FELIS ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ από τη Bonum Terrae σε επιλεγμένα Ινστιτούτα Αισθητικής
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ - Λένα Τσικούρη Αισθητικός Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
Η ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΜΙΚΟΥ ΦΩΤΟΣ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ - Λένα Τσικούρη Αισθητικός Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
ΓΗΡΑΝΣΗ του δέρματος - Αιτία και Αντιμετώπιση - ANTIAGING PROJECT από την ΟΣΕΔΑΕ και τη Natural Cosmetics Sempreviva Chem
ΙΑΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥΣ 2018
Η ΠΟΡΕΙΑ ΜΑΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ: ΕΝΩΣΗ ΠΣΑΑΕ - ΕΕΠΑΕ
VIDEO: Η αποτρίχωση είναι ομορφιά - ΟΣΕΔΑΕ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Χρήση της τεχνολογίας Έντονου Παλμικού Φωτός (IPL) και Laser για μόνιμη μείωση της τριχοφυΐας - ΙΣΑΑΚ ΣΑΚΗΣ BSc Biomechanical Engineer, MSc Biomedical Engineer, Ben Gurion University of the Negev, Israel
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Λιπαρό δέρμα - περιποίηση στο ινστιτούτο αισθητικής και περιποίηση στο σπίτι - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Νύχια επιπλοκές - Νίνα Ποτουρίδη Ποδίατρος
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αντιοξειδωτικές θεραπείες για καπνιστές - Barbara Νάνου Αισθητικός Κοσμετολόγος, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Κόκκινα, ερεθισμένα δέρματα - Barbara Νάνου Αισθητικός ΤΕΙ Αθήνας, Msc Χαροκόπειου ΠΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Αποτρίχωση - ΖΑΠΠΕΙΟ ΔΥΟ FORUM 2017 - Μαρία Κυριάκη - Αισθητικός Κοσμετολόγος ΤΕΙ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Ολοκληρωμένη αντιμετώπιση της ακμής με τα νέας γενιάς προϊόντα - Καμτσιούρη Πετρούλα Αισθητικός Κοσμητολόγος ΑΤΕΙ Αθήνας
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΝΩΣΗ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ - ΔΙΑΛΥΝΑ ΜΑΡΙΑ
«
  • 1
  • 2
  • 3
»

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ: 5ο Δ|Υ|Ο FORUM, 8ος Ημιμαραθώνιος Αθήνας, BEAUTY DAY: Πρόληψη, ομορφιά και ευεξία στο επίκεντρο

Αθήνα, 4 Μαρτίου 2019

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

5ο Δ|Υ|Ο FORUM, 8ος Ημιμαραθώνιος Αθήνας, BEAUTY DAY: 

Πρόληψη, ομορφιά και ευεξία στο επίκεντρο

 

Mε επίκεντρο την θεωρία του Ιπποκράτη, δηλαδή την πρόληψη και την ισορροπία σώματος, πνεύματος και ψυχής, το Δ|Υ|Ο Forum, η μεγάλη διοργάνωση για τη Διατροφή, την Υγεία και την Ομορφιά που αγαπήθηκε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη συνεργάζεται φέτος στενά με τον 8ο Ημιμαραθώνιο της Aθήνας και τη BEAUTY DAY, αλλά και με το Διεθνές Ιπποκράτειο Ίδρυμα της Κω.

Με στόχο την πρόληψη, σε τρεις παράλληλες αίθουσες ομιλιών στο Ζάππειο κορυφαίοι ομιλητές θα ενημερώσουν το κοινό για σημαντικά θέματα υγείας (με επίκεντρο το μυοσκελετικό σύστημα και την καρδιαγγειακή υγεία) και θα απαντήσουν σημαντικές απορίες γύρω από την καθημερινή μας διατροφή. Η πρόληψη, όπως τόνισε στη σχετική συνέντευξη τύπου, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Zita, κ. Ζαχαρίας Καπλανίδης, είναι κάτι που μπορεί να μας φέρει κέρδος τόσο σε οικονομικό επίπεδο, όσο και σε ανθρώπινες ζωές! «Περίπου 20.000.000 άνθρωποι (σε σύνολο 40.000.000) πεθαίνουν κάθε χρόνο σε όλο τον κόσμο από τέσσερις βασικούς παράγοντες κινδύνου που μπορούν να προληφθούν: τον διαβήτη, την παχυσαρκία, το κάπνισμα και την υπέρταση. Κάνοντας προβολή του συγκεκριμένου αριθμού στη χώρα μας, σε σύνολο 120.000 θανάτων ετησίως, θα μπορούσαμε να γλιτώσουμε 60.000 ζωές. Με 120.000 θανάτους κάθε χρόνο και μόλις 90.000 γεννήσεις, η χώρα μας συρρικνώνεται κατά 30.000 ανθρώπους κάθε χρόνο. Αν όμως εστιάζαμε στην πρόληψη και προλαμβάναμε 60.000 θανάτους, θα αυξανόμασταν κατά 30.000 τον χρόνο», εξήγησε ο κ. Καπλανίδης. 

Επιπλέον, μία τέτοια προσέγγιση στην πρόληψη θα μπορούσε να έχει και παράπλευρα οφέλη για την οικονομία: «Μπορούμε να αναδείξουμε και να καθιερώσουμε διεθνώς το ‘ωφελέειν ή μη βλάπτειν’. Στο εξαίρετο και μοναδικό βιοκλίμα της Ελλάδας, με συνεργατικά σχήματα ιατρικού τουρισμού και υποδομές αντιγήρανσης και πρόληψης, μπορούμε να καταστήσουμε τη χώρα μας παγκόσμιο health resort και medi-spa, έναν χώρο όπου μπορούμε να επαναφέρουμε το ενεργειακό balance του οργανισμού, γιατί ο άνθρωπος είναι ένα βιοενεργειακό σύνολο», σημείωσε ο Πρόεδρος Επιστημονικής Επιτροπής του Δ|Υ|Ο FORUΜ, Καθηγητής Δερματολογίας- Νομικός, Πρόεδρος της Ελληνικής Ακαδημίας Ιαματικής Ιατρικής & Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Τουρισμού Υγείας, κ. Κωνσταντίνος Κουσκούκης, προσθέτοντας: «Ο τουρισμός ευεξίας είναι μια οικονομία 4,2 τρισεκατομμυρίων ανά τον κόσμο, με προοπτική να φτάσει τα 4,7 τρις εντός της επόμενης πενταετίας. Εμείς θα είμαστε πάλι ουραγοί;», αναρωτήθηκε. 

