BABOR. Αφιερωμένη στην ομορφιά: Προϊόντα. Άνθρωποι. Πλανήτης

Όντας μια εταιρεία που διοικείται από την τρίτη πλέον γενιά, η αειφόρος ανάπτυξη αποτελεί πραγματικά  κομμάτι της εταιρικής φιλοσοφίας στην BABOR. Η Πράσινη Ατζέντα της εταιρίας περιλαμβάνει τρία κύρια θέματα: CO2, συσκευασίες και συστατικά.

 

Αποχαιρετούμε το CO2

Ο στόχος μας: όχι μόνο να αντισταθμιστεί το CO2, αλλά να το αποφύγουμε ενεργά στην πράξη. 

To «μονοπάτι» μας: Η παραγωγή στα κεντρικά γραφεία της BABOR στο Άαχεν βασίζεται από το 2014, στον κύκλο ουδέτερο CO2,  χάρη στη χρήση πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας, φωτοβολταϊκών και φυσικό αέριο οικολογικού αποτυπώματος. Από το 2020, η BABOR έχει ουδέτερο  αποτύπωμα άνθρακα σαν εταιρεία αλλά και ως παραγωγή προϊόντων. Σε συνεργασία με το ClimatePartner, η BABOR έχει υπολογίσει με ακρίβεια, το αποτύπωμά της σε  CO2 και έχει καταφέρει να αντισταθμίσει, όλες τις εκπομπές που δεν μπορούν ακόμη να αποφευχθούν βάσει των δικών της μετρήσεων – τόσο όσον αφορά στις εκπομπές που παράγει η εταιρεία όσο και οι υπάλληλοί της και επιπλέον η παραγωγή προϊόντων της. Συνολικά, η BABOR αντισταθμίζει 8.050.770 kg CO2 – που ισοδυναμεί με εκπομπές CO2 2300 πτήσεων, μεγάλων αποστάσεων από το Ντίσελντορφ προς τη Νέα Υόρκη. Η BABOR αντισταθμίζει τις εκπομπές CO2  μέσω της χρηματοδότησης ενός αιολικού πάρκου στις Φιλιππίνες. Ταυτόχρονα, η εταιρεία υποστηρίζει την παγκόσμια ενεργητική πρωτοβουλία Plastic Bank. Στην Αϊτή, την Ινδονησία και τις Φιλιππίνες, οι άνθρωποι συλλέγουν πλαστικό από παραλίες και έτσι βελτιώνουν το εισόδημά τους. Αυτό το πλαστικό ανακυκλώνεται ως κοινωνικό πλαστικό, με σκοπό να  δημιουργηθούν  νέα προϊόντα από αυτό. Με κάθε τόνο CO2 που αντισταθμίζει, ταυτόχρονα η  BABOR αντισταθμίζει 10 kg πλαστικών απορριμμάτων. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δέσμευση της BABOR με το ClimatePartner μπορείτε να βρείτε εδώ.

Η ΒABOR σκοπεύει μελλοντικά, να εστιάσει ακόμη περισσότερο στην πρόληψη παρά στην καταστολή του περιβαλλοντικού προβλήματος.  Στο νέο κτίριο γραφείων, η BABOR εφαρμόζει τεχνολογική βιωσιμότητα και εξοικονομεί 45% της ενέργεια της, χρησιμοποιώντας γεωθερμία, μια μονάδα συνδυασμένης θερμότητας και ισχύος (CHP), ειδικές οροφές ψύξης και εναλλακτικές μορφές θερμότητας. Η νέα μονάδα παραγωγής της εταιρείας, το BABOR BEAUTY CLUSTER, θα είναι σε μεγάλο βαθμό ενεργειακά αυτόνομο. Δραστηριότητες κινητικότητας και προγράμματα αναδάσωσης κοντά στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας θα υποστηρίξουν το όραμα της εταιρείας και τις προσπάθειές της. 

Πράσινη συσκευασία

Ο στόχος μας: όλες οι συσκευασίες της BABOR πρέπει να είναι 100% ανακυκλώσιμες και η χρήση πλαστικού να μειωθεί κατά 30%.

Η πορεία: Η BABOR δεν χρησιμοποιεί ήδη, πλαστικά υλικά σαν εξωτερικό κάλυμμα στις συσκευασίες  και βασίζεται σε πιστοποιημένο χαρτί FSC, όπου η χρήση του είναι απαραίτητη. Το τμήμα σχεδιασμού και ανάπτυξης συσκευασίας, σχεδιάζει  επί του παρόντος τα πρώτα πακέτα από ανακυκλωμένα υλικά, διανέμοντας τα σε  συσκευασία σελοφάν, όταν αυτό είναι εφικτό, και επιπλέον επανεξετάζει το σχεδιασμό των δεμάτων-χαρτοκιβώτιων  αποστολής.

Ο στόχος: Όλες οι φόρμουλες  δεν θα περιέχουν μικροπλαστικά μόρια ή συνθετικά πολυμερή κρίσιμα για το περιβάλλον. Σαν πρώτες ύλες χρησιμοποιούνται μόνο πιστοποιημένα προϊόντα και εναλλακτικές λύσεις που είναι κρίσιμες για τους πόρους. 

To «μονοπάτι» μας: Όλες οι νέες φόρμουλες αναπτύσσονται χωρίς μικροπλαστικά και συνθετικά πολυμερή. Όπου είναι δυνατόν, οι υπάρχον συσκευασίες  θα αντικατασταθούν με εναλλακτικές λύσεις κατά τη διάρκεια επαναλανσαρίσματος  του προϊόντος έως το 2023. Εάν είναι απαραίτητο, θα χρησιμοποιηθούν αντ ‘αυτού πολυμερή που μπορούν και διατηρούν τους φυσικούς  πόρους και είναι φιλικά προς το περιβάλλον. Χρησιμοποιούνται μόνο πιστοποιημένα παράγωγα φοινικέλαιου και παράλληλα μειώνεται η κατανάλωσή τους.

