Η ΠΟΡΕΙΑ ΜΑΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ: ΕΝΩΣΗ ΠΣΑΑΕ - ΕΕΠΑΕ
VIDEO: Η αποτρίχωση είναι ομορφιά - ΟΣΕΔΑΕ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Χρήση της τεχνολογίας Έντονου Παλμικού Φωτός (IPL) και Laser για μόνιμη μείωση της τριχοφυΐας - ΙΣΑΑΚ ΣΑΚΗΣ BSc Biomechanical Engineer, MSc Biomedical Engineer, Ben Gurion University of the Negev, Israel
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Λιπαρό δέρμα - περιποίηση στο ινστιτούτο αισθητικής και περιποίηση στο σπίτι - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Νύχια επιπλοκές - Νίνα Ποτουρίδη Ποδίατρος
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αντιοξειδωτικές θεραπείες για καπνιστές - Barbara Νάνου Αισθητικός Κοσμετολόγος, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Κόκκινα, ερεθισμένα δέρματα - Barbara Νάνου Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αποτρίχωση - ΖΑΠΠΕΙΟ ΔΥΟ FORUM 2017 - Μαρία Κυριάκη - Αισθητικός Κοσμετολόγος ΤΕΙ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Ολοκληρωμένη αντιμετώπιση της ακμής με τα νέας γενιάς προϊόντα - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός Κοσμητολόγος ΑΤΕΙ Αθήνας
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΝΩΣΗ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ - ΔΙΑΛΥΝΑ ΜΑΡΙΑ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ - ΜΠΙΣΜΠΙΚΗ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ
«
  • 1
  • 2
  • 3
»

Προσωπικό Marketing για Επαγγελματίες της Ομορφιάς Είμαι…. και φαίνομαι!

Είστε Επαγγελματίες της Ομορφιάς. (Πολύ χαίρομαι, γιατί ο τομέας σας - ως γυναίκα - πάντα με ενδιέφερε).

Και μάλλον έχετε την ανησυχία της καριέρας σας. Ας πούμε… να της δώσετε λίγο boost – λίγο ώθηση.

Για αυτό διαβάζετε αυτό το άρθρο. Καλά κάνετε!

Για την επαγγελματική σας επιβίωση και ανέλιξη, πρέπει ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ. Θα ξεκινήσουμε από τα απλά & εύκολα. Διαβάστε τα, σκεφτείτε τα! Είναι η αρχή για να είστε και να φαίνεστε Επαγγελματίας!

Τα υπόλοιπα, με τον καιρό….

Ας ξεκινήσουμε.

Να ξέρετε ότι τα παρακάτω σας τα προτείνω ως άνθρωπος με 3 ταυτόχρονες ιδιότητες:

1) ειδικός στο Marketing

2) πελάτισσα, που έχει επισκεφτεί άπειρα studios ομορφιάς (νύχια, μαλλιά, αισθητική…)

3) λάτρης του αντικειμένου της Αισθητικής γενικότερα.

1. Συνέπεια στα ραντεβού. Μπήκε η κυρία που έχει ραντεβού στις 14:00. Τα μάτια μας κατευθείαν πάνω της ακόμα κι αν μιλάμε στο τηλέφωνο (το αφήνουμε για 2’’ για μια καλησπέρα). Ευγένεια και όχι αδιαφορία. Μην την αφήνετε να περιμένει όρθια μέχρι να κλείσετε το τηλέφωνο. Ακόμα και για το ραντεβού της, μην την καθυστερήσετε περισσότερο από 7 λεπτά (τόσο θέλει να βγάλει το παλτό της, να κάτσει κάπου και να ρίξει μια ματιά στο κινητό της). Επίσης, απαντάμε στο τηλέφωνο όχι με ένα ‘’Ναι;’’ ή ένα ‘’Παρακαλώ;’’ (μήπως πήρα λάθος;), αλλά με π.χ. ‘’BodyShape παρακαλώ!’’.

2. Κέρασμα καλωσορίσματος. Δείχνει φιλοξενία και δεν κοστίζει. Δείχνει στην κυρία το ενδιαφέρον σας ότι ‘’Κυρία μου ήσασταν στο δρόμο και κάτι χρειάζεστε για να ξαποστάσετε’’. Προτιμήστε να προσφέρετε κάτι που να ταιριάζει με τον τομέα σας (όχι βότκα–πορτοκάλι, ούτε καν καφέ), αλλά ένα ρόφημα αρμόζον στην Αισθητική π.χ. τσάι ή ένα ποτό αύξησης μεταβολισμού: νερό-μήλο-κανέλα, πράσινο τσάι-πορτοκάλι-λεμόνι-lime, ένα αφέψημα αποτοξίνωσης κλπ).

3. Κάντε τον πελάτη να νιώσει όμορφος και σημαντικός. Χωρίς να σας παρεξηγήσει. Δεν χρειάζονται πολλές ερωτήσεις του στιλ: τι δουλειά κάνετε, είστε παντρεμένη, πόσα παιδιά έχετε. Αλλά… έχετε πολύ ωραίο χρώμα στις ανταύγειες σας, ελπίζω να βρήκατε εύκολα το χώρο μας, όποτε έχετε χρόνο ελάτε να σας δείξουμε τη νέα μας θεραπεία για προσθετική βλεφαρίδων, χωρίς καμία χρέωση. Εφεύρετε τρόπους να την ξαναφέρετε σύντομα στο χώρο σας.

4. Προσέχετε την εμφάνισή σας. Πάντα ‘’στην τρίχα’’. Αυτό πουλάτε. Την εμφάνιση. Πάντα περιποιημένες/οι. Μαλλιά, μακιγιάζ, νύχια, ρουχισμός, παπούτσια, ΟΛΑ! Περιποιημένες, αλλά όχι κραυγαλέες. Less is more. Βάλτε τη γυμναστική στη ζωή σας. Είστε Αισθητικοί και η αισθητική της εμφάνισης σας είναι το Α και το Ω για να προσελκύσετε κάποιον. Ακόμα και το ντύσιμό σας – αν δεν είναι η κλασική (αλλά μοντέρνα) ποδίτσα – ρωτήστε έναν στιλίστα για το ποια είναι η σωστή εμφάνιση. Θα σας αναλύσει και θα συνδυάσει το επάγγελμά σας με την προσωπικότητά σας. Είναι κι αυτοί επαγγελματίες στον τομέα τους. 

5. Διατηρούμε ψυχραιμία ό,τι να γίνει! Μια από της έννοιες του Επαγγελματία είναι η Ψυχραιμία. Δείξτε με τη συμπεριφορά σας ότι ‘’Ξέρω να χειρίζομαι καταστάσεις. Έχω την εμπειρία και θα βρούμε λύση.’’ Θα ζητήσετε συγνώμη, απλά και ειλικρινά, όταν πρέπει. 

