FELIS ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ από τη Bonum Terrae σε επιλεγμένα Ινστιτούτα Αισθητικής
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ - Λένα Τσικούρη Αισθητικός Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
Η ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΜΙΚΟΥ ΦΩΤΟΣ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ - Λένα Τσικούρη Αισθητικός Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
ΓΗΡΑΝΣΗ του δέρματος - Αιτία και Αντιμετώπιση - ANTIAGING PROJECT από την ΟΣΕΔΑΕ και τη Natural Cosmetics Sempreviva Chem
ΙΑΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥΣ 2018
Η ΠΟΡΕΙΑ ΜΑΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ: ΕΝΩΣΗ ΠΣΑΑΕ - ΕΕΠΑΕ
VIDEO: Η αποτρίχωση είναι ομορφιά - ΟΣΕΔΑΕ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Χρήση της τεχνολογίας Έντονου Παλμικού Φωτός (IPL) και Laser για μόνιμη μείωση της τριχοφυΐας - ΙΣΑΑΚ ΣΑΚΗΣ BSc Biomechanical Engineer, MSc Biomedical Engineer, Ben Gurion University of the Negev, Israel
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Λιπαρό δέρμα - περιποίηση στο ινστιτούτο αισθητικής και περιποίηση στο σπίτι - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Νύχια επιπλοκές - Νίνα Ποτουρίδη Ποδίατρος
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αντιοξειδωτικές θεραπείες για καπνιστές - Barbara Νάνου Αισθητικός Κοσμετολόγος, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Κόκκινα, ερεθισμένα δέρματα - Barbara Νάνου Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αποτρίχωση - ΖΑΠΠΕΙΟ ΔΥΟ FORUM 2017 - Μαρία Κυριάκη - Αισθητικός Κοσμετολόγος ΤΕΙ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Ολοκληρωμένη αντιμετώπιση της ακμής με τα νέας γενιάς προϊόντα - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός Κοσμητολόγος ΑΤΕΙ Αθήνας
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΝΩΣΗ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ - ΔΙΑΛΥΝΑ ΜΑΡΙΑ
«
  • 1
  • 2
  • 3
»

Ζητείται σχετικά έμπειρη αισθητικός για εργαστήριο αισθητικής στο κέντρο της Αθήνας

Ζητείται σχετικά έμπειρη αισθητικός για εργαστήριο αισθητικής στο κέντρο της Αθήνας. Παρακαλούμε στείλετε το βιογραφικό σας στο εξής email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Ενημέρωση του καταναλωτή για τα ινστιτούτα αισθητικής, τις μονάδες αδυνατίσματος και τις επιχειρήσεις γυμναστηρίων

Ο εμπορικός κλάδος των ινστιτούτων αισθητικής, των μονάδων αδυνατίσματος και των επιχειρήσεων εκμετάλλευσης γυμναστηρίων εμφανίζει δυναμική ανάπτυξη και στη χώρα μας. Τα σύγχρονα αισθητικά πρότυπα έχουν αναγάγει, μέσω της διαφήμισης, το γυμνασμένο σώμα και την επιμελημένη εμφάνιση, σε άνδρες και γυναίκες, ως συνώνυμα της υγείας, της επιτυχίας και της ελκυστικότητας. Η εμφάνιση και η φυσική κατάσταση αποτελούν πλέον εμπορεύσιμα προϊόντα, η βελτίωση των οποίων μπορεί να επιτευχθεί έναντι οικονομικού αντιτίμου. Η άνοδος του βιοτικού επιπέδου των τελευταίων ετών έχει οδηγήσει ένα διαρκώς αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών στην αναζήτηση παροχής υπηρεσιών από ιδιωτικά γυμναστήρια, μονάδες αισθητικής και κέντρα αδυνατίσματος.

Τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, έντυπα και ηλεκτρονικά, βρίθουν από διαφημίσεις για την προσφορά προς το κοινό ποικίλων υπηρεσιών με την υποστήριξη καλλυντικών και φαρμακευτικών προϊόντων. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται εξειδικευμένα προγράμματα γυμναστικής, βελτίωσης της φυσικής κατάστασης, αδυνάτισμα, σύσφιξη, αισθητική, περιποίηση προσώπου, σώματος, μαλλιών, μακιγιάζ, αποτρίχωση, σολάριουμ, χαλάρωση, μασάζ, ρεφλεξολογία, αρωματοθεραπεία και άλλες εναλλακτικές θεραπείες. Παράλληλα, διαφημίζονται προς το κοινό και παρεχόμενες υπηρεσίες οιονεί ιατρικού χαρακτήρα όπως διαιτολογία, λιποδιάλυση, καταπολέμηση πάχους, κυτταρίτιδας, ακμής, μεταμόσχευση μαλλιών, συνήθως με την επίκληση εφαρμογής δοκιμασμένων επιστημονικών μεθόδων αλλοδαπών οίκων υψηλού κύρους και με την υποστήριξη ειδικών φαρμακευτικών σκευασμάτων.

Πέραν, όμως, της θετικής πλευράς που σχετίζεται με τη θεμιτή διεκδίκηση της ομορφιάς, της χαλάρωσης και της ευεξίας από τον σύγχρονο άνθρωπο, υπάρχει δυστυχώς και η αρνητική όψη του νομίσματος. Εκτός από τους συνεπείς προμηθευτές του κλάδου που σέβονται τον καταναλωτή, υπάρχουν και αρκετές επιχειρήσεις που επιδιώκουν το κέρδος αδιαφορώντας για τις δυσμενείς συνέπειες για την υγεία και την οικονομική ελευθερία του πελάτη τους. Η επιθετική στρατηγική διαφήμισης και πωλήσεων που ακολουθούν οι εταιρίες του κλάδου συμβάλλει στην προσέλκυση πελατείας με εμπορικές πρακτικές και μεθόδους που δεν είναι πάντα συμβατές με τη νομοθεσία. Όχι σπάνια, οι μεγαλόστομες διαφημιστικές υποσχέσεις δεν ακολουθούνται από αντίστοιχη ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών και επέλευση των προσδοκώμενων ευεργετικών αποτελεσμάτων. Αντίθετα μάλιστα, έχουν καταγραφεί αρκετές περιπτώσεις πρόκλησης βλαβών από αμέλεια στην υγεία και τη σωματική ακεραιότητα του καταναλωτή, όπως τραυματισμοί, εγκαύματα, ερεθισμοί, δερματικές παθήσεις και άλλα σοβαρότερα συμπτώματα.