#baborlovesourplanet

Αυτό το φιλόδοξο έργο εποπτεύεται και συντονίζεται από μια διατομεακή επιτροπή αειφορίας και βιωσιμότητας. Εξετάζει συνεχώς τις διαδικασίες και αναπτύσσει πρωτοβουλίες για ακόμη πιο βιώσιμη εργασία. Αυτή η επιτροπή ιδρύθηκε το 2020. Ωστόσο, η βιώσιμη φιλοσοφία της BABOR έχει παράδοση πάνω από 60 χρόνια: Η BABOR ιδρύθηκε το 1956 ως “βιοϊατρικά φυσικά καλλυντικά”. Ο σεβασμός στην παρέμβαση  της φύσης είναι επομένως βαθιά ενσωματωμένος στο DNA της BABOR. Η BABOR ήταν μια από τις πρώτες εταιρείες που αντιμετώπισε θέματα όπως η επεξεργασία λυμάτων και ο διαχωρισμός των αποβλήτων. Η τελική κρέμα παραδόθηκε από έναν «πράσινο» ταχυδρόμο πριν από 14 χρόνια: Χάρη στη συνεργασία με την DHL, όλες οι παραδόσεις βασίζονται στον ουδέτερο κύκλο CO2. Για μικρότερες αποστάσεις, οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της BABOR. Η BABOR ήταν η πρώτη εταιρεία στο Άαχεν που δημιούργησε ηλεκτρικά πρατήρια καυσίμων για υπαλλήλους στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας και υποστηρίζει τη μετάβαση στην ηλεκτρονική κινητικότητα.

 #baborgreece #baborlovesourplanet

Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες: 

acos cosmetics hellas ltd. 
www.acos.gr
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
T. 2310 332300

 

ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Ζητείται πτυχιούχος Αισθητικός στην Πάτρα

ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΣ / ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ

Το Ιατρείο Πλαστικής Χειρουργικής ASKOUNI Plastic Surgery στην Πάτρα αναζητά αισθητικό ή νοσηλεύτρια για πλήρη απασχόληση. 

Απαραίτητες προυποθέσεις:

  • Εμπειρία χειρισμού Laser Alexandrite / Soprano
  • Πτυχίο ΤΕΙ Αισθητικής ή Νοσηλευτικής
  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον δυο ετών στον χώρο
  • Επικοινωνιακή και ευχέρεια στα social media
  • Πολύ καλή Γνώση Αγγλικών και Η/Υ

Παρέχεται ικανοποιητικός μισθός σε σύγχρονο και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον, καθώς και bonus αποδοτικότητας.

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό τους στο: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

DERMATUDE META THERAPY ένα ολοκληρωμένο project εναλλακτικού face lifting – Φάση 1η HYDRATING TREATMENT

Η Meta Therapy της Dermatude προσφέρει ένα ολοκληρωμένο project εναλλακτικού face lifting αντιμετωπίζοντας ολιστικά και ολοκληρωμένα τις ανάγκες του δέρματος και προσφέρει πρωτόκολλο 8 θεραπειών προκειμένου να παρέχει αποτελέσματα μακράς διάρκειας και μια εικόνα εξαιρετικά φρέσκια, νεανική και ανανεωμένη.

Το πρωτόκολλο χωρίζεται σε 4 θεραπείες με συχνότητα 1 φορά την εβδομάδα κατά την οποία εφαρμόζονται και τα τέσσερα treatment set (1 κάθε εβδομάδα).

Μετά τις 4 πρώτες θεραπείες επαναλαμβάνεται με συχνότητα 15 ημερών ανά θεραπεία εκείνο το treatment set το οποίο έχει περισσότερο ανάγκη ο πελάτης.

Η θεραπεία κλιμακώνεται σε 4 στάδια.

  • ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ: HYDRATING TREATMENT
  • ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΗΣΗ: BALANCING TREATMENT
  • ΑΝΑΠΛΑΣΗ: CELL RECOVERY TREATMENT
  • ΣΥΣΦΙΞΗ: FIRMING & LIFTING TREATMENT

Το πρώτο στάδιο αυτής της διαδικασίας ξεκινά με τη σειρά Hydrating.

Το HYDRATING TREATMENT SET περιλαμβάνει 18pts κεφαλές, hydrating subjectables και Intense Restorer full face μάσκες για μια συνολική φροντίδα του δέρματος με τη χρήση της συσκευής Meta Therapy. 

Η σειρά Hydrating έχει σαν στόχο να προσφέρει ισχυρή ενυδάτωση στους βαθύτερους ιστούς ενισχύοντας και επαναφέροντας την υγρασία στα κύτταρα. Έτσι, το δέρμα γίνεται ελαστικό και οι ρυτίδες και οι λεπτές γραμμές γεμίζουν σε όγκο. Το υαλουρονικό νάτριο που χρησιμοποιεί η σειρά είναι χαμηλότερου μοριακού βάρους από το υαλουρονικό οξύ και έτσι εξασφαλίζουμε την καλύτερη διείσδυση και τη μέγιστη απορροφησιμότητα από τα βαθύτερα στρώματα του δέρματος. Η συγκέντρωση των δραστικών συστατικών που έχει χρησιμοποιηθεί έχει την ικανότητα δέσμευσης υγρασίας του δέρματος, μαλακώνει, λειαίνει και έχει αντιγηραντική δράση με άμεσα αποτελέσματα.

Πρώτο βήμα λοιπόν για ένα ανανεωμένο και νεανικό δέρμα είναι η επαναφορά υγρασίας, η ισχυρή ενυδάτωση, να δώσουμε όγκο στις γραμμές και να θωρακίσουμε με ισχυρή ελαστικότητα το δερματικό ιστό.

19894702_1386738121395843_7850215921766212296_n.jpgD7350 Hydrating Facial Treatment Set FX-50 - Packaging  Inside.pngD7350 Hydrating Facial Treatment Set FX-50 - Packaging.pngD7410 Hydrating Subjectable - Packaging  Bottle.png
 

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 2102921273. 

