FELIS ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ από τη Bonum Terrae σε επιλεγμένα Ινστιτούτα Αισθητικής
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ - Λένα Τσικούρη Αισθητικός Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
Η ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΜΙΚΟΥ ΦΩΤΟΣ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ - Λένα Τσικούρη Αισθητικός Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
ΓΗΡΑΝΣΗ του δέρματος - Αιτία και Αντιμετώπιση - ANTIAGING PROJECT από την ΟΣΕΔΑΕ και τη Natural Cosmetics Sempreviva Chem
ΙΑΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥΣ 2018
Η ΠΟΡΕΙΑ ΜΑΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ: ΕΝΩΣΗ ΠΣΑΑΕ - ΕΕΠΑΕ
VIDEO: Η αποτρίχωση είναι ομορφιά - ΟΣΕΔΑΕ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Χρήση της τεχνολογίας Έντονου Παλμικού Φωτός (IPL) και Laser για μόνιμη μείωση της τριχοφυΐας - ΙΣΑΑΚ ΣΑΚΗΣ BSc Biomechanical Engineer, MSc Biomedical Engineer, Ben Gurion University of the Negev, Israel
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Λιπαρό δέρμα - περιποίηση στο ινστιτούτο αισθητικής και περιποίηση στο σπίτι - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Νύχια επιπλοκές - Νίνα Ποτουρίδη Ποδίατρος
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αντιοξειδωτικές θεραπείες για καπνιστές - Barbara Νάνου Αισθητικός Κοσμετολόγος, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Κόκκινα, ερεθισμένα δέρματα - Barbara Νάνου Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αποτρίχωση - ΖΑΠΠΕΙΟ ΔΥΟ FORUM 2017 - Μαρία Κυριάκη - Αισθητικός Κοσμετολόγος ΤΕΙ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Ολοκληρωμένη αντιμετώπιση της ακμής με τα νέας γενιάς προϊόντα - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός Κοσμητολόγος ΑΤΕΙ Αθήνας
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΝΩΣΗ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ - ΔΙΑΛΥΝΑ ΜΑΡΙΑ
«
  • 1
  • 2
  • 3
»

ΣΥΝΤΟΜΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΩΝ ΤΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ

Το 1978  ιδρύεται το τμήμα Αισθητικής, στην ΑΣΣΥΚΠ (Ανώτερη Σχολή Στελεχών Υγείας & Κοινωνικής Πρόνοιας) στα ήδη υπάρχοντα από το 1973, ΚΑΤΕΕ (Κέντρα Ανώτερης Τεχνικής & Επαγγελματικής Εκπαίδευσης) της Αθήνας.

Το 1981 ιδρύεται αντίστοιχο  τμήμα Αισθητικής, και στην συμπρωτεύουσα, στα ΚΑΤΕΕ Θεσσαλονίκης.

Την ίδια χρονιά  της  ίδρυσης της σχολής στη Θεσσαλονίκη, δηλαδή το 1981, αποφοιτούν οι πρώτοι πτυχιούχοι αισθητικοί, από τα ΚΑΤΕΕ Αθήνας.

Τον ίδιο χρόνο, επίσης, ιδρύεται ο σύλλογος αποφοίτων ΚΑΤΕΕ, ο ΠΣΑΑΕ (Πανελλήνιος Σύλλογος Αισθητικών Ανώτερης Εκπαίδευσης).

Το πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο του συλλόγου μας αποτελείται από τις εξής συναδέλφους.

Πρόεδρος.. Λένα Τσικούρη
Γραμματέας.. Πόπη Μπράιλα
Ταμίας.. Μαρία Διαλυνά
Αντιπρόεδρος.. Θέμις Μαυριοπούλου
Μέλη.. Ελένη Τσατούχα, Μαρία Χατζή

Ο σύλλογος είχε πολλή δουλειά, αν σκεφθεί, κανείς ότι καμία υπηρεσία του Δημοσίου, δεν είχαν ενημερωθεί για την ύπαρξη της αισθητικής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Οπότε όταν πήγαμε να πάρουμε την άδεια άσκησης επαγγέλματος δεν μας πίστευαν και μας ζητούσαν το χαρτί του Νοσοκ. Συγγρού. Μας ταλαιπώρησαν πολύ, μέχρι, που η νεοεκλεγείσα υφυπουργός Υγείας του ΠΑΣΟΚ, από τις πρόσφατες εκλογές, πήρε απλά ένα τηλέφωνο και το θέμα τακτοποιήθηκε.

