MARKETING & MANAGEMENT

MARKETING - MANAGEMENT

Για το Marketing - Management γράφει ο κ. Οδυσσέας Κόλλιας:

Ο Οδυσσέας Κόλλιας, απόφοιτος του Πανεπιστημίου Πειραιά και κάτοχος MBA από το Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης, είναι εκπαιδευτής ανθρώπινου δυναμικού, διδάσκοντας σε πτυχιακά, μεταπτυχιακά και επιχειρησιακά προγράμματα από το 1991. Έχει διατελέσει στέλεχος στο τμήμα Marketing του ΟΤΕ και σε ιδιωτικές επιχειρήσεις. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής στην Εκπαίδευση Ενηλίκων με ειδικότητα στην «Εξυπηρέτηση του Πελάτη», το «Marketing» και τις «Πωλήσεις». Συνεργάζεται με τον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα και φορείς της Δια Βίου Εκπαίδευσης. Συνεργάζεται με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το ΚΟΕ του Οικονομικού Πανεπιστημίου, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, την ΕΣΕΕ, την ΕΕΔΕ, την ΓΣΕΕ, το ΕΚΔΔΑ, τον ΕΟΜΜΕΧ. Είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων στην ΓΣΕΒΕΕ και εθελοντής Μέντορας στο Early Warning Europe. Είναι συγγραφέας βιβλίων επιχειρηματικού περιεχομένου και αρθρογράφος σχετικών άρθρων.

Η δημιουργία μιας αμφίδρομης σχέσης επικοινωνίας ανάμεσα στην επιχείρηση και τη πελατεία βοηθά στην παροχή καλής υπηρεσίας, προσφέρει τη δυνατότητα για πώληση επί πλέον προϊόντων και έχει σαν αποτέλεσμα την βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρονται. Είναι μια αντίληψη που και οι Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις μπορούν να υιοθετήσουν και να υλοποιήσουν, εφόσον το θέλουν.

Η αφήγηση είναι αρχέγονη μορφή ανθρώπινης έκφρασης και τέχνη και βοήθησε στην μεταφορά και εξέλιξη της γνώσης στις κοινωνίες. Με αυτές δημιουργήθηκαν η μυθολογία και τα διαχρονικά έργα του Αισώπου και του Ομήρου. Από την παιδική ηλικία ο άνθρωπος μαθαίνει μέσα από τις ιστορίες των γονιών, των δασκάλων και της κοινωνίας. Σήμερα η αφήγηση εφαρμόζεται από την καθημερινή ζωή και τον κινηματογράφο έως το branding, τη διαδικασία δηλαδή προώθησης της επωνυμίας μιας εταιρίας και των προϊόντων της.

Η ανθρώπινη φύση είναι συνυφασμένη με την Εξυπηρέτηση των Πελατών. Η εξυπηρέτηση Πελατών έχει ρίζες στην ιστορία της ανθρωπότητας και συναντάται από την αρχαία εποχή στην Ελλάδα, σε τομείς όπως: η Υγεία (Ασκληπιός, Ιπποκράτης), οι μεταφορές εμπορευμάτων με πλοία και άμαξες, καθώς και σε Υπηρεσίες παραγωγής πολιτισμού, όπως: η τέχνη, η ποίηση, η ζωγραφική, η λογοτεχνία, η ηθοποιία, η εκπαίδευση, ο αθλητισμός, η ρητορική, το μαγείρεμα, το σερβίρισμα, ο υδροθεραπευτικός τουρισμός. Οι Εξυπηρετούντες αναφέρονται σαν: ευγενείς, πολιτισμένοι, γενναιόδωροι, έντιμοι, χρηστοί, μορφωμένοι, έμπειροι που Εξυπηρετούσαν και περιποιούνταν με σεβασμό χωρίς διακρίσεις.

Αναφέρονται οι αρετές που τους διέκριναν, αυτές είναι:

Ο τομέας της αισθητικής και της ομορφιάς έχει τις δικές του αρχές. Η παροχή υπηρεσιών ομορφιάς, για να είναι άρτια, προϋποθέτει αφενός τεχνικές γνώσεις, αφετέρου επιμέλεια στην παροχή επαγγελματικών υπηρεσιών. Στο δεύτερο σκέλος εστιάζει το μάθημα: «Μάρκετινγκ Προϊόντων και Υπηρεσιών Ομορφιάς» του e-learning του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών του οποίου συγγραφέας και διδάσκων είναι ο Οδυσσέας Κόλλιας.

Συγγραφέας και διδάσκων του μαθήματος είναι ο κ. Οδυσσέας Κόλλιας.

Η δια βίου μάθηση προσφέρει σε όλες τις ηλικίες την ευκαιρία για τον εμπλουτισμό των γνώσεων και την προσωπική ανάπτυξη. Το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών παρέχει τη δυνατότητα παρακολούθησης του εκπαιδευτικού προγράμματος: «Επικοινωνία και Εξυπηρέτηση Πελατών». Το μάθημα βασίζεται στους κανόνες και τις αρχές του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών (Services Marketing) και εξετάζει τους τρόπους για την άρτια Εξυπηρέτηση της Πελατείας. Είναι γραμμένο με κατανοητό τρόπο και περιλαμβάνει πρακτικά παραδείγματα.

Συγγραφέας και διδάσκων του μαθήματος είναι ο κ. Οδυσσέας Κόλλιας.

Συχνά στις επιχειρήσεις παροχής Υπηρεσιών προσέρχονται δύστροποι πελάτες. Ειδικά στις Επιχειρήσεις Ομορφιάς η διαχείριση αυτών των πελατών απαιτεί ιδιαίτερο χειρισμό.