Ήδη από την έναρξη λειτουργίας της, η Ανεξάρτητη Αρχή Συνήγορος του Καταναλωτή (ΣτΚ), έχει δεχθεί μεγάλο αριθμό καταγγελιών (άνω των 90 μέχρι σήμερα) και εξακολουθεί να δέχεται καθημερινά παρόμοιες αναφορές που αφορούν αθέμιτες εμπορικές πρακτικές που εφαρμόζουν σε βάρος των καταναλωτών επιχειρήσεις γυμναστηρίων, μονάδων αισθητικής και κέντρων αδυνατίσματος.

Σημαντικός αριθμός πολιτών διαμαρτύρεται για χρήση απατηλών μεθόδων προσέλκυσης πελατείας από ορισμένους προμηθευτές του κλάδου. Οι εφαρμοζόμενες επιθετικές πρακτικές οδηγούν τον καταναλωτή στη βιαστική και χωρίς ώριμη σκέψη υπογραφή επαχθών συμβάσεων, με τις οποίες αυτός αναλαμβάνει δυσβάσταχτες οικονομικές υποχρεώσεις. Αρκετοί καταναλωτές αναφέρουν ελλιπή προσυμβατική ενημέρωσή τους ως προς τους όρους ένταξης σε διάφορα προγράμματα άθλησης και αισθητικής και ως προς τις δυνατότητες υπαναχώρησης από αυτά. Ορισμένοι δε καταναλωτές κάνουν λόγο για αποσιώπηση των τυχόν αντενδείξεων συμμετοχής τους σε διάφορα προγράμματα, με βάση την κατάσταση της υγείας τους και το ιατρικό τους ιστορικό, με συνέπεια την πρόκληση σε βάρος τους κακώσεων και σωματικών βλαβών.

Αιτιάσεις διατυπώνονται ακόμη για άσκηση ψυχολογικής πίεσης από εκπροσώπους προμηθευτών για έκδοση πιστωτικών καρτών, σε συνεργασία με τράπεζες, ως δήθεν αποκλειστικών μέσων εξόφλησης των παρεχομένων υπηρεσιών. Σε περίπτωση όμως που οι πολίτες αλλάξουν γνώμη και δεν επιθυμούν να συνεχίσουν να δέχονται τις προσφερόμενες υπηρεσίες, βρίσκονται αντιμέτωποι με άρνηση επιστροφής χρημάτων για ανεκτέλεστα προγράμματα ή μη παρασχεθείσες υπηρεσίες. Έχουν ακόμα δημοσιοποιηθεί από μεμονωμένους καταναλωτές και ενώσεις καταναλωτών περιπτώσεις μη παροχής των συμφωνημένων υπηρεσιών, λόγω πτώχευσης ή αναστολής λειτουργίας ινστιτούτου αισθητικής ή μονάδας αδυνατίσματος, στις οποίες όμως δεν παύει η διαδικασία διεκδίκησης των, κατ’ ουσία μη οφειλόμενων, ποσών σε βάρος της περιουσίας του οφειλέτη-καταναλωτή εκ μέρους των τραπεζών που εξέδωσαν την κάρτα ή το καταναλωτικό δάνειο σε συνεργασία με τους αναξιόπιστους προμηθευτές, οι οποίοι και έχουν προεισπράξει τα σχετικά ποσά.

Η έκδοση του παρόντος ενημερωτικού φυλλαδίου εξυπηρετεί ακριβώς την ανάγκη έγκυρης ενημέρωσης των καταναλωτών, σε απλή γλώσσα, για τα δικαιώματά τους και τις υποχρεώσεις τους με βάση την ισχύουσα νομοθεσία. Στοχεύει να τους γνωρίσει την προβλεπόμενη δυνατότητα υπαναχώρησής τους από συμβάσεις με γυμναστήρια και ινστιτούτα, την ύπαρξη εναλλακτικών τρόπων πληρωμής και τη δυνατότητα καταγγελίας προς τα αρμόδια όργανα (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, Συνήγορος του Καταναλωτή, επιτροπές φιλικού διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών των νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων) αθέμιτων εμπορικών πρακτικών σε βάρος τους, πριν από την προσφυγή τους στα αρμόδια πολιτικά και ποινικά δικαστήρια.

Το φυλλάδιο αυτό επιχειρεί, επίσης, να περιγράψει συνοπτικά τις προβλεπόμενες νομικές κυρώσεις για παραβάσεις των κανόνων διαφήμισης και προώθησης των υπηρεσιών και των όρων λειτουργίας και στελέχωσης των εν λόγω επιχειρήσεων. Αποσκοπεί ακόμα να ενημερώσει το κοινό για την ισχύουσα απαγόρευση διενέργειας ιατρικών πράξεων και διακίνησης εκ μέρους των ως άνω προμηθευτών μη εγκεκριμένων από τον Ε.Ο.Φ προϊόντων και φαρμακευτικών σκευασμάτων, που η χρήση τους επάγεται κινδύνους για την υγεία, την ασφάλεια, και τη σωματική ακεραιότητα των καταναλωτών.

Τέλος, η Ανεξάρτητη Αρχή μας διατυπώνει από αυτό το βήμα προτάσεις νομοθετικής πολιτικής προς το κράτος, ενώ, επιπλέον, παρέχει ορισμένες απλές συμβουλές και συστάσεις προς τους καταναλωτές για τα σημεία που πρέπει να προσέξουν, ώστε να προστατευθούν από καταχρηστικές ρήτρες κατά τη σύναψη τέτοιων συμβάσεων. Ταυτόχρονα, προσκαλούμε όλους τους καταναλωτές να προσφύγουν, εφόσον το επιθυμούν, στις υπηρεσίες διαμεσολάβησης που παρέχει ο Συνήγορος του Καταναλωτή για την ταχεία και ανέξοδη εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών, προς όφελος των ιδίων, των συνεπών και αξιόπιστων προμηθευτών του κλάδου και γενικότερα της εύρυθμης λειτουργίας της αγοράς υπό καθεστώς υγιούς ανταγωνισμού.