Ζητήσαμε από τα μεγάλα ασφαλιστικά ταμεία, να ενσωματώσουν, τουλάχιστον, την αποτρίχωση. Ζητήσαμε να έχουμε μόνιμες θέσεις σε νοσοκομεία. Κάναμε μεγάλους αγώνες, ώσπου το 1989, στο 1ο τεύχος του ΦΕΚ, το ΠΔ, υπ. Αρ. 83 με τίτλο επαγγελματικά δικαιώματα πτυχιούχων των τμημάτων Αισθητικής κα, μας δίνει όλα τα επαγγελματικά δικαιώματα, που τους είχαμε ζητήσει. Είμαστε σε όλα τα Νοσοκομεία, σύμφωνα με το ΠΔ, δεν έχει γίνει όμως ούτε μία πρόσληψη. Ποτέ.

Το 1985, τα ΚΑΤΕΕ μετονομάζονται σε ΤΕΙ,  παίρνοντας, ένα έτος σπουδών επιπλέον.

Το 1987, μπαίνει για πρώτη φορά ο ΦΠΑ και η αγορά γονατίζει για πρώτη φορά. Την ίδια χρονιά διεξάγεται το  8ο παν. Συνέδριο από την ΕΕΠΑΕ (Ενωση Επαγγελματιών Αισθητικών Ελλάδας).
Αυτός ο σύλλογος είχε μέλη του τις επαγγελματίες αισθητικούς, με ένα χρόνο σπουδών στις ιδιωτικές σχολές αισθητικής κι έναν πλέον χρόνο εκπαίδευσης ηλεκτρικής αποτρίχωσης.
Υπήρχε κι ένας άλλος σύλλογος αισθητικών ο ΠΟΑ (Πανελλήνια Οργάνωση Αισθητικών), με ανταγωνιστική διάθεση απέναντι στην ΕΕΠΑΕ.
Υπήρχε κι ένας άλλος σύλλογος, ο ΣΑΕ (Σωματείο Αισθητικών Ελλάδας), μέλη του οποίου ήταν υπάλληλοι αισθητικοί.

Το 1988 ιδρύεται ο ΠΣΑΜΚΑ (Πανελλήνιος σύνδεσμος αντιπροσώπων μηχανημάτων και καλλυντικών. Την ίδια χρονιά οργανώνουν το 1ο  πανελλήνιο συμπόσιο.

Το 1992 η ΕΕΠΑΕ μετονομάζεται σε ΕΣΑΕ  και το 1993 ιδρύεται η  ΟΣΕΔΑΕ, μετά από αλλεπάλληλες συναντήσεις πολλών χρόνων, ανά την Ελλάδα.
Ο ΠΣΑΑΕ συνεχίζει τη δράση του, συνεργαζόμενος με τα σωματεία, προσπαθώντας να κρατάει τα εκπαιδευτικά και ν΄ αφήνει τα συνδικαλιστικά στο επαγγελματικό σωματείο.

Το 1994 ο ΠΣΑΑΕ μετονομάζεται σε ΠΕΝΙΑΙΣ (Πανελλήνια Ένωση Ιατρικής Αισθητικής), η οποία απέκτησε πολλούς εχθρούς, μέσα από τον κόσμο των αισθητικών.

Το 1995 η ΠΕΝΙΑΙΣ με τα ΤΕΙ συνδιοργανώνουν  συνέδριο με θέμα ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΓΝΩΣΗ & ΠΡΑΞΗ.
Την επόμενη χρονιά, το 1996 δηλαδή, η  ΠΕΝΙΑΙΣ, οργάνωσε για δεύτερη φορά συνέδριο, με θέμα ΦΑΡΜΑΚΟ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΟ ΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ.

Το 1997, μετά από πολλές κρούσεις, το ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ Πανεπιστήμιο, δέχθηκε τους αποφοίτους μας, μετά από κατατακτήριες εξετάσεις.

Το 2000, μετά από την εκτεταμένη αδιαφορία των αισθητικών για τα κοινά, με πρωτοβουλία της προέδρου Μ. Βρούτση και της γραμματέως Ε. Αγγελάκη από την ΕΣΑΕ, καθώς και της Ε. Τσικούρη από την ΠΕΝΙΑΙΣ, ενώθηκαν τα μέλη των δύο συλλόγων, και προέκυψε ο σημερινός σύνδεσμος ΣΕΠΑΕ, τον οποίο τον θέλουμε ισχυρό, να χωράει όλα τα μέλη μας και να προασπίζεται τα δικαιώματά μας.

