Η ΠΟΡΕΙΑ ΜΑΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ: ΕΝΩΣΗ ΠΣΑΑΕ - ΕΕΠΑΕ
VIDEO: Η αποτρίχωση είναι ομορφιά - ΟΣΕΔΑΕ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Χρήση της τεχνολογίας Έντονου Παλμικού Φωτός (IPL) και Laser για μόνιμη μείωση της τριχοφυΐας - ΙΣΑΑΚ ΣΑΚΗΣ BSc Biomechanical Engineer, MSc Biomedical Engineer, Ben Gurion University of the Negev, Israel
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Λιπαρό δέρμα - περιποίηση στο ινστιτούτο αισθητικής και περιποίηση στο σπίτι - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Νύχια επιπλοκές - Νίνα Ποτουρίδη Ποδίατρος
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αντιοξειδωτικές θεραπείες για καπνιστές - Barbara Νάνου Αισθητικός Κοσμετολόγος, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Κόκκινα, ερεθισμένα δέρματα - Barbara Νάνου Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αποτρίχωση - ΖΑΠΠΕΙΟ ΔΥΟ FORUM 2017 - Μαρία Κυριάκη - Αισθητικός Κοσμετολόγος ΤΕΙ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Ολοκληρωμένη αντιμετώπιση της ακμής με τα νέας γενιάς προϊόντα - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός Κοσμητολόγος ΑΤΕΙ Αθήνας
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΝΩΣΗ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ - ΔΙΑΛΥΝΑ ΜΑΡΙΑ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ - ΜΠΙΣΜΠΙΚΗ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ
«
  • 1
  • 2
  • 3
»

Προσωπικό Marketing για Επαγγελματίες της Ομορφιάς Είμαι…. και φαίνομαι!

Είστε Επαγγελματίες της Ομορφιάς. (Πολύ χαίρομαι, γιατί ο τομέας σας - ως γυναίκα - πάντα με ενδιέφερε).

Και μάλλον έχετε την ανησυχία της καριέρας σας. Ας πούμε… να της δώσετε λίγο boost – λίγο ώθηση.

Για αυτό διαβάζετε αυτό το άρθρο. Καλά κάνετε!

Για την επαγγελματική σας επιβίωση και ανέλιξη, πρέπει ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ. Θα ξεκινήσουμε από τα απλά & εύκολα. Διαβάστε τα, σκεφτείτε τα! Είναι η αρχή για να είστε και να φαίνεστε Επαγγελματίας!

Τα υπόλοιπα, με τον καιρό….

Ας ξεκινήσουμε.

Να ξέρετε ότι τα παρακάτω σας τα προτείνω ως άνθρωπος με 3 ταυτόχρονες ιδιότητες:

1) ειδικός στο Marketing

2) πελάτισσα, που έχει επισκεφτεί άπειρα studios ομορφιάς (νύχια, μαλλιά, αισθητική…)

3) λάτρης του αντικειμένου της Αισθητικής γενικότερα.

1. Συνέπεια στα ραντεβού. Μπήκε η κυρία που έχει ραντεβού στις 14:00. Τα μάτια μας κατευθείαν πάνω της ακόμα κι αν μιλάμε στο τηλέφωνο (το αφήνουμε για 2’’ για μια καλησπέρα). Ευγένεια και όχι αδιαφορία. Μην την αφήνετε να περιμένει όρθια μέχρι να κλείσετε το τηλέφωνο. Ακόμα και για το ραντεβού της, μην την καθυστερήσετε περισσότερο από 7 λεπτά (τόσο θέλει να βγάλει το παλτό της, να κάτσει κάπου και να ρίξει μια ματιά στο κινητό της). Επίσης, απαντάμε στο τηλέφωνο όχι με ένα ‘’Ναι;’’ ή ένα ‘’Παρακαλώ;’’ (μήπως πήρα λάθος;), αλλά με π.χ. ‘’BodyShape παρακαλώ!’’.

2. Κέρασμα καλωσορίσματος. Δείχνει φιλοξενία και δεν κοστίζει. Δείχνει στην κυρία το ενδιαφέρον σας ότι ‘’Κυρία μου ήσασταν στο δρόμο και κάτι χρειάζεστε για να ξαποστάσετε’’. Προτιμήστε να προσφέρετε κάτι που να ταιριάζει με τον τομέα σας (όχι βότκα–πορτοκάλι, ούτε καν καφέ), αλλά ένα ρόφημα αρμόζον στην Αισθητική π.χ. τσάι ή ένα ποτό αύξησης μεταβολισμού: νερό-μήλο-κανέλα, πράσινο τσάι-πορτοκάλι-λεμόνι-lime, ένα αφέψημα αποτοξίνωσης κλπ).

3. Κάντε τον πελάτη να νιώσει όμορφος και σημαντικός. Χωρίς να σας παρεξηγήσει. Δεν χρειάζονται πολλές ερωτήσεις του στιλ: τι δουλειά κάνετε, είστε παντρεμένη, πόσα παιδιά έχετε. Αλλά… έχετε πολύ ωραίο χρώμα στις ανταύγειες σας, ελπίζω να βρήκατε εύκολα το χώρο μας, όποτε έχετε χρόνο ελάτε να σας δείξουμε τη νέα μας θεραπεία για προσθετική βλεφαρίδων, χωρίς καμία χρέωση. Εφεύρετε τρόπους να την ξαναφέρετε σύντομα στο χώρο σας.

4. Προσέχετε την εμφάνισή σας. Πάντα ‘’στην τρίχα’’. Αυτό πουλάτε. Την εμφάνιση. Πάντα περιποιημένες/οι. Μαλλιά, μακιγιάζ, νύχια, ρουχισμός, παπούτσια, ΟΛΑ! Περιποιημένες, αλλά όχι κραυγαλέες. Less is more. Βάλτε τη γυμναστική στη ζωή σας. Είστε Αισθητικοί και η αισθητική της εμφάνισης σας είναι το Α και το Ω για να προσελκύσετε κάποιον. Ακόμα και το ντύσιμό σας – αν δεν είναι η κλασική (αλλά μοντέρνα) ποδίτσα – ρωτήστε έναν στιλίστα για το ποια είναι η σωστή εμφάνιση. Θα σας αναλύσει και θα συνδυάσει το επάγγελμά σας με την προσωπικότητά σας. Είναι κι αυτοί επαγγελματίες στον τομέα τους. 

5. Διατηρούμε ψυχραιμία ό,τι να γίνει! Μια από της έννοιες του Επαγγελματία είναι η Ψυχραιμία. Δείξτε με τη συμπεριφορά σας ότι ‘’Ξέρω να χειρίζομαι καταστάσεις. Έχω την εμπειρία και θα βρούμε λύση.’’ Θα ζητήσετε συγνώμη, απλά και ειλικρινά, όταν πρέπει. 