Αποκλειστικός αντιπρόσωπος για την Ελλάδα και την Κύπρο

ΓΚΟΥΜΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ – GOUMAS BEAUTYMED
ΑΓΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ 1 – ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ, τκ. 11142, ΑΘΗΝΑ

τηλέφωνο: 2102921273

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
web: www.goumasbeautymed.gr 

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ

Με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 40 χρόνων στις υπηρεσίες αισθητικής, αποτρίχωσης, αδυνατίσματος, ευεξίας, αντιγήρανσης και συμβουλευτικής για γυναίκες και όχι μόνο,

Επιχειρώ την περιγραφή της επαγγελματικής μου ζωής μέσα στο εργαστήριο αισθητικής που ξεκίνησε με τον τίτλο «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ Λένας Τσικούρη», το 1985 πήρε το όνομα FIGURA και το 2017 μετονομάσθηκε ΝΕΦΕΡ μετακόμισε σε ιδιόκτητο επαγγελματικό χώρο με σύγχρονες προδιαγραφές, δίπλα στο ΜΕΤΡΟ Ηλιούπολης, μιας και το ΜΕΤΡΟ ενώνει όλες τις γειτονιές της Αττικής, εντός μικρού χρόνου.

ΝΕΦΕΡ σημαίνει ομορφιά στην αρχαία Αιγυπτιακή γλώσσα, ενώ το ιερογλυφικό σύμβολο μετατράπηκε, από μια εμπνευσμένη γραφίστρια, σε εύγλωττο επεξηγηματικό γραφικό.

Η Αίγυπτος έχει κοινά πολλά με την Ελλάδα στην αρχαιότητα. Δίδυμοι πολιτισμοί, αγαπούν την ομορφιά και ασχολούνται μαζί της. Η Αίγυπτος έχει το ίδιο ενδιαφέρον και αυτό αποτελεί πρόκληση για μένα. Τ’ όνομα της ανανεωμένης επιχείρησής μου είναι εδώ. ΝΕΦΕΡ.

Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ. 1981

Μια ολόκληρη ζωή. 40 χρόνια δουλειάς. 40 χρόνια παροχή στην ομορφιά & την υγεία των γυναικών και όχι μόνο. 40 χρόνια αγάπης. 40 χρόνια προσφοράς.

Και συνεχίζουμε με την ίδια κουλτούρα. Και την ίδια διάθεση. Και τις ίδιες ιδέες. 

Τώρα και πάντα.

Πριν 40 χρόνια, ποιος ήξερε, τι θα πεί αισθητική; Το 1% του γυναικείου πληθυσμού. Έτσι έλεγαν οι στατιστικές, τότε.

Οι γυναίκες τότε, οι περισσότερες που κυκλοφορούσαν, είχαν μουστάκι. Και τρίχες. Και δεν ήταν το ίδιο περιποιημένες όπως σήμερα.

Εμείς, οι αισθητικοί εκείνης της εποχής, διδάξαμε την αισθητική στις γυναίκες. Εμείς τους πείσαμε ότι πρέπει να περιποιούνται το δέρμα τους και τον εαυτό τους γενικά. Εκείνη την εποχή, η γυναίκα, ήταν ενοχική ως προς την περιποίηση του εαυτού τους. Και ό,τι έκαναν ήταν κρυφό.

Εμείς τους μάθαμε για την αντιηλιακή προστασία και για το πόσο σημαντικό είναι ο καθημερινός καθαρισμός του δέρματος με ειδικά προϊόντα. Εμείς τους μάθαμε το peeling την κρέμα για τα μάτια, πως να σβήνουν τους μαύρους κύκλους και τόσα μυστικά ομορφιάς.

Τότε οι μαμάδες έφερναν τα κορίτσια τους για την πρώτη αποτρίχωση και για τον πρώτο αλλά τόσο σημαντικό σχηματισμό φρυδιών.

Ήμασταν οι μυστικοσύμβουλοι των γυναικών, γιατί τότε τα μυστικά ομορφιάς, ήταν πραγματικά μυστικά. Τίποτα δεν έβγαινε στη φόρα, όπως σήμερα, που στις πρωινές εκπομπές, μπορεί κάποιος να δεί τα πάντα, ακόμα και αποτρίχωση στο μπικίνι.

Εκείνη την εποχή τα μυστικά ομορφιάς έμεναν μέσα στο χώρο του ινστιτούτου, επτασφράγιστα, με συμφωνία της αισθητικού και της πελάτισσας, να μείνουν εκεί και μόνο.

Έτσι, υπήρχε μια μαγεία και ένας μυστικισμός γύρω από τα θέματα ομορφιάς και γύρω από το ινστιτούτο αισθητικής. Μυσταγωγία και η πρώτη περιποίηση των κοριτσιών. Ο πρώτος καθαρισμός, η πρώτη αποτρίχωση, το πρώτο μάθημα μακιγιάζ, η πρώτη περιποίηση, το πρώτο μάθημα περιποίησης στο σπίτι, τα πρώτα καλλυντικά………

Σχέσεις ξεχωριστές, σχέσεις εμπιστοσύνης, σχέσεις ζωής, σχέσεις ομορφιάς!

Τότε, η αισθητική ήταν πολυτέλεια. Η αναζήτηση της ομορφιάς αφορούσε λίγες γυναίκες. Τις «ελαφριές» και τις καριερίστες. Δύο άκρα 

Σταδιακά αυτό άλλαξε με τα χρόνια. Οι γυναίκες κατάλαβαν τη σημασία της εμφάνισης, αρκετές δεκαετίες τώρα, διότι όταν ήταν περιποιημένες έβρισκαν ευκολότερα δουλειά, ή κρατούσαν τη δουλειά. Τέλος πάντων έγινε κατανοητό ότι η καλή εμφάνιση ενισχύει σοβαρά και τις άλλες αξίες της γυναίκας, η οποία, ακόμα και στις μέρες μας κρίνεται από την εμφάνιση.