Το ν/σ του υπουργείου Υγείας «χτυπά» την «όμορφη βιομηχανία»

«Η βιομηχανία της ομορφιάς, αποτελεί τη ‘ναυαρχίδα της αγοράς’. Είναι ένας κλάδος με όραμα και στόχο την ολιστική προσέγγιση της ομορφιάς, ένας κλάδος με καινοτομία. Όμως, παρά το γεγονός ότι όλοι μιλούν για ανάπτυξη, οι φορολογίες δεν επιβεβαιώνουν αυτές τις προθέσεις», τόνισε ο Πρόεδρος του Πανελληνίου Σύνδεσμου Βιομηχάνων & Αντιπροσώπων Αρωμάτων & Καλλυντικών (Π.Σ.Β.Α.Κ.), κ. Θεόδωρος Γιαρμενίτης, αναφερόμενος φυσικά στο νέο “χαράτσι” στα καλλυντικά, το νέο τέλος υπέρ του ΕΟΦ, που ξεπερνά το 1% και περιλαμβάνεται στο νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας. Το νέο τέλος θα επιβάλλεται επί των ετησίων πωλήσεων των καλλυντικών και θα καταλήγει στο προϊόν. 

Μιλώντας για τη BEAUTY DAY, που θα πραγματοποιηθεί για δύο ημέρες στο Ζάππειο, o κ. Γιαρμενίτης πρόσθεσε: «Όραμά μας είναι η Beauty Day, που πραγματοποιείται με τη συμμετοχή αξιόλογων ομιλητών, beauty editors και μεγάλων εταιρειών, να γίνει θεσμός από το Σύνδεσμο της ‘Όμορφης Βιομηχανίας’ και να επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο, ενώ στόχος μας είναι να θεσπίσουμε και βραβεία BEAUTY DAY, με την υποστήριξη και των αλυσίδων λιανικής. Πρόκειται για μια ιδέα που ξεκίνησε το 2009 από μία αισθητικό, την κυρία Τιμοθέα Πατζίκα, συνεργάτη του συνδέσμου Ο.Σ.Ε.Δ.Α.Ε, η οποία θα βραβευθεί στο Ζάππειο. Η πρώτη BEAUTY DAY πραγματοποιήθηκε στο περιστύλιο του Ζαππείου και ομολογώ πως δεν υπάρχει πιο όμορφο συναίσθημα από αυτό της επιστροφής. Στη διάρκεια του διημέρου, θα γιορτάσουμε την ομορφιά με όλες τις μορφές της». 

Κατά τη διάρκεια της BEAUTY DAY το κοινό θα ενημερωθεί από τους επαγγελματίες για όλα τα τελευταία trends στην Ομορφιά,  θα παρουσιαστούν νέα λανσαρίσματα καλλυντικών προϊόντων, θα δοθεί η δυνατότητα στους επισκέπτες να απολαύσουν υπηρεσίες και να γνωρίσουν τα προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας, να παρακολουθήσουν shows μακιγιάζ, κομμωτικής. Δίπλα στον Π.Σ.Β.Α.Κ., αναπόσπαστο κομμάτι της BEAUTY DAY η Ομοσπονδία Σωματείων Επαγγελματιών Διπλωματούχων Αισθητικών Ελλάδας (Ο.Σ.Ε.Δ.Α.Ε) και η Καλλιτεχνική ένωση Κομμωτών Ελλάδος (Κ.Ε.Κ.Ε.). «Όλοι οι επαγγελματίες της Ομορφιάς, οι Αισθητικοί-Κοσμητολόγοι, θα είμαστε στο Ζάππειο και θα σας περιμένουμε, να σας γνωρίσουμε από κοντά, να σας συμβουλεύσουμε και να σας βοηθήσουμε ν΄ αποκαλύψετε την εσωτερική σας ομορφιά», τόνισε η Αισθητικός - Κοσμητολόγος, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Επαγγελματιών Αισθητικών Ελλάδας, κυρία Λένα Τσικούρη.

Σημαντικά οφέλη για όλους τους συμμετέχοντες

Αναφερόμενος στη συνεργασία του ΣΕΓΑΣ και του 8ου Ημιμαραθωνίου της Αθήνας με το Δ|Υ|Ο FORUM ο κ. Αθανάσιος Ράπτης, μέλος Δ.Σ. ΣΕΓΑΣ και Πρόεδρος της Επιτροπής Αγώνων σε Δημόσιο Δρόμο και Βουνό, τόνισε: «Σε μια προσπάθεια και στρατηγικής σημασίας πρωτοβουλία του ΣΕΓΑΣ να συνδυαστεί ο Ημιμαραθώνιος της Αθήνας, ο οποίος διεξάγεται κάθε χρόνο την τρίτη Κυριακή του Μαρτίου και συμπίπτει με την εαρινή ισημερία, με μια σειρά άλλων εκδηλώσεων και γεγονότων στην πόλη, δημιουργώντας ένα πλαίσιο δράσεων ελκυστικό τόσο για τους επισκέπτες όσο και για τους κατοίκους της Αθήνας, ο ΣΕΓΑΣ και ο Ημιμαραθώνιος Αθήνας εγκαινιάζουν φέτος μια σημαντική συνεργασία με το Δ|Υ|Ο FORUM, το οποίο θα διεξαχθεί στις 15 και 16 Μαρτίου 2019, στο Ζάππειο. Σκοπός της συνεργασίας αυτής είναι η δημιουργία δύο παράλληλων εκδηλώσεων στο κέντρο της Αθήνας, με συνδετικό κρίκο την υγεία την πρόληψη, την ευεξία, την άσκηση αλλά και την ψυχαγωγία, με σημαντικά οφέλη για όλους τους συμμετέχοντες και των δύο γεγονότων». 

«Ο ΣΕΓΑΣ έχει ανοίξει την αγκαλιά του σε όλη την κοινωνία και σε όλες τις ηλικιακές ομάδες. Το δρομικό κίνημα έχει αναπτυχθεί στην Ελλάδα σημαντικά. Ωστόσο, το καλεντάρι των αγώνων αυτή τη στιγμή είναι άναρχο και περιλαμβάνει 950 αγώνες. Είναι σημαντικό να μπει μια τάξη για να μπορέσει να έλθει περισσότερος κόσμος», πρόσθεσε ο κ. Ράπτης. 

Στο πλαίσιο του Δ|Υ|Ο FORUM, οι συμμετέχοντες στον Ημιμαραθώνιο θα αποκομίσουν πολύτιμες γνώσεις για το τρέξιμο και την προετοιμασία τους μέσα από ομιλίες εξειδεικευμένων επιστημόνων, ενώ θα έχουν δυνατότητα πραγματοποίησης χρήσιμων προαγωνιστικών εξετάσεων/ αξιολογήσεων.

Κλείνοντας, ο κ. Καπλανίδης πρόσθεσε: «Είμαστε πολύ περήφανοι για τις φετινές συνεργασίες του Δ|Υ|Ο Forum: με τον ΣΕΓΑΣ και τον Ημιμαραθώνιο της Αθήνας, διότι είναι δύο παράλληλες μεγάλες γιορτές υγείας και αθλητισμού στο κέντρο της πόλης, με τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Βιομηχάνων & Αντιπροσώπων Αρωμάτων & Καλλυντικών (Π.Σ.Β.Α.Κ), γιατί η ομορφιά είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του Δ|Υ|Ο Forum, αλλά και με το Διεθνές Ιπποκράτειο Ίδρυμα της Κω». 

