FELIS ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ από τη Bonum Terrae σε επιλεγμένα Ινστιτούτα Αισθητικής
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ - Λένα Τσικούρη Αισθητικός Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
Η ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΜΙΚΟΥ ΦΩΤΟΣ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ - Λένα Τσικούρη Αισθητικός Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
ΓΗΡΑΝΣΗ του δέρματος - Αιτία και Αντιμετώπιση - ANTIAGING PROJECT από την ΟΣΕΔΑΕ και τη Natural Cosmetics Sempreviva Chem
ΙΑΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥΣ 2018
Η ΠΟΡΕΙΑ ΜΑΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ: ΕΝΩΣΗ ΠΣΑΑΕ - ΕΕΠΑΕ
VIDEO: Η αποτρίχωση είναι ομορφιά - ΟΣΕΔΑΕ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Χρήση της τεχνολογίας Έντονου Παλμικού Φωτός (IPL) και Laser για μόνιμη μείωση της τριχοφυΐας - ΙΣΑΑΚ ΣΑΚΗΣ BSc Biomechanical Engineer, MSc Biomedical Engineer, Ben Gurion University of the Negev, Israel
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Λιπαρό δέρμα - περιποίηση στο ινστιτούτο αισθητικής και περιποίηση στο σπίτι - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Νύχια επιπλοκές - Νίνα Ποτουρίδη Ποδίατρος
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αντιοξειδωτικές θεραπείες για καπνιστές - Barbara Νάνου Αισθητικός Κοσμετολόγος, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Κόκκινα, ερεθισμένα δέρματα - Barbara Νάνου Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αποτρίχωση - ΖΑΠΠΕΙΟ ΔΥΟ FORUM 2017 - Μαρία Κυριάκη - Αισθητικός Κοσμετολόγος ΤΕΙ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Ολοκληρωμένη αντιμετώπιση της ακμής με τα νέας γενιάς προϊόντα - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός Κοσμητολόγος ΑΤΕΙ Αθήνας
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΝΩΣΗ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ - ΔΙΑΛΥΝΑ ΜΑΡΙΑ
«
  • 1
  • 2
  • 3
»

ΟΣΕΔΑΕ: Σε συνέχεια της επιστολής της ΓΣΕΒΕΕ για την επίσκεψη κλιμακίου στις πυρόπληκτες περιοχές

Αγαπητές συνάδελφοι,

Μετά τα θλιβερά γεγονότα, που συνέβησαν πρόσφατα, και με τον προβληματισμό στις σκέψεις όλων μας, πως θα βοηθήσουμε, έρχεται η επιστολή της ΓΣΕΒΕΕ, που θα βρείτε συνημμένη, να μας καθησυχάζει, ότι όλα τα υλικά είναι καλά. Οι ανάγκες καλύφθηκαν, χάρη σε μάς όλους, που δώσαμε, τρέξαμε κάναμε ό,τι μπορέσαμε.

Ο δικός μας προβληματισμός, είναι για το μέλλον.

Κάθε τόσο, κάτι κακό συμβαίνει, και κάποιοι συνάνθρωποί μας θέλουν βοήθεια.

Να οργανωθούμε, σαν κλάδος, σαν ομάδα. Να συμμετέχουμε σε κάποιες δράσεις σχετικές με την δουλειά μας, έχοντας μια παραϊατρική υποδομή.

Θα μιλήσουμε με τον πρόεδρο του Ερυθρού Σταυρού, μήπως και πάρουμε κάποια εκπαίδευση, σχετική.

Ας θυμηθούμε πέρυσι τέτοιον καιρό, πως ήμασταν.

1η Αυγούστου, ψηφίστηκε το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, και έκτοτε, περάσαμε το πιο δύσκολο καλοκαίρι.

Ταυτόχρονα, με τις παραιτήσεις μελών του ΔΣ, είχαμε μια ασταθή διοίκηση, χωρίς χαρτιά, χωρίς λεφτά, χωρίς αυτοπεποίθηση.

ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ.

Είμαστε αγαπημένοι και δυνατοί.

Έχουμε χαρτιά, έχουμε ταμείο, έχουμε πρόσωπο.

Οι συνάδελφοι, αντιλήφθηκαν την αγάπη μας για το επάγγελμα, και μας επιστρέφουν την αγάπη τους σε κάθε ευκαιρία.

Έχουμε κάνει πολλά βήματα προόδου κι επιτυχιών.

Διανύουμε μια εξαιρετικά δύσκολη εποχή, που χαρακτηρίζεται από βαθιές θεσμικές αλλαγές.

Άρα έχουμε πολλή δουλειά, πολύ κόπο, και μεγάλες αποστάσεις να διανύσουμε, για να πετύχουμε μικρά πράγματα.

Θα συνεχίσουμε, με την ίδια σκληρή δουλειά κι αγάπη για το επάγγελμα, προκειμένου να το θωρακίσουμε.

Ζητάμε τη συμπαράσταση και τη συνεργασία όλων.

 

Πηγή: ΟΣΕΔΑΕ

ΓΣΕΒΕΕ 27 Ιουλίου 2018: Επίσκεψη κλιμακίου της ΓΣΕΒΕΕ στις πυρόπληκτες περιοχές

Αθήνα, 27 Ιουλίου 2018

ΘΕΜΑ: Επίσκεψη κλιμακίου της ΓΣΕΒΕΕ στις πυρόπληκτες περιοχές

 

Κλιμάκιο της ΓΣΕΒΕΕ με επικεφαλής τον Γενικό Γραμματέα της Γενικής Συνομοσπονδίας κ. Γιώργο Κουράση, μέλη της Διοίκησης και επιστημονικό προσωπικό του Ινστιτούτου της ΓΣΕΒΕΕ, επισκέφτηκαν χθες  26 Ιουλίου 2018 τις πυρόπληκτες περιοχές προκειμένου να διαπιστώσουν τις καταστροφές που έχουν προκληθεί στις επιχειρήσεις από τις φονικές πυρκαγιές. 

Κατά την διάρκεια της επίσκεψης πραγματοποιήθηκε σύντομη συνάντηση με τον Δήμαρχο Ραφήνας – Πικερμίου, κ. Ευάγγελο Μπουρνούς.  Στην συνάντηση ο Δήμαρχος ενημέρωσε το κλιμάκιο της ΓΣΕΒΕΕ για την κατάσταση στην ευρύτερη περιοχή. Επισήμανε ότι η αλληλεγγύη και η προσφορά αγαθών από το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία με αποτέλεσμα να έχουν καλυφθεί πλήρως όλες οι ανάγκες του Δήμου για τους πυρόπληκτους σε τρόφιμα, νερό και ιατροφαρμακευτικό υλικό. Από την μεριά του ο Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΒΕΕ ενημέρωσε το Δήμαρχο ότι τρόφιμα και ιατροφαρμακευτικό υλικό που ήδη έχουν συλλεχτεί από την προσφορά των μελών της ΓΣΕΒΕΕ από όλη την Ελλάδα θα παραδοθούν στην Περιφέρεια Αττικής. Παράλληλα τόνισε ότι οι Ομοσπονδίες τεχνικών επαγγελμάτων της ΓΣΕΒΕΕ (ηλεκτρολόγοι, αλουμινοκατασκευαστές, υδραυλικοί, ψυκτικοί) είναι στην διάθεση του Δήμου προκειμένου να βοηθήσουν στην αποκατάσταση των ζημιών. 

Εν συνεχεία το κλιμάκιο της ΓΣΕΒΕΕ επισκέφτηκε επιχειρήσεις που υπέστησαν ζημιές από τις πυρκαγιές στις πληγείσες περιοχές. Οι επιχειρήσεις που κυρίως έχουν πληγεί αφορούν καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος (εστιατόρια, αρτοποιεία κλπ) και αναψυχής (τουριστικά καταλύματα). Δεν υπάρχει ακόμα ακριβής αριθμός των επιχειρήσεων που έχουν υποστεί καταστροφές. Ωστόσο μια πρώτη εκτίμηση αναφέρεται σε περίπου 27 επιχειρήσεις. 