Οι γυναίκες εκείνης της εποχής υπολόγιζαν το ρόλο της αισθητικού, αφού τους άλλαζε τη ζωή, προς το καλύτερο, πάντα.

Ακόμα και τώρα όμως τις ακούμε να λένε στο κινητό, με περηφάνεια «τώρα είμαι στην αισθητικό μου». Αυτό το άκουγα πάντα, και κάθε φορά αισθανόμουν περήφανη.

ΜΟΝΟ Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΓΥΜΝΗ

Πάμε στον γυναικολόγο. Μας γδύνει από τη μέση και κάτω. 

Πάμε στον παθολόγο. Μας γδύνει από τη μέση και πάνω. Πάμε στον δερματολόγο. Μας γδύνει τοπικά, όπου υπάρχει πρόβλημα.

Πόσο εύκολο, αλλά και πόσο συχνό η γυναίκα γδύνεται ολόκληρη στην αισθητικό της, είτε για να δει την κυτταρίτιδα, να κάνει ένα ολόσωμο μασάζ, να κάνει αποτρίχωση στα πιο απόκρυφα σημεία, να την βάψει με τον αερογράφο, όρθια, εντελώς γυμνή μπρος και πίσω και από τα δύο πλάγια.

Ποιος άλλος έχει αυτήν την τιμή; Να μπορεί να ξεγυμνώνει το σώμα, αλλά και την ψυχή, μιας γυναίκας; Το επάγγελμά μου είναι συναρπαστικό. Το αγαπώ πολύ. Και μαζί αγαπώ τις γυναίκες, τις χιλιάδες γυναίκες που μέσα σε αυτά τα 40 χρόνια μοιράστηκαν μαζί μου τα μυστικά τους. Τα πιο απόκρυφα μυστικά τους. Που δεν τόλμησαν να πουν σε κανέναν, γιατί κανένας δεν ήρθε τόσο κοντά τους, όσο η αισθητικός τους. Σχέσεις εμπιστοσύνης για μια ολόκληρη ζωή. 

Τώρα καταλαβαίνω και «τη ζωή μου αναμετρώ». Τώρα καταλαβαίνω τον σπουδαίο ρόλο, που έπαιξα όλα αυτά τα χρόνια για κάποιες γυναίκες. Το ρόλο του ψυχολόγου, το ρόλο της κολλητής φίλης, που όμως κράτησε τις αποστάσεις και το σεβασμό στις ιδιαιτερότητες και τα μυστικά. Το κοινωνικό ρόλο της στήριξης της γυναίκας ν’ αποκτήσει αυτοπεποίθηση μέσ’ από την ομορφιά.

Κάποια φορά, την δεκαετία του 80, ένας δημοσιογράφος, μου είπε: «Ευχαριστούμε εσάς τους αισθητικούς, που φτιάχνετε τις γυναίκες-γκόμενες και μας τις παραδίδετε όμορφες». 

Εγώ, τότε νέα & χωρίς ιδιαίτερη εμπειρία  ζωής, μου κακοφάνηκε και τον παρατήρησα για την υπερβολή του, γιατί και καλά με μείωνε ως προς την προσφορά μου.

Τώρα που το σκέφτομαι, είχε δίκιο. Οι γυναίκες, που βγαίνουν από τα χέρια μας, είναι αλλιώς. Πατάνε καλύτερα στα πόδια τους. Έχουν αυτοπεποίθηση. Διεκδικούν αλλιώς τη ζωή τους και τους αξίζει αυτό.

Μέσα στις 4 δεκαετίες που πέρασαν άλλαξαν πολλά. Άλλαξαν τα ήθη, άλλαξαν οι συνήθειες των ανθρώπων. Άλλαξαν τα γούστα. Άλλαξαν ακόμα και οι αξίες. Και μάλιστα άλλαξαν πολύ. 

Τότε κάποιοι άντρες έφερναν τις γυναίκες τους, πλήρωναν τις περιποιήσεις και είχαν κατά κάποιο τρόπο τον έλεγχο. Εκείνοι οι άντρες ήταν αδιανόητο να έκαναν οι ίδιοι περιποίηση, κάτι που συμβαίνει τακτικότατα στις μέρες μας, με τους σημερινούς άντρες, οι οποίοι δεν ενδιαφέρονται καθόλου, για το τι κάνουν οι γυναίκες τους. Οι ίδιοι πολλές φορές είναι πιο φιλάρεσκοι από τις γυναίκες τους.

Εμείς στο ινστιτούτο πάντα μετράγαμε και καταγράφαμε τα πάντα για τους πελάτες μας. Έτσι τις δεκαετίες 80 & 90, όλες σχεδόν οι γυναίκες ήταν αχλάδι. Είχαν δηλαδή μικρό στήθος, λεπτή μέση και στρογγυλό ποπό. 

Στη δεκαετία 2000 αυτό άρχισε ν’ αλλάζει και στη συνέχεια, το 2010, μετρήσαμε τις περισσότερες γυναίκες να είναι μήλο, δηλαδή λεπτά πόδια, έλλειψη μέσης, πλούσιο στήθος και το βάρος στο πάνω μέρος του σώματος.

Να συνυπολογίσουμε ότι αυτές τις δεκαετίες η εισβολή της πλαστικής χειρουργικής ήταν καταιγιστική, με αποτέλεσμα 8 στις 10 γυναίκες να έχουν κάνει προσθετική στήθους, και όχι μόνο. Οπότε, η γυναικεία φιγούρα, να έχει αλλάξει άρδην, τα τελευταία χρόνια.

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

1981 ξεκινάω την επαγγελματική μου δραστηριότητα, αλλά δεν έχω πάει ακόμα στην εφορία, αλλά ούτε και στο ΤΕΒΕ. Ούτε έχω πάρει την άδεια λειτουργίας. Μέχρι να συντονίσω  αυτά τα τρία, έφτασε αισίως το 1983. 

Το ΦΚΕ ήταν ο μόνος φόρος. Φόρος Κύκλου Εργασιών τον έλεγαν και ήταν το 10% του τζίρου. Τον λογιστή τον έκανα εγώ. Έβγαζα το 10% στην άκρη και κάθε μήνα τον κατέθετα προσωπικά στην εφορία. Τόσο απλά.