Περισσότερες πληροφορίες για τη BEAUTY DAY: www.beautyday.gr 

Περισσότερες πληροφορίες για το 5ο Δ|Υ|Ο FORUM: https://dyoforum.gr/5forum2019 

Πρόσκληση σε Εκδήλωση 8 Μαρτίου 2019 - ΙΜΕ - ΓΣΕΒΕΕ τιμούν την Ημέρα της Γυναίκας "Γυναίκες και συνδικαλισμός"

Η Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας και το Ινστιτούτο Μικρών Επιχειρήσεων της  ΓΣΕΒΕΕ τιμούν την Ημέρα της Γυναίκας πραγματοποιώντας την εκδήλωση με θέμα «Γυναίκες και συνδικαλισμός». Η παρούσα εκδήλωση εντάσσεται σε μια σειρά εκδηλώσεων και πρωτοβουλιών που διενεργούνται από τη ΓΣΕΒΕΕ και το ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ σε όλη την Ελλάδα, στο πλαίσιο ανακήρυξης του «2019» ως έτος εορτασμού των 100 χρόνων της.

Η εκδήλωση αποσκοπεί, τόσο στην ιστορικά αναδρομική παρουσίαση του ρόλου και της δράσης των γυναικών στον χώρο των επαγγελματοβιοτεχνών και εμπόρων, που εκπροσωπεί η ΓΣΕΒΕΕ, όσο και την ανάδειξη των προκλήσεων που συνεχίζουν να υφίστανται και την αναζήτηση προοπτικών, προτάσεων και λύσεων αναφορικά με τη γυναικεία επιχειρηματικότητα και εκπροσώπηση των γυναικών στον συνδικαλιστικό χώρο, στη σύγχρονη εποχή.

Πολλές δεκαετίες που σημαδεύτηκαν από αγώνες, κινήματα και διεκδικήσεις έχουν περάσει από την εποχή που η εκλογή της Ελ. Κωνσταντοπούλου ως «Προεδρίνας» στο σωματείο Ζαχαροπλαστών Αθηνών απετέλεσε «…ιστορικόν δια τα επαγγελματικά χρονικά γεγονός…», όπως αναφέρθηκε στην εφημερίδα «Μέλλον» το 1936. Πολύς καιρός πάει επίσης από τότε που η αξία της γυναικείας εργασίας υποτιμούνταν, χαρακτηριζόμενη ως μαζική, φθηνή και κακής ποιότητας, με βάση «έμφυτα χαρακτηριστικά», αποδιδόμενα στο γυναικείο φύλο, με τους άνδρες να κατέχουν κυριότερες και ιεραρχικά ανώτερες θέσεις ακόμα και σε «γυναικοκρατούμενους» επαγγελματικούς κλάδους. Η «ευρύτητα αντιλήψεως» ήταν αυτή που καθιστούσε υποδεέστερη την ποιότητα της δουλειάς των μοδιστρών, σύμφωνα με άρθρο του προέδρου του σωματείου βιοτεχνών γυναικείας αμφιέσεως στην εφημερίδα «Βιοτέχνης» το 1940.

Ποια είναι όμως η κατάσταση σήμερα, τον 21ο αιώνα, μια εποχή όπου η ευαισθητοποίηση και δέσμευση για το ζήτημα της ισότητας των φύλων στην εργασία και την κοινωνία είναι τόσο εμφανής σε εθνικές και διεθνείς δημόσιες συζητήσεις, όσο ποτέ άλλοτε; Μια εποχή που από πολλές, και επίσημες, πλευρές έχει χαρακτηριστεί και ως ο αιώνας των γυναικών επιχειρηματιών;

Όπως φαίνεται στην πράξη, οι ανισότητες των φύλων, κυρίως στους τομείς της εκπροσώπησης των γυναικών σε κέντρα λήψης αποφάσεων, καθώς και στον εργασιακό και οικονομικό τομέα, παρουσιάζουν ιδιαίτερη ανθεκτικότητα. Επιπλέον, τα έμφυλα στερεότυπα, που οδηγούν σε υπερσυγκέντρωση της επιχειρηματικής δραστηριοποίησης των γυναικών σε κλάδους χαμηλής ανταγωνιστικότητας και βιωσιμότητας και η έλλειψη μέτρων και ουσιαστικής δέσμευσης για εξισορρόπηση προσωπικής/οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής, καθιστούν την πορεία των γυναικών επιχειρηματιών και αυτοαπασχολουμένων ιδιαιτέρως δυσχερή.

Η ΓΣΕΒΕΕ και το ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, αφουγκράζονται την ουσιαστική αυτή  βραδύτητα προόδου σε θέματα ισότητας των φύλων, προσπαθώντας με τις δράσεις της να συμβάλλει ουσιαστικά στην καταπολέμηση των έμφυλων στερεοτύπων, την ενδυνάμωση των γυναικών επιχειρηματιών και την εκπροσώπησή τους στα κέντρα λήψης αποφάσεων.

Η εκδήλωση θα λάβει χώρα την Παρασκευή 8 Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, στην Αθήνα, στο Αμφιθέατρο της ΓΣΕΒΕΕ, Αριστοτέλους 46, στις 11:00. Την εκδήλωση θα χαιρετήσουν ο Πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ κ. Γιώργος Καββαθάς και η Γενική Γραμματέας Ισότητας κα Φωτεινή Κούβελα.

Η εκδήλωση υλοποιείται στο πλαίσιο του υποέργου  1 «Δράσεις οργανωτικής και επιχειρησιακής ενδυνάμωσης της ΓΣΕΒΕΕ και Ομοσπονδιών μελών της» και πιο συγκεκριμένα του ΠΕ5 «Συμπλήρωση, επέκταση και διαχείριση του ιστορικού αρχείου της ΓΣΕΒΕΕ» της πράξης «Θεσμική, ερευνητική και επιχειρησιακή ενδυνάμωση της ΓΣΕΒΕΕ» με κωδικό ΟΠΣ 5001290. Το έργο υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο)  μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση».

 

πηγή: https://imegsevee.gr/%CE%B3%CE%B5%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CF%8C%CF%84%CE%B1/%CE%B5%CE%BA%CE%B4%CE%AE%CE%BB%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%AF%CE%BA%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82/

 

Πρόσκληση σε Ημερίδα ΕΕΑ και Επιτροπής Γυναικείας Επιχειρηματικότητας 15/3/2019: «H αισθητική σύμμαχος της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας» - Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του ΔΥΟ Forum, Διατροφή, Υγεία, Ομορφιά και της Beauty Day

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών και η Επιτροπή Γυναικείας Επιχειρηματικότητας συνεχίζουν τις δράσεις στήριξης του γυναικείου επιχειρείν.

