FELIS ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ από τη Bonum Terrae σε επιλεγμένα Ινστιτούτα Αισθητικής
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ - Λένα Τσικούρη Αισθητικός Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
Η ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΜΙΚΟΥ ΦΩΤΟΣ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ - Λένα Τσικούρη Αισθητικός Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
ΓΗΡΑΝΣΗ του δέρματος - Αιτία και Αντιμετώπιση - ANTIAGING PROJECT από την ΟΣΕΔΑΕ και τη Natural Cosmetics Sempreviva Chem
ΙΑΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥΣ 2018
Η ΠΟΡΕΙΑ ΜΑΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ: ΕΝΩΣΗ ΠΣΑΑΕ - ΕΕΠΑΕ
VIDEO: Η αποτρίχωση είναι ομορφιά - ΟΣΕΔΑΕ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Χρήση της τεχνολογίας Έντονου Παλμικού Φωτός (IPL) και Laser για μόνιμη μείωση της τριχοφυΐας - ΙΣΑΑΚ ΣΑΚΗΣ BSc Biomechanical Engineer, MSc Biomedical Engineer, Ben Gurion University of the Negev, Israel
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Λιπαρό δέρμα - περιποίηση στο ινστιτούτο αισθητικής και περιποίηση στο σπίτι - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Νύχια επιπλοκές - Νίνα Ποτουρίδη Ποδίατρος
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αντιοξειδωτικές θεραπείες για καπνιστές - Barbara Νάνου Αισθητικός Κοσμετολόγος, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Κόκκινα, ερεθισμένα δέρματα - Barbara Νάνου Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αποτρίχωση - ΖΑΠΠΕΙΟ ΔΥΟ FORUM 2017 - Μαρία Κυριάκη - Αισθητικός Κοσμετολόγος ΤΕΙ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Ολοκληρωμένη αντιμετώπιση της ακμής με τα νέας γενιάς προϊόντα - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός Κοσμητολόγος ΑΤΕΙ Αθήνας
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΝΩΣΗ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ - ΔΙΑΛΥΝΑ ΜΑΡΙΑ
«
  • 1
  • 2
  • 3
»

Τροφές που μας παχαίνουν, χωρίς να το καταλαβαίνουμε

Όλοι μας λίγο- πολύ γνωρίζουμε τι πρέπει να κάνουμε προκειμένου να χάσουμε βάρος: πρέπει να τρώμε λιγότερο, να αποφεύγουμε τα τηγανιτά και τα ετοιματζίδικα, να μην τρώμε πολλά γλυκα και ζάχαρη, να γυμναζόμαστε.

Πολλές φορές όμως δεν πετυχαίνουμε τον στόχο μας, παρόλο που έχουμε ακολουθήσει τα σωστά βήματα.

Αυτό μπορεί να οφείλεται αφενός σε ορμονικά προβλήματα, ή προβλήματα υγείας και αφετέρου στον κακό τρόπο ζωής μας, δηλαδή στο άγχος στην έλλειψη ύπνου, στην καθιστική ζωή, κ.α. Ωστόσο δεν μπορούμε να παραβλέψουμε και την περίπτωση να συμβαίνει λόγω μικρών «παχυντικών» συνηθειών που έχουμε εντάξει στην καθημερινότητα μας και ματαιώνουν την προσπάθεια που κάνουμε:

  1. Πολλές φορές λαμβάνουμε θερμίδες τις οποίες δεν υπολογίζουμε στο καθημερινό μας ισοζύγειο θερμίδων από υγρά όπως χυμούς, αναψυκτικά, γάλα, άλλα ροφήματα, καφέ με πρόσθετα (ζάχαρη, κρέμα, σιρόπι, κ.α.). Για παράδειγμα, με 2 φλιτζάνια καφέ με πρόσθετα την ημέρα, μπορούμε να προσλάβουμε έως 400 θερμίδες επιπλέον, ενώ με 1 ποτήρι τυποποιημένο χυμό (330 ml) προσθέτουμε έως και 200 θερμίδες στο διαιτολόγιο μας.
  2. Άλλο ένα αίτιο μπορεί να είναι το αλκοόλ, το οποίο αποκαλείται από εμάς τους διαιτολόγους και ως «κενές θερμίδες». Ειδικά όταν επιλέξουμε κάποιο ποτό που δεν σερβίρεται σε μερίδα π.χ. κρασί, τσίπουρο, κανάτα κτλ., μπορούμε με ευκολία να υποεκτιμήσουμε την ποσότητα που καταναλώσαμε.
  3. Μια παρεξηγημένη περίπτωση είναι αυτή των light προϊόντων. Όλοι στο βάθος του μυαλού μας έχουμε την ιδέα ότι εφόσον είναι light μπορούμε να καταναλώσουμε τη διπλάσια ποσότητα, χωρίς να παχύνουμε. Ωστόσο, έχουν δημιουργηθεί προκειμένου να γλιτώσουμε κάποιες θερμίδες και όχι να φάμε περισσότερο.
  4. Σύμφωνα με τη μεσογειακή διατροφή, το ελαιόλαδο έχει πολλά οφέλη για την υγεία και συστήνεται ως η κύρια πηγή λίπους της διατροφής μας. Ωστόσο η προσθήκη ελαιόλαδου στο φαγητό και τη σαλάτα, χωρίς μέτρο, μπορεί να συμβάλει στο κόλλημα της ζυγαριάς. Αυτό συμβαίνει διότι περιέχει αρκετές θερμίδες (1 κουτ. σούπας= 115 θερμίδες).
  5. Η σαλάτα πάντα αποτελεί επιλογή για φαγητό έξω, όταν προσπαθούμε να χάσουμε βάρος, καθώς θεωρείται κάτι το υγιεινό και διαιτητικό. Βέβαια, αυτό δεν ισχύει πάντα, αφού πολλές σαλάτες αποτελούν πλήρες γεύμα και μάλιστα αρκετά θερμιδογόνο. Αυτό εξαρτάται από την προσθήκη τυριού, κρέατος, αλλαντικού, παξιμαδιού ή κρουτόν, καθώς και από τη σύσταση και ποσότητα της sauce. Για παράδειγμα, η σαλάτα Caesar’s, η οποία περιέχει κοτόπουλο, τυρί, κρουτόν, λαχανικά και sauce, μπορεί να φτάσει τις 600 θερμίδες.
  6. Οι ξηροί καρποί, όπως και το ελαιόλαδο ανήκουν στην ομάδα λίπους και αποτελούν συμπυκνωμένη πηγή ενέργειας.
    Τα οφέλη για την υγεία μας είναι εξακριβωμένα, ωστόσο οφείλουμε να τα καταναλώνουμε με μέτρο.
  7. Πολλές ακομά μικρές κινήσεις μέσα στην ημέρα μπορεί να έχουν επίπτωση στο βάρος μας. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και οι καραμέλες. Αν αναρωτηθείτε τι έχετε φάει μέσα στην ημέρα, δεν θα σκεφτείτε την καραμέλα, καθώς δεν είναι κάτι το οποίο γεμίζει το στομάχι και είναι τόσο μικρή, οπότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να την παραβλέπετε.

Προκειμένου λοιπόν, να εντοπίσουμε το πρόβλημα, τρώμε με μέτρο, ελέγχουμε πάντα τις ετικέτες τροφίμων, κρατάμε ημερολόγιο διατροφής και επισκεπτόμαστε έναν εξειδικευμένο διαιτολόγο-διατροφολόγο, για να λάβουμε συμβουλές.

Ολυμπία Βλασερού 

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος 

Last modified onΠαρασκευή, 04 Σεπτέμβριος 2015 18:38
Ολυμπία Βλασερού, κλινική διαιτολόγος διατροφολόγος - κέντρο Αισθητικής & Διαιτολογίας ΝΕΦΕΡ (πρώην FIGURA HELENA)

Αποφοίτησε από το τμήμα «Επιστήμης της Διαιτολογίας & Διατροφής» του Χαροκοπείου Πανεπιστήμιου το 2011.

Συμμετείχε στην επιδημιολογική μελέτη MEDIS (Mediterranean Islands Study), με ερευνητικό αντικείμενο «Κατανάλωση αφεψημάτων και ΔΜΣ, στην τρίτη ηλικία», το οποίο ήταν και ήταν η διατριβή της για την πτυχιακή εργασία.

Στα πλαίσια της πρακτικής άσκησης συνεργάστηκε με τα Νοσοκομειακά Ιδρύματα «Γ.Ν.Α Γ.Γεννηματάς» και «Γ.Ν.Α. Αλεξάνδρα».

Πλέον εργάζεται στο κέντρο αισθητικής – αδυνατίσματος Figura Helena. Πραγματοποιεί συχνά ομιλίες εθελοντικά σε σχολεία, ενώ υπήρξε και μέλος της τοπικής ομάδας του δήμου Αργυρούπολης- Αττικής, για το διεθνές πρόγραμμα «ΠΑΙΔΕΙΑΤΡΟΦΗ by EPODE».

Είναι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων – Διατροφολόγων.

Website: nefer.gr/

Ανακαλύψτε τα καλύτερα εστιατόρια και κάντε κράτηση online

αποκλειστικές εκπτώσεις και προνόμια σε επιλεγμένα εστιατόρια

εξαργύρωση πόντων κ.α.

Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Σαντορίνη, Κέρκυρα, Μύκονος, Χανιά, Ρέθυμνο, Ηράκλειο, Ρόδος  

κατασκευή ιστοσελίδας, Search Engine Optimization (SEO), προώθηση από exceliso.com