6. Προσαρμοστείτε στα δεδομένα της αγοράς. Παράδειγμα, εφόσον η αγορά πλέον λειτουργεί κατά μεγάλο ποσοστό μέσω internet, πρέπει να ‘’μπείτε’’ στο internet. Τέλος! Ρωτήστε συναδέλφους σας, έναν επαγγελματία της διαφήμισης, δείτε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας, προϋπολογίστε το κλπ. ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ στο επαγγελματικό σας προφίλ στα Δίκτυα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media π.χ. Facebook). Αυτό - θα συνιστούσα - να το αφήσετε σε έναν ειδικό. Αυτός θα σας ψυχολογήσει και θα σας προτείνει πού, τι, πώς πρέπει να εμφανίζεστε online. ΣΙΓΟΥΡΑ οι πελάτες θα σας αναζητήσουν εκεί πριν έρθουν στο χώρο σας!!!! Πρέπει να υπάρχει ταύτιση λοιπόν.

7. Απολαύστε τη δουλειά σας. Έτσι δίνετε άλλη διάσταση και στην καθημερινότητα σας και στον πελάτη. Η θετική ενέργεια της δικής σας απόλαυσης, περνάει μέσα από τα χέρια σας, μέσα από το άγγιγμα σας…. στην πελάτισσα. Θα ξαναέρθει….

8. Δώστε προτεραιότητα: πρώτα ποιότητα και μετά τζίρος. Και αυτό θα φανεί στη δουλειά σας, γιατί ο πελάτης έχει αντίληψη, έχει πορτοφόλι, ξέρει τι θέλει, έχει στόμα και μιλάει στον περίγυρό του.

9. Αφιερώνετε χρόνο στην ανάπτυξή σας, πέρα από το χειρονακτικό μέρος της καθημερινότητάς σας. Βάλτε στόχους (μηνιαίους, ετήσιους, μακροχρόνιους) ώστε κάθε χρόνο να εξελίσσεστε! Ένα νέο βήμα κάθε χρόνο ας πούμε. Ένα επαγγελματικό ταξίδι να μάθετε μια νέα τεχνική/ θεραπεία, ένα νέο μηχάνημα, μια επέκταση του χώρου σας, να φτιάξετε site … κάτι!

10. Και κάτι για να κλείσουμε. Το πρωί καθώς θα πλησιάζετε στο χώρο σας, με καθαρό μυαλό, προσπαθήστε να κοιτάτε με τα μάτια … ας πούμε ενός Επιθεωρητή Ποιότητας (!). Σίγουρα κάτι θα εντοπίσετε που δεν φαίνεται στα δικά σας μάτια. Π.χ. ξεθώριασε η ταμπέλα στο μπαλκόνι, σκίστηκε η τέντα, είναι καμένη η λάμπα στο διάδρομο (πόσο καιρό άραγε), είναι βρώμικες οι σκάλες, μαράθηκε το φυτό, ξέφτισε το χαλάκι στην είσοδο, η πόρτα είναι γεμάτη δαχτυλιές, η κοπέλα στη reception είναι αχτένιστη, μπαίνοντας μυρίζει ο χώρος καφέ κλπ κλπ. Αυτά τα παραδείγματα συντελούν στην Εικόνα σας!

Ξεκινήστε με αυτά. Είναι η βάση για το Προσωπικό σας Marketing. Καθοδόν, εφόσον μείνετε συντονισμένες και παρακολουθείτε τα άρθρα μου, θα πάμε και στα πιο εξελιγμένα.

Θα χαρώ να με καλέσετε στο χώρο σας, να μου δείξετε τις εξελίξεις σας. Θα τα λέμε αναλυτικά κατά περίπτωση.

Σας περιμένω στη στήλη μου στο www.aisthitiki-simera.gr ή στο

- Facebook / Margarita Epitropaki ή στο
- 6944 300 313 ή στο
- Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Σημαντική Σημείωση! Οι παρούσες συμβουλές δεν αντικαθιστούν την οποιαδήποτε νομοθεσία διέπει το αντικείμενό σας. Πρόκειται για συμβουλές Marketing που προσαρμόζονται στο Προσωπικό σας στιλ. Εδώ κάνουμε Προσωπικό Marketing

 

ΤΑ ΦΥΚΗ ΣΤΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ. Οι ιδιότητες των φυκών κατά της ακμής και οι αντιφλεγμονώδεις τους ιδιότητες

Οι ιδιότητες των φυκών κατά της ακμής

Κοινή Ακμή ή Ακμή Βούλγαρης (Acne vulgaris) είναι μια κοινή πάθηση του δέρματος που επηρεάζει πολλούς εφήβους και νεαρούς ενήλικες. Χαρακτηρίζεται από ανοιχτούς και κλειστούς φαγέσωρες, ανοιχτούς πόρους, σπυράκια και λιπαρό δέρμα. Η ακμή μπορεί να παραμείνει για πολλά χρόνια αν δεν ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα και να οδηγήσει σε μόνιμες ουλές (Leyden, 1995). Η αιτιοπαθογένεια της ακμής είναι πολύπλοκη και πολυπαραγοντική. Θεωρείται μια φλεγμονώδης νόσος και παράγοντες όπως η υπερέκκριση σμήγματος και τα βακτήρια πυροδοτούν την ακμή (Farrar M.D., 2004).

Τα Staphylococcus epidermidis, Pseudomonas aeruginosa και S.Aureus είναι συνήθως υπεύθυνα για την ύπαρξη της ακμής (Naoto Yamaguchi, 2009). Συγκεκριμένα, τα θετικά κατά gram αναερόβια βακτήρια, Propionibacterium acne (P. Acnes), συναντώνται συχνά στην κοινή ακμή. Η κοινή ακμή, λόγω της ανάπτυξης βακτηρίων, μπορεί να αντιμετωπιστεί με αντιβιοτικές θεραπείες όπως η clindamycin και η erythromycin. Να επισημανθεί βέβαια ότι σε έρευνα του Rory Watson το 2012 η Ελλάδα έχει την υψηλότερη χρήση αντιβιοτικών εκτός νοσοκομείου στην Ευρώπη (Watson, 2012). Η εκτεταμένη και αλόγιστη εφαρμογή των αντιβιοτικών οδηγεί σε βακτηριακή ανθεκτικότητα και για τον λόγο αυτό η περιττή χρήση συστήνεται να αποφεύγεται. Εκτός αυτού, τα αντιβιοτικά μπορεί να προκαλέσουν δερματικές αλλεργίες και ερεθισμό του δέρματος. Κατά συνέπεια, οι βιοδραστικές ενώσεις που εξάγονται από θαλάσσια φύκια θα μπορούσαν να είναι μια ασφαλής, φυσική εναλλακτική λύση για την αντιμετώπιση της ακμής. (Hui-Min David Wang, 2017) Παραδείγματος χάριν, το Sargafuran ,που προέρχεται από το θαλάσσιο καφέ φύκος Sargassum macrocarpum, έχει δείξει ισχυρή αντιβακτηριακή έναντι του P. Acnes. (Kamei Y, 2009)

Στα εκχυλίσματα από τα μακροφύκη έχουν καταγραφεί αντιβακτηριακές και αντιμυκητιακές δράσεις. (María José Pérez, 2016) Σε πολλά εκχυλίσματα από διάφορα θαλάσσια φύκη εξετάστηκε η δράση τους κατά των βακτηρίων του δέρματος. Οι αποτελεσματικές αντιβακτηριακές ενώσεις συνοψίζονται στον παρακάτω πίνακα (Πίνακας 3).

