FELIS ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ από τη Bonum Terrae σε επιλεγμένα Ινστιτούτα Αισθητικής
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ - Λένα Τσικούρη Αισθητικός Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
Η ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΜΙΚΟΥ ΦΩΤΟΣ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ - Λένα Τσικούρη Αισθητικός Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
ΓΗΡΑΝΣΗ του δέρματος - Αιτία και Αντιμετώπιση - ANTIAGING PROJECT από την ΟΣΕΔΑΕ και τη Natural Cosmetics Sempreviva Chem
ΙΑΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥΣ 2018
Η ΠΟΡΕΙΑ ΜΑΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ: ΕΝΩΣΗ ΠΣΑΑΕ - ΕΕΠΑΕ
VIDEO: Η αποτρίχωση είναι ομορφιά - ΟΣΕΔΑΕ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Χρήση της τεχνολογίας Έντονου Παλμικού Φωτός (IPL) και Laser για μόνιμη μείωση της τριχοφυΐας - ΙΣΑΑΚ ΣΑΚΗΣ BSc Biomechanical Engineer, MSc Biomedical Engineer, Ben Gurion University of the Negev, Israel
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Λιπαρό δέρμα - περιποίηση στο ινστιτούτο αισθητικής και περιποίηση στο σπίτι - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Νύχια επιπλοκές - Νίνα Ποτουρίδη Ποδίατρος
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αντιοξειδωτικές θεραπείες για καπνιστές - Barbara Νάνου Αισθητικός Κοσμετολόγος, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Κόκκινα, ερεθισμένα δέρματα - Barbara Νάνου Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αποτρίχωση - ΖΑΠΠΕΙΟ ΔΥΟ FORUM 2017 - Μαρία Κυριάκη - Αισθητικός Κοσμετολόγος ΤΕΙ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Ολοκληρωμένη αντιμετώπιση της ακμής με τα νέας γενιάς προϊόντα - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός Κοσμητολόγος ΑΤΕΙ Αθήνας
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΝΩΣΗ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ - ΔΙΑΛΥΝΑ ΜΑΡΙΑ
«
  • 1
  • 2
  • 3
»

ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Ζητείται Αισθητικός για εφαρμογή Laser αποτρίχωσης στο Ίλιον

Ζητείται Αισθητικός για εφαρμογή Laser αποτρίχωσης με γνώση και εμπειρία στο αντικείμενο για πλήρη ή μερική απασχόληση με ένσημα, δώρα, άδειες και καλές αποδοχές! Περιοχή Ίλιον. Υπεύθυνη επικοινωνίας Κα Φρυγανιώτη 6932743565

ΠΩΣ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΣ. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΣ

ΠΩΣ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΣ

Ο τρόπος είναι ένας. 

Να δώσετε Πανελλήνιες, να εξασφαλίσετε τις απαραίτητες μονάδες, για να μπείτε στο ΠΑΔΑ, τμήμα Βιοιατρικών Επιστημών, ή στο Διεθνές Πανεπιστήμιο στη Θεσσαλονίκη, στο τμήμα Βιοιατρικών Επιστημών, να σπουδάσετε 4 χρόνια.

Καταθέτοντας το πτυχίο ΤΕΙ και νυν ΠΑΔΑ, στην Περιφέρεια, παίρνετε την άδεια άσκησης επαγγέλματος αισθητικού.

Με την άδεια άσκησης επαγγέλματος μπορείτε ν΄ανοίξετε το δικό σας εργαστήριο αισθητικής ή να γίνετε υγειονομικά υπεύθυνη σε πολυδύναμο κέντρο, ή σ΄εργαστήριο αισθητικής ή σε ξενοδοχειακή μονάδα SPA.

Μπορείτε να συστεγαστείτε με ιατρείο, δερματολογικό, ή πλαστικής χειρουργικής, ή άλλο ιατρείο, ή διαιτολόγο.

ΑΠΟ ΤΑ ΙΕΚ, πώς μπορεί κάποιος ν΄ανοίξει;

Δεν μπορεί ν΄ ανοίξει, κάποιος με πτυχίο ΙΕΚ.

Οι απόφοιτοι ΙΕΚ, είναι βοηθοί αισθητικού, λέγονται «ειδικοί εφαρμογών αισθητικής», και μπορούν να γίνουν μόνο υπάλληλοι.