Αύγουστος 2007

Γιάννης Δ. Αδαμόπουλος

Συνήγορος του Καταναλωτή

Θέση εργασίας για το τμήμα εξωτερικών πωλήσεων

Ζητείται στέλεχος έως 30 ετών για το τμήμα εξωτερικών πωλήσεων. ΕΤΑΙΡΕΙΑ με προϊόντα αισθητικής και εξοπλισμό για ινστιτούτα αισθητικής και ιατρεία ζητά στέλεχος έως 30 ετών για το τμήμα εξωτερικών πωλήσεων. Βασικός μισθός, bonus, εξέλιξη. Δίπλωμα οδήγησης απαραίτητο, βιογραφικά στο info @ goumasbeautymed. gr 210/2921273, 10:00 - 17:00

Θέσεις εργασίας αισθητικών αποφοίτων ΤΕΙ - ΖΗΤΕΙΤΑΙ ή ΖΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ

 

ΖΗΤΩ ΕΡΓΑΣΙΑ σε κέντρο αισθητικής ή σε εταιρία μηχανημάτων, καλλυντικών. Έχω εμπειρία σε επικοινωνία, δημόσιες σχέσεις, προώθηση, πωλήσεις. Τηλ. επικοινωνίας 6945907833.

 


 

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΣ, ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΤΕΙ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΡΙΑ

Η εταιρεία BIOGER αναζητά Αισθητικό απόφοιτο ΤΕΙ.

Για τη θέση απαιτείται:

  • μεταφορικό μέσο,
  • άνεση στην επικοινωνία,
  • διάθεση για εκπαίδευση,
  • δυνατότητα σωστού προγραμματισμού
  • ταξίδια σε όλη την Ελλάδα
  • πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ (Ms Office)
  • Απαραίτητη καλή γνώση Αγγλικών

Η εταιρεία προσφέρει:

  • Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών
  • ασφάλεια,
  • κάλυψη εξόδων μετακίνησης
  • πριμ παραγωγικότητας
  • Συνεχής εκπαίδευση

Αποστολή βιογραφικών στο mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή στο fax: 210-7716761


 

Ζητείται αισθητικός, πτυχιούχος ΤΕΙ, να δουλέψει σε ιατρείο πλαστικής χειρουργικής, στα Β. προάστια.
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2108080051 

 


 

Ζητούνται αισθητικοί απόφοιτοι ΤΕΙ, για κέντρο αισθητικής στη Νέα Σμύρνη.
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 6945938345  12.00 - 17.00

 


 

Ζητείται αισθητικός απόφοιτος ΤΕΙ για απογευματινή 4ωρη εργασία. Προτιμώνται όσοι έχουν και δίπλωμα μανικιούρ-πεντικιούρ. Το ινστιτούτο βρίσκεται στο Χαλάνδρι.
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 6932222609

 


 

Ζητείται αισθητικός απόφοιτος ΤΕΙ εργατική και επικοινωνιακή, άμεσα για πλήρη απασχόληση σε φαρμακείο στο Περιστέρι, σπουδές αισθητικής ή μακιγιάζ απαραίτητες, θα εκτιμηθεί σχετική προϋπηρεσία
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., συζητήσιμη , 08:00-17:00 

 


 

Ζητούνται αισθητικοί απόφοιτοι ΤΕΙ, για κέντρο αισθητικής στη Χαλκίδα στο κέντρο αισθητικής IAPOLIS.
Καριέρα στο IAPOLIS για το Κέντρο της Χαλκίδας:
Φάση 1: Αποστολή Βιογραφικών (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.).
Φάση 2: Μετά από αρχική επιλογή, όσοι περάσουν στη Φάση 2, θα κληθούν για Συνέντευξη.
Φάση 3: Επιλογή τελικού προσωπικού.
Στείλτε το ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ σας ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ στο κεντρικό email της Εταιρείας Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

 

Ισχύουσα νομοθεσία

ΦΕΚ 244/Α/28-11-1969

Παρ.3 νόμος υπ' αριθμόν 361
Θέμα:

Περί ασκήσεως του επαγγέλματος του αισθητικού

ΦΕΚ 426/Β/17-06-1970

Παρ.9 υπουργική απόφαση Αρ.πρωτ. Φ.Γ4ε/5258
Θέμα:

Περί ρυθμίσεως λεπτομερειών εφαρμογής του υπ’ αριθμού 361/69

ΦΕΚ 433/Β/09-06-1994

Παρ.1 υπουργική απόφαση Αρ.πρωτ. Υ7/οικ.3971
Θέμα:

Τροποποίηση της Γ43/5258 αποφάσεως «περί ρυθμίσεως λεπτομερειών του υπ΄αριθμού 361/69 περί ασκήσεως του επαγγέλματος του αισθητικού.

ΦΕΚ 655/B/30-06-1998

Υπουργική απόφαση Αρ. οικ. 3215
Θέμα:

Προυποθέσεις εγκατάστασης και λειτουργίας μονάδων αδυνατίσματος και διαιτολογικών μονάδων.
& 3215/98 άρθρο 52

ΦΕΚ 246/Β/09-02-2004

Υπουργική απόφαση Αρ.πρωτ. Υ3β οικ. 14185
Θέμα:

Τροποποίηση και συμπλήρωση της 3215/03-06-1998 (ΦΕΚ 655/Β/1998) υπουργικής απόφασης «προυποθέσεις εγκατάστασης και λειτουργίας μονάδων αδυνατίσματος και διαιτολογικών μονάδων.

ΦΕΚ 37/Α/07-02-1989

Παρ.2 Προεδρικό διάταγμα υπ' αριθμόν 83, άρθρο 1
Θέμα:

Επαγγελματικά δικαιώματα πτυχιούχων τμήματος αισθητικής

ΦΕΚ 986/Β/30-11-1995

Υπουργική απόφαση Αρ.πρωτ. 2356
Θέμα:

Προδιαγραφές κέντρων θαλασσοθεραπείας για την υπαγωγή τους στο καθεστώς των κινήτρων του Ν.1892/90 όπως ισχύει

ΦΕΚ 296/Α/23-12-2003

Νόμος υπ' αριθμόν 3204
Θέμα:

Τροποποίηση και συμπλήρωση της νομοθεσίας για το Εθνικό Σύστημα Υγείας και ρυθμίσεις άλλων θεμάτων αρμοδιοτήτων του υπουργείου υγείας και πρόνοιας

ΦΕΚ /Β/20-04-1999

Επιστολή άρθρο 4 & 5
Θέμα:

Διατάξεις που επιτρέπουν και δεν επιτρέπουν σε εργαστήρια αισθητικής

ΦΕΚ 509/Β/01-07-1996

Υπουργική απόφαση Αρ.πρωτ. 2026354/4115/0022
Θέμα:

Εθνικό σύστημα πιστοποίησης επαγγελματικής κατάρτισης

ΦΕΚ 149/Α/28-06-2000

Προεδρικό διάταγμα υπ' αριθμόν 165
Θέμα:

Προσαρμογή της Ελληνικής νομοθεσίας με ένα γενικό σύστημα αναγνώρισης των διπλωμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ελάχιστης διάρκειας τριών ετών, σύμφωνα με την οδηγία 89/48/ΕΟΚ του συμβουλίου Ευρωπαϊκών κοινοτήτων

ΦΕΚ 251/Α/22-10-2001

Προεδρικό διάταγμα υπ' αριθμόν 373
Θέμα:

Τροποποίηση της Π.Δ 165/2000 «Προσαρμογή της Ελληνικής Νομοθεσίας με ένα γενικό σύστημα αναγνώρισης των διπλωμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που πιστοποιούν επαγγελματική εκπαίδευση ελάχιστης διάρκειας τριών ετών, σύμφωνα με την οδηγία 89/48/ΕΟΚ του Συμβουλίου Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων

Προμηθευτείτε τα καλλυντικά σας από αισθητικούς

Οι περισσότεροι πελάτες ινστιτούτων αισθητικής συμφωνούν ότι τα προϊόντα που προμηθεύονται από τους αισθητικούς είναι πολύ καλύτερα σε ποιότητα αλλά και σε τιμές από τα προϊόντα που πωλούνται αλλού.

Σ’αυτό συμφωνούν και οι ειδικοί. Οι περισσότεροι χημικοί δέχονται ότι οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή των επαγγελματικών καλλυντικών είναι σαφώς ανώτερες σε ποιότητα και ποσότητα.

Γιατί να προμηθευτείτε τα καλλυντικά σας από ινστιτούτα αισθητικής;

  • Είναι επαγγελματικά γιατί χρησιμοποιούνται στην καμπίνα από επαγγελματίες και απευθύνονται σε δέρματα με απαιτήσεις.
  • Είναι πολύ πιο δραστικά απ’ότι τα προϊόντα  εμπορίου. Περιέχουν δραστικές ύλες, που απαιτούν χρήση με προσοχή. Οπωσδήποτε είναι απαραίτητη η συμβολή του ειδικού.
  • Για καλύτερα αποτελέσματα στις περιποιήσεις στο ινστιτούτο, απαραίτητη είναι η εφαρμογή στο σπίτι των προϊόντων που έγινε στο ινστιτούτο.
  • Ο αισθητικός είναι ο μόνος που <<πιάνει>> το δέρμα, βλέπει τις ανάγκες του, κάνει διάγνωση. Είναι ο μόνος ειδικός που έχει την αρμοδιότητα να προτείνει καλλυντικά.
  • Ο αισθητικός είναι αυτός που αντιμετωπίζει τα προβλήματα του δέρματος και μπορεί να προτείνει λύσεις στα συγκεκριμένα προβλήματα.
  • Τα προϊόντα που χρησιμοποιούν επαγγελματίες, είναι σαφώς ανώτερα, πιο εξειδικευμένα και πιο περιεκτικά απ’ οποιοδήποτε προϊόν εμπορίου. Τα προϊόντα που απευθύνονται στον επαγγελματία μιλάνε με την ποιότητά τους, όχι με τη διαφήμιση, ούτε με τα μεγάλα ονόματα.
  • Είναι σχεδιασμένα για να λύνουν προβλήματα, όπως λιπαρά δέρματα, αφυδατωμένα δέρματα, λιπαρά-αφυδατωμένα, θαμπά δέρματα, δέρματα με δυσχρωμίες, με κοκκινίλες, με υπερκερατώσεις, με τηλεαγγειεκτασίες κλπ. Αυτά τα προβλήματα μόνο ο αισθητικός μπορεί να τ’αντιμετωπίσει, γιατί γνωρίζει το δέρμα, αφού το δουλεύει και γιατί γνωρίζει πολύ καλά τα προϊόντα και τ’αποτελέσματά τους.
  • Πριν ξεκινήσει μια θεραπεία στην καμπίνα με οξέα φρούτων π.χ., το δέρμα του πελάτη πρέπει να προετοιμαστεί στο σπίτι με ειδικά προϊόντα για καλύτερα αποτελέσματα. Αλλά και στη διάρκεια μιας θεραπείας στην καμπίνα, ο πελάτης για να έχει ιδανικό αποτέλεσμα, πρέπει να χρησιμοποιεί τα ίδια ή αντίστοιχα προϊόντα στο σπίτι.
  • Σε οποιοδήποτε μαγαζί που μπαίνετε ν’αγοράσετε προϊόντα, είστε βαμμένη. Ποιος μπορεί με μια ματιά να κάνει διάγνωση; Κανένας. Η διάγνωση γίνεται στην καρέκλα του αισθητικού. Αφού γίνει demaquillage.
  • Ποιος βλέπει το δέρμα περισσότερο από τον αισθητικό, που δουλεύει πάνω σ’αυτό; Μ’έναν καθαρισμό ή μια περιποίηση; Σε μια ώρα ή περισσότερο από μια ώρα που διαρκεί μια περιποίηση, ο αισθητικός έχει το χρόνο να διαγνώσει όλες τις ανάγκες του δέρματος.

Νέες «καμπάνες» σε ινστιτούτα αδυνατίσματος

Νέα πρόστιμα συνολικού ύψους 152.500 ευρώ για παραβάσεις αγορανομικών διατάξεων επέβαλε σε ινστιτούτα αδυνατίσματος και γυμναστήρια το υπουργείο Ανάπτυξης.

Σύμφωνα με τον υφυπουργό Ανάπτυξης, Γιώργο Βλάχο, κατόπιν ελέγχων που πραγματοποίησε η νεοσύστατη Υπηρεσία Εποπτείας της Αγοράς, διαπιστώθηκε σειρά παραβάσεων του Αγορανομικού Κώδικα για μη αναγραφή παρεχομένων υπηρεσιών στον τιμοκατάλογο μονάδων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων.

Συγκεκριμένα επιβλήθηκαν πρόστιμα στους ομίλους Πρίνου, Silouette (Σιλουέτ), Ευεξία και Bodyline (Μπόντι λάιν) συνολικού ύψους 152.500 ευρώ. Να σημειωθεί ότι δύο από αυτές είναι... υπότροπες. Επίσης, οι σχετικοί φάκελοι διαβιβάστηκαν στις αρμόδιες υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή για περαιτέρω έλεγχο για ύπαρξη τυχόν άλλων παραβάσεων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι την προηγούμενη εβδομάδα είχαν επιβληθεί, με εισήγηση της Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή, ύστερα από καταγγελίες καταναλωτών, σε βάρος μονάδων αισθητικής, χρηματικά πρόστιμα συνολικού ύψους 223.500 ευρώ για παράβαση των διατάξεων της Υπουργικής Απόφασης του 2007, που ρυθμίζει τις σχέσεις των καταναλωτών με τα γυμναστήρια και τα κέντρα αδυνατίσματος. 