Από τότε το ΔΣ που προέκυψε από την ένωση (Μ. Βρούτση, Λ. Τσικούρη, Ε. Αγγελάκη κλπ), έκανε πολλή δουλειά, σε σχέση με τα μέλη. Μάζεψε 800 ενεργά μέλη, οργάνωσε περί τα δέκα πανελλήνια συνέδρια, περισσότερες από δέκα κοινωνικές εκδηλώσεις, εκδρομές, σεμινάρια. Η συνεργασία με την ΟΣΕΔΑΕ, δεν ήταν ποτέ καλή. Η ΟΣΕΔΑΕ, φερόταν πάντα σαν σωματείο. Ποτέ δεν κατανόησε το ΔΣ της,  ότι είναι δευτεροβάθμιο όργανο. Η εικόνα, που έχουν τα σωματεία, από τη δράση της ΟΣΕΔΑΕ, είναι ότι ολιγώρησε και ολιγωρεί, ως προς το έργο της. 

Αποτέλεσμα, τo 2003 & το 2008, η απουσία της ΟΣΕΔΑΕ, επέτρεψε, στους πολέμιους μας, που δεν είναι και λίγοι, να εκδοθούν δύο αποφάσεις του ΚΕΣΥ (Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας), βάσει των οποίων τα LASER, γίνονται με παρουσία δερματολόγου ή πλαστικού χειρουργού.

Σε αυτό και σε πολλά άλλα πρέπει ν αντιταχθούμε, όλα τα σωματεία ανά την Ελλάδα, μαζί με το νέο ΔΣ της ΟΣΕΔΑΕ, ανανεωμένο και δυναμικό.

Ζητείται σχετικά έμπειρη αισθητικός για εργαστήριο αισθητικής στο κέντρο της Αθήνας

Ζητείται σχετικά έμπειρη αισθητικός για εργαστήριο αισθητικής στο κέντρο της Αθήνας. Παρακαλούμε στείλετε το βιογραφικό σας στο εξής email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Ενημέρωση του καταναλωτή για τα ινστιτούτα αισθητικής, τις μονάδες αδυνατίσματος και τις επιχειρήσεις γυμναστηρίων

Ο εμπορικός κλάδος των ινστιτούτων αισθητικής, των μονάδων αδυνατίσματος και των επιχειρήσεων εκμετάλλευσης γυμναστηρίων εμφανίζει δυναμική ανάπτυξη και στη χώρα μας. Τα σύγχρονα αισθητικά πρότυπα έχουν αναγάγει, μέσω της διαφήμισης, το γυμνασμένο σώμα και την επιμελημένη εμφάνιση, σε άνδρες και γυναίκες, ως συνώνυμα της υγείας, της επιτυχίας και της ελκυστικότητας. Η εμφάνιση και η φυσική κατάσταση αποτελούν πλέον εμπορεύσιμα προϊόντα, η βελτίωση των οποίων μπορεί να επιτευχθεί έναντι οικονομικού αντιτίμου. Η άνοδος του βιοτικού επιπέδου των τελευταίων ετών έχει οδηγήσει ένα διαρκώς αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών στην αναζήτηση παροχής υπηρεσιών από ιδιωτικά γυμναστήρια, μονάδες αισθητικής και κέντρα αδυνατίσματος.

Τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, έντυπα και ηλεκτρονικά, βρίθουν από διαφημίσεις για την προσφορά προς το κοινό ποικίλων υπηρεσιών με την υποστήριξη καλλυντικών και φαρμακευτικών προϊόντων. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται εξειδικευμένα προγράμματα γυμναστικής, βελτίωσης της φυσικής κατάστασης, αδυνάτισμα, σύσφιξη, αισθητική, περιποίηση προσώπου, σώματος, μαλλιών, μακιγιάζ, αποτρίχωση, σολάριουμ, χαλάρωση, μασάζ, ρεφλεξολογία, αρωματοθεραπεία και άλλες εναλλακτικές θεραπείες. Παράλληλα, διαφημίζονται προς το κοινό και παρεχόμενες υπηρεσίες οιονεί ιατρικού χαρακτήρα όπως διαιτολογία, λιποδιάλυση, καταπολέμηση πάχους, κυτταρίτιδας, ακμής, μεταμόσχευση μαλλιών, συνήθως με την επίκληση εφαρμογής δοκιμασμένων επιστημονικών μεθόδων αλλοδαπών οίκων υψηλού κύρους και με την υποστήριξη ειδικών φαρμακευτικών σκευασμάτων.