Για ν΄ ανοίξει ένας απόφοιτος ΙΕΚ, εργαστήριο αισθητικής, πρέπει είτε να συνεργαστεί, είτε να πάρει υπάλληλο αισθητικό-κοσμητολόγο ΤΕΙ, ο οποίος λέγεται υγειονομικά υπεύθυνος και δουλεύει καθ΄ όλη τη διάρκεια του ωραρίου.

ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ;

Η πιστοποίηση που παίρνει ένας απόφοιτος ΙΕΚ, σημαίνει ότι πιστοποιείται σαν υπάλληλος. Έχει πλεονέκτημα, έναντι αυτού που δεν έχει πιστοποίηση.

Η πιστοποίηση, που παίρνει ένας απόφοιτος ΤΕΙ, σημαίνει ότι κάνει καλά τη δουλειά του και έχει πλεονέκτημα, έναντι αυτού, που δεν έχει.

Όταν παίρνει πιστοποίηση ένας σερβιτόρος, δεν σημαίνει ότι άλλαξε δουλειά. Απλά η πιστοποίηση του δίνει πλεονέκτημα έναντι κάποιου, που δεν έχει.

Άρα ο πιστοποιημένος ειδικός εφαρμογών αισθητικής, λόγω της πιστοποίησης έχει περισσότερες πιθανότητες να προσληφθεί σε κάποιο κέντρο, ως βοηθός αισθητικός.

 

Λένα Τσικούρη
Πρόεδρος ΟΣΕΔΑΕ

Το ΕΣΠΑ που προορίζεται για εκπαίδευση του προσωπικού των κέντρων Αισθητικής

Η ΟΣΕΔΑΕ είναι μία από τις ομοσπονδίες, που έχουν την τιμή, να έχουν εγκριθεί για εκπαίδευση και πιστοποίηση των εργαζομένων σε κέντρα αισθητικής.

Η εκπαίδευση θα γίνει σε ηλεκτρονική πλατφόρμα και η εκπαίδευση είναι ασύγχρονη. Αυτό σημαίνει, ότι οποιαδήποτε ώρα της μέρας, μπορεί να μπαίνει ο εκπαιδευόμενος και να κάνει το προβλεπόμενο μάθημα.

Κάθε εκπαιδευόμενος θα πληρωθεί ανάλογα με το πόσες ώρες είναι το πρόγραμμα 5€ την ώρα. Οι ώρες έχουν προβλεφθεί από 100 έως 150.

Είναι απαραίτητο να συμπληρωθούν από τους εργαζομένους τα παρακάτω χαρτιά.

Βρείτε τί χρειάζεστε για τη συμμετοχή σας, στο ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ με τίτλο:

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΟΣΕΔΑΕ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Επιδοτούμενα προγράμματα κατάρτισης και πιστοποίησης γνώσεων και δεξιοτήτων του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης

 

 

Early Warning Europe - Έγκαιρη προειδοποίηση επιχειρήσεων σε κρίση - Γίνε Μέντορας

Μέχρι σήμερα το ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ καιτο ΙΜΕ/ΓΣΕΒΕΕ έχουν υποστηρίξει εκατοντάδες επιχειρήσεις (ΜΜΕ), παρέχοντας συμβουλευτική υποστήριξη μέσω της αρχικής διάγνωσης από έμπειρους συμβούλους/διαγνώστες και εξειδικευμένες συμβουλές και καθοδήγηση από τους εθελοντές  Μέντορες.

Το ΕΕΑ σε συνεργασία με το ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, προετοιμάζει ήδη το σχετικό πλαίσιο πιστοποίησης για τους Μέντορες που αναλαμβάνουν επιχειρήσεις στο πλαίσιο του έργου, οι οποίοι θα μπορούν να πιστοποιηθούν, σύμφωνα με το ΕΛΟΤ ΕΝ ISO/IEC 17024:2012, ως “Early WarningMentors”.

Η επιτυχία του Ευρωπαϊκού Προγράμματος, είχε ως συνέπεια  να αναγνωριστεί ο Μηχανισμός της Έγκαιρης Προειδοποίησης ως πολύ σημαντικός και από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, γεγονός που τεκμηριώνεται και με την ψήφιση σχετικής Οδηγίας με την οποία δίδεται μια Δεύτερη ευκαιρία για τους επιχειρηματίες, η οποία διευκολύνει τις βιώσιμες επιχειρήσεις που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσχέρειες να έχουν πρόσβαση στα πλαίσια προληπτικής αναδιάρθρωσης από το αρχικό στάδιο, με στόχο την πρόληψη της αφερεγγυότητας.

