FELIS ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ από τη Bonum Terrae σε επιλεγμένα Ινστιτούτα Αισθητικής
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ - Λένα Τσικούρη Αισθητικός Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
Η ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΜΙΚΟΥ ΦΩΤΟΣ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ - Λένα Τσικούρη Αισθητικός Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
ΓΗΡΑΝΣΗ του δέρματος - Αιτία και Αντιμετώπιση - ANTIAGING PROJECT από την ΟΣΕΔΑΕ και τη Natural Cosmetics Sempreviva Chem
ΙΑΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥΣ 2018
Η ΠΟΡΕΙΑ ΜΑΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ: ΕΝΩΣΗ ΠΣΑΑΕ - ΕΕΠΑΕ
VIDEO: Η αποτρίχωση είναι ομορφιά - ΟΣΕΔΑΕ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Χρήση της τεχνολογίας Έντονου Παλμικού Φωτός (IPL) και Laser για μόνιμη μείωση της τριχοφυΐας - ΙΣΑΑΚ ΣΑΚΗΣ BSc Biomechanical Engineer, MSc Biomedical Engineer, Ben Gurion University of the Negev, Israel
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Λιπαρό δέρμα - περιποίηση στο ινστιτούτο αισθητικής και περιποίηση στο σπίτι - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Νύχια επιπλοκές - Νίνα Ποτουρίδη Ποδίατρος
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αντιοξειδωτικές θεραπείες για καπνιστές - Barbara Νάνου Αισθητικός Κοσμετολόγος, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Κόκκινα, ερεθισμένα δέρματα - Barbara Νάνου Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αποτρίχωση - ΖΑΠΠΕΙΟ ΔΥΟ FORUM 2017 - Μαρία Κυριάκη - Αισθητικός Κοσμετολόγος ΤΕΙ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Ολοκληρωμένη αντιμετώπιση της ακμής με τα νέας γενιάς προϊόντα - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός Κοσμητολόγος ΑΤΕΙ Αθήνας
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΝΩΣΗ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ - ΔΙΑΛΥΝΑ ΜΑΡΙΑ
«
  • 1
  • 2
  • 3
»

Πώς σχεδιάζουμε ένα διαιτολόγιο

1. Υπολογίζουμε τις ενεργειακές ανάγκες του ατόμου (δηλαδή τις θερμίδες με τις οποίες διατηρεί το βάρος του)

Τύπος υπολογισμού των ενεργειακών αναγκών(εξίσωση Harris-Benedict):

Γυναίκες:  665+(ΣωματικόΒάρος x 9.6)+(ΥΨΟΣ x 1.7)-(ΗΛΙΚΙΑ x 4.7)

Άνδρες:  66+(ΣΒ x13.7)+(Υ x 5)-(ΗΛΙΚΙΑ x 6.8)

Ή με βάση το RMR:

Γυναίκες:  RMR=700+(7 x Σωματικό Βάρος kg)

Άνδρες:  RMR=900+(10 x ΣΒ kg)

Λαμβάνουμε υπ’όψιν τη δραστηριότητα και προσθέτουμε στα ανωτέρω:

20% Ελαφρά

40% Μέση 

80% Έντονη

2. Υπολογίζουμε τη χρονική διάρκεια της δίαιτας

3. Υπολογίζουμε τις θερμίδες του διαιτολογίου έτσι ώστε να έχουμε αρνητικό ισοζύγιο μικρότερο ή ίσο των 1000kcal την ημέρα. Στόχος είναι η απώλεια περίπου 1% του βάρους κάθε εβδομάδα(1 κιλό λίπος απαιτεί 7000kcal για να καεί)

4. Υπολογίζουμε τις αναλογίες σε:

ΠρωτεΪνες         περίπου   20-30%

Λίπος               περίπου   10-20%

Υδατάνθρακες   περίπου    50%

5. Προσαρμόζουμε τα παραπάνω στις συνήθειες του ατόμου και εάν είναι δυνατόν στις συνήθειες της οικογένειας

6. Προσπαθούμε να προσφέρουμε τροφές με πολύ όγκο(πολύ στέρεο υπόλειμμα ώστε να έχουμε το αίσθημα του κορεσμού)

ΠΟΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΔΙΑΙΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΚΤΗ;

1. Να μη διαταράσσει αλλά να προφυλάσσει την υγεία του ατόμου.

2. Να μπορεί να διαρκέσει χωρίς να κουράζει το άτομο.

3. Να είναι αποτελεσματική (1 περίπου κιλό την εβδομάδα).

4. Να μπορεί να προσαρμόζεται στις συνήθειες του ατόμου και της οικογένειάς του.

5. Να είναι εκπαιδευτική (δηλαδή να δρα τροποποιητικά στη διαιτητική συμπεριφορά του).

6. Να είναι εύκολη στην εφαρμογή της (να μην έχει πολλά ζυγίσματα).

7. Να είναι λογική στο κόστος της.

Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

Το θεωρητικό μοντέλο αναφοράς του Behnke’s

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Βασικός μεταβολικός ρυθμός -BMR(Basal Metabolic Rate)

Είναι  η κατανάλωση οξυγόνου σε 10 min με το άτομο να είναι σε ηρεμία, σε θερμοκρασία περιβάλλοντος και σε νηστεία 12 ωρών.