Πέραν, όμως, της θετικής πλευράς που σχετίζεται με τη θεμιτή διεκδίκηση της ομορφιάς, της χαλάρωσης και της ευεξίας από τον σύγχρονο άνθρωπο, υπάρχει δυστυχώς και η αρνητική όψη του νομίσματος. Εκτός από τους συνεπείς προμηθευτές του κλάδου που σέβονται τον καταναλωτή, υπάρχουν και αρκετές επιχειρήσεις που επιδιώκουν το κέρδος αδιαφορώντας για τις δυσμενείς συνέπειες για την υγεία και την οικονομική ελευθερία του πελάτη τους. Η επιθετική στρατηγική διαφήμισης και πωλήσεων που ακολουθούν οι εταιρίες του κλάδου συμβάλλει στην προσέλκυση πελατείας με εμπορικές πρακτικές και μεθόδους που δεν είναι πάντα συμβατές με τη νομοθεσία. Όχι σπάνια, οι μεγαλόστομες διαφημιστικές υποσχέσεις δεν ακολουθούνται από αντίστοιχη ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών και επέλευση των προσδοκώμενων ευεργετικών αποτελεσμάτων. Αντίθετα μάλιστα, έχουν καταγραφεί αρκετές περιπτώσεις πρόκλησης βλαβών από αμέλεια στην υγεία και τη σωματική ακεραιότητα του καταναλωτή, όπως τραυματισμοί, εγκαύματα, ερεθισμοί, δερματικές παθήσεις και άλλα σοβαρότερα συμπτώματα.

Ήδη από την έναρξη λειτουργίας της, η Ανεξάρτητη Αρχή Συνήγορος του Καταναλωτή (ΣτΚ), έχει δεχθεί μεγάλο αριθμό καταγγελιών (άνω των 90 μέχρι σήμερα) και εξακολουθεί να δέχεται καθημερινά παρόμοιες αναφορές που αφορούν αθέμιτες εμπορικές πρακτικές που εφαρμόζουν σε βάρος των καταναλωτών επιχειρήσεις γυμναστηρίων, μονάδων αισθητικής και κέντρων αδυνατίσματος.

Σημαντικός αριθμός πολιτών διαμαρτύρεται για χρήση απατηλών μεθόδων προσέλκυσης πελατείας από ορισμένους προμηθευτές του κλάδου. Οι εφαρμοζόμενες επιθετικές πρακτικές οδηγούν τον καταναλωτή στη βιαστική και χωρίς ώριμη σκέψη υπογραφή επαχθών συμβάσεων, με τις οποίες αυτός αναλαμβάνει δυσβάσταχτες οικονομικές υποχρεώσεις. Αρκετοί καταναλωτές αναφέρουν ελλιπή προσυμβατική ενημέρωσή τους ως προς τους όρους ένταξης σε διάφορα προγράμματα άθλησης και αισθητικής και ως προς τις δυνατότητες υπαναχώρησης από αυτά. Ορισμένοι δε καταναλωτές κάνουν λόγο για αποσιώπηση των τυχόν αντενδείξεων συμμετοχής τους σε διάφορα προγράμματα, με βάση την κατάσταση της υγείας τους και το ιατρικό τους ιστορικό, με συνέπεια την πρόκληση σε βάρος τους κακώσεων και σωματικών βλαβών.

Αιτιάσεις διατυπώνονται ακόμη για άσκηση ψυχολογικής πίεσης από εκπροσώπους προμηθευτών για έκδοση πιστωτικών καρτών, σε συνεργασία με τράπεζες, ως δήθεν αποκλειστικών μέσων εξόφλησης των παρεχομένων υπηρεσιών. Σε περίπτωση όμως που οι πολίτες αλλάξουν γνώμη και δεν επιθυμούν να συνεχίσουν να δέχονται τις προσφερόμενες υπηρεσίες, βρίσκονται αντιμέτωποι με άρνηση επιστροφής χρημάτων για ανεκτέλεστα προγράμματα ή μη παρασχεθείσες υπηρεσίες. Έχουν ακόμα δημοσιοποιηθεί από μεμονωμένους καταναλωτές και ενώσεις καταναλωτών περιπτώσεις μη παροχής των συμφωνημένων υπηρεσιών, λόγω πτώχευσης ή αναστολής λειτουργίας ινστιτούτου αισθητικής ή μονάδας αδυνατίσματος, στις οποίες όμως δεν παύει η διαδικασία διεκδίκησης των, κατ’ ουσία μη οφειλόμενων, ποσών σε βάρος της περιουσίας του οφειλέτη-καταναλωτή εκ μέρους των τραπεζών που εξέδωσαν την κάρτα ή το καταναλωτικό δάνειο σε συνεργασία με τους αναξιόπιστους προμηθευτές, οι οποίοι και έχουν προεισπράξει τα σχετικά ποσά.

