν την ψυχική τους υγεία. Σημεία των καιρών μας;

Βρισκόμαστε σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης. Τα ναι γίνονται όλο και πιο συχνά όχι.

Επιχειρήσεις ερημώνουν ή καταργούνται.

Να βλέπουμε τα πράγματα ρεαλιστικά, στις πραγματικές τους διαστάσεις, έτσι θα καταλαβαίνουμε και την πραγματική αξία τους.

Ας προβληματιστούμε και ας προσπαθήσουμε να αποκτήσουμε την κατάλληλη γνώση, ανοικτό μυαλό, ώστε να αναπτύξουμε σωστή κριτική σκέψη, και να εξοικειωθούμε με μια οπτική κουλτούρα περισσότερο ανθρώπινη, και αισθητικά αποδεκτή.

Κάθε αισθητική μας παρέμβαση ή συμβουλή να εξυψώνει τον επαγγελματία αισθητικό. Να είναι πραγματοποιήσιμη και όχι ουτοπική. Να βοηθήσει τους ανθρώπους να έχουν ρεαλιστικές προσδοκίες να συμφιλιωθούνε με την εμφάνισή τους.

Νομίζω αξίζει τον κόπο! Άλλωστε το οφείλουμε στους νέους, και κυρίως στους νέους αισθητικούς.

Σας Ευχαριστώ για την προσοχή σας.

Ελεάνα Τσαούλα

 

Βιβλιογραφία

1.Berry,B.,Ομορφιά και Προκατάληψη: Η δύναμη της εμφάνισης (μτφρ. Ρίτα Περδίκα-Κική Τεκτονίδου), Αθήνα: Πολύτροπον, 2008

2.Γιανναράς, Α., Θέματα παραδοσιακής και σύγχρονης Αισθητικής, Αθήνα, Πανεπιστημιακές εκδόσεις.

3.Γλυκοφρύδη-Λεοτσίνη, Α., Εισαγωγή στην αισθητική, Αθήνα; Συμμετρία, 2008

4.Δηλάκη Γ., Φλερτάροντας με την αισθητική χειρουργική, Αθήνα: Λυκόφως, 2013

5.Έκο, Ο.,(επιμ.), Ιστορία της Ομορφιάς (μτφρ. Δήμητρα Δότση-Χρίστος Ρομποτής), Αθήνα: Καστανιώτης, 2006 β΄έκδοση

6.Ζαμπάκος, Ι., Το κάλλος του Σώματος, Αθήνα: Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ, 2004

7.Goffman, E., Η παρουσίαση του εαυτού στην καθημερινή ζωή(εισαγωγή: Δήμητρα Μακρυνιώτη-μτφρ, Μαρία Γκόφρα), Αθήνα: Αλεξάνδρεια, 2006

8.Papadopoulos, L., Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου(μτφρ Μαίρη Νταή), Αθήνα: Διόπτρα 2006

9.Vigarello,G., Η ιστορία της ομορφιάς, Αθήνα: Αλεξάνδρεια,2007

 

 

(1 Vote)

Αρχές και αξίες της κοινότητας των αισθητικών, επαγγελματική ηθική και δεοντολογία

Σεβασμός

στις αρχές του επαγγέλματος και στα όρια μεταξύ συναφών επαγγελμάτων,

στις ηθικές αξίες που έχουμε διδαχθεί στις σπουδές μας, σαν άνθρωποι και σαν επιστήμονες,

στον άνθρωπο και στο δέρμα πάνω στο οποίο δουλεύουμε,

στο περιβάλλον,

στον συνάδελφο.

Τήρηση κατά την άσκηση του επαγγέλματός μας
των επαγγελματικών δικαιωμάτων και των όσων διδαχθήκαμε στις σπουδές μας.

Δεν χορηγούμε φάρμακα & δεν κάνουμε διάγνωση. 

Σεβασμός του περιβάλλοντος

Χρησιμοποιούμε αναλώσιμα κατά προτίμηση ανακυκλούμενα.

Δεν πετάμε λιπαρά προϊόντα και λάδια στους κοινούς κάδους. Ανακυκλώνουμε

Δεν πετάμε βελόνες και αιχμηρά αντικείμενα στους κάδους. Έχουμε τους ειδικούς υγειονομικούς κάδους.

Κάνουμε οικονομία με την σωστή έννοια. 

Επαγγελματική συμπεριφορά είναι

Να υπολογίζουμε τους συναδέλφους της περιοχής μας, συνεργαζόμενοι και όχι ανταγωνίζοντάς τους.

Οι τιμές στην περιοχή δεν πρέπει ν΄αποκλίνουν πολύ.

Δεν κατεβάζουμε τις τιμές πέραν κάποιων λογικών ορίων.

Δεν κατεβάζουμε τις τιμές, όταν κάποιος ζεί από αυτό. (πχ αν κάνετε νύχια, μην κατεβάζετε τις τιμές κάτω από τον μέσον όρο της αγοράς. Σκεφθείτε ότι κάποιος ζει μόνο από αυτό).

Δεν κατηγορούμε συναδέλφους σε πελάτες.

Δεν χάνουμε χρόνο σε ζητήματα που έχουν κάθε είδους χαμηλό βαθμό.

Αναλαμβάνουμε το κομμάτι της ευθύνης που μας αναλογεί.

Μοιραζόμαστε με τον πελάτη την ευθύνη μιας επεμβατικής συνεδρίας

Δεν δημιουργούμε προσωπικές σχέσεις με τους πελάτες. Στεκόμαστε στο ύψος του επαγγέλματός μας

Ανακαλύψτε τα καλύτερα εστιατόρια και κάντε κράτηση online

αποκλειστικές εκπτώσεις και προνόμια σε επιλεγμένα εστιατόρια

εξαργύρωση πόντων κ.α.

Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Σαντορίνη, Κέρκυρα, Μύκονος, Χανιά, Ρέθυμνο, Ηράκλειο, Ρόδος  

κατασκευή ιστοσελίδας, Search Engine Optimization (SEO), προώθηση από exceliso.com