Μετά ήρθε το ΦΠΑ και άλλοι πολλοί φόροι, που φτάσαμε μέχρι σήμερα!!!!! που οι φόροι αγγίζουν το 80% του τζίρου. Και μαζί ήρθαν οι λογιστές και οι σύμβουλοι.

Τότε τα 5 πρώτα χρόνια δεν πλήρωνα εφορία. Είχα απαλλαγή, σαν καινούργιος επαγγελματίας. Ήμουν στην κατηγορία του «επιστήμονα επαγγελματία», ο οποίος είχε κάποιες φοροαπαλλαγές και κάποιες εκπτώσεις στο ρεύμα, το τηλέφωνο, στο νερό.

Η διαφήμιση της δουλειάς μου ως ειδήμων, γινόταν από στόμα σε στόμα και από διαφημιστικά έντυπα φυλλάδια. Κάθε Χριστούγεννα έστελνα μία επιστολή με τις νέες μεθόδους και τις προτάσεις ομορφιάς και μου απαντούσαν όλες οι πελάτισσες. Όλες ερχόντουσαν με δώρα και χαμόγελα. Ήμασταν οι δικοί τους άνθρωποι και ήταν και για μας αγαπημένοι.

Τότε οι άνθρωποι δεν πλήρωναν με κάρτες. Υπήρχαν τα μετρητά, που τα μάζευαν οι γυναίκες από το υστέρημά τους. Και με χαρά τα έδιναν. Τα λεφτά τους έπιαναν τόπο.

Οι εποχές άλλαζαν σιγά-σιγά, όπως άλλαζαν μαζί τους και οι άνθρωποι. Έτσι σήμερα, οι σημερινές πελάτισσες ουδεμία σχέση έχουν με εκείνες πριν 40 χρόνια. Οι σημερινές είναι βιαστικές και απαιτητικές. Αποφασισμένες, καταναλωτικές και με έντονα ναρκισσιστικά στοιχεία. 

Ο εξοπλισμός μας αναγκάζεται λόγω τεχνολογίας ν’ αλλάζει πολύ συχνά. Γι αυτές τις αλλαγές απαιτούνται κεφάλαια, τα οποία συχνά δεν παράγονται από τη δουλειά. Είναι κεφάλαια, που πρέπει να δοθούν από έτοιμα κεφάλαια ή από χρηματοδοτήσεις.

Το επαγγελματικό έχει αλλάξει πολύ. Η τεχνολογία και το διαδίκτυο παίζουν τον κύριο ρόλο, στην εικόνα της επιχείρησης, καθώς και στο προφίλ των πελατών και την προσέλκυσή τους. Σήμερα, μετράει η εικόνα. Ούτε η γνώση, ούτε η εξειδίκευση, ούτε η ακεραιότητα. Αυτά είναι στοιχεία σε δεύτερη μοίρα. Έτσι το διαδίκτυο έχει κατακλυσθεί από influencers, instagrammers, bloggers οι οποίες έχουν γνώμη ακόμα και για τα πιο εξειδικευμένα, για τα οποία οι ειδικοί δεν ακούγονται.

Αυτή είναι η εποχή μας και τα νέα δεδομένα. Η επιβίωση είναι πλέον δύσκολη, αλλά η ζωή μας είναι τόσο επιφανειακή, που αυτό μπερδεύεται με την εικονική πραγματικότητα της τηλεόρασης και το αποτέλεσμα είναι αυτό που σήμερα ζούμε. Μια ζωή, χωρίς πραγματικό νόημα.

ΕΜΕΙΣ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΕΝΟΙ ΔΙΝΟΥΜΕ ΝΟΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ

Η δική μας επιχείρηση είναι διαχρονική και ανθεκτική στο χρόνο και τις συνθήκες. Είναι μοντέρνα κι επιζητεί, πάντα, το συνδυασμό της ποιότητας και του βέλτιστου χρόνου και της βέλτιστης αξίας. Αυτό το αποδεικνύουν οι διαχρονικοί και πιστοί πελάτες μας, αλλά και ο αριθμός των νεοεισερχόμενων «ψαγμένων» πελατών.

ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Είμαστε πάντα παρούσες, στο χώρο της ομορφιάς, τώρα και πάντα. Με προτάσεις, που εξασφαλίζουν το συνδυασμό της ομορφιάς με την υγεία, με την αξιοπρεπή εμφάνιση, την αίσθηση ευεξίας, την αρμονία.

Δύο γενιές επαγγελματιών υγείας, η μία διαδέχεται την άλλη. Και έπεται συνέχεια. Εξασφαλίσαμε και την τρίτη γενιά. Είμαστε ανθεκτικές, προσαρμοζόμαστε στα νέα δεδομένα, αγαπάμε την τεχνολογία, επενδύουμε στη γνώση, λατρεύουμε τη δουλειά μας και το κυριότερο αγαπάμε και σεβόμαστε τον άνθρωπο, που υπηρετούμε.

Λένα Τσικούρη

Κοσμητολόγος-Αισθητικός
Ιδιοκτήτρια του ΝΕΦΕΡ
Εκδότρια του ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΗΜΕΡΑ
Επι 30 χρόνια πρόεδρος ή γραμματέας των συνδικαλιστικών οργάνων των αισθητικών

 

ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΔΙΠΛΟΣΑΓΟΝΟΥ. Η εταιρεία Goumas Beautymed ενημερώνει και προτείνει

Το διπλοσάγονο είναι ένα φαινόμενο που συμβαίνει όταν ένα επιπλέον στρώμα λίπους σχηματίζεται κάτω από το πηγούνι. 