Ειδικότερα είχαν επιβληθεί πρόστιμα σε 12 υποκαταστήματα των ομίλων Πρίνου, Bodyline (Μπόντι Λάιν), Laser Line Clinics (Λέιζερ Λάιν Κλίνικς) και Athens Med Spa (Αθενς Μεντ Σπα).

Εκτός από τα πρόστιμα έγιναν επίσης συστάσεις για πλήρη σεβασμό της νομιμότητας. Μετά περίπου έναν μήνα, στο τέλος δηλαδή του καλοκαιριού, οι έλεγχοι θα επαναληφθούν κι αν τυχόν διαπιστωθούν παραβάσεις, ίδιας μορφής ή νέες, η ΥΠΕΑ και η Γ.Γ.Κ. όχι μόνο θα επιβάλουν εξαντλητικά πρόστιμα, αλλά θα κινήσουν και τη διαδικασία κλεισίματος των καταστημάτων.

«Σεβασμός»

«Μιλάμε ξεκάθαρα. Δεν στοχοποιούμε κανέναν, όμως, απαιτούμε σεβασμό στον καταναλωτή, καθώς και πλήρη συμμόρφωση στους κανόνες του υγιούς εμπορίου και της αγοράς», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Βλάχος.

Επεσήμανε δε ότι οι πολίτες που έχουν παρόμοια περιστατικά μπορούν να απευθύνονται εγγράφως στο υπουργείο. Αλλά και μια γενικόλογη καταγγελία μπορεί να γίνει στο 1520, και μάλιστα ανώνυμα.

«Η Γ.Γ.Κ. παρεμβαίνει κι όποιες είναι επώνυμες καταγγελίες προσπαθούμε να τις διαλευκάνουμε, μέχρι τη δικαίωση του καταναλωτή. Αλλά πρέπει οι καταγγελίες να είναι συγκεκριμένες, να είναι επώνυμες για να ξέρουμε ακριβώς προς ποια κατεύθυνση να κινηθούμε», πρόσθεσε ο υφυπουργός.

πηγή: ΕΘΝΟΣONLINE

Ομορφιά και ευεξία 2 σε 1

Φτιάξτε ένα δωμάτιο χαλάρωσης, ευεξίας και ξεκούρασης, εκεί όπου οι πελάτες σας, αλλά και σεις, θα ξεφύγουν από την καθημερινότητα και το άγχος που μας ακολουθεί. Μπαίνοντας μέσα σ’ αυτό, μόλις η πόρτα κλείσει, αισθάνονται ότι περνούν σ έναν άλλο κόσμο. Τον ήρεμο κόσμο της ευεξίας και της χαλάρωσης που διέπεται από τις ευωδιές των αιθέριων ελαίων, τις χαλαρωτικές μουσικές και τους ήχους της φύσης, καθώς και το άγγιγμα των έμπειρων χεριών του αισθητικού.

Ένα ουδέτερο περιβάλλον, σ’ ένα αναπαυτικό κρεβάτι με τα αρώματα των λαδιών από τα φυτά να κυριαρχούν. Με τρεχούμενο νερό να ρέει παραδίπλα, τις χνουδωτές πετσέτες ν’ αγκαλιάζουν το σώμα και τις αναζωογονητικές κομπρέσες να δροσίζουν ευχάριστα τα πέλματα.

Εδώ μέσα γίνονται όλες οι περιποιήσεις της καμπίνας, όπως ακριβώς κάνουμε και σε μια κλασσική καμπίνα. Απλά για να τις κάνουμε πιο γοητευτικές αυτές τις περιποιήσεις, τις παρουσιάζουμε ντυμένες με την αμφίεση της ευεξίας. Εδώ κάνουμε καθαρισμούς, peeling, ενυδατώσεις, συσφίξεις, μασάζ, αδυνάτισμα, κυτταρίτιδα και αλλά πολλά. Έχουμε βάλει στις περιποιήσεις μας ωραία ονόματα για να συμβαδίζουν με το ωραίο περιβάλλον. Κάνουμε και κάποιες πολυτέλειες, για να ταιριάξουν με το όλο θέμα. Κάνουμε κομπρέσες στα πόδια και περιποίηση στα πέλματα, ή τεντώματα στο τέλος. Για να διαφοροποιηθούμε, βάζουμε πρόλογο κι επίλογο στις περιποιήσεις μας. Όλες αυτές οι πρακτικές μας οδηγούν στη χαλάρωση και μας και τους πελάτες μας. Όλοι φεύγουν ευχαριστημένοι, έχοντας παράλληλα κι ένα καλό αποτέλεσμα. Μπορούμε να συνδυάσουμε περιποίηση προσώπου και σώματος σε μια επίσκεψη. Μπορούμε να κάνουμε πολλά. Εμείς εφαρμόζουμε έτοιμα πρωτόκολλα ενός μεγάλου Γαλλικού οίκου καλλυντικών με φυτά και αιθέρια ελαία, που εφαρμόζονται στο ειδικό γι’ αυτές τις περιποιήσεις δωμάτιο.

Αυτό  το δωμάτιο που περιέγραψα, είναι το δωμάτιο YON-KA, καθώς και οι περιποιήσεις με τα όμορφα ονόματα είναι και αυτά YON-KA. Οι περιποιήσεις είναι όλες πολύ όμορφες, σαν τα ονόματά τους. Grand classic είναι το όνομα της πιο αντιπροσωπευτικής. Hydralessence, plaisir d’aromes, alpha vital, gommage marin, aroma luxe massage είναι μερικά από τα ονόματα των περιποιήσεων που προσφέρουν ευεξία αλλά και αποτέλεσμα. Είναι κάτι για το οποίο είμαι υπερήφανη που έχω στον χώρο μου και μάλιστα σκέφτομαι να το επαναλάβω και σε άλλο χώρο του εργαστηρίου μου.

Η κατασκευή αυτού του χώρου έγινε γρήγορα χωρίς να μας εμποδιστεί η υπόλοιπη δουλειά μας, έγινε με μεγάλη ακρίβεια και διακριτικότητα και σχετικά μικρό κόστος. Έγινε πλήρης εκμετάλλευση του χώρου, ο οποίος μετά την αλλαγή σε δωμάτιο YON-KA όλοι  πιστεύουμε, όσοι δουλεύουμε εδώ, ότι πολλαπλασιάστηκε η απόδοση του χώρου. Αυτό έγινε με την επίβλεψη και φροντίδα του πολιτικού μηχανικού κύριου Παναγιώτη Δέτση, ο οποίος συντόνισε τα συνεργεία με μεγάλη δεξιοτεχνία και προσοχή, έτσι ώστε σε πολύ λίγο χρόνο, χωρίς ιδιαίτερη όχληση και με μάξιμουμ απόδοση δουλειάς, μας παρέδωσε αυτόν τον υπέροχο χώρο.

