FELIS ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ από τη Bonum Terrae σε επιλεγμένα Ινστιτούτα Αισθητικής
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ - Λένα Τσικούρη Αισθητικός Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
Η ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΜΙΚΟΥ ΦΩΤΟΣ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ - Λένα Τσικούρη Αισθητικός Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
ΓΗΡΑΝΣΗ του δέρματος - Αιτία και Αντιμετώπιση - ANTIAGING PROJECT από την ΟΣΕΔΑΕ και τη Natural Cosmetics Sempreviva Chem
ΙΑΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥΣ 2018
Η ΠΟΡΕΙΑ ΜΑΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ: ΕΝΩΣΗ ΠΣΑΑΕ - ΕΕΠΑΕ
VIDEO: Η αποτρίχωση είναι ομορφιά - ΟΣΕΔΑΕ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Χρήση της τεχνολογίας Έντονου Παλμικού Φωτός (IPL) και Laser για μόνιμη μείωση της τριχοφυΐας - ΙΣΑΑΚ ΣΑΚΗΣ BSc Biomechanical Engineer, MSc Biomedical Engineer, Ben Gurion University of the Negev, Israel
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Λιπαρό δέρμα - περιποίηση στο ινστιτούτο αισθητικής και περιποίηση στο σπίτι - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Νύχια επιπλοκές - Νίνα Ποτουρίδη Ποδίατρος
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αντιοξειδωτικές θεραπείες για καπνιστές - Barbara Νάνου Αισθητικός Κοσμετολόγος, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Κόκκινα, ερεθισμένα δέρματα - Barbara Νάνου Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αποτρίχωση - ΖΑΠΠΕΙΟ ΔΥΟ FORUM 2017 - Μαρία Κυριάκη - Αισθητικός Κοσμετολόγος ΤΕΙ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Ολοκληρωμένη αντιμετώπιση της ακμής με τα νέας γενιάς προϊόντα - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός Κοσμητολόγος ΑΤΕΙ Αθήνας
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΝΩΣΗ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ - ΔΙΑΛΥΝΑ ΜΑΡΙΑ
«
  • 1
  • 2
  • 3
»

Τα γλυκά των Χριστουγέννων

Η αγαπημένη εποχή του χρόνου, για μικρούς και μεγάλους έρχεται! Είναι το εορταστικό κλίμα, η οικογενειακή ατμόσφαιρα, τα δώρα, αλλά και το πλούσιο τραπέζι, γεμάτο με φαγητά και γλυκά που μας γεμίζουν όμορφες εικόνες!

Ωστόσο, όσοι από εμάς κάνουν διατροφή, αλλά και όσοι προσέχουν το βάρος τους, τρομάζουν στην ιδέα των απεριόριστων νόστιμων φαγητών και γλυκών, στο σπίτι, στο γραφείο, στα μαγαζιά, στα εορταστικά τραπέζια, στις κοινωνικές υποχρεώσεις…

Χρειάζεται όμως να τα στερηθούμε όλα; Τις ημέρες των γιορτών, δεν πιέζουμε τον εαυτό μας να χάσει βάρος, αλλά να διατηρηθεί, προκειμένου να απολαύσουμε την παρέα και να φάμε ή να πιούμε κάτι παραπάνω.

Αυτό όμως που τελικά θα καθορίσει σε μεγάλο βαθμό, αν θα μείνουμε στα ίδια κιλά ή θα πάρουμε είναι τα γλυκά, τα οποία υπάρχουν παντού και μας ωθούν στο τσιμπολόγημα.

Μελομακάρονο ή Κουραμπιές; Η πιο κλασσική ερώτηση που ακούμε τα Χριστούγεννα, εμείς οι διαιτολόγοι. Από θερμιδικής άποψης, και τα δύο γλυκά αποδίδουν τις ίδιες θερμίδες. Από θρεπτικής άποψης, η καλύτερη επιλογή είναι το παραδοσιακό μελομακάρονο (ανάλογα βέβαια με τον τρόπο παρασκευής). Η διαφορά τους είναι ότι ο κουραμπιές παρασκευάζεται με βούτυρο και ζάχαρη, σε αντίθεση με το μελομακάρονο, όπου κυριαρχεί το ελαιόλαδο, τα καρύδια και το μέλι, που είναι σίγουρα πιο υγιεινές επιλογές με λιγότερα «κακά» λιπαρά. Βέβαια, πρέπει να έχουμε στο νου μας ότι αν προστεθεί επικάλυψη ή γέμιση στο μελομακάρονο, αυξάνονται τόσο οι θερμίδες όσο και τα γραμμάρια λίπους.

Δίπλα: είναι παραδοσιακό Πελοποννησιακό γλυκό των Χριστουγέννων και του γάμου. Οι δίπλες είναι καλύτερη επιλογή σε σχέση με τους κουραμπιέδες, επειδή έχουν λιγότερες θερμίδες και σχεδόν 50% λιγότερα λιπαρά. Όπως και το μελομακάρονο έχει μέλι και καρύδι, όμως έχει και αρκετά αυγά. Επίσης είναι τηγανιτή, συνήθως με σπορέλαια, οπότε προσπαθούμε να μην το παρακάνουμε και μένουμε σε ένα κομμάτι.

Μπακλαβάς: Ο παραδοσιακός σπιτικός μπακλαβάς που γίνεται με ελαιόλαδο και όχι με βούτυρο, έχει καλά λιπαρά, αλλά αρκετές θερμίδες, ανάλογα βέβαια και με την ποσότητα του σιροπιού.