Από την επίσκεψη στην περιοχή η πρώτη διαπίστωση είναι ότι οι άνθρωποι αυτοί χρειάζονται την αμέριστη συμπαράσταση και παρουσία μας και κυρίως την έμπρακτη συνδρομή μας προκείμενου η ζωή τους να επανέλθει το συντομότερο δυνατό σε μια κανονικότητα.  Είναι ωστόσο πολύ θετικό ότι κλιμάκια από το Υπουργείο Υποδομών έχουν ήδη επισκεφτεί τις επιχειρήσεις προκειμένου να καταγράψουν τις καταστροφές.

Άμεσα απαιτούνται η όσο το δυνατόν πιο γρήγορες ενέργειες για την αποκατάσταση της υδροδότησης και ηλεκτροδότησης καθώς και η συνέχιση της επιτήρησης της περιοχής για την αποφυγή φαινομένων λεηλασίας. 

Επιπλέον και σε συνδυασμό με τα θετικά μέτρα που έχει εξαγγείλει η κυβέρνηση προτείνουμε:

1. ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΖΗΜΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

  • Δημιουργία μιας υπηρεσίας έκτακτης ανάγκης για επιχειρήσεις σε συνεργασία με το Υπ. Εσωτερικών, Υποδομών, Περιβάλλοντος, Εργασίας, Ανάπτυξης και Οικονομικών για τη συγκέντρωση και αυτεπάγγελτη αναζήτηση εγγράφων και δικαιολογητικών δεδομένου ότι πολλές δημόσιες υπηρεσίες υπολειτουργούν ή δε δύνανται να εξυπηρετήσουν, ενώ οι επιχειρηματίες δε διαθέτουν τη δυνατότητα μετακινήσεων και ενασχόλησης με διοικητικές εργασίες. 
  • Πρόβλεψη για αποζημίωση της ιδιόκτητης επαγγελματικής στέγης με βάση τη συνολική αξία των παρεμβάσεων που έχουν γίνει. Στο πλαίσιο αυτό θεωρούμε ότι η εξαγγελία ότι το Υπουργείο Υποδομών θα αναλάβει δωρεάν την εκπόνηση μελετών για την αποκατάσταση των πληγέντων κιτριών αφορά και τις επιχειρήσεις, καθώς επίσης και η εξαγγελία για την επιδότηση αποκατάστασης των περιβαλλόντων χώρων. Οι διαδικασίες αυτές θα πρέπει να ξεκινήσουν άμεσα.
  • Επιδότηση για ένα έτος ενοικίου επαγγελματικής στέγης για όλους τους επαγγελματίες που μισθώνουν ή θα αναγκαστούν να μισθώσουν.
  • Αποζημίωση για τα κατεστραμμένα εμπορεύματα και τις πρώτες ύλες με βασικό κριτήριο τα τιμολόγια αγοράς. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η εξεύρεση τιμολογίων τεκμήριο να είναι ενδεικτικές τρέχουσες τιμές.

2. ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΛΑΦΡΥΝΣΕΙΣ – ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΛΑΦΡΥΝΣΕΙΣ

Για όσους επαγγελματίες έχουν υποστεί ζημιές: 

  • Απαλλαγή από την καταβολή ασφαλιστικών εισφορών στον ΕΦΚΑ για ένα εξάμηνο και σε κάθε περίπτωση μέχρι την πλήρη αποκατάσταση λειτουργίας της επιχείρησης (στη συνέχεια καταβολή του ελάχιστου) και πλήρης απαλλαγή από τις εισφορές για την υγεία για το ίδιο διάστημα (και για τα έμμεσα ασφαλισμένα μέλη). 
  • Παροχή δυνατότητας υπαγωγής σε ρύθμιση για οφειλές σε εφορία και ασφαλιστικά ταμεία. Για όσους έχουν υπαχθεί στις ρυθμίσεις ληξιπρόθεσμων οφειλών, προτείνεται η μετάθεση της ρύθμισης και το πάγωμα καταβολής για 6 μήνες.
  • Απαλλαγή από την καταβολή του τέλους επιτηδεύματος για όλους τους επιχειρηματίες της περιοχής για το τρέχον έτος. Απαλλαγή πληρωμής ανταποδοτικών τελών μέχρι το τέλος του έτους.
  • Παράταση υποβολής φορολογικών δηλώσεων μέχρι τις 31/12/2018 και απαλλαγή από την υποχρέωση καταβολής φόρου μέχρι την αποκατάσταση πλήρης λειτουργίας των επιχειρήσεων.
  • Απαλλαγή για ένα εξάμηνο και σε κάθε περίπτωση μέχρι την πλήρη αποκατάσταση λειτουργίας των επιχειρήσεων από δημοτικά τέλη.

3. ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

  • Αναστολή καταβολής δόσεων για δανειακές υποχρεώσεις των επιχειρήσεων και των νοικοκυριών. Μετά την αποτίμηση των ζημιών, ισοαναλογική απομείωση χρεών. Παράλληλα, να εξεταστεί η παροχή διευκολύνσεων με χαμηλότοκα δάνεια για όσους επιθυμούν να επανεπενδύσουν στην επιχείρηση (ανακατασκευή, αγορά προϊόντων, μετεγκατάσταση κοκ)
  • Αναστολή αναγγελίας στον Τειρεσία για επιχειρήσεις που έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές σε δάνεια. 
  • Ειδική ρύθμιση- παράταση για τις ληξιπρόθεσμες επιταγές
  • Άμεση καταβολή των ποσών που προκύπτουν από ιδιωτική ασφάλιση κτιρίων και αγαθών.

4. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

  • Επέκταση του κοινωνικού τιμολογίου στις επιχειρήσεις και τα νοικοκυριά των πληγεισών περιοχών για  χρονικό διάστημα ενός έτους δεδομένου ότι θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για την αποκατάσταση της οικονομικής ζωής της περιοχής.

Τέλος, κατά την διάρκεια της επίσκεψης στις πληγείσες επιχειρήσεις γίναμε αποδέκτες καταγγελιών αισχροκέρδειας και εκμετάλλευσης της αδυναμίας που βρίσκονται οι επιχειρηματίες από διάφορους επιτήδειους. Η ΓΣΕΒΕΕ καταδικάζει τα φαινόμενα αυτά και παρακαλεί τους επιχειρηματίες και τα μέλη της στην περιοχή εάν υποπέσουν στην αντίληψη τους ανάλογα φαινόμενα να τα γνωστοποιούν στην Γενική Συνομοσπονδία για περαιτέρω ενέργειες. 

 

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
Αριστοτέλους 46, 104 33 ΑΘΗΝΑ, Τηλ.: 210 3816600, fax: 210 3820735, www.gsevee.gr 

ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Ζητείται Αισθητικός (MED 1207), Δυτική Θεσσαλονίκη

Η θέση εργασίας αναρτάται από την εταιρεία Ανάδειξη για λογαριασμό πελάτη της εταιρείας. 

 

Περιγραφή

Φαρμακείο στην περιοχή της Δυτικής Θεσσαλονίκης – Σίνδος και γειτονικοί δήμοι και κοινότητες – αναζητά Αισθητικό.

Καθήκοντα Θέσης

Η κατάλληλη υποψήφια θα αναλάβει την προώθηση καλλυντικών σκευασμάτων σε πελάτες του καταστήματος – μόνιμη απασχόληση, συνεχόμενο ωράριο.

Απαραίτητα Προσόντα

Τουλάχιστον 2 -3 έτη αντίστοιχη επαγγελματική εμπειρία

Επιθυμητά κάτοχος πτυχίου Αισθητικής

Πολύ καλή γνώση των προϊόντων

Καλή γνώση Αγγλικών και χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών

Ευπαρουσίαστη, με επικοινωνιακές δεξιότητες

Αποστολή Βιογραφικού

URL: http://anadeixi.gr/services/αισθητικός-med-1207-θεσσαλονίκη

Επικοινωνία

Anadeixi Human Resources Services

2310 253713 | 2313 033123

bebefest parents and babies festival 20 και 21 Οκτωβρίου 2018 - ΤΡΟΠΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ στο φεστιβάλ για νέους γονείς και τα μωράκια τους

Τον Οκτώβριο διοργανώνεται για πρώτη φορά ένα φεστιβάλ – με την έννοια της μεγάλης κοινότητας των γονιών – με την κατεύθυνση να είναι ευέλικτο, χρήσιμο και προσιτό σε όλους, με μεγάλο πρωταγωνιστή την οικογένεια.