Την Παρασκευή 15 Μαρτίου 2019 και ώρα 17:00 – 19:00 διοργανώνουν Ημερίδα με θέμα «Η αισθητική σύμμαχος της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας».

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του ΔΥΟ Forum, Διατροφή, Υγεία, Ομορφιά και της Beauty Day, στο Ζάππειο Μέγαρο, αίθουσα Αφροδίτη.

Το Πρόγραμμα της εκδήλωσης έχει ως εξής:

17.00-17.15 Opening

17.15-17.20 Καλωσόρισμα Μαρία Λεμονιά

Δημοσιογράφος και Ραδιοφωνική παραγωγός, ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ,Παραπολιτικά 90.1 Fm.

17.20-17.30 «Ψυχική Υγεία και Γυναικεία Επιχειρηματικότητα»

Χριστίνα Φυτέα– Πρόεδρος Επιτροπής Γυναικείας Επιχειρηματικότητας ΕΕΑ

17.30-17.40 «Ο ρόλος των Αισθητικών -Κοσμητολόγων στην Επιχειρηματκότητα»

Λένα Τσικούρη – Αισθητικός -Κοσμητολόγος  ΤΕΙ Α – Πρόεδρος ΟΣΕΔΑΕ

17.40-18.55  «Η ενδυνάμωση της Αυτοεκτίμησης σύμμαχος της Γυναίκας στο επιχειρείν»

Δήμητρα Κολώνια- Kλινική & Δικαστική Ψυχολόγος

18.55-18.05  «Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών δίπλα στην Γυναίκα επιχειρηματία»

Γιάννης Χατζηθεοδοσίου – Πρόεδρος ΕΕΑ

18.05-18.30 «H αισθητική Σύμμαχος της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας»

Όλγα Γεροβασίλη – Υπουργός Προστασίας Πολίτη *

Εύα Καϊλή – Ευρωβουλευτής του Κινήματος Αλλαγής *

Όλγα Κεφαλογιάννη  – Βουλευτής ΝΔ Α΄ Αθηνών

Ελένη Πετρουλάκη– Σύμβουλος άσκησης -Owner FITLAB

Nτορέττα Παπαδημητρίου – Παρουσιάστρια-Ηθοποιός

18:30-18:40  «Τιμητική διάκριση»

Σοφία Οικονομάκου - Πρόεδρος Ε.Ε.ΔΕ.ΓΕ

18.35-18.55 Executive Fashion Show -Οffice style by KathyHeydels**

18.55-19.00 Κλείσιμο

* Έχει Προσκληθεί

***Την επίδειξη συντονίζει η Τόνια Φουσέκη Υπεύθυνη Athens Xclusine Designers week.

****Πρακτορείο Μοντέλων: Γιώργος Κουτούλιας

*****Μake up -Χτενίσματα : Ioannis Hair Beauty Tram

Την εκδήλωση παρουσιάζει και συντονίζει η δημοσιογράφος και Ραδιοφωνική παραγωγός Μαρία Λεμονιά, ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, Παραπολιτικά 90.1 Fm.

 

πηγή: https://www.eea.gr/arthra-eea/imerida-eea-h-esthitiki-simmachos-tis-ginekias-epichirimatikotitas-15-3-2019/

 

Κυτταρικό στρες και γήρανση της επιδερμίδας. H Sothys προτείνει τα μοντέρνα προϊόντα κοσμετολογίας SECRETS DE SOTHYS

Ανακαλύψτε μοντέρνα προϊόντα κοσμετολογίας βασισμένα στις πιο πρόσφατες έρευνες!

Η γήρανση, ένα φαινόμενο που αναπόφευκτα απασχολεί όλες τις γυναίκες, είναι αποτέλεσμα των διάφορων μορφών στρες στο οποίο υποβάλλεται η επιδερμίδα  με το πέρασμα των χρόνων και εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το τρόπο ζωής και τις καθημερινές μας συνήθειες. Η εμφάνιση ρυτίδων, η χαλάρωση στο δέρμα, η έλλειψη ελαστικότητας και ακτινοβολίας, η έντονη αφυδάτωση, είναι μερικά από τα εμφανή χαρακτηριστικά της γήρανσης.

Είναι αποδεδειγμένο πως το κυτταρικό στρες είναι αυτό που ευθύνεται κυρίως  για τη διαδικασία γήρανσης και για το λόγο αυτό, όλες οι σχετικές μελέτες  επικεντρώνονται  γύρω από αυτό.

Κάποιες από τις πρόσφατες ανακαλύψεις περιλαμβάνουν τα εξής:

  • Η όρμηση (hormesis), ένα χαρακτηριστικό των ζωντανών οργανισμών, περιγράφει το φαινόμενο όπου ‘οι υψηλές συγκεντρώσεις τοξικών ουσιών αναστέλλουν, ενώ οι χαμηλές διεγείρουν’. Αυτό σημαίνει ότι το επαναλαμβανόμενο μικρό-στρες μπορεί να έχει θετική επίδραση στη υγεία και τη μακροζωία των κυττάρων. Τα λεγόμενα vitagenes γονίδια παίζουν σημαντικό ρόλο σε αυτή τη διαδικασία, καθώς παράγουν πρωτεΐνες που αντιστέκονται στο στρες. Επομένως, δρώντας στα vitagenes ενισχύεται η ανθεκτικότητα των κυττάρων.
  • Τα τελομερή αποτελούν μια μη κωδικοποιημένη αλληλουχία DNA που βρίσκεται στο τέλος των χρωμοσωμάτων για να τα προστατεύει. Κάθε φορά που το κύτταρο διπλασιάζεται, το DNA αντιγράφεται και τα τελομερή κονταίνουν και όταν πλέον εξαφανιστούν, το κύτταρο πεθαίνει. Επομένως, η προστασία του μήκους και της δομής των τελομερών αποτελεί μια πολλά υποσχόμενη στρατηγική για τη καταπολέμηση της γήρανσης.

Η SΟΤΗΥS βασιζόμενη σε αυτές και αρκετές άλλες μελέτες  δημιούργησε τη νέα σειρά SECRETS DE SOTHYS και συγκεκριμένα τη La Crème-Premium 50ml για το πρόσωπο και τη La Crème Yeux-Levres 15ml για τα μάτια και τα χείλη. Βασικό τους συστατικό, το εκχύλισμα από φύλλα ροδακινιάς, εμπνευσμένο από την επιστήμη των vitagenes γονιδίων, βοηθά τα κύτταρα να καταπολεμήσουν το μικρό-στρες καθώς και τις άλλες επιθέσεις που δέχεται καθημερινά η επιδερμίδα.