Προκαλείται συνήθως από την αύξηση του βάρους αλλά και από διάφορους παράγοντες:

  • Βάρος: μια δίαιτα με υψηλές θερμίδες, επεξεργασμένα τρόφιμα και ανθυγιεινά λίπη μπορεί να προκαλέσει αύξηση βάρους και με αυτό το επιπλέον λίπος είναι πολύ φυσιολογικό να αναπτύξει κανείς διπλοσάγονο.
  • Ηλικία: Το δέρμα μπορεί να αρχίσει να χάνει την ελαστικότητά του καθώς μεγαλώνουμε, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει στην εμφάνιση ενός χαλαρού δέρματος.
  • Γενετική: Τα γονίδια μπορούν να διαδραματίσουν κάποιο ρόλο στους ανθρώπους που αναπτύσσουν διπλοσάγονο. Οποιοσδήποτε με οικογενειακό ιστορικό δέρματος με μικρή ελαστικότητα ή διπλοσάγονου μπορεί να είναι πιο πιθανό να αναπτύξει τέτοιο φαινόμενο.
  • Στάση του σώματος: η κακή στάση του σώματος μπορεί να εξασθενήσει τους μυς του αυχένα και του πηγουνιού. Αυτό μπορεί να συμβάλει σε ένα διπλοσάγονο με την πάροδο του χρόνου, καθώς το περιβάλλον δέρμα χάνει την ελαστικότητά του όταν οι μύες δεν χρησιμοποιούνται.

Εν πάση περιπτώσει, όποιος και αν είναι ο λόγος για τον οποίο πάσχετε από διπλοσάγονο, μην ανησυχείτε καθόλου, επειδή η PBSerum έχει την τέλεια θεραπεία για να το ξεφορτωθείτε!!!

Αυτή η θεραπεία συνίσταται σε ένα πρωτόκολλο που σας προτείνουμε με σύνεση και βασίζεται σε ειδικές συνεδρίες με τη σειρά προϊόντων Slim+ και Lift+. Συνιστάται ιδιαίτερα να εναλλάσσετε επαγγελματικές εφαρμογές και εφαρμογές οικιακής φροντίδας:

Επαγγελματική εφαρμογή:

Σύμφωνα με τα κριτήρια του ειδικού και την εξέλιξη του πελάτη, συνιστάται να εκτελούνται τουλάχιστον 6-8 συνεδρίες δύο φορές την εβδομάδα προκειμένου να βελτιστοποιηθούν τα αποτελέσματα

PBSerum SLIM +:

Συστατικά: Lipase

Η λιπάση διαλύει τοπικά συσσωρευμένο λίπος. Διαχωρίστε το αποθηκευμένο λίπος (τριγλυκερίδια) σε μονο- και διγλυκερίδια που μπορούν εύκολα να εξαλειφθούν: λιπόλυση. 

PBSerum LIFT +:

Συστατικά: Κολλαγενάση + βιταμίνη C + DMAE

  • Το ένζυμο της κολλαγενάσης διεγείρει τη σύνθεση του κολλαγόνου στο σώμα μας, δημιουργώντας μια βαθιά ενυδάτωση και ανανεώνοντας το δέρμα μας. Αυτό βοηθά στην παροχή περισσότερης σταθερότητας στο δέρμα μας.
  • Η βιταμίνη C αυξάνει τη σύνθεση του κολλαγόνου, βοηθώντας στην αποκατάσταση και αναγέννηση των επιδερμικών κυττάρων. Εκτός αυτού, βοηθά στην πρόληψη και την απαλλαγή από τις ρυτίδες, αυξάνοντας τη φωτεινότητα και ενοποιώντας τον τόνο του δέρματος.
  • DMAE βελτιώνει την ελαστικότητα και τη σταθερότητα του δέρματος. Όταν συνδυάζεται με τη βιταμίνη C παράγει εκπληκτικά αποτελέσματα.

Homecare εφαρμογή:

Συνιστάται η εφαρμογή των προϊόντων οικιακής φροντίδας για την πλήρη επαγγελματική εφαρμογή. 

PBSerum Daily Firmness: εφαρμόστε ένα φιαλίδιο την ημέρα.

Περίεχει 14 φιαλίδια με κερατινάση, DMAE, κολλαγενάση και VitC έτοιμα για χρήση. Αποτελεί μια εντυπωσιακή express θεραπεία σύσφιξης, διεγείροντας νέο κολλαγόνο και τονώνοντας την επιδερμίδα. Συστήνεται εφαρμογή κάθε βράδυ σε στεγνό και καθαρό δέρμα για 2 εβδομάδες. 

Για περισσότερες πληροφορίες μη διστάσετε να ρωτήσετε τον επαγγελματία αισθητικό σας και την εταιρεία μας Γιάννης Γκούμας Goumas Beautymed.

#papada #doublechin #cosmeceutical#slim #lift #firmness #weight #genetica #Makeup #Enzymes #firmeza #rejuvenation #VitaminaC #colageno #DMAE #lipasa #BelieveinPBSerum# #Believeinyourself

 

 

Αποκλειστικός αντιπρόσωπος για την Ελλάδα και την Κύπρο

ΓΚΟΥΜΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ – GOUMAS BEAUTYMED
ΑΓΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ 1 – ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ, τκ. 11142, ΑΘΗΝΑ

τηλέφωνο: 2102921273

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
web: www.goumasbeautymed.gr 

Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ

Λόγια και όροι, χωρίς το πραγματικό τους νόημα.

Καραντίνα σημαίνει απομόνωση των ασθενών ατόμων, προκειμένου να μη μεταδώσουν τη νόσο.

Στις μέρες μας, επιβάλλεται υποχρεωτική καραντίνα στους υγιείς.

Η μάσκα, όσο γνωρίζουμε από τη γλώσσα μας, είναι αυτό που συνήθως κρύβει τα μάτια, ή και όλο το πρόσωπο, όπως ξέρουμε από τις Απόκριες.

Η «μάσκα», που έχει επιβληθεί για υγειονομικούς λόγους, στην πραγματικότητα είναι φίμωτρο. Γιατί καλύπτει τη μύτη και το στόμα και ως εκ τούτου, περιορίζει την ομιλία, την ακοή και την επικοινωνία.