Το bebefest δημιουργήθηκε σαν μια ιδέα όταν εμείς οι ίδιοι χρειαστήκαμε πληροφορίες για την μητρότητα & πατρότητα και με ένα σκοπό να κάνει πιο εύκολη τη ζωή των νέων γονιών ή και αυτών που θέλουν να γίνουν.

Θα παρουσιαστούν λύσεις από τη σύλληψη, την εγκυμοσύνη, την γέννηση και την ανατροφή των παιδιών από διαφορετικές οπτικές γωνίες, αφού στόχος μας είναι να συνδέσουμε τους γονείς και τις οικογένειες με την προσφορά

κάθε επιχείρησης, οργανισμού που παρέχει τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και την εκπαίδευση για την επιτυχία των παραπάνω θεμάτων.

Οι 69.000 έγγαμες γυναίκες χωρίς κανένα παιδί και 135.000 με ένα παιδί (που προγραμματίζουν την οικογένειά τους, είναι ήδη έγκυος ή έχουν μικρά παιδιά), σύμφωνα με την στατιστική υπηρεσία είναι εγγεγραμμένες στην περιφέρεια Αττικής και ενδιαφέρονται να μάθουν σε μια διοργάνωση για όλες τις υπηρεσίες, τις πληροφορίες ή τα προϊόντα που εσείς επιθυμείτε να τους δώσετε.

Ο χώρος θα έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε να διευκολύνει τις μητέρες που έρχονται να θηλάσουν τα μωρά τους με ησυχία αν το επιθυμούν, να τ’ αλλάξουν ή να τα ταΐσουν και έτσι να συμμετέχει όλη η οικογένεια στη μεγάλη αυτή γιορτή της μητρότητας. Είναι κάτι που μέχρι τώρα λείπει και αυτό δημιουργεί την επιτακτική ανάγκη να δημιουργηθεί. Σχεδιάζουμε να επαναλαμβάνεται το γεγονός δύο φορές ετησίως αφού μετά την περίοδο εγκυμοσύνης οι γονείς θα χρειαστούν νέες πληροφορίες και προϊόντα για την ανατροφή του μωρού.

Έτσι όλοι οι γονείς θα έχουν έναν σημείο συνάντησης σε προκαθορισμένο τόπο και χρόνο.

Η γενιά που βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε αναπαραγωγική ηλικία αγαπάει τις εξόδους σε εκδηλώσεις απ όπου μπορεί να πάρει γνώσεις, να διασκεδάσει, να δοκιμάσει και ν’ αγοράσει ταυτόχρονα. Θα ακούσουν και θα μάθουν για τα νέα, καινοτόμα και πιστοποιημένα προϊόντα από υπεύθυνα χείλη. Θα γίνουν συζητήσεις και open source σεμινάρια αναδεικνύοντας το ως μία πλατφόρμα επικοινωνίας για την προβολή των εκθεμάτων, υπηρεσιών και γνώσεων στην μεγάλη κοινότητα των γονιών.

Ειδικότερα το κοινό αποτελείται

  • Ζευγάρια που επιθυμούν να ξεκινήσουν την οικογένεια τους. Εδώ θα βρουν απαντήσεις σε θέματα προγεννητικού ελέγχου και μεθόδων επίτευξης της εγκυμοσύνης αν αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα
  • Ζευγάρια που πρόκειται σύντομα να αποκτήσουν το πρώτο τους μωρό. Εδώ θα διαλέξουν τα βρεφικά είδη και θα ενημερωθούν για το κάθε ένα, θα παρακολουθήσουν ομιλίες επιστημόνων για θέματα που τους απασχολούν, σεμινάρια (θηλασμού, ασκήσεων γιόγκα, fitness κ.λ.π.), θα ενημερωθούν για σύγχρονες και ανώδυνες μεθόδους τοκετού
  • Ζευγάρια που έχουν δημιουργήσει ήδη οικογένεια. Εδώ θα βρουν απαντήσεις σε θέματα λοχείας, ανατροφής του μωρού τους, σχέσεων του ζευγαριού στην νέα τους κατάσταση, και είδη που θα διευκολύνουν τις εξόδους τους, την διατροφή του μωρού κ.λ.π.
  • Ζευγάρια που είναι ευαισθητοποιημένα σε τρέχοντα ζητήματα. Θα συζητηθούν ευαίσθητα θέματα της σημερινής πραγματικότητας και θα προταθούν λύσεις αναδοχής και υιοθεσίας.

Η χρονική στιγμή που επιλέχθηκε να διεξαχθεί το γεγονός είναι ιδανική από άποψη καιρικών συνθηκών, ώστε να διευκολύνει στην ευκολότερη έξοδο όλης της οικογένειας και να συνδυαστεί με ευχάριστη διάθεση και διασκέδαση.

Επιπροσθέτως είναι γνωστό ότι κατά την περίοδο του καλοκαιριού έχουμε τα περισσότερα θετικά τεστ εγκυμοσύνης.

Αντιστοίχως το δεύτερο γεγονός προγραμματίζεται για την Άνοιξη.

Το bebefest διοργανώνεται στον εκθεσιακό χώρο Περιστερίου έναν χώρο όπου θα έχουν εύκολη πρόσβαση αφού είναι μόλις 3 λεπτά περπατήματος απ το σταθμό μετρό της Ανθούπολης. Ακριβώς δίπλα βρίσκεται το Άλσος όπου θα βρουν την ευκαιρία μετά την επίσκεψη στο bebefest ή σε ένα διάλειμμα να περπατήσουν ανάμεσα στο πράσινο και να παίξουν τα παιδιά στην παιδική χαρά.

Για την επιτυχία των παραπάνω στόχων και λαμβάνοντας σοβαρά υπόψιν την ηλικιακή ομάδα του target group προγραμματίζονται τα παρακάτω:

  • Δημιουργία ιστότοπου (είναι ήδη live).
  • Συνεχής ενημέρωση του site: Με άρθρα στο bebeblog, με ομιλητές, με εκθέματα
  • Ενημέρωση των σελίδων στα social media καθημερινά με γραφικά και video.
  • Προώθηση του ιστότοπου με adwards
  • Banner του bebefest με συνεργασίες σε αντίστοιχης θεματολογίας sites
  • Προβολή του bebefest σε sites οργανισμών για το παιδί.
  • Banner γεφυρών στις εισόδους των δήμων (ένα μήνα πριν το γεγονός)
  • Εκτύπωση προσκλήσεων δωρεάν εισόδου.
  • Δωρεάν διανομή καταλόγων συμμετεχόντων με όλους τους τρόπους συμμετοχής στους επισκέπτες
  • Δωρεάν διανομή τσαντών στους επισκέπτες
  • Οι συμμετέχοντες παροτρύνονται για την παροχή στους επισκέπτες μεγάλων εκπτώσεων - προφορών και το δηλώνουν στο συμβόλαιο συνεργασίας.

Τρόποι συμμετοχής

Με stands
Με χορηγία
Με χορηγία προϊόντος
Με Σεμινάριο
Με χορηγία επικοινωνίας

Για την ορθή διεξαγωγή των παραπάνω έχουν προγραμματιστεί συνεργασίες με επιστημονικούς συμβούλους. Τον Απρίλιο θα γίνει η ενημέρωση του ιστότοπου κατά το μεγαλύτερο μέρος.

Στο site αναφέρεται ο βασικός κορμός των σεμιναρίων και οι ομιλητές επιλέγονται ανάλογα με το επιστημονικό τους αντικείμενο την κατάρτιση και την θέση τους.

Οι συμμετέχοντες μπορούν να συμμετέχουν και στις ομιλίες εφόσον έχουν την δυνατότητα να παρέχουν στους νέους γονείς πολύτιμες πληροφορίες για τα θέματα αυτά ή άλλα που θα κριθεί ότι εξυπηρετούν τον στόχο της εκπαίδευσης και της ενημέρωσης.

Προσκαλούμε την συμμετοχή σας ως ειδικοί, ώστε να βοηθήσουμε τους επισκέπτες 
σ’ αυτό το όμορφο ταξίδι τους... της δημιουργίας οικογένειας.