 

Επιπλέον, τα εκχυλίσματα από ορισμένα μακροφύκη παρουσιάζουν αντιφλεγμονώδη αποτελέσματα και είναι ικανά να διαμορφώσουν τα επίπεδα των αυξητικών παραγόντων και του κολλαγόνου (Lee W.R., 2009) επιταχύνοντας έτσι  την επούλωση του δέρματος. 

Οι Ruxton και Jenkins το 2012 (Ruxton CH, 2013) βρήκαν ένα νέο σύμπλοκο ολικοσακχαρίτη και ψευδαργύρου [oligosaccharide-zinc complex (SOZC)] στη μεμβράνη ενός πολυσακχαρίτη από το φύκος Laminaria digitata. Τα ευρήματα δείχνουν ότι το SOZC μπορεί να ανακουφίσει τα συμπτώματα της ακμής και ιδιαίτερα να μειώσει την παραγωγή σμήγματος και τους πληθυσμούς του P. acnes. O Capitanio, συγκεκριμένα, διερεύνησε κατά πόσον το σύμπλοκο του ολιγοσακχαρίτη και του ψευδαργύρου με θαλασσινό νερό θα μπορούσε να οδηγήσει σε σημαντική βελτίωση της ήπιας ακμής. (B. Capitanio, 2012) Διαπίστωσε ότι ο ολιγοσακχαρίτης που προέρχεται από θαλάσσια φύκη και είναι σε σύμπλοκη ένωση με 0,1% πυρολιδονικό ψευδάργυρο (zinc pyrrolidone) έχει ως αποτέλεσμα σημαντική μείωση της ακμής.

 

Φύκος Laminaria Digitata

Σημαντική ακόμα λεπτομέρεια για την αντιβακτηριακή δράση των εκχυλισμάτων από τα φύκια είναι και η επιλογή του διαλύτη που θα χρησιμοποιηθεί. Ο Choi και η ομάδα του αξιολόγησαν την αντιβακτηριακή δραστικότητα εκχυλισμάτων μεθανόλης και των υδατικών εκχυλισμάτων των φυκών Ecklonia cava με τη μέθοδο διαχύσεως δίσκου. Η ζώνη αναστολής των εκχυλισμάτων μεθανόλης (5 mg δίσκος-1) ήταν 5,3 ± 0,3 mm, ενώ τα υδατικά εκχυλίσματα (5 mg δίσκος-1) ήταν 2,8 ± 1,0 mm. Έτσι ως αποτέλεσμα τα εκχυλίσματα μεθανόλης έχουν μεγαλύτερη αντιβακτηριακή δράση συγκριτικά με τα υδατικά εκχυλίσματα. (Choi, 2011) Οι διαλύτες που χρησιμοποιούνται συνήθως στα εκχυλίσματα των φυκών περιλαμβάνουν νερό, αιθανόλη, μεθανόλη, οξικό αιθυλεστέρα, διχλωρομεθάνιο, ακετόνη, διαιθυλαιθέρα, χλωροφόρμιο και εξάνιο. (María José Pérez, 2016)  

Αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες

Φλεγμονή είναι το σύνολο των τοπικών και συστηματικών μηχανισμών που ενεργοποιεί ο οργανισμός αντιδραστικά όταν επιδρούν σε αυτόν διάφορα επιβλαβή ερεθίσματα, όπως βλάβες στους ιστούς, παθογόνοι παράγοντες, συγκεκριμένες ασθένειες και επιβλαβείς χημικές ουσίες (Ferrero-Miliani L, 2007). Η τελεολογία της φλεγμονής είναι η εξουδετέρωση των ιστών έναντι των προαναφερθέντων καταστάσεων με εκκαθάριση των νεκρών κυττάρων, τα αίτια φλεγμονής και την ενίσχυση των μηχανισμών αποκατάστασης των ιστών (Laurence Zitvogel, 2010).

Η φλεγμονή μπορεί να ταξινομηθεί σε δύο φάσεις: ως οξεία και χρόνια. Η οξεία φάση συνδέεται με τη συσσώρευση υγρών, την αυξημένη ροή αίματος, την αυξημένη αγγειακή διαπερατότητα και την αύξηση του αριθμού των λευκοκυττάρων και των φλεγμονωδών μεσολαβητών. Αντίθετα, η χρόνια φλεγμονή συνδέεται με την πρόοδο συγκεκριμένων χημικών και κυτταρικών ανοσοαποκρίσεων. (Carol A. Feghali, 1997)

Με τις πραγματοποιούμενες εξελίξεις στο φυσικό προϊόν -τη συνθετική και τη συνδυαστική χημεία- είναι αξιοσημείωτη η επιτυχία της ανακάλυψης φυσικών προϊόντων και αντίστοιχων συνθετικών προϊόντων με αντιφλεγμονώδη δράση. Ωστόσο, πολλά συνθετικά αντιφλεγμονώδη έχουν παρενέργειες από την παρατεταμένη χρήση. Τα θαλάσσια φύκη έχουν αναγνωριστεί ως μια πηγή μοναδικών αντιφλεγμονωδών ενώσεων. Αυτές οι ενώσεις είναι οι πολυφαινόλες, οι θειωμένοι πολυσακχαρίτες, τα τερπένια, τα λιπαρά οξέα, οι πρωτεΐνες και διάφορες άλλες βιοδραστικές ουσίες.

Γενικότερα η χλωροφύλλη, η οποία εμπεριέχεται σε μεγάλες ποσότητες και σε πολλά φύκη, έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες (Mario G.Ferruzzi, 2007). Ακόμη, με τον έλεγχο της ανασταλτικής επίδρασης κατά την παραγωγή του οξειδίου του αζώτου (ΝΟ), ο Choi και η ομάδα του  (Choi, 2011) βρήκαν μια πιθανή αντιφλεγμονώδη επίδραση των εκχυλισμάτων Ε. Cava, E. kurome και Ι. Sinicola. Ο Khan (Khan MN, 2007) απομόνωσε επίσης δύο αντιφλεγμονώδη πολυακόρεστα λιπαρά οξέα (PUFAs) και εικοσαπεντανοϊκό οξύ (eicosapentaenoic  acid - EPA) από το καφέ φύκος Undaria pinnatifida. 