Σας προτείνω ανεπιφύλακτα μια τέτοια καινοτομία στο εργαστήριό σας. Θα είναι κάτι που δεν θα μετανιώσετε. Αντίθετα θα σας φέρει νέους πελάτες, θα ανανεώσει την ήδη υπάρχουσα πελατεία.

Αν παρ’ όλα αυτά δεν αποφασίζετε να επιλέξετε την YON-KA, μπορείτε να σχεδιάσετε κάτι ανάλογο, παίρνοντας ιδέες από αυτήν, και βάζοντας την φαντασία σας να παράγει ιδέες. Μπορείτε να φτιάξετε κάτι που να περιλαμβάνει αποτέλεσμα και ευεξία. Το δίπτυχο που λανσάρει η YON-KA. Spa-Beaute.

Αν δεν θέλετε να μπείτε στην διαδικασία των εταιριών καλλυντικών, κάντε κάτι δικό σας. Σχεδιάστε το δικό σας χώρο ευεξίας, με τις δικές σας ιδέες, χρησιμοποιώντας τη φαντασία σας.

Ποιά είναι η αλήθεια για την ελεύθερη αγορά αισθητικής στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Διαβάζοντας το άρθρο με τίτλο «Ελεύθερη Εγκατάσταση & Εργασία των Αισθητικών στην Κοινή Ευρωπαϊκή Αγορά», στο www.aesthetics.gr, και έχοντας μια επαγγελματική πορεία 28 συναπτών χρόνων, επιτρέψτε μου να καταθέσω την δική μου προσωπική άποψη.

Δε μπορώ να κατανοήσω γιατί να θέλει κάποιος, που δεν μπορεί να μπει με πανελλήνιες στα ΤΕΙ, να θέλει να γίνει αισθητικός της ελεύθερης αγοράς. Όποιος δεν έχει τη δυνατότητα να γράψει 11 (γιατί αυτός είναι ο βαθμός πρόσβασης στη σχολή Αισθητικής στα ΤΕΙ), πιστεύω ακράδαντα, ότι δεν μπορεί ν’ ασκήσει παραϊατρικό επάγγελμα ελεύθερου επαγγελματία αισθητικού.

Η αισθητική είναι ένα επάγγελμα, απόλυτα παραϊατρικό. Αυτό σημαίνει, ότι απαιτούνται γνώσεις ανατομίας, δερματολογίας, φυσιολογίας, νοσολογίας, χημείας και μάλιστα σε επίπεδο πολύ καλό. Όσο καλύτερο είναι το επίπεδο των γνώσεων του αισθητικού, τόσο καλύτερο θα είναι και το επίπεδο της παροχής υπηρεσιών του και αντίστοιχα καλύτερο αποτέλεσμα στη δουλειά του. Αυτό όχι για να βάλουμε εμπόδια στα παιδιά του κόσμου που θέλουν να δουλέψουν. Ο αισθητικός, που έχει την ευθύνη της λειτουργίας ενός σύγχρονου εργαστηρίου, οφείλει να έχει τόσες γνώσεις, ώστε να μπορεί ν’ αποφασίζει για τα θεραπευτικά σχήματα, που έχει ανάγκη ο επισκέπτης-πελάτης του, και να υποστηρίζει κάθε επίπτωση ή παρενέργεια ή ακόμη οποιαδήποτε δυσάρεστη εξέλιξη, που μπορεί να προκύψει. Αυτό δεν μπορεί να το κάνει, πιστέψτε με, κανένα άτομο με βαθμό 11 και κάτω (ακόμα και πάνω από 11 πολύ αμφιβάλλω για την  δυνατότητα). Αυτό το άτομο, είμαι βέβαιη ότι δεν έχει ανοίξει ποτέ βιβλίο ανατομίας, φυσιολογίας, δερματολογίας, νοσολογίας. Και αν ακόμα έχει ανοίξει, δεν έχει την υποδομή να το κατανοήσει, πόσο μάλλον να εμπεδώσει. Όλες αυτές οι γνώσεις, είναι αναγκαίες και προαπαιτούμενες για την σωστή παροχή υπηρεσιών, που έχουν να κάνουν άμεσα με την υγεία και την ακεραιότητα των ατόμων που μας επισκέπτονται.

Αν θα θέλατε την γνώμη μου, πολλοί από τους πτυχιούχους ΤΕΙ είναι επίσης ακατάλληλοι ν’ ασκήσουν ελεύθερο επάγγελμα. Αυτοί στατιστικά είναι οι κακοί μαθητές, οι οποίοι έχουν άγνοια των βασικών γνώσεων, που προανέφερα. Για μένα θα έπρεπε να υπάρχει το 15 σαν όριο για τα παραϊατρικά επαγγέλματα. Μόνο και μόνο για να διασφαλισθεί η Δημόσια Υγειά. Ακόμα ακατάλληλοι είναι όλοι όσοι έπεσαν τυχαία σ’ αυτή τη σχολή, χωρίς να είναι επιλογή τους.

Ενδεικτικά σας περιγράφω περιστατικά από αυτά που στη διάρκεια της επαγγελματικής μου πορείας θυμάμαι:

«Αισθητικός έκαψε ζωντανή την πελάτισσά της». Αυτό ανακοινώθηκε στις εφημερίδες. Το ιστορικό έχει ως εξής. Ένα κορίτσι απόφοιτη ΙΕΚ δούλευε στο σπίτι της. Για να κάνει αντισηψία έβαλε οινόπνευμα στο πρόσωπο της πελάτισσας και αμέσως υψίσυχνα. Η πελάτισσα πήρε φωτιά. Όταν ερωτήθηκε γιατί το έκανε αυτό, απάντησε ότι δεν γνώριζε ότι θα πάρει φωτιά, γιατί δεν της το είχε πει κανείς.

Δυο χρόνια μετά, παρόμοια περίπτωση έτυχε σε άλλη «αισθητικό» η οποία είχε την έμπνευση να χρησιμοποιήσει betadin, αντί για οινόπνευμα. Το betadin σαν περισσότερο εύφλεκτο και λιγότερο πτητικό, πήρε μεγαλύτερη φωτιά πάνω στο δέρμα της πελάτισσας.