Η «μάσκα» μετά από μεγάλες συζητήσεις και πολιτικές ζυμώσεις επιβλήθηκε και στους υγιείς, ακόμα και στα παιδιά, ακόμα και στο μοναχικό περίπατο των ανθρώπων μέσα στην πόλη, έξω από τις πόλεις, στα χωριά, στα βουνά, αλλά και παντού.

Και καθώς τα λόγια και οι λέξεις χάνουν το πραγματικό νόημά τους, αλλά και καθώς η κοινή λογική έχει αποδράμει από τη ζωή μας, και κυρίως από την πολιτική πρακτική, οι ερμηνείες των εννοιών, των καταστάσεων και των αποφάσεων εφαρμόζονται κατά το δοκούν από όσους κατέχουν κι εκφράζουν την εξουσία.

Ήθελα αυτές τις μέρες να φτιάξω μαξιλάρια, αλλά λόγω μη λειτουργίας τους είναι και αυτά τα εργαστήρια κλειστά. Γιατί;;;;; 

Είχα ανάγκη ν’ αγοράσω κάποια αναγκαία πράγματα, αλλά και αυτό απαγορεύεται. Κάτι σα δικτατορία, σαν πόλεμος, σαν κάτι άλλο απροσδιόριστο, που όμως μας εμποδίζει να ζήσουμε όπως θέλουμε. Με λίγα λόγια χάσαμε τη ζωή μας. Δεν ζούμε την καθημερινότητα μας, για να μην πεθάνουμε από την «πανδημία». Και δεν έχουμε επιλογή, γιατί έχουμε τα πρόστιμα.

Τα βιβλιοπωλεία είναι ανοιχτά και ζήτω, ζήτω, ζήτω!!!!

Ποια είναι η λογική όλων των παραπάνω;

Έτσι στα σούπερ μαρκετ, μπορεί να γίνεται υπερβολή, συχνά, στην πυκνότητα των καταναλωτών, ενώ αντίθετα απαγορεύεται η λειτουργία πχ των κοσμηματοπωλείων;;;;;;

Γιατί; Πόσους επισκέπτες μπορεί να έχουν; 

Λειτουργούν τα κομμωτήρια και οι τεχνίτριες νυχιών. Δεν λειτουργούν τα εργαστήρια αισθητικής. Ποια είναι η λογική σε αυτό;

Απαγορεύεται η λειτουργία των εργαστηρίων Αισθητικής. Γιατί;;;; Σαν αισθητικός-κοσμητολόγος, έχω να δηλώσω ότι η μεγαλύτερη υγειονομική ασφάλεια παρέχεται μέσα στα εργαστήρια μας.

Οι τεχνίτριες νυχιών, έχουν ελάχιστη εως καθόλου εκπαίδευση, σχετικά με την προστασία της δημόσιας Υγείας. Αφού δεν έχουν σπουδάσει ή καθίσει στα θρανία παρά δύο εως έξι μήνες στην καλύτερη περίπτωση, αλλά και καθόλου. Και ας ασχολούνται με μέρος του σώματος, που αφορά δέρμα κι εξαρτήματα του δέρματος. Και ας κάνουν τόσες ζημιές καθημερινά, από την έλλειψη γνώσης ανατομίας, φυσιολογίας, παθολογίας, Υγιεινής κλπ. Και ας έχουμε θρηνήσει κομμένα διαβητικά πόδια, που έφτασαν εκεί από πεντικιούρ και την άγνοια της «τεχνίτριας». Και ας μην έχουν άδειες λειτουργίας. Γιατί δεν έχουν τις προϋποθέσεις. Αλλά είναι γραμμένες στην Εφορία, μόνο. Αυτό στην Ελλάδα αρκεί. Γιατί μόνο η Εφορία σε κυνηγάει. Μόνο η Εφορία δίνει πρόστιμα. Κανένας άλλος κρατικός φορέας.  Πάνω από το 80% των μαγαζιών με τα νύχια, δεν έχουν άδειες.

Οι τεχνίτριες νυχιών, στην μεγαλύτερη πλειονότητα τους έμαθαν τη μάσκα και τα γάντια την εποχή του Κορωνιού. Πριν δεν γνώριζαν την ύπαρξή τους.

Γιατί δεν ρωτάει ο Υπουργός τους ελεγκτικούς μηχανισμούς της Περιφέρειας, να του πουν τι γίνεται στην αγορά. Γιατί αυτή η επιτροπή ελέγχου δεν δίνει πρόστιμα κι έτσι ο καθένας κάνει ότι θέλει αφού δεν διώκεται, κι ας είναι παράνομος. 

Γιατί η Διεύθυνση Υγείας των Περιφερειών, δεν ανακοινώνουν τα αποτελέσματα των ελέγχων στον Υπουργό;

Γιατί είμαστε τόσο επιφανειακοί όλοι μας; Γιατί ποτέ οι κυβερνήσεις μας δεν έκαναν αυτό, για το οποίο ψηφίστηκαν; Γιατί οι Υπουργοί, με το που πήραν την εξουσία, δεν ασχολήθηκαν με τα πραγματικά προβλήματα της κοινωνίας, των πολιτών; Γιατί ποτέ οι Υπουργοί Εμπορίου, δεν άκουσαν και δεν συμβουλεύτηκαν ποτέ τους εμπόρους, στο πως θα λειτουργήσει καλύτερα η Αγορά, ώστε να είναι όλοι ευχαριστημένοι, έμποροι και καταναλωτές;

Γιατί οι Υπουργοί Υγείας, δεν άκουσαν ποτέ, και δεν συμβουλεύτηκαν ποτέ, τους επαγγελματίες Υγείας, ώστε να λυθεί η παράνομη άσκηση, η αντιποίηση επαγγελμάτων; Που ταλανίζει τόσο την αγορά και βλάπτει σοβαρά τη Δημόσια Υγεία;

Γιατί να μην έχει σύμβουλους τους νόμιμους επαγγελματίες Υγείας, ώστε να έχει σε κάθε περίπτωση τις σωστές επιλογές; Όπως τώρα στον εγκλεισμό, οι αισθητικοί-κοσμητολόγοι, θα μπορούσαν να λειτουργούν, παρέχοντας πλήρη υγειονομική ασφάλεια στους επισκέπτες πελάτες τους. Και  γιατί η λειτουργία τους, εκτός από ουσιαστική παροχή υπηρεσιών ομορφιάς και υγείας, χαρίζει επιπλέον καλή ψυχολογία, αυτοπεποίθηση και καλή διάθεση σε όλους τους επισκέπτες πελάτες τους.