Www.bebefest.gr 

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. | 210 5750961 |

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: bebefest 20 και 21 Οκτωβρίου 2018 - φεστιβάλ για τους νέους γονείς με τα μωράκια τους

Για πρώτη φορά στην Αθήνα διοργανώνεται το bebefest. Πρόκειται για ένα φεστιβάλ σεμιναρίων, εκθεμάτων και εμπειριών για τους νέους γονείς με τα μωράκια τους

Το πρώτο γεγονός προγραμματίζεται να γίνει στις 20 & 21 Οκτωβρίου 2018 ενώ η περιοδικότητά του θα είναι δύο φορές ετησίως, το φθινόπωρο και την άνοιξη.

Σκοπός του είναι να φέρει σε επαφή τους επισκέπτες με τα εκθέματα αλλά και τις γνώσεις, τα μαθήματα, όλα συγκεντρωμένα σ' ένα μόνο σημείο συνάντησης!

Ως επισκέπτες αναμένονται όσα ζευγάρια θέλουν να ξεκινήσουν την νέα τους οικογένεια ή είναι σε διαδικασία εγκυμοσύνης ή έχουν κάνει ήδη το πρώτο τους μωράκι. 

Σχεδιάζεται να είναι μια γιορτή για την οικογένεια όπου θ' ακούσουν και θα μάθουν για θέματα και πληροφορίες που τους ενδιαφέρουν από επιστήμονες, θα δουν από κοντά εκθέματα που ήδη γνωρίζουν και θα μάθουν τα καινοτόμα προϊόντα - εξοπλισμούς που χρειάζονται.

Ως συμμετέχοντες θα βρίσκονται εταιρείες βρεφικού εξοπλισμού και εγκυμοσύνης, και ως υποστηρικτές θα πλαισιώσουν τα σεμινάρια εταιρείες βρεφικών καλλυντικών, πάνες, βρεφικές τροφές, φαρμακευτικές κλπ.

Ως ομιλητές θα παραβρεθούν επιστήμονες και ειδικότερα παιδίατροι, γυναικολόγοι, ψυχολόγοι, διατροφολόγοι, σύλλογοι μαιών και μαιευτών, οργανισμοί για το θηλασμό, την μητρότητα.

Βιωματικά μαθήματα για γιόγκα, πρώτες βοήθειες, θηλασμού κλπ θα γίνουν από ανάλογους οργανισμούς.

Είναι πεποίθηση της διοργανώτριας εταιρείας ότι η παρουσίαση όλων των αξιόλογων εκθεμάτων και υπηρεσιών στην χώρα μας θα δώσει την δυνατότητα  στους επισκέπτες του bebefest να επιλέξουν απ τα καλύτερα και τα πιο αξιόπιστα προϊόντα, να μιλήσουν με τους υπευθύνους των εταιριών αποκτώντας έτσι μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και βαθύτερη γνώση σε κάθε τι που τους ενδιαφέρει.

 

Φεστιβάλ :  Για τους νέους γονείς με τα μωράκια τους
Xώρος : Εκθεσιακό κέντρο Περιστερίου
Hμ/νία :  20 & 21 Οκτωβρίου 2018
Γεγονός  : 1ο
Περιοδικότητα : 2 φορές ετησίως
Target group : οι 69.000 έγγαμες γυναίκες χωρίς παιδί & 135.000 έγγαμες γυναίκες με ένα παιδί της Περιφ.Αττικής
Διοργανωτής : MYCHOICE internet+adv+press

Ιστοσελίδα του bebefest: http://www.bebefest.gr/ 

ΠΟΙΟΣ  ΕΠΙΒΙΩΝΕΙ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ;

Έχουμε έναν ιδιαίτερο κλάδο. Με πολλά προτερήματα. Και ένα μεγάλο μειονέκτημα. Ότι τον θέλουν 

Εμείς θα παραιτηθούμε; Να τον παραδώσουμε πιο εύκολα στους εχθρούς; Πιο γρήγορα; Αποσύρουμε τις δυνάμεις μας, μπαίνοντας στα σπίτια; Απουσιάζουμε από την ενεργή δραστηριότητα, παρέχοντας μαύρη εργασία; Αποκοπτόμαστε από την πραγματική αγορά και μπαίνουμε συνειδητά στη μαύρη, μη ελεγχόμενη; Δίνουμε τη θέση μας σε όλους τους αυτοαποκαλούμενους αισθητικούς;

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ

Μπορούμε και τώρα να ζητήσουμε βοήθεια, από μέντορες, που έχουν αναλάβει να σώσουν τις ελληνικές επιχειρήσεις, που έχουν προβλήματα.

ΠΟΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΡΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ;

Με δεδομένο ότι όλες οι επιχειρήσεις, έχουν οικονομικά θέματα και όχι μόνο, κι εμείς οι αισθητικοί ήρθε η ώρα, να μελετήσουμε τον κλάδο μας και να μπούμε στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα της «έγκαιρης προειδοποίησης» ή early warning.

Το πρόγραμμα αυτό, το έχουν αναλάβει στην Ελλάδα η ΓΣΕΒΕΕ και το ΕΕΑ (Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθήνας).

ΠΩΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Μπορούμε να πάμε κατευθείαν στο Επιμελητήριο στο 2103380236, ή στο τηλεφωνο της προέδρου Λ. Τσικούρη 6948524050.

Μία αίτηση φθάνει, για να ενταχθούμε στο πρόγραμμα.

Στη συνέχεια, αναλαμβάνει ένας μέντορας, ειδικά εκπαιδευμένος, που έρχεται στην επιχείρηση και προσπαθεί με τη βοήθειά μας να βρεί τον τρόπο να βοηθήσει. Να βρεί τα σημεία, που γίνονται λάθη ή παραλείψεις. 

Μετά από κάποιο διάστημα έχει βρεί τα σημεία, που μπορούν, αν διορθωθούν, να βελτιώσουν την κατάσταση.

ΠΧ  Όταν οι μέντορες, παρουσίασαν κάποια περιστατικά, ένα που μου έκανε εντύπωση, ήταν ένα φροντιστήριο. Αυτό ζήτησε τη βοήθεια των μεντόρων, γιατί ενώ είχε δουλειά, δεν είχε ανάλογα έσοδα.

Ο μέντορας που το παρουσίασε, είπε, ότι, αυτός που είχε το φροντιστήριο είχε ανοίξει πολύ το ωράριο (διότι τα παιδιά του το ζητούσαν). Αυτός για να καλύψει το διευρυμένο ωράριο, είχε πολλούς καθηγητές, τους οποίους πλήρωνε και τους μισθούς και το ΙΚΑ.

Όταν μείωσε το ωράριο, μειώθηκαν και οι αμοιβές των καθηγητών και βελτιώθηκαν σημαντικά τα εισοδήματά του.

ΟΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΩΝ

Είναι ευκαιρία, να ζητήσουμε τη βοήθεια συμβούλων επιχειρήσεων (μεντόρων), τώρα, που είναι τελείως ΔΩΡΕΑΝ.

Σκεφθείτε, ότι ο μέντορας, που ήταν μαζί μου στην εκπαίδευση, έπαιρνε για την ίδια δουλειά 100€/ώρα, αν κάποιος του ζητούσε βοήθεια στο προσωπικό του γραφείο.

ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΚΕΨΗ

Χρειάζεται απόφαση και δράση. Μη διστάζετε. Βοηθάνε πολύ και με απόλυτη εχεμύθεια.

 

Για την ΟΣΕΔΑΕ και το ΕΕΑ

Λένα Τσικούρη

Πρόεδρος ΟΣΕΔΑΕ

 

ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Ζητείται αισθητικός-κοσμητολόγος ΤΕΙ, ως υπεύθυνη τμήματος αισθητικής στην Κηφισιά

Ζητείται αισθητικός-κοσμητολόγος ΤΕΙ, ως υπεύθυνη τμήματος αισθητικής στην Κηφισιά.

Προϋπηρεσία απαραίτητη.