6. Προσαρμοστείτε στα δεδομένα της αγοράς. Παράδειγμα, εφόσον η αγορά πλέον λειτουργεί κατά μεγάλο ποσοστό μέσω internet, πρέπει να ‘’μπείτε’’ στο internet. Τέλος! Ρωτήστε συναδέλφους σας, έναν επαγγελματία της διαφήμισης, δείτε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας, προϋπολογίστε το κλπ. ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ στο επαγγελματικό σας προφίλ στα Δίκτυα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media π.χ. Facebook). Αυτό - θα συνιστούσα - να το αφήσετε σε έναν ειδικό. Αυτός θα σας ψυχολογήσει και θα σας προτείνει πού, τι, πώς πρέπει να εμφανίζεστε online. ΣΙΓΟΥΡΑ οι πελάτες θα σας αναζητήσουν εκεί πριν έρθουν στο χώρο σας!!!! Πρέπει να υπάρχει ταύτιση λοιπόν.

7. Απολαύστε τη δουλειά σας. Έτσι δίνετε άλλη διάσταση και στην καθημερινότητα σας και στον πελάτη. Η θετική ενέργεια της δικής σας απόλαυσης, περνάει μέσα από τα χέρια σας, μέσα από το άγγιγμα σας…. στην πελάτισσα. Θα ξαναέρθει….

8. Δώστε προτεραιότητα: πρώτα ποιότητα και μετά τζίρος. Και αυτό θα φανεί στη δουλειά σας, γιατί ο πελάτης έχει αντίληψη, έχει πορτοφόλι, ξέρει τι θέλει, έχει στόμα και μιλάει στον περίγυρό του.

9. Αφιερώνετε χρόνο στην ανάπτυξή σας, πέρα από το χειρονακτικό μέρος της καθημερινότητάς σας. Βάλτε στόχους (μηνιαίους, ετήσιους, μακροχρόνιους) ώστε κάθε χρόνο να εξελίσσεστε! Ένα νέο βήμα κάθε χρόνο ας πούμε. Ένα επαγγελματικό ταξίδι να μάθετε μια νέα τεχνική/ θεραπεία, ένα νέο μηχάνημα, μια επέκταση του χώρου σας, να φτιάξετε site … κάτι!

10. Και κάτι για να κλείσουμε. Το πρωί καθώς θα πλησιάζετε στο χώρο σας, με καθαρό μυαλό, προσπαθήστε να κοιτάτε με τα μάτια … ας πούμε ενός Επιθεωρητή Ποιότητας (!). Σίγουρα κάτι θα εντοπίσετε που δεν φαίνεται στα δικά σας μάτια. Π.χ. ξεθώριασε η ταμπέλα στο μπαλκόνι, σκίστηκε η τέντα, είναι καμένη η λάμπα στο διάδρομο (πόσο καιρό άραγε), είναι βρώμικες οι σκάλες, μαράθηκε το φυτό, ξέφτισε το χαλάκι στην είσοδο, η πόρτα είναι γεμάτη δαχτυλιές, η κοπέλα στη reception είναι αχτένιστη, μπαίνοντας μυρίζει ο χώρος καφέ κλπ κλπ. Αυτά τα παραδείγματα συντελούν στην Εικόνα σας!

Ξεκινήστε με αυτά. Είναι η βάση για το Προσωπικό σας Marketing. Καθοδόν, εφόσον μείνετε συντονισμένες και παρακολουθείτε τα άρθρα μου, θα πάμε και στα πιο εξελιγμένα.

Θα χαρώ να με καλέσετε στο χώρο σας, να μου δείξετε τις εξελίξεις σας. Θα τα λέμε αναλυτικά κατά περίπτωση.

Σας περιμένω στη στήλη μου στο www.aisthitiki-simera.gr ή στο

- Facebook / Margarita Epitropaki ή στο
- 6944 300 313 ή στο
- Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Σημαντική Σημείωση! Οι παρούσες συμβουλές δεν αντικαθιστούν την οποιαδήποτε νομοθεσία διέπει το αντικείμενό σας. Πρόκειται για συμβουλές Marketing που προσαρμόζονται στο Προσωπικό σας στιλ. Εδώ κάνουμε Προσωπικό Marketing

 

ΕΚΛΟΓΕΣ Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθήνας 2, 3, 4 Δεκεμβρίου 2017, ημέρες Σάββατο, Κυριακή, Δευτέρα 9.00πμ - 7.00μμ 

Η ΔΙΚΤΥΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ & ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΣ

Δικτύωση σημαίνει η συμμετοχή σε όργανα, που μπορούν να μας βοηθήσουν εμάς, προσωπικά, στο επάγγελμά μας, αλλά και συνολικά τον κλάδο μας.

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθήνας, κάθε χρόνο, δίνει στον ΣΕΠΑΕ, συνδικαλιστικό πόρο, 3000€.

Είναι δίπλα μας, σε ό,τι κι αν χρειασθούμε.

Μας δίνει δωρεάν αίθουσα για τις γενικές μας συνελεύσεις, για τα σεμινάριά μας.

Κάνει το ίδιο για τα μέλη του σεμινάρια δωρεάν, όπως αυτό του τεχνικού ασφαλείας, αλλά και άλλα χρήσιμα, που μπορεί να παρακολουθήσει κάθε μέλος.

Μπορεί, να οργανώσει σεμινάρια για μας, με ό,τι θέμα θέλουμε, με όποιον καθηγητή θέλουμε, με πανευρωπαική ή και παγκόσμια πιστοποίηση.

Είναι θεσμικό όργανο και όχι συνδικαλιστικό, δηλαδή είναι κράτος και έχει λόγο σε όλα τα Υπουργεία και όλους τους οργανισμούς.

Εκπροσωπεί 150 επαγγέλματα, και το συγκεκριμένο επιμελητήριο είναι το μεγαλύτερο της Ελλάδας. Μές απ΄ αυτό, μπορούμε να πετύχουμε πολλά καλά για το επάγγελμά μας.

Για να γίνει αυτό πιο εύκολα, πρέπει το επάγγελμά μας να εκπροσωπείται μέσα στο ΔΣ του ΕΕΑ. Δηλαδή, πρέπει να βάλουμε αισθητικούς στο ΔΣ του ΕΕΑ.

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ;

Μόνο ένας τρόπος υπάρχει. Να ψηφίσουμε τους συναδέλφους, που βάζουν υποψηφιότητα στα Επιμελητήρια ανά την Ελλάδα.

Να ψηφίσουμε τις συναδέλφους που βάζουν υποψήφιες στο ΕΕΑθήνας, που όπως είπαμε είναι το πιο δυνατό επιμελητήριο, και είναι επίσημος συνομιλητής του Κράτους και του Υπουργείου Υγείας.

ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΣΑΣ; 

Αν ναι, στηρίξτε με την ψήφο σας τις συναδέλφους Λένα Τσικούρη & Ελένη Γλυκού.

Έτσι θα δώσετε την ευκαιρία στο επάγγελμά σας, να υπάρχει μέσα σε ένα διοικητικό συμβούλιο, που επικρατούν οι ασφαλιστές, οι λογιστές, οι περιπτεριούχοι, απλά γιατί αυτά τα επαγγέλματα έχουν συνοχή και υποστηρίζουν τους δικούς τους. Κατεβαίνουν όλοι στις εκλογές, μαζικά και ψηφίζουν τους συναδέλφους τους.

Οι αισθητικοί δεν είχαν ποτέ εκπροσώπηση στο ΕΕΑ.

ΠΟΤΕ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ;

2, 3, 4 Δεκεμβρίου 2017, ημέρες Σάββατο, Κυριακή, Δευτέρα 9.00πμ - 7.00μμ

Πανεπιστημίου 44. Στο κέντρο της Αθήνας. Σταθμός μετρό ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ 

Την Κυριακή όλη μέρα μπορείτε να παρκάρετε απέξω χωρίς φόβο, μέχρι να ψηφίσετε. Δεν θα μας ενοχλήσει ούτε η τροχαία, ούτε η δημοτική αστυνομία.

Συνάδελφοι, ας δείξουμε, επιτέλους, την παρουσία μας και το παράστημά μας, σαν κλάδος.

Ψηφίζουμε στις εκλογές όλων των Επιμελητηρίων της Χώρας. Ψηφίζουμε τους συναδέλφους μας. Στηρίζουμε τον κλάδο μας.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΣΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΦΟΡΕΩΝ στον ΠΣΒΑΚ για τα ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΣΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ  ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ  ΦΟΡΕΩΝ 

1. Πόσο εκτιμάτε τις συνολικές πωλήσεις καλλυντικών (παραγόμενα και εισαγόμενα) στην Ελλάδα (σε τιμές χονδρικής):

2016    653,3M€….(-). 

2. Πρόβλεψη για τις συνολικές πωλήσεις καλλυντικών το 2017 (μεταβολή σε σχέση με το 2016):

647,0M€ (-1,0%).

3. Εκτιμήσεις για τη διάρθρωση της συνολικής αξίας των πωλήσεων καλλυντικών στις επιμέρους κατηγορίες προϊόντων το 2016 (σε τιμές χονδρικής).

4. Εκτιμήσεις για τη συμμετοχή (%) κάθε καναλιού διανομής, στις συνολικές πωλήσεις καλλυντικών στην Ελλάδα.

5. Προβλέψεις για την εξέλιξη των πωλήσεων στα διάφορα κανάλια διανομής το 2017.

6. Προβλέψεις για την πορεία των συνολικών πωλήσεων καλλυντικών (σε αξία) τη διετία 2018-2019. (δεν είναι διαθέσιμο ανά κατηγορία)

CEPEK ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ 19 και 20 Νοεμβρίου 2017

Η Cepek δημιουργήθηκε το 1995 από τα σωματεία της Γαλλίας, Βρετανίας και Ιταλίας και οι επίσημες γλώσσες που χρησιμοποιούν τα μέλη είναι Αγγλικά και Γαλλικά.

Στις 19 & 20 Νοεμβρίου, η πρόεδρος της ΟΣΕΔΑΕ, Λένα Τσικούρη και η πρόεδρος του ΣΕΠΑΕ Κωνσταντίνα Φραγκοδημητροπούλου, συμμετείχαν στην 20η Πανευρωπαική Συνδιάσκεψη Αισθητικών, παρουσιάζοντας τα της Ελλάδας.

Στη συνδιάσκεψη, έγιναν κι εκλογές, προκειμένου, ν΄ αναδειχθεί το νέο διοικητικό συμβούλιο, που θα διαχειρισθεί τα θέματα για την επόμενη τριετία.

Από τις αρχαιρεσίες προέκυψε ΔΣ με πρόεδρο την Ιταλίδα αισθητικό Laura Grilli, γραμματέα την Petra Mrhar από τη Σερβία, αντιπροέδρους τις Magda Magri Naudi από Μάλτα & Anne Parkkinen από Φιλλανδία.

Την πρώτη μέρα στο ξενοδοχείο PALATINO στη Ρώμη, έγιναν η γενική συνέλευση, απολογισμός και αρχαιρεσίες. Τη δεύτερη ημέρα, στην κεντρική αίθουσα του CNA, που για τους Ιταλούς είναι η δική μας ΓΣΕΒΕΕ, δηλαδή συνομοσπονδία πολλών επαγγελμάτων.

Εντυπωσιακή ήταν η παρουσία των κομμωτών, οι οποίοι επειδή είναι πολλοί, έχουν το μεγαλύτερο συνδικάτο, το οποίο περιλαμβάνει εκτός των κομμωτών, τους αισθητικούς, τους φυσικοθεραπευτές και τους νοσηλευτές.

Στη συνάντηση της δεύτερης μέρας, η κα Φραγκοδημητροπούλου ανέφερε τα του ΣΕΠΑΕ, τα συνέδρια, τα σεμινάρια, τα προβλήματα, που αντιμετωπίζει, όχι μόνο ο αισθητικός, αλλά και ο κάθε μικρός επιχειρηματίας, λόγω της υπερφορολόγησης, που συμβαίνει στην Ελλάδα.

Η κα Τσικούρη παρουσίασε τη δράση της ομάδας αισθητικών, που παρέχουν δωρεάν αισθητικές περιποιήσεις σε ασθενείς, που ζουν σε ψυχιατρικές κλινικές.

Οι συνάδελφοι από τις Ευρωπαικές χώρες έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για τα θέματα, που αναπτύξαμε και χρειάστηκε να γίνει εκτενής διάλογος για να κατανοήσουμε  και ν΄ ανταλλάξουμε απόψεις.

Αντίστοιχα, οι αισθητικοί ανέφεραν τα προβλήματα, που αντιμετωπίζει η κάθε μία στη χώρα της. Όλες οι χώρες έχουν θέματα με τους γιατρούς, όλες με το ΦΠΑ, αλλά δεν παραπονέθηκε καμία ιδιαίτερα με τη φορολογία. Ασχολούνται πολύ με το ιατρικό πεντικιούρ. Όλες θέλουν επιμορφωτικά σεμινάρια, τα οποία γίνονται στην Ευρώπη, μέσω CIDESCO, οπότε καταλαβαίνετε, πως είναι το επίπεδο.

Σαν Ελλάδα υποσχεθήκαμε να οργανώσουμε κάποια σεμινάρια υψηλότερου επιπέδου. Δώσαμε ραντεβού την επόμενη χρονιά στις Βρυξέλλες και υποσχεθήκαμε να είμαστε σ΄ επαφή μεταξύ μας.

image 1image 2

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΑΣ - Λίγο πριν τις εκλογές ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΣ απαντά σε ερωτήσεις

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΕΕΑ

 

1. ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΕΝΑΣ ΠΕΛΑΤΗΣ - ΦΙΛΟΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ?

