FELIS ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ από τη Bonum Terrae σε επιλεγμένα Ινστιτούτα Αισθητικής
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ - Λένα Τσικούρη Αισθητικός Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
Η ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΜΙΚΟΥ ΦΩΤΟΣ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ - Λένα Τσικούρη Αισθητικός Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
ΓΗΡΑΝΣΗ του δέρματος - Αιτία και Αντιμετώπιση - ANTIAGING PROJECT από την ΟΣΕΔΑΕ και τη Natural Cosmetics Sempreviva Chem
ΙΑΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥΣ 2018
Η ΠΟΡΕΙΑ ΜΑΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ: ΕΝΩΣΗ ΠΣΑΑΕ - ΕΕΠΑΕ
VIDEO: Η αποτρίχωση είναι ομορφιά - ΟΣΕΔΑΕ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Χρήση της τεχνολογίας Έντονου Παλμικού Φωτός (IPL) και Laser για μόνιμη μείωση της τριχοφυΐας - ΙΣΑΑΚ ΣΑΚΗΣ BSc Biomechanical Engineer, MSc Biomedical Engineer, Ben Gurion University of the Negev, Israel
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Λιπαρό δέρμα - περιποίηση στο ινστιτούτο αισθητικής και περιποίηση στο σπίτι - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Νύχια επιπλοκές - Νίνα Ποτουρίδη Ποδίατρος
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αντιοξειδωτικές θεραπείες για καπνιστές - Barbara Νάνου Αισθητικός Κοσμετολόγος, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Κόκκινα, ερεθισμένα δέρματα - Barbara Νάνου Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αποτρίχωση - ΖΑΠΠΕΙΟ ΔΥΟ FORUM 2017 - Μαρία Κυριάκη - Αισθητικός Κοσμετολόγος ΤΕΙ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Ολοκληρωμένη αντιμετώπιση της ακμής με τα νέας γενιάς προϊόντα - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός Κοσμητολόγος ΑΤΕΙ Αθήνας
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΝΩΣΗ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ - ΔΙΑΛΥΝΑ ΜΑΡΙΑ
«
  • 1
  • 2
  • 3
»

Η διατροφή του τουρίστα

Συνήθως στα ταξίδια στο εξωτερικό, συνηθίζουμε να τρώμε ένα χορταστικό πρωινό και το επόμενο γεύμα μας να γίνεται το απόγευμα. Όπως γνωρίζουμε όμως, αυτό είναι λάθος, αφού τα μικρά και συχνά γεύματα βοηθούν στη διατήρηση του καλού μεταβολισμού και ταυτόχρονα μας δίνουν ενέργεια να ανταπεξέλθουμε στο περπάτημα και την ορθοστασία του ταξιδιού.

Ένα ακόμα λάθος που κάνουμε συχνά, είναι ότι δεν καταναλώνουμε αρκετά υγρά, καθώς συνήθως το νερό μπορεί να είναι ακριβό και όλη μέρα είμαστε απασχολημένοι και δεν το έχουμε στο μυαλό μας.

Να λοιπόν μερικές συμβουλές για να μην «χάσουμε τη μπάλα»:

  • Καταναλώνουμε ένα πλήρες πρωινό: Εάν επιλέξουμε να γευματίσουμε στο ξενοδοχείο ή σε κάποιο καφέ με μπουφέ, προτιμάμε μια μερίδα γαλακτοκομικού, μια μερίδα αμύλου και μια μερίδα φρούτου. Αποφεύγουμε τα λιπαρά τρόφιμα, καθώς και τα γλυκά τύπου πάστα. Εάν θα πάρουμε πρωινό στο δρόμο, επιλέγουμε κάποιο σάντουιτς ή τοπικό αρτοπαρασκεύασμα με 1 ποτήρι φυσικό χυμό, ώστε να καλύψουμε τις διατροφικές ανάγκες μας. Παραδείγματα: 1 φλιτζάνι γάλα με δημητριακά και 1 φλιτζάνι κομπόστα φρούτων, 1 φλιτζάνι γάλα και 1 κομμάτι κέικ και 1 φρούτο, 1 σάντουιτς με κοτόπουλο, τυρί και λαχανικά και 1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι.
  • Δεν ξεχνάμε τα συχνά σνακ: Πρώτη μας επιλογή είναι πάντα τα φρούτα. Μπορούμε να πάρουμε ένα φρούτο εύκολο στην κατανάλωση, όπως είναι η μπανάνα και το μήλο, από τον πρωινό μπουφέ ή να το προμηθευτούμε από κάποιο σούπερμάρκετ. Άλλες καλές επιλογές, τις οποίες μπορούμε να έχουμε μαζί μας, ακόμα και από τον τόπο αναχώρησης, είναι οι μπάρες δημητριακών, τα κράκερς, οι ξηροί καρποί, οι σταφίδες, αλλά και τα δημητριακά, τα οποία τρώγονται και σκέτα.
  • Φροντίζουμε να βρούμε χρόνο για ένα καλό γεύμα: Είναι καλή ευκαιρία να δοκιμάσουμε την τοπική κουζίνα, αλλά και να πάρουμε μια ανάσα. Επιλέγουμε κάποιο πιάτο χωρίς πολλά λιπαρά, καθώς μπορεί να προκαλέσει φούσκωμα και να δυσκολέψει τις επόμενες δραστηριότητες μας. Δεν ξεχνάμε, να συνοδεύσουμε το κυρίως γεύμα μας με σαλάτα και νερό. Εάν επιθυμούμε, μπορούμε να προσθέσουμε και μια μερίδα αλκοόλ.
  • Δεν ξεχνάμε τα υγρά: Oταν είμαστε συνεχώς σε κίνηση είναι σημαντικό να ενυδατωνόμαστε σωστά. Εάν δεν βρίσκουμε νερό, μπορούμε να επιλέξουμε κάποιο φυσικό χυμό, τσάι ή ανθρακούχο νερό, το οποίο μπορούμε να βρούμε πολύ εύκολα στο εξωτερικό και το οποίο κυκλοφορεί και σε πολλές ενδιαφέρουσες γεύσεις.

 

Last modified onΤρίτη, 28 Ιούνιος 2016 17:08
Ολυμπία Βλασερού, κλινική διαιτολόγος διατροφολόγος - κέντρο Αισθητικής & Διαιτολογίας ΝΕΦΕΡ (πρώην FIGURA HELENA)

Αποφοίτησε από το τμήμα «Επιστήμης της Διαιτολογίας & Διατροφής» του Χαροκοπείου Πανεπιστήμιου το 2011.

Συμμετείχε στην επιδημιολογική μελέτη MEDIS (Mediterranean Islands Study), με ερευνητικό αντικείμενο «Κατανάλωση αφεψημάτων και ΔΜΣ, στην τρίτη ηλικία», το οποίο ήταν και ήταν η διατριβή της για την πτυχιακή εργασία.

Στα πλαίσια της πρακτικής άσκησης συνεργάστηκε με τα Νοσοκομειακά Ιδρύματα «Γ.Ν.Α Γ.Γεννηματάς» και «Γ.Ν.Α. Αλεξάνδρα».

Πλέον εργάζεται στο κέντρο αισθητικής – αδυνατίσματος Figura Helena. Πραγματοποιεί συχνά ομιλίες εθελοντικά σε σχολεία, ενώ υπήρξε και μέλος της τοπικής ομάδας του δήμου Αργυρούπολης- Αττικής, για το διεθνές πρόγραμμα «ΠΑΙΔΕΙΑΤΡΟΦΗ by EPODE».

Είναι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων – Διατροφολόγων.

Website: nefer.gr/

Ανακαλύψτε τα καλύτερα εστιατόρια και κάντε κράτηση online

αποκλειστικές εκπτώσεις και προνόμια σε επιλεγμένα εστιατόρια

εξαργύρωση πόντων κ.α.

Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Σαντορίνη, Κέρκυρα, Μύκονος, Χανιά, Ρέθυμνο, Ηράκλειο, Ρόδος  

κατασκευή ιστοσελίδας, Search Engine Optimization (SEO), προώθηση από exceliso.com