Θα μου επιτρέψετε να ρωτήσω απλές ερωτήσεις φυσικής και χημείας επιπέδου λυκείου:

Ποιος μπορεί από όσους έχουν 11 στη χημεία στο λύκειο να μου δώσουν τον ορισμό του «εύφλεκτου» και του «πτητικού»;

Ποιος επίσης μπορεί από όσους είχαν 11 στη Βιολογία της Γ Λυκείου να μου εξηγήσουν για ποιους λόγους και το οινόπνευμα και ένα ιωδιούχο διάλυμα δεν θα έπρεπε να χρησιμοποιηθούν σαν αντισηπτικά δέρματος;

Από τα παραπάνω προκύπτει η αναγκαιότητα της γνώσης στα παραϊατρικά επαγγέλματα, γιατί έχουν επιπτώσεις στην υγεία. Και πολλές φορές σοβαρές και μη αναστρέψιμες.

Θέλετε να μάθετε τι απέγιναν οι δυο απόφοιτοι ΙΕΚ που πυρπόλησαν άθελα τους τις γυναίκες; Καμία από τις δυο δεν ασκεί από τότε το επάγγελμα. Εγκατέλειψαν και οι δυο.

Ξέρετε καθημερινά πόσο κόσμο βλέπουμε με προβλήματα που τα έπαθαν από αδαείς «επαγγελματίες αισθητικούς»; Πόσες γυναίκες έχουν χρόνια πλέον προβλήματα, από κοπέλες που φτιάχνουν νύχια, σπίτι-σπίτι; Μύκητες νυχιών που τους πήραν προίκα εφόρου ζωής; Κακώσεις στα νύχια, μόνιμες ή ημιμόνιμες; Ζημιές σοβαρές σε άτομα με διαβήτη; Και ακόμα παροδικές ζημιές και κακώσεις, που δυσκολεύουν τη ζωή των ανθρώπων για μεγάλα ή μικρά χρονικά διαστήματα;

Μπορώ να ρωτήσω ποιος από τα άτομα που δεν έχει την δυνατότητα να γράψει ένα 11 για να μπει στα ΤΕΙ μπορεί ν’ απαντήσει στις εξής απλές ερωτήσεις:

Τι σημαίνει αντισηψία, τι σημαίνει απολύμανση και πως επιτυγχάνονται;

Στους πόσους βαθμούς C καταστρέφεται ο ιός του AIDS και σε πόσο χρόνο;

Πως μεταδίδονται οι μύκητες, ποιο είναι το αποτελεσματικότερο αντιμηκυτισιακό αντισηπτικό για το δέρμα, ποιο για τα εργαλεία και ποιο για τα αναλώσιμα;

Πόσων ειδών κάλοι υπάρχουν και ποιους επιτρέπεται ν’ αγγίξετε, και με ποιο τρόπο;

Γνωρίζετε τον όρο «σεβασμός των ιστών»; Έχετε ποτέ ακούσει γι’ αυτό στη διάρκεια των σπουδών σας;

Πριν χρόνια μ’ επισκέφθηκε η φίλη μιας πελάτισσάς μου η οποία είχε πάει στο σπίτι μιας «αισθητικού» για μια περιποίηση, την οποία έκανε, και την επόμενη μέρα σηκώθηκε κατακόκκινη και πρησμένη. Η κοπελιά της έβαλε στο πρόσωπο διάφορα και στο τελείωμα της έβαλε ένα καθαριστικό με γλυκολικό και σαλυκυλικό, (προφανώς κατά λάθος), το οποίο δεν εξουδετέρωσε, όπως φαίνεται. Αυτό δούλεψε όλη νύχτα, έκανε έναν μεγάλο ερεθισμό. Το οπτικό αποτέλεσμα ήταν άσχημο. Αυτό βέβαια ήταν ένα πολύ καλό βαθύ  peeling, που σε άλλη περίπτωση, θα έπρεπε η πελάτισσα να το πληρώσει. Αλλά η πελάτισσα δεν ήρθε να κάνει peeling. Ήρθε να κάνει μια απλή περιποίηση. Η πελάτισσα επικοινώνησε την επόμενη με την  «αισθητικό» η οποία δεν ήξερε τι να κάνει και προτίμησε να εξαφανισθεί. Η παθούσα επικοινώνησε με την φίλη της η οποία έτυχε να είναι πελάτισσα μας και η οποία, με μεγάλη προσωπική προσπάθεια (είχε πάθει φοβία) την έπεισε να μας συμβουλευθεί. Της εξηγήσαμε τον μηχανισμό δράσης του συνδυασμού γλυκολικού-σαλυκιλικού, της κάναμε δυο συνεδρίες απευαισθητοποίησης και όλα ξεχασθήκαν.

Έχω ακούσει για κομμωτήριο που χρησιμοποιεί παλμικό φως γι’ αποτρίχωση. Και αναρωτιέμαι. Τι είναι αυτό που οδήγησε την κομμώτρια ν’ αγοράσει ένα μηχάνημα αποτρίχωσης και μάλιστα αρκετά ακριβό. Γιατί δεν αρκείται στην τέχνη της και στο πεδίο γνώσης που κατέχει. Θα της προσθέσει κύρος αν κάνει κάτι που δεν έχει καμία σχέση με το δικό της αντικείμενο. Έχει στα χέρια της ένα εργαλείο που μπορεί να προκαλέσει ζημιές στους ιστούς. Αν δεν προκαλέσει ζημιά η αποτρίχωση που θα κάνει δεν θα είναι πετυχημένη με βεβαιότητα, γιατί δεν μπορεί να εκτιμήσει τα δεδομένα (μέγεθος τρίχας, χρώμα δέρματος, ιστορικό πελάτη, αριθμός και αξιολόγηση σπίλων κα). Απλά γιατί αυτές οι γνώσεις είναι απαραίτητες και είναι γνώσεις που προέρχονται από την βασική παιδεία.

Ένα απλό τρύπημα αυτιών γνωρίζετε τι κινδύνους εγκυμονεί; Από το να ραγίσετε τον χόνδρο, να δημιουργήσετε, άθελα σας ένα χηλοειδές μεγάλο σαν μανταρίνι και άλλα πολλά που δεν πάει το μυαλό σας.

Κάποια από αυτά μπορούν να συμβούν σε όλους. Αλλιώς αντιμετωπίζει μια επαγγελματική ατυχία ένας γιατρός, αλλιώς ένας αισθητικός ΤΕΙ, αλλιώς ένας αισθητικός ΙΕΚ και αλλιώς ένας χωρίς πτυχίο «αισθητικός». Άλλη ποινική ευθύνη έχει ένας πτυχιούχος και άλλη ένας μη πτυχιούχος. Η άγνοια και η ημιμάθεια είναι οι μεγαλύτεροι εχθροί.