Με περαιτέρω έρευνα, τα αντιφλεγμονώδη προϊόντα που προέρχονται από τα φύκη, ή τα αντίστοιχα συνθετικά προϊόντα, θα έχουν ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση με μειωμένες παρενέργειες (I.P. Shanura Fernandoa, 2016).

Χριστίνα Τσανταρλιώτη

ΕΚΛΟΓΕΣ Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθήνας 2, 3, 4 Δεκεμβρίου 2017, ημέρες Σάββατο, Κυριακή, Δευτέρα 9.00πμ - 7.00μμ 

Η ΔΙΚΤΥΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ & ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΣ

Δικτύωση σημαίνει η συμμετοχή σε όργανα, που μπορούν να μας βοηθήσουν εμάς, προσωπικά, στο επάγγελμά μας, αλλά και συνολικά τον κλάδο μας.

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθήνας, κάθε χρόνο, δίνει στον ΣΕΠΑΕ, συνδικαλιστικό πόρο, 3000€.

Είναι δίπλα μας, σε ό,τι κι αν χρειασθούμε.

Μας δίνει δωρεάν αίθουσα για τις γενικές μας συνελεύσεις, για τα σεμινάριά μας.

Κάνει το ίδιο για τα μέλη του σεμινάρια δωρεάν, όπως αυτό του τεχνικού ασφαλείας, αλλά και άλλα χρήσιμα, που μπορεί να παρακολουθήσει κάθε μέλος.

Μπορεί, να οργανώσει σεμινάρια για μας, με ό,τι θέμα θέλουμε, με όποιον καθηγητή θέλουμε, με πανευρωπαική ή και παγκόσμια πιστοποίηση.

Είναι θεσμικό όργανο και όχι συνδικαλιστικό, δηλαδή είναι κράτος και έχει λόγο σε όλα τα Υπουργεία και όλους τους οργανισμούς.

Εκπροσωπεί 150 επαγγέλματα, και το συγκεκριμένο επιμελητήριο είναι το μεγαλύτερο της Ελλάδας. Μές απ΄ αυτό, μπορούμε να πετύχουμε πολλά καλά για το επάγγελμά μας.

Για να γίνει αυτό πιο εύκολα, πρέπει το επάγγελμά μας να εκπροσωπείται μέσα στο ΔΣ του ΕΕΑ. Δηλαδή, πρέπει να βάλουμε αισθητικούς στο ΔΣ του ΕΕΑ.

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ;

Μόνο ένας τρόπος υπάρχει. Να ψηφίσουμε τους συναδέλφους, που βάζουν υποψηφιότητα στα Επιμελητήρια ανά την Ελλάδα.

Να ψηφίσουμε τις συναδέλφους που βάζουν υποψήφιες στο ΕΕΑθήνας, που όπως είπαμε είναι το πιο δυνατό επιμελητήριο, και είναι επίσημος συνομιλητής του Κράτους και του Υπουργείου Υγείας.

ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΣΑΣ; 

Αν ναι, στηρίξτε με την ψήφο σας τις συναδέλφους Λένα Τσικούρη & Ελένη Γλυκού.

Έτσι θα δώσετε την ευκαιρία στο επάγγελμά σας, να υπάρχει μέσα σε ένα διοικητικό συμβούλιο, που επικρατούν οι ασφαλιστές, οι λογιστές, οι περιπτεριούχοι, απλά γιατί αυτά τα επαγγέλματα έχουν συνοχή και υποστηρίζουν τους δικούς τους. Κατεβαίνουν όλοι στις εκλογές, μαζικά και ψηφίζουν τους συναδέλφους τους.

Οι αισθητικοί δεν είχαν ποτέ εκπροσώπηση στο ΕΕΑ.

ΠΟΤΕ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ;

2, 3, 4 Δεκεμβρίου 2017, ημέρες Σάββατο, Κυριακή, Δευτέρα 9.00πμ - 7.00μμ

Πανεπιστημίου 44. Στο κέντρο της Αθήνας. Σταθμός μετρό ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ 

Την Κυριακή όλη μέρα μπορείτε να παρκάρετε απέξω χωρίς φόβο, μέχρι να ψηφίσετε. Δεν θα μας ενοχλήσει ούτε η τροχαία, ούτε η δημοτική αστυνομία.

Συνάδελφοι, ας δείξουμε, επιτέλους, την παρουσία μας και το παράστημά μας, σαν κλάδος.

Ψηφίζουμε στις εκλογές όλων των Επιμελητηρίων της Χώρας. Ψηφίζουμε τους συναδέλφους μας. Στηρίζουμε τον κλάδο μας.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΣΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΦΟΡΕΩΝ στον ΠΣΒΑΚ για τα ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΣΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ  ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ  ΦΟΡΕΩΝ 

1. Πόσο εκτιμάτε τις συνολικές πωλήσεις καλλυντικών (παραγόμενα και εισαγόμενα) στην Ελλάδα (σε τιμές χονδρικής):

2016    653,3M€….(-). 

2. Πρόβλεψη για τις συνολικές πωλήσεις καλλυντικών το 2017 (μεταβολή σε σχέση με το 2016):

647,0M€ (-1,0%).

3. Εκτιμήσεις για τη διάρθρωση της συνολικής αξίας των πωλήσεων καλλυντικών στις επιμέρους κατηγορίες προϊόντων το 2016 (σε τιμές χονδρικής).

4. Εκτιμήσεις για τη συμμετοχή (%) κάθε καναλιού διανομής, στις συνολικές πωλήσεις καλλυντικών στην Ελλάδα.

5. Προβλέψεις για την εξέλιξη των πωλήσεων στα διάφορα κανάλια διανομής το 2017.

6. Προβλέψεις για την πορεία των συνολικών πωλήσεων καλλυντικών (σε αξία) τη διετία 2018-2019. (δεν είναι διαθέσιμο ανά κατηγορία)

CEPEK ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ 19 και 20 Νοεμβρίου 2017

Η Cepek δημιουργήθηκε το 1995 από τα σωματεία της Γαλλίας, Βρετανίας και Ιταλίας και οι επίσημες γλώσσες που χρησιμοποιούν τα μέλη είναι Αγγλικά και Γαλλικά.