Μπορούμε να του στείλουμε κομμάτια από την λίστα των ενήμερων μελών του ΕΕΑ που ψηφίζουν, για παράδειγμα τους ψηφοφόρους της περιοχής του (με βάση τον ΤΚ ή τον Δήμο) και να του ζητήσουμε να ελέγξει αν γνωρίζει κάποιους. Αν γνωρίζει κάποιους, μπορεί και εχει διάθεση, θα του ζητήσουμε να επικοινωνήσει μαζί τους και να μας συστήσει, ζητώντας να προσέλθουν στις εκλογές για να μας ψηφίσουν. Ζητάμε να μας δώσει τα στοιχεία των «συστάσεων» ώστε να επικοινωνήσουμε μετά μαζί τους και να τους «πρεσάρουμε» να έλθουν τελικά να μας ψηφίσουν.

2. ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ EMAIL ΣΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΛΕΓΩ?

Όχι, οι εκλογές κερδίζονται κατά μεγάλο ποσοστό με την προσωπική επαφή, με το τηλέφωνο, με την επικοινωνία.

3. ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΡΙΑΔΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΗΠΟΨΗΦΙΟΥΣ?

Οι 3αδες είναι χρήσιμες ανά περίπτωση. Εξαρτάται σε μέγιστο βαθμό από το ποιοι τις αποτελούν και πόσο εμπιστοσύνη έχει το κάθε μέλος της τριάδας στα άλλα μέλη. Χρήσιμες είναι επίσης και οι μικτές τριάδες, για παράδειγμα 2 μέλη από τις Υπηρεσίες ένα μέλος από τους επαγγελματίες ή το αντίστροφο.

4. ΤΙ ΑΠΑΝΤΑΩ ΑΝ ΕΝΑΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ «ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ, ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ ΕΕΑ?»

Του στέλνουμε στο email του τον ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΕΑ από την ιστοσελίδα του Συνδυασμού. Του επισημαίνουμε ότι αυτό είναι ένα μόνο μέρος από το έργο του ΕΕΑ τα έτη 2012-2017. Του στέλνουμε επίσης το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2018-2021 και του επισημαίνουμε ότι είναι ένα πρόγραμμα που μπορεί να γίνει πράξη και όταν θα γίνει η ζωή του σαν επαγγελματίας θα εχει αλλάξει σημαντικά.

5. ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ή ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ?

Το ψηφοδέλτιο είναι ενιαίο για κάθε συνδυασμό, στο πάνω μέρος είναι οι Επαγγελματίες, στο κάτω μέρος οι Υπηρεσίες

6. ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ?

Όχι, οι κάλπες είναι ξεχωριστές. Στις κάλπες των Υπηρεσιών αν βρεθεί ψηφοδέλτιο με σταυρό στους επαγγελματίες θα ακυρωθούν οι σταυροί και το ψηφοδέλτιο θα μετρηθεί υπερ του Συνδυασμού και το αντίστροφο.

7. ΠΟΣΟΥΣ ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ Ο ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ?

Μέγιστος αριθμός σταυρών 3 σε μία κατηγορία.

8. ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ?

Τις τελευταίες ημέρες πριν τις εκλογές, δεν είναι δυνατόν να έχουμε νωρίτερα λόγω διαδικασιών

9. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΩΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

  • Από τα χιλιάδες μέλη του ΕΕΑ θα πρέπει να επικεντρωθείς σε συγκεκριμένες ομάδες. Μπορείς να επιλέξεις τους ανθρώπους του επαγγέλματος σου, τους ανθρώπους της περιοχής σου, τους πελάτες σου.
  • Αφού απομονώσεις τους ψηφοφόρους τους καταγράφεις σε μία λίστα, πρώτος στόχος ξεκινάς την επικοινωνία μαζί τους για να τους ενημερώσεις για την συμμετοχή σου.
  • Στην επικοινωνία επισημαίνεις την δύναμη του Συνδυασμού, τον ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ μας, το Πρόγραμμα. Μετά την επικοινωνία στέλνεις ένα email (αν υπάρχει η δυνατότητα) για να πειστεί ο υποψήφιος ψηφοφόρος για την δύναμη και την σοβαρότητα του Συνδυασμού μας.

10. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΚΑΙ 2 ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ?

  • Επικεντρώνεσαι στους 250-300 ψηφοφόρους στόχους και τις ημέρες πριν τις εκλογές ξεκινάς την τελική προσπάθεια. Επικοινωνείς μαζί τους για να μάθεις πότε θα πάνε να ψηφίσουν. Κρατάς λεπτομερές πρόγραμμα για το ποιος θα πάει να ψηφίσει πότε. Καλό είναι να έχεις “επιστρατεύσει” κάποιον γνωστό σου με όχημα, για τη μεταφορά των ψηφοφόρων σου. 
  • Τις ημέρες των εκλογών τσεκάρεις ποιος πήγε να ψηφίσει και αν δεν πήγε προσπαθείς να τον πείσεις να πάει να σε ψηφίσει. Επιδίωξη μας είναι να πάνε να ψηφίσουν Σάββατο και Κυριακή, ευκολότερες μέρες για την ψήφο. Κάνεις κουμάντο την Κυριακή το βράδυ και την Δευτέρα κορυφώνεται η προσπάθεια.

11. ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΝΑ «ΚΥΝΗΓΗΣΕΙ» ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

Ενώ κάθε ατομική επιχείρηση έχει μια ψήφο, οι εταιρείες (ΟΕ, ΕΕ, ΕΠΕ, ΙΚΕ, ΑΕ, ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ) έχουν περισσότερες της μιας ψήφου, συνεπώς αν πείσουμε τον ιδιοκτήτη της εταιρείας να μας ψηφίσει θα κερδίσουμε περισσότερες ψήφους αν μας ψηφίσουν και οι 2-3 εκπρόσωποι.

12. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝ ΕΧΩ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΤΙΣ ΨΗΦΟΥΣ ΤΟΥΣ?

Θα πρέπει να ενημερωθούν άμεσα ότι για να ψηφίσουν όλοι όσοι δικαιούνται να ψηφίσουν από την εταιρεία θα πρέπει να το δηλώσουν στο ΕΕΑ πριν τις 25 Νοεμβρίου 2017. Αν δεν το δηλώσουν χάνουν το δικαίωμα ψήφου

13. ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΔΗΛΩΣΗ, ΜΕ email, ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ? ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΕΕΑ, Ο ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ή ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ?