Επίσης ο  ΟΟΣΑ και η ΕΕ συνιστούν στις χώρες της ΕΕ και στις υποψήφιες για ένταξη χώρες, να εισαγάγουν στις πολιτικές τους την Έγκαιρη Προειδοποίηση Επιχειρήσεων, ενσωματώνοντας τον μηχανισμό στους Δείκτες Πολιτικής για τις ΜΜΕ ( ΕΓΚΑΙΡΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΔΕΙΚΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ).

Ενημερωθείτε για τον θεσμό του Mentoring και πώς αυτός μπορεί να συμβάλλει τόσο στην ουσιαστική υποστήριξη των επιχειρήσεων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα όσο και στη δημιουργία ενός μόνιμου μηχανισμού υποστήριξης πέρα από τα όρια του έργου Early Warning.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει:
Γίνε κι εσύ εθελοντής μέντορας, βοήθησε να σωθεί μια επιχείρηση
http://www.earlywarning.eea.gr/gine-ki-esy-ethelontis-mentoras-voithise-na-sothei-mia-epixeirisi/

 

Early Warning Europe 
Έγκαιρη προειδοποίηση επιχειρήσεων σε κρίση

Πανεπιστημίου 44 , Τ.Κ. 106 79, Αθήνα
Τηλέφωνο: 2103380281
Fax: 2103380260
Website: www.earlywarning.eea.gr 

Το βιβλίο: «Καθημερινό Μάρκετινγκ» είναι υποψήφιο για το βραβείο Public Book Awards 2019 - Ανάδειξε τους μεγάλους νικητές του διαγωνισμού!

Αγαπητές και αγαπητοί,

Με χαρά σας ενημερώνουμε ότι το βιβλίο: «Καθημερινό Μάρκετινγκ» είναι υποψήφιο για το βραβείο: Public Book Awards 2019.

Το βιβλίο είναι γραμμένο από τον Γιώργο Πανηγυράκη, καθηγητή Μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και τον Οδυσσέα Κόλλια, Εκπαιδευτή σε Επιχειρήσεις και στην Δια Βίου Μάθηση και συγγραφέα του μαθήματος e-learning στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών: «Μάρκετινγκ Προϊόντων και Υπηρεσιών Ομορφιάς»: https://elearningekpa.gr/courses/marketing-proiontwn-kai-yphresiwn-omorfias 

Αυτό το βιβλίο απευθύνεται στον εργαζόμενο και τον ιδιοκτήτη μιας μικρής ή μεσαίας επιχείρησης και έχει στόχο να μυήσει την/τον αναγνώστρια/αναγνώστη στο Μάρκετινγκ και στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Οι 52 ιστορίες του βιβλίου που κινούνται ανάμεσα στα όρια του αληθινού, του φανταστικού, του ιδεατού και του πρέποντος, σε υλοποιήσιμα πλαίσια, εμπνέουν, κατευθύνουν και πλάθουν την «ιστορία» του Μάρκετινγκ, με κατανοητό τρόπο και απτά παραδείγματα.

Η διήγηση είναι η αφορμή για δημιουργία νέων και πρακτικών ιδεών, με στόχο την πρόοδο του εμπορίου και της Εξυπηρέτησης του Πελάτη.

Είναι η αντίληψη για τον Πελάτη που κυριαρχεί σε αυτά τα καθημερινά «εμπορικά μυθιστορήματα», μέσα από τα οποία αναδεικνύονται οι αρχές του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών και η αξία της «πελατοκεντρικής» εξυπηρέτησης.

Οι ερωτήσεις στην αρχή κάθε ιστορίας και η αναφορά στις αρχές του Μάρκετινγκ στο τέλος της, μετασχηματίζουν αυτό το βιβλίο σε: «εισαγωγή στο Μάρκετινγκ».

Η ανάγνωση του βιβλίου παρακινεί τον αναγνώστη να αναζητήσει ενημέρωση για τις έννοιες που αναφέρονται και προτάσσει την δημιουργική σκέψη.

Μπορούμε να στηρίξουμε με την ψήφο μας για το βραβείο Public Book Awards το βιβλίο: «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ», που έχει ήδη αναδειχτεί στα δέκα δημοφιλέστερα στην κατηγορία του.

Κάνοντας κλικ στην παρακάτω φωτογραφία, το ψηφίζετε για την τελική νίκη.

Σημαντικό: Μην ξεχάσετε να επιβεβαιώσετε την ψήφο σας (το link θα σας καθοδηγήσει).