 

Λένα Τσικούρη

 

DAILY SKIN CARE ROUTINE WITH DERMATUDE! Καθημερινή περιποίηση δέρματος, η θεμέλια βάση για τη συνολική υγεία του δέρματός μας.

Οι καθημερινές μας συνήθειες για την φροντίδα της επιδερμίδας μας αποτελούν θεμέλια βάση για τη συνολική υγεία του δέρματός μας.

Η πολύωρη έκθεσή μας στην ατμοσφαιρική ρύπανση και στην ηλιακή ακτινοβολία επιταχύνουν τις διαδικασίες της γήρανσης, η όψη γίνεται θαμπή, τα νεκρά κύτταρα παχαίνουν και τραχαίνουν την επιδερμίδα και ταυτόχρονα το δέρμα αφυδατώνεται από τις περιβαντολλογικές αλλαγές με αποτέλεσμα σε βάθος χρόνου να χάνει την ελαστικότητα και τη σφριγηλότητά του.

Όλα τα παραπάνω αποτελούν τις αιτίες που μας οδηγούν να ζητήσουμε τη βοήθεια μιας επαγγελματίας αισθητικού ώστε να περιποιηθεί και να αντιμετωπίσει όσα μας ενοχλούν!

Η δουλειά της ξεκινάει όμως την ώρα που πηγαίνουμε στο χώρο της και τελειώνει την ώρα που αποχωρούμε από αυτόν. Οι υπόλοιπες ώρες; Οι υπόλοιπες μέρες; Αναρωτηθήκατε τι μπορούμε να κάνουμε μόνες μας για να φροντίζουμε την υγεία του δέρματός μας και να παραδίδουμε στην αισθητικό μας ένα φροντισμένο πρόσωπο διευκολύνοντας έτσι τη δουλειά της στο να επιταχύνει το αποτέλεσμα των θεραπειών μας; Η απάντηση είναι απλή! Υιοθετούμε μια καθημερινή και εβδομαδιαία ρουτίνα με σκοπό να έχουμε πάντα δέρμα καθαρό, λαμπερό και ενυδατωμένο!

Πάμε να δούμε πιο αναλυτικά:

1) Καθαρίζουμε καλά το δέρμα μας πρωί και βράδυ ασχέτως αν χρησιμοποιούμε make up στην καθημερινότητά μας.

2) Φροντίζουμε ιδιαίτερα την περιοχή των ματιών με ειδικό προϊόν προλαμβάνοντας τη δημιουργία γραμμών καθώς το δέρμα μας γύρω από τα μάτια είναι πολύ λεπτό, αφυδατώνεται εύκολα και ο σχηματισμός επιφανειακών ρυτίδων είναι γρήγορος.

3) Φροντίζουμε τη συνολική θρέψη της επιδερμίδας μας με τα κατάλληλα συστατικά, επιλεγμένα, εξατομικευμένα από την αισθητικό μας. Χρησιμοποιούμε τα κατάλληλα για εμάς προϊόντα (creams & serums) πρωί και βράδυ! Η αισθητικός θα «ταΐσει» το δέρμα μας συνήθως μια φορά την εβδομάδα. Εμείς δεν πρέπει να του προσφέρουμε την «τροφή» του καθημερινά;

4) Δεν ξεχνάμε κάθε πρωί να χρησιμοποιούμε SPF. Η ηλιακή ακτινοβολία και οι βλάβες που προκαλεί δεν εμφανίζονται μόνο το καλοκαίρι! Η έκθεσή μας στη UV ακτινοβολία μας γερνάει όλο το χρόνο!  NEVER FORGET YOUR SPF!

EXTRA TIP!

Μία φορά την εβδομάδα ή μία φορά στις δυο εβδομάδες όποτε μας συστήσει η ειδικός μας, ας περιποιηθούμε λίγο παραπάνω το δέρμα μας! 

Εφαρμόστε ένα ήπιο peeling σε καθαρό δέρμα για να απομακρύνετε τα νεκρά κύτταρα από το πρόσωπο. 

Ξεπλύνετε καλά και σε στεγνό δέρμα τοποθετήστε την κατάλληλη μάσκα για τις ανάγκες σας. Προτιμήστε μια μάσκα overnight και κοιμηθείτε με αυτήν.

Το επόμενο πρωί καθαρίστε το πρόσωπό σας, εφαρμόστε τα προϊόντα σας και απολαύστε ένα δέρμα καθαρό, λαμπερό και 100% υγιές!

Με την καθημερινή μας ρουτίνα το δέρμα μας θα είναι πάντα φρέσκο και νεανικό!

Ας αποκτήσουμε όμορφες συνήθειες, ας κάνουμε την ρουτίνα μας ευχάριστη & αποτελεσματική!

#nomakeupneeded# 

BALANCING.jpgBanners Web 6 GR Mobile.jpgCELL RECOVERY.jpgeyes.jpgfirming.pngHYDRATING.jpgOXYGEN cleanser-toner.pngpeel-masks-spf.jpg

 

 

Αποκλειστικός αντιπρόσωπος για την Ελλάδα και την Κύπρο

ΓΚΟΥΜΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ – GOUMAS BEAUTYMED
ΑΓΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ 1 – ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ, τκ. 11142, ΑΘΗΝΑ

τηλέφωνο: 2102921273

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
web: www.goumasbeautymed.gr 

κατασκευή ιστοσελίδας, Search Engine Optimization (SEO), προώθηση από exceliso.com