Η έκδοση του παρόντος ενημερωτικού φυλλαδίου εξυπηρετεί ακριβώς την ανάγκη έγκυρης ενημέρωσης των καταναλωτών, σε απλή γλώσσα, για τα δικαιώματά τους και τις υποχρεώσεις τους με βάση την ισχύουσα νομοθεσία. Στοχεύει να τους γνωρίσει την προβλεπόμενη δυνατότητα υπαναχώρησής τους από συμβάσεις με γυμναστήρια και ινστιτούτα, την ύπαρξη εναλλακτικών τρόπων πληρωμής και τη δυνατότητα καταγγελίας προς τα αρμόδια όργανα (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, Συνήγορος του Καταναλωτή, επιτροπές φιλικού διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών των νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων) αθέμιτων εμπορικών πρακτικών σε βάρος τους, πριν από την προσφυγή τους στα αρμόδια πολιτικά και ποινικά δικαστήρια.

Το φυλλάδιο αυτό επιχειρεί, επίσης, να περιγράψει συνοπτικά τις προβλεπόμενες νομικές κυρώσεις για παραβάσεις των κανόνων διαφήμισης και προώθησης των υπηρεσιών και των όρων λειτουργίας και στελέχωσης των εν λόγω επιχειρήσεων. Αποσκοπεί ακόμα να ενημερώσει το κοινό για την ισχύουσα απαγόρευση διενέργειας ιατρικών πράξεων και διακίνησης εκ μέρους των ως άνω προμηθευτών μη εγκεκριμένων από τον Ε.Ο.Φ προϊόντων και φαρμακευτικών σκευασμάτων, που η χρήση τους επάγεται κινδύνους για την υγεία, την ασφάλεια, και τη σωματική ακεραιότητα των καταναλωτών.

Τέλος, η Ανεξάρτητη Αρχή μας διατυπώνει από αυτό το βήμα προτάσεις νομοθετικής πολιτικής προς το κράτος, ενώ, επιπλέον, παρέχει ορισμένες απλές συμβουλές και συστάσεις προς τους καταναλωτές για τα σημεία που πρέπει να προσέξουν, ώστε να προστατευθούν από καταχρηστικές ρήτρες κατά τη σύναψη τέτοιων συμβάσεων. Ταυτόχρονα, προσκαλούμε όλους τους καταναλωτές να προσφύγουν, εφόσον το επιθυμούν, στις υπηρεσίες διαμεσολάβησης που παρέχει ο Συνήγορος του Καταναλωτή για την ταχεία και ανέξοδη εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών, προς όφελος των ιδίων, των συνεπών και αξιόπιστων προμηθευτών του κλάδου και γενικότερα της εύρυθμης λειτουργίας της αγοράς υπό καθεστώς υγιούς ανταγωνισμού.

Αύγουστος 2007

Γιάννης Δ. Αδαμόπουλος

Συνήγορος του Καταναλωτή

Θέση εργασίας για το τμήμα εξωτερικών πωλήσεων

Ζητείται στέλεχος έως 30 ετών για το τμήμα εξωτερικών πωλήσεων. ΕΤΑΙΡΕΙΑ με προϊόντα αισθητικής και εξοπλισμό για ινστιτούτα αισθητικής και ιατρεία ζητά στέλεχος έως 30 ετών για το τμήμα εξωτερικών πωλήσεων. Βασικός μισθός, bonus, εξέλιξη. Δίπλωμα οδήγησης απαραίτητο, βιογραφικά στο info @ goumasbeautymed. gr 210/2921273, 10:00 - 17:00

Ανακαλύψτε τα καλύτερα εστιατόρια και κάντε κράτηση online

αποκλειστικές εκπτώσεις και προνόμια σε επιλεγμένα εστιατόρια

εξαργύρωση πόντων κ.α.

Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Σαντορίνη, Κέρκυρα, Μύκονος, Χανιά, Ρέθυμνο, Ηράκλειο, Ρόδος  

κατασκευή ιστοσελίδας, Search Engine Optimization (SEO), προώθηση από exceliso.com