Μην ξεχνάτε ότι τα ΙΕΚ δημιουργήθηκαν πολύ μετά τα ΤΕΙ και έγιναν με σκοπό να παράγουν βοηθούς αισθητικών. Το να είναι κάποιος βοηθός σημαίνει ότι μπορεί να κάνει αποτρίχωση με κερί. Την ευθύνη όμως την έχει ο πτυχιούχος αισθητικός. Όσο απλή και να φαίνεται μια αποτρίχωση με κερί, δεν μπορεί να φανταστεί κάποιος τι μπορεί να προκύψει. Αν ο πελάτης που κάνει αποτρίχωση παίρνει τρετινοΐνη ή έχει αφυδατωθεί από τον ήλιο ή από άλλη αιτία, μπορεί να συμβεί μια μικρής η μεγάλης έκτασης αποκόλληση της επιδερμίδας, πόσο μπορεί να το αντιμετωπίσει κάποιος μη επαγγελματίας; Πόσο γρήγορα θα γίνει αντιληπτή από έναν πτυχιούχο, γνώστη του δέρματος και πόσο από έναν αδαή; Αν δεν γίνει έγκαιρα αντιληπτή, το αποτέλεσμα θα είναι αποκόλληση και μεγάλη δυσαρέσκεια του πελάτη. Αλλιώς το αντιμετωπίζει το περιστατικό ο πτυχιούχος, με όπλο τη γνώση, και αλλιώς ο αδαής.

Ποιος από αυτούς που κάνουν μόνιμο μακιγιάζ και δεν είναι παραϊατρικός, γνωρίζει ότι με το τρύπημα ενεργοποιεί μηχανισμούς σε άτομα με ιστορικό έρπη η μολυσματικού κηρίου, η επιδερμικού σταφυλόκοκκου; Έστω κι αν αυτός πάρει όλα τα μέτρα αντισηψίας.

Πόσοι από αυτούς που χωρίς τα απαιτούμενα πτυχία, καταλήγουν καθημερινά στα δικαστήρια, οι οποίοι αναγκάζονται να πληρώσουν σοβαρές αποζημιώσεις σε άτυχους πελάτες; Αναφέρω πτυχία γιατί πίσω από τα πτυχία είναι οι γνώσεις και οι τεχνικές που προέρχονται από την εκπαίδευση, η οποία με τη σειρά της βασίζεται στο θεωρητικό υπόβαθρο της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Πότε συνέβη να ιδρυθεί μια πιο μικρή Ιατρική (αντίστοιχη με ΙΕΚ) για να μπουν τα παιδιά που δεν μπόρεσαν να μπουν με 19 στην σχολή Ιατρικής των Πανεπιστημίων; Όσοι δεν έγραψαν 19 δεν μπορούν να γίνουν γιατροί. Όσοι δεν μπόρεσαν να γράψουν 11 δεν δικαιούνται να γίνουν αισθητικοί. Μπορούν να γίνουν βοηθοί ν’ αποκτήσουν εμπειρία και γνώση, διαβάζοντας, ώστε να μπορέσουν να γίνουν επιχειρηματίες κάνοντας μια πολυδύναμη μονάδα, ή συνεταιριζόμενοι με κάποιον πτυχιούχο.

Το ότι βρεθήκαμε σ’ ένα υπό διάλυση κράτος που ο καθένας έχοντας μέσο μπορεί ν’ ανατρέψει τα νόμιμα και λογικά, δεν σημαίνει ότι πρέπει να θριαμβολογεί  γιατί βρήκε τρόπο να παρακάμψει τη νόμιμη οδό. Κανένας δεν θα έπρεπε να το θέλει αυτό. Όλοι μας πρέπει να σεβόμαστε τον κόπο των άλλων, τα προσόντα που αποκτήθηκαν με δουλειά και διάβασμα. Πρώτα να προστατεύουμε την εκπαίδευση και μετά την αγορά.

Η αγορά θα πάθει μεγάλο σοκ αν ο κάθε «επίδοξος αισθητικός» θελήσει να δοκιμάσει την τύχη του στο ελεύθερο επάγγελμα του αισθητικού. Ξέρετε τι παθαίνει ένας κλάδος όταν εισχωρήσουν μη εκπαιδευμένοι και μη συνειδητοποιημένοι «επαγγελματίες»; Μέχρι να συνειδητοποιήσουν την αλλαγή οι καταναλωτές θα συμβεί μεγάλη αναστάτωση, γιατί θα πέσει το επίπεδο των υπηρεσιών, ώσπου μετά από χρόνια να ισορροπήσει η αγορά. Αυτό σημαίνει ότι η αγορά θα διώξει αυτούς που δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους, θα έχει πέσει όμως στα μάτια των καταναλωτών η εικόνα του αισθητικού.

Θα χρειασθεί  να μάθει ο κάθε καταναλωτής αλλά και ολόκληρη η κοινωνία να επιλεγεί και ν’ ανεβάζει τον πήχη πιο ψηλά, να έχει περισσότερες απαιτήσεις. Ιδιαίτερα, όταν αυτό αφορά την ακεραιότητα και την υγεία.

Στην περίπτωση που τόσο το Ελληνικό κράτος, όσο και η Ευρωπαϊκή Ένωση αναγνωρίσουν ίδια επαγγελματικά δικαιώματα σε διαφορετικά επίπεδα σπουδών και ιδιαίτερα σε παραϊατρικά επαγγέλματα, θα κάνουν ένα βήμα προς τα πίσω, οδηγώντας στην οπισθοδρόμηση όχι μόνο της αγοράς αλλά και της κοινωνίας. Οι ιστορικοί του μέλλοντος δίκαια θα χαρακτηρίσουν την σημερινή εποχή πολιτιστικό μεσαίωνα, για πολλούς λόγους αλλά και για την απαξίωση των πτυχίων.

Ανακαλύψτε τα καλύτερα εστιατόρια και κάντε κράτηση online

αποκλειστικές εκπτώσεις και προνόμια σε επιλεγμένα εστιατόρια

εξαργύρωση πόντων κ.α.

Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Σαντορίνη, Κέρκυρα, Μύκονος, Χανιά, Ρέθυμνο, Ηράκλειο, Ρόδος  

κατασκευή ιστοσελίδας, Search Engine Optimization (SEO), προώθηση από exceliso.com