 

Ο Οδυσσέας Κόλλιας, μετά από επικοινωνία μαζί του, σας εκφράζει την ευγνωμοσύνη του για την στήριξή σας σε αυτήν του την προσπάθεια.

Facebook : https://business.facebook.com/%CE%9F%CE%B4%CF%85%CF%83%CF%83%CE%AD%CE%B1%CF%82-%CE%9A%CF%8C%CE%BB%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CF%82-Odyssefs-Kollias-1632978116925788/?business_id=1677495009140765 

Instagram: https://www.instagram.com/odyssefs_kollias/ 

Linkedin   : https://www.linkedin.com/in/odyssefs-kollias-b3b4564a/ 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Αυτή τη φορά ψηφίζουμε – Στηρίζουμε γυναίκες - ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)

ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
Ακαδημίας 6, 106 71 Αθήνα
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
www.eedege.gr

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αυτή τη φορά ψηφίζουμε – Στηρίζουμε γυναίκες

Το Εθνικό Επιμελητηριακό Δίκτυο Ελληνίδων Γυναικών Επιχειρηματιών (ΕΕΔΕΓΕ) καλεί όλους να δώσουν βροντερό παρών τόσο στις αυτοδιοικητικές εκλογές όσο και στις ευρωεκλογές. Η συμμετοχή στην εκλογική διαδικασία δεν είναι ζήτημα δικαιωμάτων αλλά η δική μας φωνή σε όσα μας απασχολούν και διαμορφώνουν την καθημερινότητά μας.

Αυτή την Κυριακή πηγαίνουμε στις κάλπες γιατί η συμμετοχή μας θα κρίνει το μέλλον του Δήμου μας, της περιοχής που ζούμε, της χώρας μας και ολόκληρης της Ευρώπης. Καλούμε όλους εσάς να στείλετε ένα ηχηρό μήνυμα σε όσους αμφισβητούν το ρόλο της γυναίκας στο εγχώριο και ευρωπαϊκό πολιτικό σκηνικό και να στηρίξετε τις γυναικείες υποψηφιότητες. Οι γυναίκες επαγγελματίες, οι γυναίκες επιχειρηματίες μπορούν να συμβάλλουν με τρόπο καθοριστικό στη διαμόρφωση ενός καλύτερου μέλλοντος, πολλαπλασιάζοντας την αναπτυξιακή δυναμική της χώρας.

Αρχές και αξίες της κοινότητας των αισθητικών, επαγγελματική ηθική και δεοντολογία

Σεβασμός

στις αρχές του επαγγέλματος και στα όρια μεταξύ συναφών επαγγελμάτων,

στις ηθικές αξίες που έχουμε διδαχθεί στις σπουδές μας, σαν άνθρωποι και σαν επιστήμονες,

στον άνθρωπο και στο δέρμα πάνω στο οποίο δουλεύουμε,

στο περιβάλλον,

στον συνάδελφο.

Τήρηση κατά την άσκηση του επαγγέλματός μας
των επαγγελματικών δικαιωμάτων και των όσων διδαχθήκαμε στις σπουδές μας.

Δεν χορηγούμε φάρμακα & δεν κάνουμε διάγνωση. 

Σεβασμός του περιβάλλοντος

Χρησιμοποιούμε αναλώσιμα κατά προτίμηση ανακυκλούμενα.

Δεν πετάμε λιπαρά προϊόντα και λάδια στους κοινούς κάδους. Ανακυκλώνουμε

Δεν πετάμε βελόνες και αιχμηρά αντικείμενα στους κάδους. Έχουμε τους ειδικούς υγειονομικούς κάδους.

Κάνουμε οικονομία με την σωστή έννοια. 

Επαγγελματική συμπεριφορά είναι

Να υπολογίζουμε τους συναδέλφους της περιοχής μας, συνεργαζόμενοι και όχι ανταγωνίζοντάς τους.

Οι τιμές στην περιοχή δεν πρέπει ν΄αποκλίνουν πολύ.

Δεν κατεβάζουμε τις τιμές πέραν κάποιων λογικών ορίων.

Δεν κατεβάζουμε τις τιμές, όταν κάποιος ζεί από αυτό. (πχ αν κάνετε νύχια, μην κατεβάζετε τις τιμές κάτω από τον μέσον όρο της αγοράς. Σκεφθείτε ότι κάποιος ζει μόνο από αυτό).

Δεν κατηγορούμε συναδέλφους σε πελάτες.