Το BMR εξαρτάται κύρια από το μέγεθος του ατόμου και ποικίλει μεταξύ 160-290 MI/min(0.8-1.43 kcal/min). Επίσης εξαρτάται από το φύλο και την ηλικία (στην πραγματικότητα αλλάζει η σχέση λίπους).

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

1) Φυσική Δραστηριότητα

2) Θερμογένηση τροφίμων-SDA(Specitic dynamic action)

Μπορεί να είναι 10-35% της προσλαμβανόμενης ενέργειας ,π.χ. ένα γεύμα καθαρής πρωτεΐνης έχει θερμικό αποτέλεσμα 25% του συνόλου των θερμίδων της πρωτεΐνης.

Η Θερμογένηση της τροφής είναι μεγαλύτερη στην άσκηση απ’ότι στην ηρεμία. Άρα η άσκηση διεγείρει τη θερμογενετική δράση της τροφής.

3) Περιβάλλον (κλίμα)

Το  κρύο μπορεί να διπλασιάσει ή τριπλασιάσει τη βασική κατανάλωση ενέργειας, πράγμα όμως που εξαρτάται από την ένδυση και το σωματικό λίπος του ατόμου. Η άσκηση στη ζέστη έχει μεγαλύτερη αύξηση του BMR(5%) πιθανόν λόγω ενεργοποίησης των ιδρωτοποιών αδένων.

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

 Τα 5 επίπεδα φυσικής δραστηριότητας:

Ελαφρά

Μέση

Βαρειά

Πολύ Βαρειά

Εξαιρετικά Βαρειά

Η μονάδα MET{Mass(ml)-Energy(kg)-Time(min)}

1 MET είναι ισοδύναμο με την κατανάλωση οξυγόνου στην ηρεμία(200-250ml/min)=3.6 Ml/kg/min 

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΡΕΜΙΑ

Π.χ. Γυναίκα 55 ετών  BMR=32 kcal/m2/h   32x 1.40=44.8

                                        Επιφάνεια σώματος=1,40 M 2  kcal/h

                                        44.8x24=1075 kcal/ημέρα(κατανάλωση ηρεμίας RMR)

ΙΔΑΝΙΚΟ ΒΑΡΟΣ

Ο ορισμός του είναι δύσκολος.

Είναι από φυσιολογική άποψη το βάρος του σώματος για κάποιο συγκεκριμένο άτομο με το οποίο έχει απόλυτα φυσιολογικές όλες τις βιολογικές του παραμέτρους (Ιδανική Επιβίωση).

Είναι από αισθηματική αποψη το βάρος με το οποίο το άτομο έχει την καλύτερη για το περιβάλλον του και για τον ίδιο εμφάνιση.

ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ

1) Τύπος του LORENTZ

Γυναίκα:      (Ύψος – 100) –[(Ύψος-150)/2)]

Άνδρας:       (Ύψος- 100) –[(Ύψος-150)/4)]

2) Δείκτης του BROCA(Bray 1976)

Άνδρας: Κανονικό βάρος ={ύψος (cm)-100}-10%kg

Γυναίκα: Κανονικό βάρος ={ύψος (cm)-100}-15%kg

                                                 Σωματικό βάρος

ΔΕΙΚΤΗΣ    BROCA      = - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

                                                Κανονικό βάρος

 

BMI(BODY MASS INDEX) ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ (ΔΜΣ)

                                               Βάρος(kgr)

                    ΔΜΣ(BMI)=  - - - - - - - - - - - - - - 

                                               Ύψος(m)

Ταξινόμηση με βάση το BMI      βαθμός 0     20-24.9  φυσιολογικό

ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΒΑΡΟΣ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ

*Από Dietary Guidelines for Americans, 3rd Ed.1990,US Dept of Health & Human Services (derived from the National Research Counsil 1989)

Σημειώσεις:

Μέτρηση ύψους: χωρίς υποδήματα

Μέτρηση βάρους: χωρίς ενδύματα

Τα υψηλότερα βάρη στον πίνακα γενικώς αναφέρονται στους άνδρες,οι οποίοι τείνουν να έχουν περισσότερο μυοσκελετικό ιστό.Τα χαμηλότερα βάρη πιο συχνά αναφέρονται στις γυναίκες,οι οποίες έχουν λιγότερο μυοσκελετικό ιστό.

 

 Από το Σεμινάριο της Διατροφής       

 Dr. Κωνσταντίνος Ανδριανός           

 Ενδοκρινολόγος, Καθηγητής ΤΕΙ Αθήνας

Last modified onΠαρασκευή, 19 Ιούνιος 2015 06:49

Ανακαλύψτε τα καλύτερα εστιατόρια και κάντε κράτηση online

αποκλειστικές εκπτώσεις και προνόμια σε επιλεγμένα εστιατόρια

εξαργύρωση πόντων κ.α.

Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Σαντορίνη, Κέρκυρα, Μύκονος, Χανιά, Ρέθυμνο, Ηράκλειο, Ρόδος  

κατασκευή ιστοσελίδας, Search Engine Optimization (SEO), προώθηση από exceliso.com