Πιο συγκεκριμένα, η La Crème - Premium  προσφέρει αποδεδειγμένα, ενυδάτωση, λάμψη, σύσφιξη και μείωση  του βάθους των ρυτίδων μετά από λίγες μέρες χρήσης, ενώ αντίστοιχα το 80% των χρηστών της La Crème Yeux -Levres παρατήρησαν ορατά αποτελέσματα  στη λείανση των ρυτίδων στη περιοχή των ματιών, υποχώρηση των μαύρων κύκλων και οιδημάτων και «γέμισμα» στη περιοχή των χειλιών.

Η σειρά καλλυντικών προϊόντων SECRETS DE SOTHYS, περιλαμβάνει:

La Crème de Sothys 128 50ml

H Premium αντιγηραντική κρέμα, που απευθύνεται σε όλες τις γυναίκες από την ηλικία των 25 ετών και άνω και αντιμετωπίζει σφαιρικά όλα τα προβλήματα της γήρανσης της επιδερμίδας, και επαναφέρει τη χαμένη της νεανικότητα και σφριγηλότητα. Περιέχει βλαστοκύτταρα από το άνθος του ρόδου SOTHYS, εκχύλισμα από το πολύτιμο έλαιο του άνθους πορσελάνης και ένα πλήθος άλλων συστατικών που της χαρίζουν απαράμιλλη υφή και ένα ραφιναρισμένο άρωμα που αιχμαλωτίζει τις αισθήσεις. Η συσκευασία του προϊόντος είναι από χειροποίητη πορσελάνη, είναι μοναδική και αριθμημένη.

Secrets de Sothys Premium 50 ml

Εξαιρετική premium κρέμα σφαιρικής αντιμετώπισης της γήρανσης της επιδερμίδας με alpha-γλυκάνες από τα φύλλα του ροδάκινου που ενισχύουν τη φυσική της άμυνα, κόκκινη άλγη και εκχύλισμα ραδικιού με retinol like αποτέλεσμα. Από τη πρώτη στιγμή της εφαρμογής της δημιουργείται ένα βιομιμητικό σατινέ φιλμ με άμεσο αποτέλεσμα lifting.

Secrets de Sothys La Crème Yeux-Levres 15 ml

Ειδικό προϊόν εμπλουτισμένο με alpha-γλυκάνες από τα φύλλα του ροδάκινου και πεπτίδια Μ3.0 κατάλληλο για τη καταπολέμηση των ρυτίδων, των μαύρων κύκλων και των οιδημάτων στη περιοχή των ματιών αλλά και των ρυτίδων γύρω από τη περιοχή των χειλιών.

CREME128-SOTHYS-SECRETS-PRESTIGE.png2018-09 Secrets de Sothys CREME 50 ML 4.jpg2018-09 Secrets de Sothys CREME YEUX 3.jpg

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΜΠΙΝΑΣ

  • Μια βιο-κυτταρική μάσκα με αποτέλεσμα ‘δεύτερης επιδερμίδας’
  • Η απαλότητα των πορσελάνινων εξαρτημάτων Modelling για ένα αποτέλεσμα cryo-like*

Le soin excellence.

Επειδή η συνολική δράση της νεανικότητας ιδανικά περνάει μέσα από τη συνέργεια μεταξύ της θεραπείας στη καμπίνα και του ειδικού προγράμματος περιποίησης στο σπίτι.

Tο τελετουργικό Secrets de Sothys® συνδυάζει με κομψό και σοφιστικέ τρόπο τα συστατικά από μια μοναδικά πρωτοποριακή θεραπεία, μια αξέχαστη εμπειρία ευεξίας:

Έντεκα μοναδικές συμπυκνωμένες φόρμουλες σε ενεργά συστατικά που χρησιμοποιούν έντεκα βήματα για τη περιποίηση του προσώπου και του σώματος που ικανοποιούν τόσο τις αισθήσεις όσο και την αποτελεσματικότητα.

Μια αποκλειστική τεχνική προσώπου που είναι ειδική για τη Sothys, η Liftoplastie, για μια άμεση δράση απόκτησης όγκου.

Δυόμισυ ώρες αποκλειστικά αφιερωμένες στο σώμα, το πρόσωπο και το πνεύμα για βαθιά χαλάρωση και αποτελεσματικότητα ρεκόρ ακόμη και μετά από μια εβδομάδα.

Εξατομικευμένη περιποίηση για τη φροντίδα της ομορφιάς στο τέλος της θεραπείας για μια λαμπερή επιδερμίδα που δε γυαλίζει.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΙΟΛΑΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑ:

TO ΣΩΜΑ ΣΑΣ ΧΑΛΑΡΩΝΕΙ ΒΑΘΙΑ, ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΜΟΡΦΟ. ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΝΙΩΣΕΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΜΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ.

ΚΕΡΔΙΣΤΕ 4,5 ΧΡΟΝΙΑ
Μετά από 1 Θεραπεία!(1)

Τώρα γνωρίζετε κι εσείς τα νέα μυστικά που κάνουν την επιδερμίδα υγιή, νεανική και λαμπερή!

Πόντου 58, Ιλίσια, 115 27
Τηλέφωνο: 2111094490
www.prodermage.gr 

 

 

(0 votes)

Τι έμαθα στο Συνέδριο των Αισθητικών

Έχοντας αναλάβει την παρουσίαση του θέματος: «Εξυπηρέτηση Πελατών» στο 44ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αισθητικής, θεώρησα σκόπιμο να παρακολουθήσω μεγάλο μέρος του Συνεδρίου αυτού. Έφθασα έχοντας κατά νου ότι η βιομηχανία της ομορφιάς απευθύνεται στην βιολογική ανάγκη του ανθρώπου να απολαμβάνει την περιποίησή του, καθώς επίσης ότι ο τομέας της αισθητικής έχει μεγάλη ιστορία, γνωρίζει πρόοδο και αναμένεται να έχει ανάπτυξη στα επόμενα χρόνια. Εξάλλου η «ομορφιά» αφορά άνδρες και γυναίκες και αποτελεί βασική συνισταμένη της προσωπικότητας του σύγχρονου ανθρώπου. 

Στο συνέδριο έμαθα επιπλέον ενδιαφέροντα πράγματα, όπως:

Ο κλάδος της αισθητικής παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον, τόσο ώστε πολλά επαγγέλματα, παρεμφερή η μη, να διεκδικούν μερίδιο στην αγορά από αυτόν. Έτσι ειδικότητες επαγγελματιών που δεν έχουν την εξειδίκευση της αισθητικού προσπαθούν να παράσχουν και αυτοί αντίστοιχες υπηρεσίες. 