Πληροφορίες στο τηλέφωνο 2108835200 κα Τερζάκη

ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ της 22ας Σεπτεμβρίου 2006 σχετικά με την αποτελεσματικότητα των αντιηλιακών προϊόντων και των σχετικών ισχυρισμών

ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ της 22ας Σεπτεμβρίου 2006 σχετικά με την αποτελεσματικότητα των αντιηλιακών προϊόντων και των σχετικών ισχυρισμών

[κοινοποιηθείσα υπό τον αριθμό Ε(2006) 4089]

(Κείμενο που παρουσιάζει ενδιαφέρον για τον ΕΟΧ)

(2006/647/ΕΚ)

 

Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ,

Έχοντας υπόψη:

τη συνθήκη για την ίδρυση της Ευρωπαϊκής Κοινότητας, και ιδίως το άρθρο 211 δεύτερη περίπτωση,

Εκτιμώντας τα ακόλουθα:

 

(1)

Τα αντιηλιακά προϊόντα αποτελούν καλλυντικά προϊόντα κατά την έννοια του άρθρου 1, παράγραφος 1 της οδηγίας 76/768/ΕΟΚ του Συμβουλίου, της 27ης Ιουλίου 1976, περί προσεγγίσεως των νομοθεσιών των κρατών μελών των αναφερομένων στα καλλυντικά προϊόντα (1).

(2)

Σύμφωνα με το άρθρο 2, πρώτο εδάφιο της οδηγίας 76/768/ΕΟΚ, τα καλλυντικά προϊόντα που διατίθενται στην αγορά εντός της Κοινότητος δεν πρέπει να δύνανται να προκαλέσουν βλάβη στην ανθρώπινη υγεία, όταν χρησιμοποιούνται υπό κανονικές και προβλέψιμες συνθήκες χρήσης, λαμβάνοντας, ιδίως, υπόψη την παρουσίαση του προϊόντος, την επισήμανσή του, τις τυχόν οδηγίες χρήσης του.

(3)

Το άρθρο 6 παράγραφος 3 της οδηγίας 76/768/ΕΟΚ υποχρεώνει τα κράτη μέλη να λαμβάνουν κάθε πρόσφορο μέτρο ώστε στην επισήμανση, στην προσφορά προς πώληση και στη διαφήμιση των καλλυντικών προϊόντων το κείμενο, οι ονομασίες, τα σήματα, οι εικόνες ή τα άλλα σύμβολα παραστατικά ή μη, να μη χρησιμοποιούνται για να αποδώσουν σε αυτά τα προϊόντα χαρακτηριστικά τα οποία δεν έχουν.

(4)

Επιπλέον, σύμφωνα με το άρθρο 7α της οδηγίας 76/768/ΕΟΚ, ο παρασκευαστής ή ο εντολοδόχος του ή το πρόσωπο για λογαριασμό του οποίου παρασκευάζεται ένα καλλυντικό προϊόν ή το πρόσωπο που είναι υπεύθυνο για τη διάθεση εισαγόμενων καλλυντικών στην κοινοτική αγορά πρέπει να εξασφαλίζει ότι οι αρμόδιες αρχές των ενδιαφερόμενων κρατών μελών έχουν, για λόγους ελέγχου, εύκολα πρόσβαση, την απόδειξη του αποτελέσματος την οποία υποτίθεται ότι έχει το καλλυντικό, όταν αυτό αιτιολογείται από τη φύση του αποτελέσματος ή του προϊόντος.

(5)

Για να εξασφαλιστεί υψηλό επίπεδο προστασίας της υγείας, πρέπει να δοθούν οδηγίες σχετικά με τις συνέπειες της εφαρμογής του άρθρου 6 παράγραφος 3 της οδηγίας 76/768/ΕΟΚ σε ισχυρισμούς που αφορούν την αποτελεσματικότητα των αντιηλιακών προϊόντων.

(6)

Αν και η βιομηχανία έχει ήδη καταβάλει ορισμένες προσπάθειες προς την κατεύθυνση αυτή, είναι σκόπιμο να καθοριστούν παραδείγματα ισχυρισμών που δεν πρέπει να γίνονται όσον αφορά τα αντιηλιακά προϊόντα, τα προληπτικά μέτρα που πρέπει να τηρούνται και τις οδηγίες χρήσης που πρέπει να συνιστώνται για ορισμένα από τα αποδιδόμενα χαρακτηριστικά.

(7)

Είναι επίσης σκόπιμο να αντιμετωπιστούν ορισμένες άλλες πτυχές που αφορούν τους ισχυρισμούς που γίνονται για τα αντιηλιακά προϊόντα και την αποτελεσματικότητά τους, όπως η ελάχιστη αποτελεσματικότητα του αντιηλιακού προϊόντος, ώστε να διασφαλίζεται υψηλός βαθμός προστασίας της δημόσιας υγείας, και ο τρόπος με τον οποίο μπορεί η επισήμανση των αντιηλιακών να διατηρείται απλή και κατανοητή ώστε να βοηθά τον καταναλωτή να επιλέξει το σωστό προϊόν.

(8)

Η ηλιακή ακτινοβολία συνίσταται, μεταξύ άλλων, σε (βραχύτερη) υπεριώδη ακτινοβολία Β («ακτινοβολία UVB») και σε (μακρύτερη) υπεριώδη ακτινοβολία Α («ακτινοβολία UVA»). Ο ερεθισμός του δέρματος («ηλιακό έγκαυμα») και το συνακόλουθο ερύθημα του δέρματος δημιουργούνται κυρίως από ακτινοβολία UVB. Όσον αφορά το κίνδυνο καρκίνου, αν και ο κύριος υπεύθυνος για την εκδήλωσή του είναι η ακτινοβολία UVB, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε τον κίνδυνο που συνδέεται με την ακτινοβολία UVA. Επιπλέον, η ακτινοβολία UVA ευθύνεται για την πρόωρη γήρανση του δέρματος. Οι έρευνες επίσης δείχνουν ότι η υπερβολική έκθεση τόσο σε ακτινοβολία UVB όσο και σε ακτινοβολία UVA επηρεάζει το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού.

(9)

Τα αντιηλιακά προϊόντα μπορούν να είναι αποτελεσματικά στην πρόληψη των ηλιακών εγκαυμάτων. Επιστημονικά πορίσματα δείχνουν επίσης ότι τα αντιηλιακά μπορούν να αποτρέψουν τη βλάβη που συνδέεται με τη φωτογήρανση και ότι μπορούν να προστατέψουν από την φωτο-ανασοκαταστολή. Από επιδημιολογικές μελέτες προκύπτει ότι η χρήση αντιηλιακών μπορεί να προλάβει ορισμένους τύπους καρκινώματος του δέρματος.

(10)

Για να έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά προφύλαξης, τα αντιηλιακά πρέπει να προστατεύουν τόσο από την ακτινοβολία UVB όσο και από την ακτινοβολία UVA. Κατά συνέπεια, αν και ο δείκτης ηλιακής προστασίας αφορά μόνο την προστασία από την ακτινοβολία που προκαλεί ερύθημα (δηλ. κυρίως την ακτινοβολία UVB), τα αντιηλιακά πρέπει να προσφέρουν προστασία τόσο από τις ακτίνες UVB όσο και από τις UVA.

(11)

Ακόμα και τα αντιηλιακά που είναι πολύ αποτελεσματικά και προστατεύουν τόσο από την ακτινοβολία UVB όσο και από την UVA δεν μπορούν να εγγυηθούν απόλυτη προστασία από κινδύνους για την υγεία που απορρέουν από την υπεριώδη ακτινοβολία. Κανένα αντιηλιακό προϊόν δεν μπορεί να φιλτράρει όλη την υπεριώδη ακτινοβολία. Επιπλέον, δεν υπάρχουν, έως σήμερα, αδιαμφισβήτητες επιστημονικές αποδείξεις ότι η χρήση αντιηλιακών προφυλάσσει από το μελάνωμα. Κατά συνέπεια, δεν πρέπει να διατυπώνεται ο ισχυρισμός ή να δημιουργείται η εντύπωση ότι τα αντιηλιακά προϊόντα παρέχουν πλήρη προστασία από τους κινδύνους που απορρέουν από την υπερβολική έκθεση στην ακτινοβολία UV.

(12)

Αυτό ισχύει ιδιαίτερα όσον αφορά την έκθεση βρεφών και μικρών παιδιών στον ήλιο. Καθώς η έκθεση στον ήλιο κατά την παιδική ηλικία αποτελεί σημαντικό παράγοντα ανάπτυξης καρκίνου του δέρματος σε μεγαλύτερη ηλικία, δεν πρέπει να δημιουργείται η εντύπωση ότι τα αντιηλιακά προϊόντα παρέχουν επαρκή προστασία για τα βρέφη και τα μικρά παιδιά.

(13)

Τυχόν εσφαλμένες αντιλήψεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά των αντιηλιακών προϊόντων πρέπει να αποκαθίστανται μέσω κατάλληλων προειδοποιήσεων.