Στις 19 & 20 Νοεμβρίου, η πρόεδρος της ΟΣΕΔΑΕ, Λένα Τσικούρη και η πρόεδρος του ΣΕΠΑΕ Κωνσταντίνα Φραγκοδημητροπούλου, συμμετείχαν στην 20η Πανευρωπαική Συνδιάσκεψη Αισθητικών, παρουσιάζοντας τα της Ελλάδας.

Στη συνδιάσκεψη, έγιναν κι εκλογές, προκειμένου, ν΄ αναδειχθεί το νέο διοικητικό συμβούλιο, που θα διαχειρισθεί τα θέματα για την επόμενη τριετία.

Από τις αρχαιρεσίες προέκυψε ΔΣ με πρόεδρο την Ιταλίδα αισθητικό Laura Grilli, γραμματέα την Petra Mrhar από τη Σερβία, αντιπροέδρους τις Magda Magri Naudi από Μάλτα & Anne Parkkinen από Φιλλανδία.

Την πρώτη μέρα στο ξενοδοχείο PALATINO στη Ρώμη, έγιναν η γενική συνέλευση, απολογισμός και αρχαιρεσίες. Τη δεύτερη ημέρα, στην κεντρική αίθουσα του CNA, που για τους Ιταλούς είναι η δική μας ΓΣΕΒΕΕ, δηλαδή συνομοσπονδία πολλών επαγγελμάτων.

Εντυπωσιακή ήταν η παρουσία των κομμωτών, οι οποίοι επειδή είναι πολλοί, έχουν το μεγαλύτερο συνδικάτο, το οποίο περιλαμβάνει εκτός των κομμωτών, τους αισθητικούς, τους φυσικοθεραπευτές και τους νοσηλευτές.

Στη συνάντηση της δεύτερης μέρας, η κα Φραγκοδημητροπούλου ανέφερε τα του ΣΕΠΑΕ, τα συνέδρια, τα σεμινάρια, τα προβλήματα, που αντιμετωπίζει, όχι μόνο ο αισθητικός, αλλά και ο κάθε μικρός επιχειρηματίας, λόγω της υπερφορολόγησης, που συμβαίνει στην Ελλάδα.

Η κα Τσικούρη παρουσίασε τη δράση της ομάδας αισθητικών, που παρέχουν δωρεάν αισθητικές περιποιήσεις σε ασθενείς, που ζουν σε ψυχιατρικές κλινικές.

Οι συνάδελφοι από τις Ευρωπαικές χώρες έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για τα θέματα, που αναπτύξαμε και χρειάστηκε να γίνει εκτενής διάλογος για να κατανοήσουμε  και ν΄ ανταλλάξουμε απόψεις.

Αντίστοιχα, οι αισθητικοί ανέφεραν τα προβλήματα, που αντιμετωπίζει η κάθε μία στη χώρα της. Όλες οι χώρες έχουν θέματα με τους γιατρούς, όλες με το ΦΠΑ, αλλά δεν παραπονέθηκε καμία ιδιαίτερα με τη φορολογία. Ασχολούνται πολύ με το ιατρικό πεντικιούρ. Όλες θέλουν επιμορφωτικά σεμινάρια, τα οποία γίνονται στην Ευρώπη, μέσω CIDESCO, οπότε καταλαβαίνετε, πως είναι το επίπεδο.

Σαν Ελλάδα υποσχεθήκαμε να οργανώσουμε κάποια σεμινάρια υψηλότερου επιπέδου. Δώσαμε ραντεβού την επόμενη χρονιά στις Βρυξέλλες και υποσχεθήκαμε να είμαστε σ΄ επαφή μεταξύ μας.

image 1image 2

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: 22η Διεθνής Έκθεση / Συνέδριο Επαγγελματικών Προϊόντων Ομορφιάς «BEAUTY MACEDONIA ΧΕΙΜΩΝΑΣ 2017», από 25 έως και 27 Νοεμβρίου 2017 στη Θεσσαλονίκη, Εκθεσιακό Κέντρο HELEXPO

Η Μεγαλύτερη και Σημαντικότερη Κλαδική Έκθεση

Επαγγελματικών Προϊόντων Ομορφιάς της Βορ. Ελλάδος

 

Με εντατικούς ρυθμούς, έχουν ήδη ξεκινήσει οι προετοιμασίες για την 22η Διεθνή Έκθεση / Συνέδριο Επαγγελματικών Προϊόντων Ομορφιάς «BEAUTY MACEDONIA ΧΕΙΜΩΝΑΣ 2017», που θα διεξαχθεί από 25 έως και 27 Νοεμβρίου 2017 στη Θεσσαλονίκη, στο Εκθεσιακό Κέντρο της HELEXPO.  

Η Διοργανώτρια Εταιρεία BEAUTY GREECE TSIRIMOKOU, με μεγάλη χαρά, ανακοινώνει την επέκταση της έκθεσης και σε δεύτερο κτίριο, ικανοποιώντας το αίτημα πολλών εκθετών για αύξηση των τετραγωνικών τους μέτρων, αλλά και επαγγελματιών επισκεπτών για καλύτερη διαμόρφωση του χώρου και ευκολότερη πρόσβαση τους στα περίπτερα. Η έκθεση θα διεξάγεται τώρα στα Κτίρια 13 & 15 (Είσοδος από το Κτίριο 15). 

Η Διοργανώτρια, προχωρώντας σε αυτήν την δυναμική αλλαγή, προσδοκεί σε αναβάθμιση του επιπέδου της έκθεσης και βελτίωση της λειτουργίας της. 

Ενόψει της Χριστουγεννιάτικης σεζόν, οι επαγγελματίες επισκέπτες της έκθεσης, μπορούν να έρθουν σε επαφή με σημαντικές εταιρίες από όλους τους κλάδους της παροχής υπηρεσιών Ομορφιάς (Αισθητική, Μακιγιάζ, Κομμωτική, Περιποίηση Άκρων κ.ο.κ.), έχοντας έτσι την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις νέες τάσεις στον τομέα τους σε προϊόντα και υπηρεσίες, να δοκιμάσουν επί τόπου όλα τα νέα προϊόντα και να κάνουν την επιλογή που καλύπτει καλύτερα τις δικές τους ανάγκες.

εδώ η ομορφιά δεν έχει μυστικά!

Στον νέο εκθεσιακό χώρο των περίπου 7.000τ.μ, θα φιλοξενηθούν πάνω από 125 εταιρίες/εκθέτες, από την Ελλάδα & το Εξωτερικό, που θα παρουσιάσουν περισσότερες από 600 φίρμες προϊόντων.

Στην Αίθουσα του “Meeting Point”, που θα βρίσκεται στην καρδιά της έκθεσης, θα διεξαχθεί το Συνέδριο, με πλούσιο πρόγραμμα από παρουσιάσεις και ομιλίες καταξιωμένων στο χώρο επαγγελματιών, οι οποίοι με προθυμία θα μοιραστούν με το κοινό την εμπειρία τους, αλλά και τα μυστικά του επαγγέλματός τους.