Η αποστολή της αίτησης για τις εταιρείες μπορεί να γίνει 

1) είτε με email προς την υπεύθυνη της Εκλογικής Επιτροπής του ΕΕΑ κ. Μαρία Κοτσιρά τηλ. 2103380212 Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (προσοχή, στέλνοντας το email συνίσταται όπως η εταιρεία κάνει κοινοποίηση και στον εαυτό της προς απόδειξη της έγκαιρης αποστολής)

2) είτε με ιδιόχειρη κατάθεση στο ΕΕΑ, στην κ. Κοτσιρά, έως την 25η Νοεμβρίου 2017 στις 12 το μεσημέρι. Την κατάθεση μπορεί να την κάνει ο οποιοσδήποτε και όχι αποκλειστικά ο νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας, δηλαδή μπορείτε και εσείς να την κάνετε για λογαριασμό του ψηφοφόρου.

14. ΠΟΣΕΣ ΨΗΦΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ?

  • Ο.Ε. --> 2 ψήφους ομόρρυθμων εταίρων της, που υποδεικνύονται από το νόμιμο εκπρόσωπο αυτών. Αν η ΟΕ έχει δυο ομόρρυθμους εταίρους τότε αυτοδίκαια ψηφίζουν αυτοί και δεν είναι υποχρεωτικό να κάνουν δήλωση έως τις 25 Νοεμβρίου. Αν η ΟΕ έχει περισσότερους από 2 ομόρρυθμους εταίρους τότε είναι υποχρεωμένη να δηλώσει ποιοι από όλους θα ψηφίσουν (δυο κατά ανώτατο όριο). Αν έχει περισσοτέρους από δυο εταίρους και δεν κάνει δήλωση ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΣΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ
  • Ε.Ε. --> 2 ψήφους είτε 2 ομόρρυθμων εταίρων, είτε του ομόρρυθμου και ενός ετερόρρυθμου, που υποδεικνύεται από το νόμιμο εκπρόσωπο αυτών. Αν η ΕΕ έχει ένα  ομόρρυθμο εταίρο και ένα ετερόρρυθμο  τότε αυτοδίκαια ψηφίζουν αυτοί και δεν είναι υποχρεωτικό να κάνουν δήλωση έως τις 25 Νοεμβρίου. Αν η ΕΕ εχει περισσότερους από 2 ομόρρυθμους και ετερόρρυθμους εταίρους τότε είναι υποχρεωμένη να δηλώσει ποιοι από όλους θα ψηφίσουν (δυο κατά ανώτατο όριο). Αν έχει περισσοτέρους από δυο εταίρους και δεν κάνει δήλωση ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΣΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ
  • Ε.Π.Ε. --> 2 ψήφους των διαχειριστών ή ενός διαχειριστή και ενός εταίρου της, που υποδεικνύονται από την εταιρεία στο ΕΕΑ. Αν η ΕΠΕ έχει περισσότερους από δύο διαχειριστές ή έναν διαχειριστή και περισσότερους από δύο εταίρους τότε είναι υποχρεωμένη να δηλώσει ποιοι από όλους θα ψηφίσουν (δυο κατά ανώτατο όριο). Αν δεν κάνει δήλωση ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΣΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ
  • Ε.Π.Ε. Μονοπρόσωπη --> 1 ψήφο του διαχειριστή, καμία άλλη επιλογή
  • Α.Ε. --> 3 ψήφους των εκπροσώπων της , που υποδεικνύονται από το Διοικητικό Συμβούλιο και πρέπει να είναι μέλη του ΔΣ ή ανώτατα διοικητικά στελέχη, που ορίζονται με ειδική απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΣΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ. Οι ΑΕ στέλνουν υποχρεωτικά το έγγραφο συμπληρωμένο συνοδευόμενο από το πρακτικό συνεδρίασης, αλλιώς  δεν έχουν δικαίωμα ψήφου.
  • Ι.Κ.Ε. --> 2 ψήφους των διαχειριστών ή ενός διαχειριστή και ενός εταίρου της, που υποδεικνύεται από την εταιρεία. Αν η ΙΚΕ έχει περισσότερους από δυο διαχειριστές ή έναν διαχειριστή και περισσότερους από δυο εταίρους τότε είναι υποχρεωμένη να δηλώσει ποιοι από όλους θα ψηφίσουν (δυο κατά ανώτατο όριο). Αν δεν κάνει δήλωση ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΣΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ
  • Ι.Κ.Ε. Μονοπρόσωπη --> 1 ψήφο, αυτή του διαχειριστή της, καμία άλλη επιλογή
  • Κάθε υποκατάστημα --> 1 ψήφο, αυτή του διευθυντή ή του αναπληρωτή αυτού, που υποδεικνύεται από την εταιρεία ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΣΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ
  • Αλλοδαπή Α.Ε και Ε.Π.Ε. -->1 ψήφο, αυτή του νόμιμου εκπροσώπου ή του πράκτορά της ή του αντικλήτου της με τον όρο της αμοιβαιότητα. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΣΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ
  • Συνεταιρισμός --> 2 ψήφους, αυτές του προέδρου και του γενικού γραμματέα ή των αναπληρωτών τους, οι οποίοι πρέπει να είναι μέλη του Δ.Σ. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΣΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ

15. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΣ ΣΕ 3 ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ή ΣΕ 3 ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΤΟΜΙΚΗ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ?

Κανένα φυσικό πρόσωπο δεν μπορεί να ψηφίσει περισσότερες από μια φορές

16. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΛΕΓΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΕΛΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΥΜΠΙΠΤΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ, ΤΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΨΗΦΟΥΣ ΜΑΣ?

Για να εξασφαλίσουμε τον μεγαλύτερο αριθμό ψήφων θα πρέπει να οργανωθεί έτσι η συμμετοχή των μελών των ελεγχόμενων εταιρειών ώστε να ψηφίσουν οι περισσότεροι άνθρωποι. Χρειάζεται συνεννόηση με τον άνθρωπο που ελέγχει τις εταιρείες και προσεκτικός σχεδιασμός.

17. ΤΙ ΚΑΝΩ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΟΥ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ?

Σε περίπτωση που δεν έχει παραλάβει μία εταιρεία το έγγραφο του Επιμελητηρίου, επικοινωνείτε με το τμήμα της μηχανογράφησης την κα Μαρία Γκιώκα 210 3380232 με το ΑΦΜ της εταιρείας και ζητάτε να σας σταλεί με fax ή  email το έγγραφο του ΕΕΑ. 