Μιλώντας με την γλώσσα του Μάρκετινγκ, αυτή η ιδιομορφία, μπορεί να μετατραπεί από απειλή σε ευκαιρία.  Παρέχει την ευκαιρία στην αισθητικό για διαφοροποίηση και προκαλεί για προσπάθεια για άρτια παροχή Υπηρεσιών, που μαζί με τις εξειδικευμένες γνώσεις, θα φέρουν τον πελάτη σε αυτήν και μόνο. Γιατί κανένας άλλος επαγγελματίας δεν μπορεί να προσφέρει στον πελάτη αυτά που θα προσφέρει η αισθητικός με τις γνώσεις, την εμπειρία και τις τεχνικές της.

Άκουσα για την επιστήμη της δερματοδιάγνωσης και για την χρησιμότητά της. Αντιλήφθηκα ότι ένα πρόβλημα στο δέρμα μπορεί να οφείλεται στην διατροφή ή στον καθιστικό τρόπο ζωής. Για αυτό η προσωπική προσέγγιση και η συζήτηση με τον πελάτη αναδεικνύει τις πηγές από όπου προέρχεται ένα πρόβλημά του, καθώς επίσης αποκαλύπτει ανάγκες και τις επιθυμίες του. 

Μιλώντας με την γλώσσα του Μάρκετινγκ η ανάλυση των αναγκών του πελάτη είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος για να του προσφερθεί το προϊόν και η υπηρεσία, ή και τα δύο μαζί, με τέτοιο τρόπο ώστε να απευθύνονται αποκλειστικά σε αυτόν. 

Συνειδητοποίησα την συσχέτιση που υπάρχει ανάμεσα στην αισθητική, την διαιτολογία, την ιατρική, την δερματολογία και την γυμναστική. 

Με την γλώσσα του Μάρκετινγκ αυτό σημαίνει ότι ο κλάδος της αισθητικής μπορεί να δημιουργεί συνέργειες με άλλους ενδιαφέροντες κλάδους, όπως την ιατρική, την διαιτολογία, την ψυχολογία και την γυμναστική. Και οι συνέργειες είναι το μέλλον για την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας. 

‘Εμαθα την ανάγκη για την ανάπτυξη σχέσης με τον πελάτη και την διαρκή επαφή μαζί του, ώστε να υπάρχουν αποτελέσματα. Αντιλήφθηκα, επίσης, την σημασία των ποιοτικών πρώτων υλών και των σύγχρονων μηχανημάτων σε ένα Ινστιτούτο και τον ρόλο τους στην ποιοτική παροχή των Υπηρεσιών του. 

Με την γλώσσα του Μάρκετινγκ αυτό ανήκει στο Σχεσιακό Μάρκετινγκ σύμφωνα με το οποίο οι καλές και μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες και τους προμηθευτές βοηθούν για το θετικό τελικό αποτέλεσμα. Και εδώ πρέπει να τονιστεί η σημασία των επίπλων, των μηχανημάτων και των προϊόντων περιποίησης σε ένα Ινστιτούτο. Η ποιότητά τους και η σταθερή τους απόδοση συντελούν στην τελική παροχή του προϊόντος του Ινστιτούτου και φέρνει τα επιθυμητά θετικά αποτελέσματα και την πιστότητα των πελατών.

Έμαθα, επίσης, για την σημασία της συνεχούς ενημέρωσης σχετικά με τις εξελίξεις της επιστήμης της αισθητικής. 

Με την γλώσσα του Μάρκετινγκ αυτό σημαίνει την διάθεση για αλλαγή που πρέπει να διακατέχει μια αισθητικό, καθώς επίσης την διαθεσιμότητα για καινοτομία, ώστε να υπάρχει συνεχής ανανέωση του κύκλου ζωής των υπηρεσιών και των προϊόντων ενός Ινστιτούτου Ομορφιάς. 

Είδα, λοιπόν, παραγωγικούς ανθρώπους, με ένα κοινωνικό επάγγελμα που προσφέρουν πολλά στην οικονομική ανάπτυξη και έχουν κοινωνικό αποτύπωμα. Εντυπωσιάστηκα με τις δράσεις του Δικτύου Εθελοντών Κοινωνικής Αισθητικής, που παρέχουν εθελοντικά υπηρεσίες σε άτομα που ζουν σε Ιδρύματα, Ψυχιατρεία και  Γηροκομεία. Αυτή  η ενέργεια αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τις αρχές του Ηθικού Μάρκετινγκ, σύμφωνα με τις οποίες, μια Επιχείρηση ή ένας κλάδος οφείλει να επιστρέφει μέρος των κερδών στην κοινωνία, εκεί δηλαδή από όπου προέρχονται οι εργασίες της. Αυτό ο κλάδος της αισθητικής το κάνει με τον καλύτερο και αποδοτικότερο τρόπο στην Ελλάδα.

Αυτές οι αρχές του Μάρκετινγκ, μαζί με άλλες βέβαια, περιέχονται στο νέο βιβλίο: «Καθημερινό Μάρκετινγκ», εκδόσεις Κριτική. Διαπίστωσα με χαρά στο Συνέδριο ότι αυτό το βιβλίο απευθύνεται στον κλάδο της αισθητικής, μιας και η απλότητα της γραφής του κάνουν αντιληπτές τις αρχές του Μάρκετινγκ στον αναγνώστη, μέσα από τις ευχάριστες ιστορίες του βιβλίου. 

Ευχαριστώ θερμά για την πρόσκληση σε αυτό το Συνέδριο και εύχομαι σε όλες και όλους πάντα πρόοδο, επιτυχίες και ανάπτυξη!

Και μακάρι ο κλάδος της αισθητικής να οδηγήσει την Ελλάδα από το σύγχρονο «πάρε-δώσε» στο αρχαιοελληνικό: «δούναι και λαβείν» που αποτελεί και την ουσία της προσφοράς στην κοινωνία.

Και από ότι φαίνεται ο κλάδος της αισθητικής είναι ικανός και πρόθυμος να το κάνει. 

ΕΕΠΑΒΕ Θεσσαλονίκη 19/2/2018: Η τύχη του τμήματος Αισθητικής και Κοσμητολογίας του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης στα χέρια μας. Δημόσια Διαβούλευση - Ανοικτή σε Σχόλια έως 22 Φεβρουαρίου 2019, 12:00

Θεσσαλονίκη 19/2/2018

 

Αγαπητοί συνεργάτες,

έχουμε την χαρά και την αγωνία να σας ενημερώσουμε ότι το τμήμα Αισθητικής και Κοσμετολογίας του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης μπήκε τελικά σε διαβούλευση για να ενταχθεί στο Διεθνές Πανεπιστήμιο. Το ότι μπήκε σε διαβούλευση είναι θετικό γιατί μέχρι πριν από λίγο καιρό μας μιλούσαν για το κλείσιμο της σχολής μας.

Αυτή τη στιγμή λοιπόν το τμήμα μας χρειάζεται την βοήθεια όλων μας.