 

Προσκαλούμε όλους τους επαγγελματίες του κλάδου 

στο ανανεωμένο «Μεγάλο Επαγγελματικό Ραντεβού» της Βορείου Ελλάδος 

ένα ραντεβού που κανένας δεν πρέπει να χάσει!

 

Είσοδος Δωρεάν σε Συνέδριο & Έκθεση, αποκλειστικά και μόνο για Επαγγελματίες & Σπουδαστές των κλάδων παροχής υπηρεσιών Ομορφιάς, με Πιστοποιητικό Επαγγέλματος και Αστυνομική Ταυτότητα.

 

Πληροφορίες & Προεγγραφές: 2109010016 – www.beautygreece.gr  

Facebook Group: BEAUTY GREECE TSIRIMOKOU (Official Group)

Facebook Page: Beauty Greece – Επαγγελματικές Εκθέσεις Ομορφιάς

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Πραγματοποιήθηκε με Επιτυχία η 19η Διεθνής Έκθεση Επαγγελματικών Προϊόντων & Υπηρεσιών Ομορφιάς «BEAUTY GREECE Χειμώνας 2017»

M.E.K. - ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ

Η Μεγαλύτερη και Σημαντικότερη Κλαδική Έκθεση

Επαγγελματικών Προϊόντων Ομορφιάς

 

Η 19η Διεθνής Έκθεση Επαγγελματικών Προϊόντων & Υπηρεσιών Ομορφιάς «BEAUTY GREECE  Χειμώνας 2017» διεξήχθη με μεγάλη Επιτυχία από 4 έως και 6 Νοεμβρίου 2017, στο Μεσογειακό Εκθεσιακό Κέντρο (M.E.K.) Παιανίας. 

Στη BEAUTY συνυπάρχουν όλοι οι κλάδοι Παροχής Υπηρεσιών Ομορφιάς (Αισθητική, Μακιγιάζ, Κομμωτική, Περιποίηση άκρων κ.ο.κ.) και αποτελεί το Σημαντικότερο Επαγγελματικό Γεγονός του ευρύτερου κλάδου της Ομορφιάς!

Με σλόγκαν το …εδώ η ομορφιά δεν έχει μυστικά, καλέστηκαν όλοι οι επαγγελματίες και έμποροι παροχής υπηρεσιών ομορφιάς.

Η απόλυτη εμπιστοσύνη & αναγνώριση που έχει πια κερδίσει η BEAUTY, εξασφάλισε την Ανεπανάληπτη επιτυχία της Έκθεσης, με 200 εταιρείες/εκθέτες και 23.452 εγγεγραμμένους επισκέπτες, κατά το τριήμερο, αποδεικνύοντας ότι ο θεσμός της παραμένει αναλλοίωτος και δυνατός, ακόμα και εν μέσω της πολυετούς κρίσης, που ταλαιπωρεί τη χώρα μας. 

Κατά την είσοδό τους οι επισκέπτες, είχαν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν το free WiFi του BEAUTY HOT SPOT, να βγάλουν μία selfie στο Backdrop της BEAUTY και να κοινοποιήσουν την παρουσία τους στην έκθεση, στα social media, γεγονός που προσέδωσε μια θετική και ευχάριστη νότα.

Επίσης, το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων στο Συνέδριο προσέλκυσε, η εντυπωσιακή επίδειξη κομμωτικής, από την Καλλιτεχνική Ομάδα του Σωματείου Καταστηματαρχών Κομμωτών Νομού Αττικής «Ο ΕΡΜΗΣ», με θέμα “Κομμωτικές Δημιουργίες”, που συγκέντρωσε όπως πάντα, πλήθος κόσμου.

Το Συνέδριο της 19ης «BEAUTY GREECE ΧΕΙΜΩΝΑΣ 2017», ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο, με το Happening Λήξης Συνεδρίου, που επιμελήθηκε με εξαιρετική επιτυχία, ο Εκπαιδευτικός Όμιλος «ATELIER DE BEAUTE - DATA TYPE». Το θέμα του φαντασμαγορικού αυτού show, ήταν «HALLOWEEN STORIES», μία πολύ κεφάτη παρουσίαση, άκρως εντυπωσιακών bodypainting, Special Effects & Extreme εμφανίσεων.

Η Διοργανώτρια Εταιρεία «BEAUTY GREECE TSIRIMOKOU», προσκαλεί όλους τους επαγγελματίες των κλάδων Παροχής Υπηρεσιών Ομορφιάς, στo επόμενο μεγάλο τους επαγγελματικό «ραντεβού», στην Βόρεια Ελλάδα, την «BEAUTY MACEDONIA Χειμώνας 2017», από 25 έως 27 Νοεμβρίου, στη HELEXPO Θεσσαλονίκης.

Η επόμενη «BEAUTY GREECE Άνοιξη 2018», θα διεξαχθεί από 21 έως και 23 Απριλίου, στο Μεσογειακό Εκθεσιακό Κέντρο (M.E.K.) Παιανίας. 

 

Διοργάνωση - Πληροφορίες: 

BEAUTY GREECE TSIRIMOKOU - Τηλ.: 210-9010016, www.beautygreece.gr

 

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΑΣ - Λίγο πριν τις εκλογές ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΣ απαντά σε ερωτήσεις

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΕΕΑ

 

1. ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΕΝΑΣ ΠΕΛΑΤΗΣ - ΦΙΛΟΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ?

Μπορούμε να του στείλουμε κομμάτια από την λίστα των ενήμερων μελών του ΕΕΑ που ψηφίζουν, για παράδειγμα τους ψηφοφόρους της περιοχής του (με βάση τον ΤΚ ή τον Δήμο) και να του ζητήσουμε να ελέγξει αν γνωρίζει κάποιους. Αν γνωρίζει κάποιους, μπορεί και εχει διάθεση, θα του ζητήσουμε να επικοινωνήσει μαζί τους και να μας συστήσει, ζητώντας να προσέλθουν στις εκλογές για να μας ψηφίσουν. Ζητάμε να μας δώσει τα στοιχεία των «συστάσεων» ώστε να επικοινωνήσουμε μετά μαζί τους και να τους «πρεσάρουμε» να έλθουν τελικά να μας ψηφίσουν.

2. ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ EMAIL ΣΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΛΕΓΩ?

Όχι, οι εκλογές κερδίζονται κατά μεγάλο ποσοστό με την προσωπική επαφή, με το τηλέφωνο, με την επικοινωνία.

3. ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΡΙΑΔΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΗΠΟΨΗΦΙΟΥΣ?