 

Γιάννης Χατζηθεοδοσίου
Πρόεδρος ΕΕΑ
Υποψήφιος Πρόεδρος ΕΕΑ
Επικεφαλής του Συνδυασμού ‘TO ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΣ’

 

 

 

 

 

Πληροφορίες :

Εκλογική Επιτροπή

Πρεζαλή Αρχόντω, τηλ 6908077430, email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

Φλωράς Γιώργος τηλ. 6974910050 email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

Γραμματεία Συνδυασμού 

Μαρία Φουσκαρίνη 2111801901

Εκλογικό κέντρο 

Έλενα Παπαδανιήλ 2111825038

 

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΑΣ: «ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΣ» 2018-2021

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ «ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΣ» 2018-2021

Στις προηγούμενες εκλογές ο συνδυασμός μας “ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΣ” πρώτευσε με ρεκόρ ψήφων. Η επιτυχία ήταν μεγάλη αλλά η ευθύνη μεγαλύτερη. Ξέραμε καλά ότι δεν είχαμε κανένα δικαίωμα στην αδράνεια και στον εφησυχασμό. Μπήκαμε με όλες μας τι δυνάμεις στη μάχη για ένα δυνατότερο Επιμελητήριο, για ένα καλύτερο μέλλον για όλους μας. Δεν πτοηθήκαμε, δεν υποχωρήσαμε, δεν συμβιβαστήκαμε. Καταθέσαμε ψυχή και καρδιά και παρόλες τις δυσκολίες που παρουσιάστηκαν διοικήσαμε το ΕΕΑ, σε συνεργασία με άλλους συνδυασμούς και καταφέραμε μέσα σε αυτά τα χρόνια να το αλλάξουμε και να το αναβαθμίσουμε.

Τώρα πλέον ο απόλυτος στόχος μας στις ερχόμενες εκλογές, είναι η νίκη του επαγγελματία του μέλλοντος! Να δημιουργήσουμε το Επιμελητήριο που ονειρευόμαστε όλοι για τον επαγγελματία του αύριο!

ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Με ακόμα μεγαλύτερη διάθεση και έχοντας πλέον τη γνώση, είμαστε έτοιμοι να αναδείξουμε το ΕΕΑ ως τον πλέον αξιόπιστο και ακούραστο σύμβουλο της μικρομεσαίας επιχείρησης και του ελεύθερου επαγγελματία!

Για να στεφθεί με επιτυχία όμως αυτή μας η προσπάθεια, σας θέλουμε όλους δίπλα μας. Όχι απλά με την ψήφο σας στις εκλογές του ΕΕΑ αλλά με την παρουσία σας στις δράσεις μας, με τις προτάσεις σας για ουσιαστικότερες και αποτελεσματικότερες υπηρεσίες, με την καλόπιστη κριτική σας και τον προβληματισμό σας.

Ξεκάθαρη πρόθεση μας είναι να κινητοποιήσουμε όλα τα μέλη του ΕΕΑ στον κοινό αγώνα, προκειμένου να δημιουργήσουμε όλοι μαζί ένα Επιμελητήριο που θα έχει νέα μορφή, ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες, ισχυρή παρεμβατικότητα, ικανό να σταθεί ως ηγέτης στην προσπάθεια για μία ενισχυμένη επιχειρηματικότητα και για μία δυνατότερη οικονομία. Να καθορίζει τις εξελίξεις και να μην τις ακολουθεί ως «φτωχός συγγενής».

Μόνο μία τέτοια εικόνα του ΕΕΑ αρμόζει στα χιλιάδες μέλη του. Αυτής μας η πεποίθηση δεν προκύπτει από κάποια υπέρμετρη φιλοδοξία αλλά από την πορεία που διανύσαμε μέχρι τώρα. «Μετρήσαμε το μπόϊ μας» απέναντι σε δύσκολες καταστάσεις, μεγάλα συμφέροντα και αποτυχημένες πολιτικές επιλογές. Καταφέραμε πάρα πολλά και πλέον βάζουμε νέους υψηλότερους στόχους. Το όραμα που έχουμε και που θέλουμε να μοιραστούμε μαζί σας μπορεί να πραγματοποιηθεί, εφόσον υπάρξει συνεργασία, όρεξη για δουλειά και δημιουργία και κυρίως στήριξη. Αρκεί να δει κανείς τι έχουμε επιτύχει τα τελευταία χρόνια για να πειστεί και για τις δυνατότητες του ΕΕΑ αλλά και για την υλοποίηση των δεσμεύσεων μας. Επειδή κάποια στιγμή σε αυτή τη χώρα θα πρέπει να μιλάμε με πράξεις και όχι με αοριστολογίες και υποσχέσεις.

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΣ

Ο απολογισμός λοιπόν του 2012-2017 είναι ένα συμβολικό δείγμα της δράσης μας (δείτε τον ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΔΡΑΣΗΣ εδώ http://www.toepimelitiriomas.gr/apologismos.php ).

Περιληπτικά:

  • Μειώσαμε ουσιαστικά το λειτουργικό κόστος του ΕΕΑ, από την πρώτη στιγμή. Πετύχαμε το μεγαλύτερο ταμειακό πλεόνασμα στην ιστορία του Επιμελητηριακού Θεσμού. Και αυτό το πετύχαμε ενώ ταυτόχρονα αυξήσαμε σημαντικά τις δράσεις προς τα μέλη μας.
  • Αναπτύξαμε την επιρροή του ΕΕΑ στα δρώμενα που αφορούν τα μέλη μας (νομοθετική εξουσία, ΜΜΕ κλπ)
  • Ενεργοποιήθηκε η ανταποδοτικότητα του ΕΕΑ προς τα μέλη του με μια σειρά δράσεων (βλ. απολογισμός δράσης ΕΕΑ 2012-2017)
  • Ιδρύσαμε το ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΙΝΕΠ) ΤΟΥ ΕΕΑ
  • Δημιουργήσαμε Πλατφόρμα Εκπαίδευσης από Απόσταση eLearning

Βασικός στόχος μας είναι η οικονομική αυτοτέλεια του ΕΕΑ, όχι με βάση τις συνδρομές, αλλά με βάση τα έσοδά του μέσω άλλων δραστηριοτήτων προς τα μέλη του και προς την αγορά.

Το πρόγραμμά μας είναι ξεκάθαρο και συγκεκριμένο. Όχι «λόγια του αέρα» αλλά συγκεκριμένοι στόχοι, μετρήσιμοι, ρεαλιστικοί.