(14)

Βασιζόμενο σε διάφορες μελέτες, το Διεθνές Κέντρο Έρευνας για τον Καρκίνο της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας τόνισε τη σημασία της σχέσης μεταξύ της σωστής χρήσης των αντιηλιακών προϊόντων και της αποτελεσματικότητας του δείκτη ηλιακής προστασίας του ισχυρισμού που διατυπώνεται σχετικά με το προϊόν. Συγκεκριμένα, μεγάλη σημασία έχει η συχνή επανεπάληψη του αντιηλιακού προϊόντος. Επιπλέον, για να επιτευχθεί το επίπεδο προστασίας που αντιστοιχεί στο δείκτη ηλιακής προστασίας, τα αντιηλιακά πρέπει να χρησιμοποιούνται σε ποσότητες ανάλογες με αυτές που χρησιμοποιούνται σε συνθήκες δοκιμής, δηλ. 2 mg/cm2, που αντιστοιχεί σε 2 μικρές κουταλιές κρέμας (περίπου 36 γραμμάρια) για έναν ενήλικα. Η ποσότητα αυτή είναι μεγαλύτερη από αυτή που συνήθως χρησιμοποιείται από τους καταναλωτές. Η χρήση μικρότερης ποσότητας αντιηλιακού προϊόντος οδηγεί σε δυσανάλογη μείωση της προστασίας. Για παράδειγμα, αν η χρησιμοποιούμενη ποσότητα σε μειωθεί κατά το ήμισυ μπορεί να οδηγήσει σε μείωση της προσφερόμενης προστασίας έως και κατά δύο τρίτα.

(15)

Τα αντιηλιακά πρέπει να είναι επαρκώς αποτελεσματικά σε σχέση με την ακτινοβολία UVB και UVA για να εξασφαλίζουν υψηλή προστασία της δημόσιας υγείας. Για το σκοπό αυτό, ένα αντιηλιακό προϊόν πρέπει να παρέχει μία ελάχιστη προστασία από την UVB και την UVA. Ένας υψηλότερος δείκτης ηλιακής προστασίας (κυρίως προστασίας από την UVB) πρέπει να συνεπάγεται επίσης αύξηση της προστασίας από την UVA. Συνεπώς, η προστασία από την UVA πρέπει να συνδέεται με την προστασία από την UVB. Επιστημονικά στοιχεία δείχνουν ότι ορισμένες βιολογικές βλάβες του δέρματος μπορούν να προληφθούν και να μειωθούν εάν ο λόγος του δείκτη προστασίας που υπολογίζεται με τη δοκιμή επίμονης μελάχρωσης (persistent pigment darkening test) (που αφορά κυρίως την ακτινοβολία UVA) είναι τουλάχιστον 1/3 του δείκτη που υπολογίζεται με τη μέθοδο δοκιμής του δείκτη ηλιακής προστασίας (που αφορά κυρίως την ακτινοβολία UVB). Επιπλέον για να διασφαλιστεί μια ευρεία προστασία, οι δερματολόγοι προτείνουν ένα κρίσιμο μήκος κύματος τουλάχιστον 370 nm.

(16)

Για να διασφαλιστεί η αναπαραγωγή και η συγκρισιμότητα της συνιστώμενης ελάχιστης προστασίας από την ακτινοβολία UVB, πρέπει να χρησιμοποιείται η διεθνής μέθοδος δοκιμής του δείκτη ηλιακής προστασίας (International Sun Protection Factor Test Method) (2006) όπως προσαρμόστηκε στα νέα δεδομένα το 2006 από τις βιομηχανίες της Ευρώπης, της Ιαπωνίας, των ΗΠΑ και της Νότιας Αφρικής. Για να αξιολογηθεί η ελάχιστη προστασία από την ακτινοβολία UVA, πρέπει να χρησιμοποιηθεί η μέθοδος της επίμονης μελάχρωσης, όπως εφαρμόζεται από την ιαπωνική βιομηχανία και τροποποιήθηκε από το Γαλλικό Οργανισμό Υγείας «Agence française de sécurité sanitaire des produits de santé — Afssaps» καθώς και το κρίσιμο μήκος κύματος. Αυτές οι μέθοδοι δοκιμής έχουν υποβληθεί στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Τυποποίησης (CEN) με σκοπό να θεσπιστούν ευρωπαϊκά πρότυπα στον τομέα αυτό (2).

(17)

Αν και οι εν λόγω μέθοδοι δοκιμής πρέπει να χρησιμοποιούνται ως μέθοδοι αναφοράς, πρέπει να δίνεται προτεραιότητα σε μεθόδους δοκιμής in-vitro με ισοδύναμα αποτελέσματα, δεδομένου ότι οι μέθοδοι in-vivo εγείρουν ηθικά ζητήματα. Η βιομηχανία πρέπει να καταβάλει περισσότερες προσπάθειες για την ανάπτυξη μεθόδων δοκιμής in-vitro με σκοπό την προστασία από τις ακτινοβολίες UVB και UVA.

(18)

Οι ισχυρισμοί που αφορούν την αποτελεσματικότητα των αντιηλιακών προϊόντων πρέπει να είναι απλοί, κατανοητοί και να βασίζονται σε ταυτόσημα κριτήρια ώστε να βοηθούν τον καταναλωτή να συγκρίνει προϊόντα και να επιλέγει το κατάλληλο προϊόν για τη συγκεκριμένη έκθεση στον ήλιο και το συγκεκριμένο τύπο δέρματος.

(19)

Ειδικότερα, είναι αναγκαίο να υπάρχουν ομοιόμορφοι ισχυρισμοί όσον αφορά την προστασία από την UVA, ούτως ώστε να διευκολύνεται η επιλογή εκ μέρους του καταναλωτή προϊόντος που παρέχει προστασία τόσο από την UVB όσον και από την UVA.

(20)

Οι ποικίλοι αριθμοί που εμφανίζονται στις ετικέτες για τη δήλωση του δείκτη ηλιακής προστασίας δεν εξυπηρετούν το στόχο να καταστούν οι ισχυρισμοί απλοί και κατανοητοί. Η αύξηση της προστασίας από τον έναν αριθμό στον επόμενο είναι αμελητέα, ιδιαίτερα στους υψηλούς δείκτες. Επιπλέον, η αύξηση της προστασίας είναι απλώς γραμμική στην περίπτωση εγκαύματος, δηλ, το προϊόν με δείκτη ηλιακής προστασίας 30 προστατεύει από το έγκαυμα όσο και το αντιηλιακό με δείκτη προστασίας 15. Ωστόσο, ένα προϊόν με δείκτη ηλιακής προστασίας 15 απορροφά το 93 % της ακτινοβολίας UVB, ενώ ένα προϊόν με δείκτη προστασίας 30 απορροφά το 97 % της ακτινοβολίας UVB. Τέλος, οι δείκτες ηλιακής προστασίας άνω του 50 δεν αυξάνουν σημαντικά την προστασία από την ακτινοβολία UV. Συνεπώς, το φάσμα των δεικτών ηλιακής προστασίας που αναγράφεται στις ετικέτες μπορεί να μειωθεί χωρίς να μειωθεί για τον καταναλωτή η επιλογή μεταξύ προϊόντων διαφορετικής ισχύος.

(21)

Η επισήμανση με τη χρήση μίας από τις τέσσερις κατηγορίες («χαμηλή», «μεσαία», «υψηλή» και «πολύ υψηλή») παρέχει απλούστερη και πιο κατανοητή ένδειξη της αποτελεσματικότητας των αντιηλιακών προϊόντων από ό,τι η χρήση πολλών διαφορετικών αριθμών. Κατά συνέπεια, η κατηγορία πρέπει να επισημαίνεται με τρόπο τουλάχιστον τόσο εμφανή όσο και ο δείκτης ηλιακής προστασίας.