 

Τι πρέπει να κάνουμε; Οδηγός για σχολιασμό στη διαβούλευση 

Πηγαίνετε στη διαβούλευση στο άρθρο 11

http://www.opengov.gr/ypepth/?p=4717#comments 

Και κάνετε σχόλια με το όνομα σας και την ιδιότητα σας, καλό είναι αν δεν έχετε πρόβλημα να γράψετε τον αριθμό πτυχίου σας ή το επαγγελματικό σας ΑΦΜ έτσι ώστε να φανεί ότι είστε αληθινό πρόσωπο και να έχει μεγαλύτερη βαρύτητα το σχόλιο σας.

Μπορείτε να ξεκινήσετε γράφοντας

Αξιότιμε κ.Υπουργέ

Τα επιχειρήματα που ο σύλλογος,  επαγγελματιών αισθητικών Β.Ελλάδος, προβάλει είναι :

  • Οι απόφοιτοι Αισθητικής και Κοσμητολογίας απασχολούνται κυρίως στον ιδιωτικό τομέα και συμβάλουν στην οικονομία
  • Το μεγαλύτερο ποσοστό των αποφοίτων είναι παράλληλα και επιχειρηματίες με προσωπικό και συμβάλουν στην μείωση της ανεργίας
  • Έχουν 0% ανεργία και άμεση απορρόφηση από την αγορά
  • Είναι επιβεβλημένο ο Αισθητικός να έχει επιστημονική κατάρτιση διότι το πεδίο που δουλεύει έχει επίκεντρο τον άνθρωπο
  • Ο τομέας της ομορφιάς είναι ο μεγαλύτερα αναπτυσσόμενος αυτή τη στιγμή στον κόσμο και υπολογίζετε να φτάσει στα  805,61 δις δολάρια μέχρι το 2023 η Ελλάδα θα μείνει έξω;
  • Το τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας μπορεί να συντηρηθεί στο μέλλον μέσα από ερευνητικά προγράμματα νέων τεχνολογιών
  • Η Αισθητική και Κοσμετολογία είναι ένα από τα πιο δημοφιλή τμήματα κατά την προτίμηση των φοιτητών
  • Το μεγαλύτερο ποσοστό των αποφοίτων είναι γυναίκες και αυτό συμβάλει στην γυναικεία επιχειρηματικότητα
  • Ο κλάδος της αισθητικής συνδέεται άμεσα με τον τομέα του ιαματικού τουρισμού, στελεχώνοντας με αποφοίτους τους χώρους του. 

Θα ήταν υπέροχο να προβάλετε και τα δικά σας επιχειρήματα έτσι ώστε να υπάρχει πλουραλισμός στα σχόλια.

Τελειώνοντας καλό είναι να βάλετε τα στοιχεία της εταιρίας σας σαν υπογραφή.

Στο τέλος της διαδικασίας, για να υποβάλετε το σχόλιο σας, θα σας ζητηθεί να κάνετε μια μικρή μαθηματική πράξη, ο λόγος είναι για να αποφευχθεί η συμμετοχή αυτοματοποιημένων μηνυμάτων. 

Το σχόλιο σας δεν θα εμφανιστεί άμεσα, μην απογοητεύεστε, μετά από επικοινωνία με το υπουργείο ενημερωθήκαμε ότι τα σχόλια ελέγχονται για απρεπές περιεχόμενο και εμφανίζονται μετά από 1- 2 μέρες.

Παράλληλα θα ήθελα να σας ζητήσω να στηρίξετε την δράση των φοιτητών δίνοντας εθελοντικά αίμα εσείς, οι φίλοι και οι συγγενείς σας, σε όλα τα αιμοδοτικά κέντρα της χώρας γράφοντας ότι είναι από το τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας για την Μεσογειακή Αναιμία.

Θα θέλαμε να προβάλουμε αυτή την πράξη των φοιτητών που αντί να κάνουν καταλήψεις ή αποχή από τα μαθήματά τους επέλεξαν έναν τόσο ενδιαφέρον τρόπο να διαμαρτυρηθούν. Για τον λόγο αυτό θα θέλαμε να βγάλετε φωτογραφία και να γράψετε από κάτω τα #MinKleineisTinSxoliMou και #AisthitikiSOS

Αυτή τη στιγμή η σχολή μας μας χρειάζεται όσο ποτέ. Είναι χρέος μας να την στηρίξουμε.

Σε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια μη διστάσετε να καλέσετε την Εύη Μωυσόγλου στο τηλ 6974486798 ή να στείλετε προσωπικό μήνυμα στο facebook του συλλόγου.

Σας παρακαλώ να ενημερώσετε  τα μέλη σας.

Σας χρειαζόμαστε όλους

Με τιμή 

το ΔΣ της ΕΕΠΑΒΕ

 

ΈΝΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΕΕΠΑΒΕ) 

Τσιμισκή 71 - 7ος όροφος, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
τηλέφωνο: 2310264172
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
ιστοσελίδα: www.eepabe.gr

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Η Επιστήμη της δερμοδιάγνωσης και ο ρόλος του δέρματος ως μεταφορέας μηνυμάτων.

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η κατανόηση της πολυπλοκότητας του δέρματος και των πολλαπλών παραγόντων που επηρεάζουν τη δομή και τη λειτουργία του. Το δέρμα είναι ένα αξιοθαύμαστο όργανο που επωμίζεται και το ρόλο του μεταφορέα μηνυμάτων. Μετά από 9 χρόνια καθημερινής ενασχόλησης με την ανάλυση δέρματος και την παρακολούθηση της εξέλιξης της πορείας του δέρματος εκατοντάδων πελατών με επανέλεγχο ανά τρίμηνο είμαι πεπεισμένη πως το δέρμα μιλάει…εμείς ακούμε; 

Καθότι ο χρόνος που μου δόθηκε για την παρουσίαση της εργασίας μου ήταν περιορισμένος, επέλεξα να θέσω ερωτήματα και προβληματισμούς τα οποία ανέλυσα στο συνέδριο μας στις 10/2/19. 

Σας παροτρύνω να μελετήσετε τα βιβλία που προτείνω στο τέλος της παρουσίασης και να παρακολουθείτε αδιάκοπα τις εξελίξεις του κλάδου μας σε συνέδρια εντός και εκτός συνόρων. 

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

Barbara Νάνου

(3 votes)

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ: 15 και 16 Μαρτίου 2019 το Ζάππειο γεμίζει ομορφιά. Το Φόρουμ για τη Διατροφή, την Υγεία και την Ομορφιά συνδιοργανώνει τη “Beauty Day”, το μεγάλο θεσμό της ομορφιάς

Το Ζάππειο γεμίζει ομορφιά

Το Φόρουμ για τη Διατροφή, την Υγεία και την Ομορφιά συνδιοργανώνει τη “Beauty Day”, το μεγάλο θεσμό της ομορφιάς

H Beauty Day, ο θεσμός που καθιέρωσε ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιομηχάνων & Αντιπροσώπων Αρωμάτων & Καλλυντικών (Π.Σ.Β.Α.Κ.), με πρόταση του Προέδρου του κ. Θεόδωρου Γιαρμενίτη, πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στις 30 Μαΐου 2009, με τον εορτασμό και την καθιέρωση του. Εφέτος η Beauty Day θα πραγματοποιηθεί, στις 15 & 16 Μαρτίου 2019, στο Ζάππειο Μέγαρο, στο πλαίσιο του Δ|Υ|Ο FORUM (Διατροφή – Υγεία – Ομορφιά).  