Δεν χάνουμε χρόνο σε ζητήματα που έχουν κάθε είδους χαμηλό βαθμό.

Αναλαμβάνουμε το κομμάτι της ευθύνης που μας αναλογεί.

Μοιραζόμαστε με τον πελάτη την ευθύνη μιας επεμβατικής συνεδρίας

Δεν δημιουργούμε προσωπικές σχέσεις με τους πελάτες. Στεκόμαστε στο ύψος του επαγγέλματός μας

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ: Ο εαυτός μας είναι μοναδικός! Η βιομηχανία ομορφιάς και υγείας μας βοηθάει να τον αναδείξουμε

Αθήνα, 19 Μαρτίου 2019

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Η Beauty Day αποθέωσε τα brands των καλλυντικών & τις υπηρεσίες ομορφιάς, φέρνοντας τους επαγγελματίες κοντά στο κοινό τους. Mε διάθεση να διατηρήσουν και να… ξυπνήσουν τη νεότητα τους, περίπου 5.000 Αθηναίοι και όχι μόνο, όλων των ηλικιών, από τον χώρο των επιχειρήσεων, των επιστημών υγείας & ομορφιάς, αλλά και κοινού, συμμετείχαν στο 5ο Δ|Υ|Ο FORUM – BEAUTY DAY, την μεγάλη γιορτή της υγείας, της ομορφιάς και τις ευεξίας, που πραγματοποιήθηκε στις 15 & 16 Μαρτίου στο Ζάππειο. Αναπόσπαστο κομμάτι της Beauty Day η Ομοσπονδία Σωματείων Επαγγελματιών Διπλωματούχων Αισθητικών Ελλάδας (Ο.Σ.Ε.Δ.Α.Ε) και η Καλλιτεχνική ένωση Κομμωτών Ελλάδος (Κ.Ε. Κ.Ε.).  

Στην εκδήλωση έναρξης του διημέρου, εκτός από τους εκπροσώπους των φορέων που συνδιοργάνωσαν την εκδήλωση,  συμμετείχε ως keynote speaker, ο κύριος Δημήτρης Κατσαχνιάς, Ιδρυτής και Πρόεδρος της «Air Paris», γκουρού στη δημιουργία εικόνας, στρατηγικής και επικοινωνίας σημαντικών παγκόσμιων μαρκών ομορφιάς, υγείας, αρωμάτων, μόδας, κοσμημάτων, ποτών, τουρισμού και τροφίμων. 

Με την καταξιωμένη δημοσιογράφο και εμπνεύστρια των βραβείων PRIX DE BEAUTÉ, Έφη Μπελέ να συντονίζει κορυφαία ονόματα από τον χώρο των επιχειρήσεων, επιστήμονες και δημοσιογράφοι ομορφιάς ανέλυσαν, αποθέωσαν και παρουσίασαν όλες τις νέες τάσεις σε προϊόντα, υπηρεσίες και τεχνικές στο χώρο της ομορφιάς. 

Σε μια πραγματικά απολαυστική ομιλία, ο διάσημος make-up artist, Φρέντυ Καλομπράτσος, κάλεσε τις γυναίκες να ακολουθούν τις τάσεις της μόδας στο μακιγιάζ. «Αν προσαρμόζεστε κάθε χρόνο στις τάσεις, θα φαίνεστε πιο φρέσκιες», σημείωσε. Οι φετινές τάσεις περιλαμβάνουν πολλά και έντονα χρώματα στις σκιές, eyelining δηλαδή μια γραμμή που ακολουθεί πιστά το περίγραμμα του ματιού υπογραμμίζοντας το υπάρχον σχήμα του, κόκκινο χρώμα στα χείλη, γκλίτερ για λάμψη, κρεμώδεις υφές και tan & healthy look, δηλαδή όψη ηλιοκαμένου δέρματος. Ο κ. Καλομπράτσος δεν παρέλειψε να αναφερθεί επανειλημμένα στη «μάστιγα» της παγκοσμιοποίησης της ομορφιάς μέσω του Διαδικτύου, που έχει σαν αποτέλεσμα όλα τα κορίτσια να έχουν «τα ίδια φρύδια, τα ίδια χείλη, τα ίδια ζυγωματικά και την ίδια... selfie»! 

Ακολουθήστε μας στα social media για να δείτε όλα όσα έγιναν στη διάρκεια του διημέρου στο Ζάππειο https://www.facebook.com/dyoforum/  

κατασκευή ιστοσελίδας, Search Engine Optimization (SEO), προώθηση από exceliso.com