(22)

Οι καταναλωτές πρέπει να ενημερώνονται σχετικά με τους κινδύνους που απορρέουν από την υπερβολική έκθεση στον ήλιο. Επιπλέον, οι καταναλωτές χρειάζονται καθοδήγηση για να επιλέξουν το κατάλληλο, από άποψη αποτελεσματικότητας, αντιηλιακό προϊόν λαμβάνοντας υπόψη το βαθμό της έκθεσης στον ήλιο και τον τύπο του δέρματος,

ΣΥΝΙΣΤΑ:

ΤΜΗΜΑ 1

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΟΙ

1)

Η παρούσα σύσταση περιέχει:

α)

στο τμήμα 2, συστάσεις σχετικά με την εφαρμογή του άρθρου 6 παράγραφος 3 της οδηγίας 76/768/ΕΟΚ του Συμβουλίου όσον αφορά τα χαρακτηριστικά των αντιηλιακών προϊόντων και τους ισχυρισμούς που διατυπώνονται σχετικά με την αποτελεσματικότητα αυτών.

β)

στα τμήματα 3, 4 και 5, συστάσεις σχετικά με την ελάχιστη αποτελεσματικότητα των αντιηλιακών προϊόντων ως προς τη διασφάλιση υψηλού επιπέδου προστασίας από την ακτινοβολία UVB και UVA και σχετικά με την απλή και κατανοητή επισήμανση των αντιηλιακών προϊόντων ώστε να διευκολύνεται η επιλογή του κατάλληλου προϊόντος από τον καταναλωτή.

2)

Για το σκοπό της παρούσας σύστασης ισχύουν οι ακόλουθοι ορισμοί:

α)

ως «αντιηλιακό προϊόν» νοείται κάθε παρασκεύασμα (όπως κρέμα, έλαιο, ζελέ ή σπρέι) που προορίζεται να έρθει σε επαφή με το ανθρώπινο δέρμα με αποκλειστικό ή κύριο σκοπό να το προστατεύσει από την ακτινοβολία UV μέσω της απορρόφησης, της διασποράς ή της αντανάκλασης της ακτινοβολίας·

β)

ως «ισχυρισμός» νοείται κάθε δήλωση σχετικά με τα χαρακτηριστικά ενός αντιηλιακού προϊόντος με τη μορφή κειμένου, ονομασίας, σήματος, εικόνας, συμβόλου, παραστατικού ή άλλου συμβόλου που χρησιμοποιείται στην επισήμανση, την προσφορά προς πώληση και τη διαφήμιση των αντιηλιακών προϊόντων· 

γ)

ως «ακτινοβολία UVB» νοείται η ηλιακή ακτινοβολία στο φάσμα των 290-320 nm·

δ)

ως «ακτινοβολία UVA» νοείται η ηλιακή ακτινοβολία στο φάσμα των 320-400 nm·

ε)

ως «κρίσιμο μήκος κύματος» νοείται το μήκος κύματος για το οποίο το τμήμα που βρίσκεται υπό την καμπύλη οπτικής πυκνότητας και αρχίζει στα 290 nm είναι ίσο με το 90 % του ολοκληρωμένου τμήματος μεταξύ 290 και 400 nm·

στ)

ως «ελάχιστη δόση που προκαλεί ερύθημα» νοείται η ποσότητα της ενέργειας που είναι ικανή να προκαλέσει ερύθημα·

ζ)

ως «δείκτης ηλιακής προστασίας» νοείται ο λόγος της ελάχιστης δόσης που προκαλεί ερύθημα σε δέρμα που προστατεύεται από αντιηλιακό προϊόν προς την ελάχιστη δόση που προκαλεί ερύθημα στο ίδιο δέρμα χωρίς προστασία·

η)

ως «δείκτης προστασίας UVA» νοείται ο λόγος της ελάχιστης δόσης UVA που απαιτείται για να προκληθεί μόνιμη μελάχρωση σε δέρμα προστατευμένο από αντιηλιακό προϊόν προς την ελάχιστη δόση UVA που απαιτείται για την πρόκληση ελάχιστης μελάχρωσης στο ίδιο δέρμα χωρίς προστασία.

ΤΜΗΜΑ 2

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ UVA/UVB, ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΙ, ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ, ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ 

3)

Τα χαρακτηριστικά και οι ισχυρισμοί που αναφέρονται στα σημεία 4 έως 8 πρέπει να εκτιμηθούν στο πλαίσιο της συμμόρφωσης προς το άρθρο 6 παράγραφος 3 της οδηγίας 76/768/ΕΟΚ.

4)

Τα αντιηλιακά προϊόντα πρέπει να προστατεύουν τόσο από την ακτινοβολία UVB όσο και από την UVA.

5)

Δεν πρέπει να διατυπώνεται ισχυρισμός που αποδίδει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

α)

100 % προστασία από την ακτινοβολία UV (όπως «sunblock», «απόλυτη προστασία»)·

β)

δεν χρειάζεται επανεπάλειψη του προϊόντος υπό οποιεσδήποτε συνθήκες (όπως «πρόληψη που διαρκεί όλη την ημέρα»).

6)

Τα αντιηλιακά προϊόντα πρέπει να φέρουν προειδοποιήσεις που να δηλώνουν ότι δεν παρέχουν προστασία 100 % και να παρέχουν συμβουλές σχετικά με μέτρα προφύλαξης που πρέπει να λαμβάνονται πέρα από τη χρήση τους., Οι προειδοποιήσεις αυτές μπορεί να είναι:

α)

«Μην εκτίθεστε για πολύ ώρα στον ήλιο, ακόμα και αν χρησιμοποιείτε αντιηλιακό»·

β)

«Τα βρέφη και τα μικρά παιδιά δεν πρέπει να εκτίθενται καθόλου στο άμεσο ηλιακό φως»·

γ)

«Η υπερβολική έκθεση στον ήλιο αποτελεί σοβαρή απειλή για την υγεία».

7)

Τα αντιηλιακά προϊόντα πρέπει να φέρουν οδηγίες χρήσης που να διασφαλίζουν την αλήθεια του ισχυρισμού που διατυπώνεται σχετικά με την αποτελεσματικότητα του προϊόντος, μεταξύ άλλων, τις εξής οδηγίες:

α)

«Χρησιμοποιείτε αντιηλιακό πριν από κάθε έκθεση στον ήλιο»·

β)

«Επαναλάβατε τη χρήση συχνά για να διατηρείτε την προστασία, ιδιαίτερα μετά από εφίδρωση, κολύμπι ή σκούπισμα».

8)

Τα αντιηλιακά προϊόντα πρέπει να φέρουν οδηγίες χρήσης, ούτως ώστε να χρησιμοποιείται επαρκής ποσότητα στο δέρμα για να επιτυγχάνεται η αποδιδόμενη στο προϊόν αποτελεσματικότητα. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί, για παράδειγμα, δηλώνοντας την απαιτούμενη ποσότητα με ένα διάγραμμα, μια απεικόνιση ή ένα όργανο μέτρησης. Τα αντιηλιακά προϊόντα πρέπει να φέρουν επεξήγηση των κινδύνου που απορρέει από τη χρήση μειωμένης ποσότητας, όπως «προειδοποίηση: η μείωση της ενδεικνυόμενης ποσότητας περιορίζει σημαντικά το επίπεδο προστασίας».

ΤΜΗΜΑ 3

ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

9)

Τα αντιηλιακά προϊόντα πρέπει να παρέχουν ελάχιστο βαθμό προστασίας από τις ακτίνες UVB και UVA. Ο βαθμός προστασίας πρέπει να υπολογίζεται με τυποποιημένες, αναπαράξιμες μεθόδους δοκιμής και να λαμβάνει υπόψη την επίδραση του φωτός. Πρέπει να προτιμούνται οι μέθοδοι δοκιμής in-vitro. 

10)

Ο ελάχιστος βαθμός προστασίας που παρέχουν τα αντιηλιακά πρέπει να είναι ο εξής:

α)

προστασία από την ακτινοβολία UVB που αντιστοιχεί σε δείκτη ηλιακής προστασίας 6, όπως υπολογίζεται με χρήση της διεθνούς μεθόδου δοκιμής για το δείκτη ηλιακής προστασίας (International Sun Protection Factor Test Method) (2006) ή σε ισοδύναμο βαθμό προστασίας που υπολογίζεται με οποιαδήποτε μέθοδο in-vitro·

β)

προστασία από την ακτινοβολία UVA που αντιστοιχεί σε δείκτη προστασίας UVA ίση με το 1/3 του δείκτη ηλιακής προστασίας, όπως υπολογίζεται με χρήση της μεθόδου επίμονης μελάχρωσης, όπως τροποποιήθηκε από τον Γαλλικό Οργανισμό Υγείας «Agence française de sécurité sanitaire des produits de santé — Afssaps» ή σε ισοδύναμο βαθμό προστασίας που υπολογίζεται με οποιαδήποτε μέθοδο in-vitro·

γ)

κρίσιμο μήκος κύματος 370 nm, όπως υπολογίζεται με χρήση της μεθόδου δοκιμής του κρίσιμου μήκους κύματος.