Οι 3αδες είναι χρήσιμες ανά περίπτωση. Εξαρτάται σε μέγιστο βαθμό από το ποιοι τις αποτελούν και πόσο εμπιστοσύνη έχει το κάθε μέλος της τριάδας στα άλλα μέλη. Χρήσιμες είναι επίσης και οι μικτές τριάδες, για παράδειγμα 2 μέλη από τις Υπηρεσίες ένα μέλος από τους επαγγελματίες ή το αντίστροφο.

4. ΤΙ ΑΠΑΝΤΑΩ ΑΝ ΕΝΑΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ «ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ, ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ ΕΕΑ?»

Του στέλνουμε στο email του τον ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΕΑ από την ιστοσελίδα του Συνδυασμού. Του επισημαίνουμε ότι αυτό είναι ένα μόνο μέρος από το έργο του ΕΕΑ τα έτη 2012-2017. Του στέλνουμε επίσης το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2018-2021 και του επισημαίνουμε ότι είναι ένα πρόγραμμα που μπορεί να γίνει πράξη και όταν θα γίνει η ζωή του σαν επαγγελματίας θα εχει αλλάξει σημαντικά.

5. ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ή ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ?

Το ψηφοδέλτιο είναι ενιαίο για κάθε συνδυασμό, στο πάνω μέρος είναι οι Επαγγελματίες, στο κάτω μέρος οι Υπηρεσίες

6. ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ?

Όχι, οι κάλπες είναι ξεχωριστές. Στις κάλπες των Υπηρεσιών αν βρεθεί ψηφοδέλτιο με σταυρό στους επαγγελματίες θα ακυρωθούν οι σταυροί και το ψηφοδέλτιο θα μετρηθεί υπερ του Συνδυασμού και το αντίστροφο.

7. ΠΟΣΟΥΣ ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ Ο ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ?

Μέγιστος αριθμός σταυρών 3 σε μία κατηγορία.

8. ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ?

Τις τελευταίες ημέρες πριν τις εκλογές, δεν είναι δυνατόν να έχουμε νωρίτερα λόγω διαδικασιών

9. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΩΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

  • Από τα χιλιάδες μέλη του ΕΕΑ θα πρέπει να επικεντρωθείς σε συγκεκριμένες ομάδες. Μπορείς να επιλέξεις τους ανθρώπους του επαγγέλματος σου, τους ανθρώπους της περιοχής σου, τους πελάτες σου.
  • Αφού απομονώσεις τους ψηφοφόρους τους καταγράφεις σε μία λίστα, πρώτος στόχος ξεκινάς την επικοινωνία μαζί τους για να τους ενημερώσεις για την συμμετοχή σου.
  • Στην επικοινωνία επισημαίνεις την δύναμη του Συνδυασμού, τον ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ μας, το Πρόγραμμα. Μετά την επικοινωνία στέλνεις ένα email (αν υπάρχει η δυνατότητα) για να πειστεί ο υποψήφιος ψηφοφόρος για την δύναμη και την σοβαρότητα του Συνδυασμού μας.

10. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΚΑΙ 2 ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ?

  • Επικεντρώνεσαι στους 250-300 ψηφοφόρους στόχους και τις ημέρες πριν τις εκλογές ξεκινάς την τελική προσπάθεια. Επικοινωνείς μαζί τους για να μάθεις πότε θα πάνε να ψηφίσουν. Κρατάς λεπτομερές πρόγραμμα για το ποιος θα πάει να ψηφίσει πότε. Καλό είναι να έχεις “επιστρατεύσει” κάποιον γνωστό σου με όχημα, για τη μεταφορά των ψηφοφόρων σου. 
  • Τις ημέρες των εκλογών τσεκάρεις ποιος πήγε να ψηφίσει και αν δεν πήγε προσπαθείς να τον πείσεις να πάει να σε ψηφίσει. Επιδίωξη μας είναι να πάνε να ψηφίσουν Σάββατο και Κυριακή, ευκολότερες μέρες για την ψήφο. Κάνεις κουμάντο την Κυριακή το βράδυ και την Δευτέρα κορυφώνεται η προσπάθεια.

11. ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΝΑ «ΚΥΝΗΓΗΣΕΙ» ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

Ενώ κάθε ατομική επιχείρηση έχει μια ψήφο, οι εταιρείες (ΟΕ, ΕΕ, ΕΠΕ, ΙΚΕ, ΑΕ, ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ) έχουν περισσότερες της μιας ψήφου, συνεπώς αν πείσουμε τον ιδιοκτήτη της εταιρείας να μας ψηφίσει θα κερδίσουμε περισσότερες ψήφους αν μας ψηφίσουν και οι 2-3 εκπρόσωποι.

12. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝ ΕΧΩ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΤΙΣ ΨΗΦΟΥΣ ΤΟΥΣ?

Θα πρέπει να ενημερωθούν άμεσα ότι για να ψηφίσουν όλοι όσοι δικαιούνται να ψηφίσουν από την εταιρεία θα πρέπει να το δηλώσουν στο ΕΕΑ πριν τις 25 Νοεμβρίου 2017. Αν δεν το δηλώσουν χάνουν το δικαίωμα ψήφου

13. ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΔΗΛΩΣΗ, ΜΕ email, ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ? ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΕΕΑ, Ο ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ή ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ?

Η αποστολή της αίτησης για τις εταιρείες μπορεί να γίνει 

1) είτε με email προς την υπεύθυνη της Εκλογικής Επιτροπής του ΕΕΑ κ. Μαρία Κοτσιρά τηλ. 2103380212 Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (προσοχή, στέλνοντας το email συνίσταται όπως η εταιρεία κάνει κοινοποίηση και στον εαυτό της προς απόδειξη της έγκαιρης αποστολής)

2) είτε με ιδιόχειρη κατάθεση στο ΕΕΑ, στην κ. Κοτσιρά, έως την 25η Νοεμβρίου 2017 στις 12 το μεσημέρι. Την κατάθεση μπορεί να την κάνει ο οποιοσδήποτε και όχι αποκλειστικά ο νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας, δηλαδή μπορείτε και εσείς να την κάνετε για λογαριασμό του ψηφοφόρου.

14. ΠΟΣΕΣ ΨΗΦΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ?