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ

  1. Διεύρυνση των μελετών σε 10-15 κλάδους ανά έτος και δωρεάν διανομή τους στα μέλη μας.
  2. Αύξηση των επιμορφωτικών σεμιναρίων προς τα μέλη μας, δωρεάν ή με συμβολικό κόστος.
  3. Ανάπτυξη σεμιναρίων, μέσω των μεθόδων του e-Learning, Webinar και ηλεκτρονική βιβλιοθήκη για όλα τα μέλη του ΕΕΑ (τουλάχιστον 100 διαφορετικά μαθήματα διαθέσιμα, μέσω διαδικτύου).
  4. Συνεργασία με επαγγελματία σύμβουλο στις Βρυξέλλες για άμεση ενημέρωση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με ενεργό συμβουλευτικό ρόλο στα δρώμενα του Ευρωπαϊκού Κέντρου αποφάσεων.
  5. Ενδυνάμωση στις υπηρεσίες των νομικών και φοροτεχνικών συμβουλών προς τα μέλη του ΕΕΑ.
  6. Περαιτέρω ανάπτυξη του τμήματος παροχής συμβουλών προς τα μέλη του ΕΕΑ σχετικά με τα επιδοτούμενα προγράμματα (ΕΣΠΑ κλπ) και τις χρηματοδοτικές συμβουλές.
  7. Αποτελεσματικότερη τεκμηριωμένη συμβουλευτική παρέμβαση στις νομοθετικές αλλαγές πριν αυτές γίνουν Νόμος του Κράτους (με μελέτη σχεδίων νόμου, ενημέρωση και διαβούλευση των μελών μας, ανάπτυξη στρατηγικής παρεμβάσεων κλπ)
  8. Συστηματική παροχή Γνωμοδοτήσεων και Μελετών προς την Κυβέρνηση αναφορικά με θέματα που επισημαίνουν τα μέλη μας.
  9. Δωρεάν παροχή χώρων και υλικοτεχνικής υποστήριξης του ΕΕΑ σε Σωματεία για τις δράσεις τους, τις εκδηλώσεις τους, κλπ, ενισχύοντας την πρωτοβάθμια συνδικαλιστική δράση.

ΝΕΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ 

  1. Δραστηριοποίηση του ΕΕΑ στην Πιστοποίηση των Επαγγελματικών Προσόντων, με την δημιουργία κέντρου πιστοποιήσεων, με χαμηλό κόστος για τα μέλη του (αφορά τα 350 περίπου επαγγέλματα του ΕΕΑ (Π.Ε.Ι., ISO, κλπ)
  2. Δημιουργούμε ΚΕΚ μετά από εκπόνηση Μελέτης Σκοπιμότητας και συμμετέχουμε σε περισσότερα Ευρωπαϊκά προγράμματα με πολλαπλό όφελος για το ΕΕΑ και τα μέλη του
  3. Δημιουργούμε ηλεκτρονικά εκπαιδευτικά εγχειρίδια (manuals) όπου περιλαμβάνουν όλη τη γνώση από τα εκπαιδευτικά σεμινάρια, για το σωστό “επιχειρείν”
  4. Δημιουργούμε ηλεκτρονική πλατφόρμα με δωρεάν πρόσβαση στα μέλη του ΕΕΑ, με λογισμικό που διευκολύνει στον προγραμματισμό της επιχειρηματικής δραστηριότητας (π.χ. Business plan, cash flow ή αλλιώς έλεγχος βιωσιμότητας της υφιστάμενης επιχείρησης ή οργάνωση μιας νέας ιδέας)
  5. Δημιουργούμε λογισμικό χρηματοδοτικών πηγών (funds) για Ελλάδα και Εξωτερικό που διευκολύνει τα μέλη μας να βρίσκουν κάθε πιθανή πηγή χρηματοδότηση π.χ. προγράμματα επιχορήγησης ενεργά, επιχειρηματικούς αγγέλους, επενδυτές, κ.ά.
  6. Εκδίδουμε ηλεκτρονικό οδηγό του καλού επιχειρείν όπου περιλαμβάνει όλες τις εξελίξεις στον κόσμο του επαγγελματία, την εμπειρία και τη γνώση που έχει συγκεντρώσει το ΕΕΑ στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από τις συμβουλευτικές, εκπαιδευτικές και άλλες δραστηριότητές του. Όλα τα παραπάνω τα κωδικοποιεί και τα προωθεί στα μέλη του
  7. Εκπαιδεύουμε τα μέλη του ΕΕΑ για την συμμετοχή τους σε διαγωνισμούς του Δημοσίου
  8. Ξεκινάμε την συστηματική διοργάνωση networking events ώστε να έρθουν σε επαφή μεταξύ τους τα μέλη μας. Στις συγκεντρώσεις καλούμε ειδικούς καθώς και δημόσιες υπηρεσίες ώστε να ενημερώνουν τα μέλη του ΕΕΑ, να εξηγούν το πώς λειτουργούν (οι υπηρεσίες), λύνουν απορίες, δέχονται προτάσεις από τα μέλη μας κλπ
  9. Υποστηρίζουμε όσους θέλουν να ανοίξουν τη δική τους επιχείρηση, συμβάλλοντας στο «επιχειρείν» και δημιουργούμε τη δική μας θερμοκοιτίδα επιχειρήσεων (σε συνεργασία με άλλους Φορείς), παράλληλα οικοδομούμε σχέσεις συνεργασίας με τα ΑΕΙ και τα ερευνητικά κέντρα των πανεπιστημίων μας, για την ενδυνάμωση της καινοτομίας, της συμβουλευτικής των νέων επαγγελματιών - ερευνητών - επιστημόνων και των συνεργασιών τους με επαγγελματίες μέλη μας
  10. Υποστηρίζουμε πρόγραμμα προώθησης της επιχειρηματικότητας στα σχολεία στα πλαίσια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του ΕΕΑ. Περιλαμβάνει ομιλίες σε μαθητές και τη συμμετοχή μας σε εκδηλώσεις των σχολείων με συγκεκριμένο «πακέτο ενημέρωσης». Οργανώνουμε διαγωνισμούς επιχειρηματικής ιδέας ανάμεσα σε μαθητές με σχετικά βραβεία και επισκέψεις μαθητών σε επιχειρήσεις, είτε μελών μας είτε σε άλλες μεγάλες επιχειρήσεις
  11. Συμβουλεύουμε τα μέλη μας που οδεύουν προς την Σύνταξη για προσυνταξιοδοτικές διαδικασίες και τα μέλη μας που επιθυμούν να μεταβιβάσουν την επιχείρηση τους για τις διαδικασίες και τις σχετικές δυνατότητες
  12. Συνεργασία του ΕΕΑ και των Οργανώσεων των Εργαζομένων (πχ ΓΣΕΕ) ώστε η δράση του ΕΕΑ να ισχυροποιηθεί ως προς το αποτέλεσμά της, ειδικά στον τομέα της εκπαίδευσης και της κατάρτισης των υπαλλήλων
  13. Δημιουργούμε σε κάθε Δήμο της επιρροής του ΕΕΑ τον «Σύμβουλο του Επιχειρηματία» με σκοπό την εξυπηρέτηση-υποστήριξη-ενημέρωση των τοπικών επαγγελματιών, την προώθηση της συνεργασίας του ΕΕΑ με τους Δήμους , την μελέτη των τοπικών αναγκών. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην ενημέρωση των επιχειρηματιών για τις δυνατότητες χρηματοδοτήσεων και συνεργασιών και την δημιουργία οργανωμένων εμπορικών χώρων, πολλαπλής δράσης εντός του εκάστοτε Δήμου
  14. Δημιουργούμε κέντρα με ομάδες mentoring, ομάδες κατεύθυνσης νέων και υφιστάμενων επιχειρηματιών. Οι ομάδες αυτές συστήνονται από ειδικούς και οργανώνονται σε ημιεθελοντική βάση. Στόχος τους η παροχή επαγγελματικής βοήθειας σε νέους που θέλουν να επιχειρήσουν για πρώτη φορά αλλά και σε υφιστάμενους επιχειρηματίες που επιθυμούν αλλαγή κατεύθυνσης ή βελτίωση των ικανοτήτων τους
  15. Δημιουργούμε τμήμα υποστήριξης, καθοδήγησης και συμβουλευτικής στα μέλη μας για θέματα κατοχύρωσης πνευματικής ιδιοκτησίας και ευρεσιτεχνίας
  16. Προγραμματίζουμε τη δημιουργία ηλεκτρονικής βιβλιοθήκης στο ΕΕΑ, προς όφελος των χιλιάδων μελών του. 