ΤΜΗΜΑ 4

ΑΠΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΙ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ 

11)

Οι ισχυρισμοί που αφορούν την αποτελεσματικότητα των αντιηλιακών προϊόντων πρέπει να είναι απλοί, σαφείς και κατανοητοί και να βασίζονται σε τυποποιημένα, αναπαράξιμα κριτήρια.

12)

Ισχυρισμοί που αφορούν την προστασία από τις ακτινοβολίες UVB και UVA πρέπει να γίνονται μόνο εάν η προστασία είναι ίση ή ανώτερη από τα επίπεδα που καθορίζονται στο σημείο 10.

13)

Η αποτελεσματικότητα των αντιηλιακών προϊόντων πρέπει να αναγράφεται στην ετικέτα με αναφορά στις κατηγορίες όπως «χαμηλή», «μεσαία», «υψηλή» και «πολύ υψηλή». Κάθε κατηγορία πρέπει να ισοδυναμεί με έναν τυποποιημένο βαθμό προστασίας από τις ακτινοβολίες UVB και UVA.

14)

Οι ποικίλοι αριθμοί που χρησιμοποιούνται στις ετικέτες για τη δήλωση των δεικτών ηλιακής προστασίας πρέπει να μειωθούν ώστε να διευκολύνεται η σύγκριση μεταξύ διαφορετικών προϊόντων χωρίς να περιορίζεται η επιλογή του καταναλωτών. Προτείνεται το ακόλουθο φάσμα δεικτών ηλιακής προστασίας για κάθε κατηγορία και η σχετική επισήμανση:

 

 

15)

Η κατηγορία των αντιηλιακών προϊόντων πρέπει να εμφανίζεται στην ετικέτα τουλάχιστον με τρόπο τόσο εμφανή όσο και ο δείκτης ηλιακής προστασίας.

ΤΜΗΜΑ 5

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ 

16)

Οι καταναλωτές πρέπει να ενημερώνονται σχετικά με τους κινδύνους που συνεπάγεται η υπερβολική έκθεση στην ακτινοβολία UV καθώς και σχετικά με την κατηγορία αντιηλιακού προϊόντος που απαιτείται για συγκεκριμένο βαθμό ηλιακής έκθεσης και συγκεκριμένο τύπο δέρματος. Αυτό μπορεί να γίνει π.χ. μέσω ενημέρωσης από εθνικούς ιστοχώρους, μέσω φυλλαδίων ή ανακοινώσεων στον τύπο.

ΤΜΗΜΑ 6

ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ 

17)

Η παρούσα σύσταση απευθύνεται στα κράτη μέλη.

 

Βρυξέλλες, 22 Σεπτεμβρίου 2006.

 

Για την Επιτροπή

Günter VERHEUGEN

Αντιπρόεδρος

 

(1)  ΕΕ L 262 της 27.9.1976, σ. 169. Οδηγία όπως τροποποιήθηκε τελευταία με την οδηγία 2006/65/ΕΚ της Επιτροπής (ΕΕ L 198 της 20.7.2006, σ. 11).

(2)  Εντολή τυποποίησης που δόθηκε στην CEN σχετικά με τις μεθόδους για τη δοκιμή της αποτελεσματικότητας των αντιηλιακών προϊόντων, εντολή M/389, 12 Ιουλίου 2006.

 

Πηγή: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/ALL/?uri=CELEX:32006H0647

Ευχαριστούμε τον ΠΣΒΑΚ για την παροχή της πληροφορίας

Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ

Η Βιομηχανία Καλλυντικών υποστηρίζει την πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την παροχή πρόσθετων πληροφοριών στους καταναλωτές σχετικά με την προστασία από τον ήλιο. Η πρωτοβουλία αυτή ακολουθεί τις βελτιώσεις στην επισήμανση και την πρόοδο στην ανάπτυξη των αντιηλιακών προϊόντων.

Η Βιομηχανία Καλλυντικών συνεργάζεται από παλιά με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή σε θέματα αντιηλιακής προστασίας. Η τυποποίηση σε ότι αφορά τους δείκτες ηλιακής προστασίας (SPF) και η βελτίωση της επισήμανσης για την προστασία από τη UVA ακτινοβολία είναι πρωτοβουλίες πλήρως αποδεκτές από την Βιομηχανία Καλλυντικών.

Η Βιομηχανία Καλλυντικών σε συνεργασία με την Επιτροπή ετοίμασε ένα νέο λογότυπο για την επισήμανση του UVA που συμπληρώνει την Σύσταση της Επιτροπής. Τα αντιηλιακά προϊόντα με τη νέα επισήμανση θα κυκλοφορήσουν σταδιακά μέχρι το καλοκαίρι του 2008, επειδή οι ετικέτες  των προϊόντων για το 2007 είχαν τυπωθεί πριν την έκδοση του νέου λογότυπου UVA. Αυτό δεν σημαίνει ότι τα αντιηλιακά προϊόντα που κυκλοφορούν, δεν παρέχουν προστασία από τις ακτίνες UVA. Η πληροφόρηση για την προστασία από τις ακτίνες UVA δίνεται τώρα με διάφορους τρόπους και συνιστάται στους καταναλωτές να διαβάζουν όλες τις πληροφορίες που παρέχονται στην συσκευασία των προϊόντων.

Η Βιομηχανία Καλλυντικών θα συνεχίσει να συνεργάζεται με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για να πετύχει τον κοινό στόχο για την καλύτερη προστασία των καταναλωτών από τις επικίνδυνες επιπτώσεις της έκθεσης στον ήλιο.

Ημερομηνία: 17/7/2007
Πηγή: ΠΣΒΑΚ 

τηλέφωνο: 2106828955
fax: 2106828956
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Ευχαριστούμε πολύ τον ΠΣΒΑΚ για την παραχώρηση του κειμένου για ανάρτηση στην ιστοσελίδα. 

Νέα συνεργασία των αισθητικών με την εταιρεία Felis για αποκλειστική προώθηση καλλυντικών

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για μια πρόσφατη εξέλιξη που επιτύχαμε εδώ στην Ελλάδα σχετικά με τα προϊόντα ομορφιάς που χρησιμοποιούμε στα δικά μας ινστιτούτα και προτείνουμε στους πελάτες μας για αγορά.

Μαζί με μια ελληνική εταιρεία που ειδικεύεται στα τρόφιμα, τη διατροφή και τα προϊόντα φυσικής ομορφιάς, τη Bonum Terrae A.E., έχουμε αναπτύξει τέσσερα διαφορετικά προϊόντα (κρέμα ημέρας, κρέμα νύχτας, κρέμα ματιών, αντιγηραντικό ορό) αποκλειστικά για τα μέλη των συνεργατών μας στην Ελλάδα. Για τα προϊόντα αυτά έχουν αναπτυχθεί φόρμουλες που αποτελούνται αποκλειστικά από φυσικά συστατικά.

Αυτή η σειρά τεσσάρων φυσικών προϊόντων αποτελείται από αρωματικά φυτά και εκχυλίσματα βοτάνων, τα οποία έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική, αντιγηραντική και αναζωογονητική δράση στο δέρμα. Για περισσότερες πληροφορίες για τα φυσικά αυτά προϊόντα μπείτε στο www.felis.gr ή κατεβάστε τη παρουσίαση από www.felis.gr/presentation_el.pdf

Αν θέλετε να δοκιμάσετε αυτά τα προϊόντα και να τα χρησιμοποιήσετε στους πελάτες και συνεργάτες σας, επικοινωνήστε στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή 2109227752

Ανακαλύψτε τα καλύτερα εστιατόρια και κάντε κράτηση online

αποκλειστικές εκπτώσεις και προνόμια σε επιλεγμένα εστιατόρια

εξαργύρωση πόντων κ.α.

Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Σαντορίνη, Κέρκυρα, Μύκονος, Χανιά, Ρέθυμνο, Ηράκλειο, Ρόδος  

κατασκευή ιστοσελίδας, Search Engine Optimization (SEO), προώθηση από exceliso.com