  • Ο.Ε. --> 2 ψήφους ομόρρυθμων εταίρων της, που υποδεικνύονται από το νόμιμο εκπρόσωπο αυτών. Αν η ΟΕ έχει δυο ομόρρυθμους εταίρους τότε αυτοδίκαια ψηφίζουν αυτοί και δεν είναι υποχρεωτικό να κάνουν δήλωση έως τις 25 Νοεμβρίου. Αν η ΟΕ έχει περισσότερους από 2 ομόρρυθμους εταίρους τότε είναι υποχρεωμένη να δηλώσει ποιοι από όλους θα ψηφίσουν (δυο κατά ανώτατο όριο). Αν έχει περισσοτέρους από δυο εταίρους και δεν κάνει δήλωση ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΣΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ
  • Ε.Ε. --> 2 ψήφους είτε 2 ομόρρυθμων εταίρων, είτε του ομόρρυθμου και ενός ετερόρρυθμου, που υποδεικνύεται από το νόμιμο εκπρόσωπο αυτών. Αν η ΕΕ έχει ένα  ομόρρυθμο εταίρο και ένα ετερόρρυθμο  τότε αυτοδίκαια ψηφίζουν αυτοί και δεν είναι υποχρεωτικό να κάνουν δήλωση έως τις 25 Νοεμβρίου. Αν η ΕΕ εχει περισσότερους από 2 ομόρρυθμους και ετερόρρυθμους εταίρους τότε είναι υποχρεωμένη να δηλώσει ποιοι από όλους θα ψηφίσουν (δυο κατά ανώτατο όριο). Αν έχει περισσοτέρους από δυο εταίρους και δεν κάνει δήλωση ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΣΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ
  • Ε.Π.Ε. --> 2 ψήφους των διαχειριστών ή ενός διαχειριστή και ενός εταίρου της, που υποδεικνύονται από την εταιρεία στο ΕΕΑ. Αν η ΕΠΕ έχει περισσότερους από δύο διαχειριστές ή έναν διαχειριστή και περισσότερους από δύο εταίρους τότε είναι υποχρεωμένη να δηλώσει ποιοι από όλους θα ψηφίσουν (δυο κατά ανώτατο όριο). Αν δεν κάνει δήλωση ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΣΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ
  • Ε.Π.Ε. Μονοπρόσωπη --> 1 ψήφο του διαχειριστή, καμία άλλη επιλογή
  • Α.Ε. --> 3 ψήφους των εκπροσώπων της , που υποδεικνύονται από το Διοικητικό Συμβούλιο και πρέπει να είναι μέλη του ΔΣ ή ανώτατα διοικητικά στελέχη, που ορίζονται με ειδική απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΣΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ. Οι ΑΕ στέλνουν υποχρεωτικά το έγγραφο συμπληρωμένο συνοδευόμενο από το πρακτικό συνεδρίασης, αλλιώς  δεν έχουν δικαίωμα ψήφου.
  • Ι.Κ.Ε. --> 2 ψήφους των διαχειριστών ή ενός διαχειριστή και ενός εταίρου της, που υποδεικνύεται από την εταιρεία. Αν η ΙΚΕ έχει περισσότερους από δυο διαχειριστές ή έναν διαχειριστή και περισσότερους από δυο εταίρους τότε είναι υποχρεωμένη να δηλώσει ποιοι από όλους θα ψηφίσουν (δυο κατά ανώτατο όριο). Αν δεν κάνει δήλωση ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΣΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ
  • Ι.Κ.Ε. Μονοπρόσωπη --> 1 ψήφο, αυτή του διαχειριστή της, καμία άλλη επιλογή
  • Κάθε υποκατάστημα --> 1 ψήφο, αυτή του διευθυντή ή του αναπληρωτή αυτού, που υποδεικνύεται από την εταιρεία ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΣΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ
  • Αλλοδαπή Α.Ε και Ε.Π.Ε. -->1 ψήφο, αυτή του νόμιμου εκπροσώπου ή του πράκτορά της ή του αντικλήτου της με τον όρο της αμοιβαιότητα. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΣΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ
  • Συνεταιρισμός --> 2 ψήφους, αυτές του προέδρου και του γενικού γραμματέα ή των αναπληρωτών τους, οι οποίοι πρέπει να είναι μέλη του Δ.Σ. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΣΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ

15. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΣ ΣΕ 3 ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ή ΣΕ 3 ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΤΟΜΙΚΗ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ?

Κανένα φυσικό πρόσωπο δεν μπορεί να ψηφίσει περισσότερες από μια φορές

16. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΛΕΓΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΕΛΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΥΜΠΙΠΤΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ, ΤΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΨΗΦΟΥΣ ΜΑΣ?

Για να εξασφαλίσουμε τον μεγαλύτερο αριθμό ψήφων θα πρέπει να οργανωθεί έτσι η συμμετοχή των μελών των ελεγχόμενων εταιρειών ώστε να ψηφίσουν οι περισσότεροι άνθρωποι. Χρειάζεται συνεννόηση με τον άνθρωπο που ελέγχει τις εταιρείες και προσεκτικός σχεδιασμός.

17. ΤΙ ΚΑΝΩ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΟΥ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ?

Σε περίπτωση που δεν έχει παραλάβει μία εταιρεία το έγγραφο του Επιμελητηρίου, επικοινωνείτε με το τμήμα της μηχανογράφησης την κα Μαρία Γκιώκα 210 3380232 με το ΑΦΜ της εταιρείας και ζητάτε να σας σταλεί με fax ή  email το έγγραφο του ΕΕΑ. 

 

Γιάννης Χατζηθεοδοσίου
Πρόεδρος ΕΕΑ
Υποψήφιος Πρόεδρος ΕΕΑ
Επικεφαλής του Συνδυασμού ‘TO ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΣ’

 

 

 

 

 

Πληροφορίες :

Εκλογική Επιτροπή

Πρεζαλή Αρχόντω, τηλ 6908077430, email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

Φλωράς Γιώργος τηλ. 6974910050 email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

Γραμματεία Συνδυασμού 

Μαρία Φουσκαρίνη 2111801901

Εκλογικό κέντρο 

Έλενα Παπαδανιήλ 2111825038

 

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ - WORKSHOP 25 Νοεμβρίου 2017: S.P.M. Face ενδοδερμία προσώπου και Iono-Jet θεραπεία με πλάσμα | αρνητικά ιόντα από τη Medidrops

Η WEYERGANS και η MEDIDROPS είναι στην ευχάριστη θέση να σας προσκαλέσουν στο σεμινάριο - workshop:

S.P.M. Face (ενδοδερμία προσώπου) & Iono-Jet (θεραπεία με πλάσμα | αρνητικά ιόντα)

Εκπαιδευτής:
Jasmin Wienhusen (Υπεύθυνη Ακαδημίας Weyergans High Care)

25 Νοεμβρίου 2017, Σάββατο, 10.30 - 14.30 (άφιξη 10.00)

medidrops, Λάμπρου Κατσώνη 11, 14343, Νέα Χαλκηδόνα, Αθήνα 

 

Λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων, είναι απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής έως και τη Δευτέρα 20/11

 

2102610583, 6976112704, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

κατασκευή ιστοσελίδας, Search Engine Optimization (SEO), προώθηση από exceliso.com