Τα δύο events ενώνουν τις δυνάμεις τους, καθώς μοιράζονται έναν κοινό σκοπό: την προώθηση της φροντίδας της ομορφιάς και της υγείας, στη χώρα του Ιπποκράτη και στον τόπο όπου γεννήθηκε και υμνήθηκε η ομορφιά στο πρόσωπο της θεάς Αφροδίτης.

Κατά τη διάρκεια της BEAUTY DAY θα ενημερωθεί το κοινό από τους επαγγελματίες για όλα τα τελευταία trends στην Ομορφιά,  θα παρουσιαστούν νέα λανσαρίσματα προϊόντων και πρωτοποριακές υπηρεσίες, θα δοθεί η δυνατότητα στους επισκέπτες να απολαύσουν υπηρεσίες & προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας και θα γίνουν shows μακιγιάζ, κομμωτικής και beaute. 

Περιποίηση επιδερμίδας προσώπου για άνδρες και γυναίκες, τελευταία νέα αντιγήρανσης, συστατικά και συνθέσεις καλλυντικών, θέματα περιποίησης σώματος, spa και ευεξία, αντηλιακή προστασία, τάσεις και προϊόντα μακιγιάζ, επι…κεφαλής φροντίδα και γενικότερα όλα τα beauty trends θα απασχολήσουν ειδικούς, κοινό και βιομηχανία στο διήμερο ομορφιάς. 

Το Beauty Day αποθεώνει τα brands ομορφιάς, δίνοντας την ευκαιρία στους επισκέπτες και επαγγελματίες να εμπνευστούν και να ενημερωθούν για καθετί   νέο που κυκλοφορεί στην ελληνική και διεθνή αγορά! Η Βιομηχανία βρίσκει τον χώρο της να συναντήσει πρόσωπο με πρόσωπο, τους ενδιαφερόμενους και να τους ενημερώσει για προϊόντα, υπηρεσίες, εξοπλισμό. 

Παράλληλα, καίρια θέματα διατροφής, ευεξίας, υγιεινού τρόπου ζωής και ομορφιάς θα αναλύονται από διακεκριμένους ομιλητές και επαγγελματίες στο πλαίσιο του 5ου Δ|Υ|Ο FORUM που θα πραγματοποιηθεί συγχρόνως στο Ζάππειο, με τη σφραγίδα αναγνωρισμένων ιατρικών εταιρειών, του περιοδικού  Δ|Υ|Ο και του Ομίλου ΖΙΤΑ.  

Ένα μοναδικό γεγονός ομορφιάς, με ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΙΣΟΔΟ που δεν πρέπει να χάσετε!

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ: Εκδήλωση ΕΕΑ για τη Γυναικεία Επιχειρηματικότητα στις 19 Ιανουαρίου 2019

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών στηρίζει με πράξεις τη γυναικεία επιχειρηματικότητα, καθώς συνιστά σημαντικό κρίκο του επιχειρείν και μπορεί αδιαμφισβήτητα να αποτελέσει εχέγγυο για την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας.

Στο πλαίσιο αυτό, η Επιτροπή Γυναικείας Επιχειρηματικότητας του ΕΕΑ διοργανώνει το Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2019, 12:00 – 14:00, στο ξενοδοχείο Divani Caravel, μεγάλη εκδήλωση με θέμα «Γυναικεία Επιχειρηματικότητα & Ψηφιακή Καινοτομία», στο πλαίσιο του Money Show 2019.

Χαιρετισμό στην εκδήλωση θα απευθύνει ο Πρόεδρος του ΕΕΑ κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, ενώ στο πρώτο μέρος της συζήτησης με τίτλο «Ευκαιρίες & Δυνατότητες στη Νέα Ψηφιακή Εποχή» θα συμμετέχουν η κα. Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου, Υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης *, η κα. Ελίζα Βόζεμπεργκ, Ευρωβουλευτής της ΝΔ, η κα. Εύα Καΐλή, Ευρωβουλευτής του Κινήματος Αλλαγής, η κα. Άννα Διαμαντοπούλου, Πρόεδρος ΔΙΚΤΥΟΥ, πρώην Επίτροπος ΕΕ & πρώην Υπουργός, και η κα. Σοφία Οικονομάκου, Πρόεδρος Ε.Ε.ΔΕ.ΓΕ.

Θα ακολουθήσουν ομιλίες της Προέδρου της Επιτροπής Γυναικείας Επιχειρηματικότητας του ΕΕΑ κας. Χριστίνας Φυτέα με θέμα «Ζήτημα Επιχειρηματικής Ευφυΐας» και του κ. Δημήτρη Κουτσοθεόδωρου, Συμβούλου Επιχειρηματικότητας, μέλους Business Daemons, με τίτλο «Γυναικεία Επιχειρηματικότητα & Ψηφιακή Καινοτομία».

Στο δεύτερο πάνελ συζήτησης, γυναίκες επιχειρηματίες θα απαντήσουν στο ερώτημα «Το Επιχειρείν Οικογενειακή Υπόθεση;». Θα τοποθετηθούν συγκεκριμένα οι κυρίες Μαριάννα Λαγουμίδη, Owner i-paidi.gr, Ψυχοπαιδαγωγός, coach στη ΔΕΠ-Υ, Λίλα Καραγιάννη, CEO KOORELOO, και Γιολάντα Κολλιοπούλου, Founder & Chief Creative Director: The Flying Pot.

Η εκδήλωση θα ολοκληρωθεί με την απονομή τιμητικής διάκρισης σε γυναίκα επιχειρηματία για τη δράση της.

Την παρουσίαση της εκδήλωσης και τον συντονισμό της συζήτησης θα κάνει η δημοσιογράφος Μαρία Σαμολαδά.

*Έχει προσκληθεί.

Δείτε το Πρόγραμμα και την Πρόσκληση της εκδήλωσης πατώντας εδώ

 

Πηγή: https://www.eea.gr/arthra-eea/ekdilosi-eea-gia-ti-ginekia-epichirimatikotita-stis-19-ianouariou/

ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Ζητείται Αισθητικός απόφοιτος ΤΕΙ για πλήρη απασχόληση στη Λάρισα

Ζητείται Αισθητικός απόφοιτος ΤΕΙ για πλήρη απασχόληση στη Λάρισα.

Επικοινωνία: Βάια Μπαλωτη Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

κατασκευή ιστοσελίδας, Search Engine Optimization (SEO), προώθηση από exceliso.com