Βασιλόπιτα: Κέικ ή τσουρέκι; Το έθιμο με το φλουρί, στο ρεβεγιόν της Πρωτοχρονιάς, όλοι το περιμένουμε. Επίσης περιμένουμε το επόμενο πρωί, ώστε να φάμε ότι απέμεινε από τη βασιλόπιτα! Το ερώτημα είναι αν πρόκειται για κέικ ή τσουρέκι. Το τσουρέκι υπερτερεί σε σχέση με το κέικ, καθώς περιέχει λιγότερες θερμίδες, ταυτόχρονα έχει περισσότερες αντιοξειδωτικές ουσίες, λόγω της μαστίχας και λιγότερα κορεσμένα «κακά» λιπαρά. Επιπλέον, αν το φτιάξετε μόνοι σας, θα κάψετε και μερικές θερμίδες!!! Από την άλλη, το κέικ περιέχει πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας και αρκετό ασβέστιο, λόγω των αυγών και του γάλακτος.

Πώς να καταναλώσουμε τα γλυκά, ώστε να μην χαλάσουμε εντελώς το πρόγραμμα μας;

  • Προσπαθούμε να καταναλώνουμε έως 2-3 τεμάχια από το αγαπημένο μας γλυκό, την εβδομάδα. Εάν ξέρουμε ότι θα παραστούμε σε αρκετές κοινωνικές εκδηλώσεις ή τραπέζια, προσπαθούμε να είμαστε εγκρατείς, αφού σίγουρα θα μας κεράσουν κάποιο γλύκισμα.
  • Εάν δεν ξέρουμε ποιο γλυκό να επιλέξουμε, προτιμάμε την πιο υγιεινή και light έκδοση.
  • Ιδανικά επιλέγουμε ένα από τα παραπάνω χριστουγεννιάτικα γλυκά ως πρωινό, με ένα ποτήρι γάλα. Έτσι παίρνουμε αρκετή ενέργεια για να ξεκινήσουμε την ημέρα μας!
  • Προτιμάμε τα σπιτικά γλυκά, και ειδικά αυτά που φτιάχνουμε μόνοι μας, ώστε να ελέγχουμε τα υλικά που χρησιμοποιούνται. Εάν είμαστε εξοικειωμένοι με την κουζίνα, ενδεχομένως να «πειράξουμε» και λιγάκι τη συνταγή π.χ. προσθέτοντας μαργαρίνη αντί για βούτυρο στον κουραμπιέ, κ.α.
  • Σε καμία περίπτωση, δεν αποφεύγουμε τα κυρίως γεύματα και τα φρούτα μας για να τα αντικαταστήσουμε με γλυκό. Ακόμα και σε περίπτωση που κάναμε μια παρασπονδία, τρώγοντας παραπάνω γλυκά, συνεχίζουμε κανονικά το πρόγραμμα μας.
  • Εάν δεν μπορούμε να αντισταθούμε με κανένα τρόπο, μετριάζουμε τις υπόλοιπες κραιπάλες π.χ. ποτό, φαγητό απ’ έξω και αποκτούμε ένα σταθερό πρόγραμμα γυμναστικής.
  • Σε κάθε περίπτωση, τις γιορτινές ημέρες, κρατάμε ημερολόγιο διατροφής, το οποίο θα μας βοηθήσει να δούμε τα λάθη μας και να κάνουμε τον απολογισμό μας, μετά το πέρας των γιορτών.

 

Ολυμπία Βλασερού
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Last modified onΠέμπτη, 24 Δεκέμβριος 2015 16:26
Ολυμπία Βλασερού, κλινική διαιτολόγος διατροφολόγος - κέντρο Αισθητικής & Διαιτολογίας ΝΕΦΕΡ (πρώην FIGURA HELENA)

Αποφοίτησε από το τμήμα «Επιστήμης της Διαιτολογίας & Διατροφής» του Χαροκοπείου Πανεπιστήμιου το 2011.

Συμμετείχε στην επιδημιολογική μελέτη MEDIS (Mediterranean Islands Study), με ερευνητικό αντικείμενο «Κατανάλωση αφεψημάτων και ΔΜΣ, στην τρίτη ηλικία», το οποίο ήταν και ήταν η διατριβή της για την πτυχιακή εργασία.

Στα πλαίσια της πρακτικής άσκησης συνεργάστηκε με τα Νοσοκομειακά Ιδρύματα «Γ.Ν.Α Γ.Γεννηματάς» και «Γ.Ν.Α. Αλεξάνδρα».

Πλέον εργάζεται στο κέντρο αισθητικής – αδυνατίσματος Figura Helena. Πραγματοποιεί συχνά ομιλίες εθελοντικά σε σχολεία, ενώ υπήρξε και μέλος της τοπικής ομάδας του δήμου Αργυρούπολης- Αττικής, για το διεθνές πρόγραμμα «ΠΑΙΔΕΙΑΤΡΟΦΗ by EPODE».

Είναι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων – Διατροφολόγων.

Website: nefer.gr/

Ανακαλύψτε τα καλύτερα εστιατόρια
Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Σαντορίνη, Κέρκυρα, Μύκονος, Χανιά, Ρέθυμνο, Ηράκλειο, Ρόδος  

κατασκευή ιστοσελίδας, Search Engine Optimization (SEO), προώθηση από exceliso.com