Με ιδιαίτερη εκτίμηση

Γιάννης Χατζηθεοδοσίου
Υποψήφιος Προέδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών
Επικεφαλής του Συνδυασμού ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΣ

 

 

Προς Επαγγελματίες Αισθητικούς – Tο Προσωπικό σας Marketing και το … Άρωμά σας

Ως Αισθητικοί είμαι σίγουρη πως έχετε … αισθητική!

Αυτό είναι καλό, γιατί θα με βοηθήσει να σας «περάσω» ορισμένες έννοιες - που είναι απαραίτητες - σχετικές με την Εικόνα σας ως Επαγγελματίες και ως ιδιοκτήτριες / ιδιοκτήτες χώρων ομορφιάς. Έννοιες απλές και εύκολες να καταλάβετε και να εφαρμόσετε. Που όταν λείπουν μπορεί να μην το προσέξει κανείς, αλλά όταν είναι εκεί, ΣΙΓΟΥΡΑ σας διαφοροποιούν. Σας κάνουν να ξεχωρίζετε και να σας συζητούν με την καλή έννοια! Αυτό είναι και το ζητούμενο όπως θα δούμε πιο κάτω.

Γιατί είναι και αυτός ο ανταγωνισμός εκεί έξω και είναι έντονος …

Παρακαλώ μη νομίζετε πως σας θεωρώ αδαείς περί του θέματος. Όχι. Ενδεχομένως αυτά που θα συζητάμε σε αυτή τη στήλη, ήδη να τα γνωρίζετε, αλλά καλό είναι να έρθει κάποιος να σας τα ορίσει, να τα δομήσει και να σας «ξεσηκώσει» να τα εφαρμόσετε. Ξέρω πως η καθημερινότητα συχνά μας βάζει παρωπίδες.

Για το καλό σας είναι άλλωστε!

Σε αυτή τη στήλη, λοιπόν, θα μιλάμε για το Προσωπικό Marketing.

  • Πώς θα «χτίσετε» την Εικόνα σας ως Επαγγελματίες (ταυτότητα)
  • Πώς θα οργανώσετε την πορεία της επιχείρησής σας (στοχοποίηση)
  • Πώς θα πλασάρετε στον πελάτη και στον δυνητικό πελάτη, τα δυνατά σας σημεία (γιατί να έρθω σε εσένα)
  • Πώς θα βελτιώσετε τα αδύνατα σας σημεία (αυτό κολλάει με το από πάνω)
  • Σε ποιον απευθύνεστε (ποιος είναι ο πελάτης σας)
  • Πώς θα οργανώσετε την online παρουσία σας. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ! (site, social media, Google κλπ)
  • Πώς θα ξεχωρίσετε/ προβληθείτε/ συζητηθείτε κλπ κλπ (διαφήμιση)

Μην σας τρομάζουν τα παραπάνω και ΣΙΓΟΥΡΑ μην θεωρείτε ότι δεν τα χρειάζεστε ή ότι τα κάνετε. Σε ένα debate 5 λεπτών, θα σας καταρρίψω την εντύπωση.

Πιστέψτε το. ΟΛΕΣ οι καταξιωμένες επιχειρήσεις, ακολουθούν ένα πρόγραμμα Branding* – όπως λέγεται. Δεν υπάρχουν εταιρίες που βγάζουν κέρδη, έχουν καλή φήμη στην αγορά, μακροζωία, έχουν πλούσιο πελατολόγιο και εφημερεύουν, χωρίς πρόγραμμα Branding. Και όσα παραδείγματα κι να μου φέρετε για το αντίθετο, απέδειξε η ιστορία ότι ήταν (ή θα καταλήξουν) να χαρακτηριστούν «πυροτεχνήματα».

*Μέχρι τη λέξη Branding θα φτάσουν οι ορολογίες, το υπόσχομαι. Δεν θα σας ζαλίζω με Business Plan ή Product Mix ή Strategies ή Personal Coaching ή Management κλπ

Εσείς όμως αν με παρακολουθείτε και αφιερώνετε λίγο χρόνο, μπορεί να το καταφέρετε μόνες σας. Τι θα καταφέρετε; Αυτό (χονδρικά):

«Χτίζουμε» Εικόνα,
Ακολουθούμε μελετημένες κινήσεις προβολής με στόχους, 
Διαφοροποιούμαστε,
Αποκτούμε καλή φήμη, 
Αυξάνουμε το πελατολόγιο και τον τζίρο μας.

Λίγο είναι; Πείτε μου, λίγο είναι; Ίσως ακούγεται δύσκολο, αλλά δεν είναι! Και χωρίς να ξοδέψετε πολλά.

Επειδή είστε Αισθητικοί θα καταλάβετε καλύτερα τι είναι Προσωπικό Marketing (Personal Branding), με τη φράση του Javier Coves, γκουρού του Marketing:

«Το Προσωπικό Marketing είναι το άρωμα που φοράς και η φήμη σου είναι η μυρωδιά που αφήνεις.»

Δηλαδή αν φοράς άρωμα Coco Chanel, αφήνεις μια μυρωδιά…. Κομψότητας. 

Εσείς τι άρωμα θα φοράτε από εδώ και πέρα;

Σας περιμένω εβδομαδιαία (μπορεί και πιο συχνά) στη στήλη μου στο ηλεκτρονικό περιοδικό www.aisthitiki-simera.gr.

Αν έχετε απορίες ή διάθεση για συζήτηση περί του θέματος, θα με βρείτε:

 

Μαργαρίτα Επιτροπάκη
Ειδικός Προσωπικού Marketing 
Personal Branding Expert
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Facebook: Margarita Epitropaki
6944 300 313

κατασκευή ιστοσελίδας, Search Engine Optimization (SEO), προώθηση από exceliso.com