Ακολουθεί ένα άρθρο του Οδυσσέα Κόλλια, απόσπασμα από το Best Seller βιβλίο του: «Αλφαβητάριο Υπηρεσιών»:

https://biblionet.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%BF/?personid=107173 ( σύνδεσμος στην ιστοσελίδα του Biblionet, όπου μπορείτε να βρείτε το βιβλίο «Αλφαβητάριο Υπηρεσιών» )

 

ΔΥΣΤΡΟΠΙΑ ΠΕΛΑΤΗ

«Εκείνοι που υποφέρουν πολύ, παραπονιούνται λιγότερο»
Αίσωπος ο Φρύγιος,  6ος αιώνας π.Χ.

Κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις «Παπασωτηρίου» η δεύτερη έκδοση του βιβλίου του κ. Οδυσσέα Κόλλια: «Μύθοι του Αισώπου και Επιχειρείν», καθώς και η έκδοσή του στην Αγγλική γλώσσα.

Τα σχέδια είναι προσφορά της κυρίας Λιάνας Βουράκη. Συνεργούν η μακρόχρονη εμπειρία του κ. Οδυσσέα Κόλλια στην δια βίου εκπαίδευση και η υψηλή αισθητική της επιτυχημένης επιχειρηματία, κυρίας Βουράκη.

Το βιβλίο συνδυάζει τους Μύθους του Αισώπου με την επιχειρηματικότητα. Κάθε μύθος δίνει την αφορμή για αναφορά στις αρχές του Μάρκετινγκ, στους κανόνες των πωλήσεων και σε ιδέες για την Εξυπηρέτηση του Πελάτη. Αναδεικνύεται ο ρόλος των επιχειρήσεων στην κοινωνία, από όπου αντλούν τις εργασίες και τα κέρδη τους.

Το βιβλίο «Αλφαβητάριο Υπηρεσιών» του κ. Οδυσσέα Κόλλια, απευθύνεται σε όποιον παρέχει υπηρεσίες ( γιατρό, ταχυδρόμο, δικηγόρο, σερβιτόρο, μηχανικό, περιπτερά, καθηγητή, ξεναγό, συμβολαιογράφο, κομμωτή, αισθητικό… ) - αναφέρονται 150 επαγγέλματα-. Στον ελεύθερο επαγγελματία.  Στον ιδιοκτήτη μικρής / μεσαίας επιχείρησης, που αντικείμενο της εργασίας του είναι «και» η παροχή υπηρεσιών. 

♡ + ♥

Όλοι υπάρχουμε λόγω της καλοσύνης κάποιων. 

be kind do good

ΜΠΡΟΣΟΥΡΕΣ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ 2024

72nd MISS UNIVERSE - THE COMPETITION 2023

ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΜΕ ΒΡΑΒΕΙΑ

ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ PREMIUM ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ - ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

PREMIUM ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΚΑΙ
ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

Goumas Beauty Med Γιάννης Γκούμας

 

PREMIUM ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ

 

DERMATUDE META THERAPY
 
 

ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ STOP AGE ΣΤΗ GOUMAS BEAUTYMED - ΑΝΤΙΓΉΡΑΝΣΗ ELITE RESOLUTION FACE LAB

MICRO DERMOBOOSTER™ by SOTHYS – ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΩΝ

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΣ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ ΕΥΕΞΙΑΣ - ΑΘΗΝΑ ΜΑΡΟΥΣΙ
Ζητείται αισθητικός με γνώσεις μασάζ, θεραπείες προσώπου / σώματος και αποτρίχωση με κερί, σε κέντρο ευεξίας στο Μαρούσι.

Ανακοινώθηκε: 29/8/2023

μάθετε περισσότερα

F SKIN

 

COSMETICUM NUTRICOSMETICS

ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΚΑΜΠΙΝΑΣ +
ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ +
ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

Goumas Beauty Med Γιάννης Γκούμας
 
 
 

 

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΚΑΜΠΙΝΑΣ +
ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ

 

 
 
 
dermalogica

 

CLEAN BEAUTY

CLEAN σε: ΧΩΡΙΣ PARABENS, ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑΤΑ. ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΙΚΑ ΕΛΕΓΜΕΝΑ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΕ ΖΩΑ

CLEAN σε: ΧΩΡΙΣ PARABENS, ΜΕ ΦΥΤΙΚΑ ΑΡΩΜΑΤΑ ΑΙΘΕΡΙΩΝ ΕΛΑΙΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΧΡΩΣΤΙΚΕΣ, ΜΕ ΦΥΤΙΚΑ ΕΝΕΡΓΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ, ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΙΚΑ ΕΛΕΓΜΕΝΑ, ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΕΛΕΓΜΕΝΑ

ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

ΕΥΕΞΙΑ SPA WELLNESS

HARMONY SPA MAROUSI ATHENS GREECE

INVOID MASSAGE & SPA PERISTERI ATHENS GREECE

AKTAION BEACH BOUTIQUE HOTEL AND SPA AGISTRI GREECE

Η ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΗΜΕΡΑ

Η ιστοσελίδα ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΗΜΕΡΑ είναι η online εκδοχή του επιστημονικού περιοδικού αισθητικής ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΗΜΕΡΑ. Ξεκίνησε ως έντυπο τριμηνιαίο περιοδικό για πρώτη φορά το 1987 μέχρι το 2006. Είναι ένα καθιερωμένο επιστημονικό περιοδικό για αισθητικούς.

Το ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΗΜΕΡΑ είχε πιστούς αναγνώστες και πρωταγωνίστησε σαν μέρος της βιβλιογραφίας, στον κλάδο μας, διότι όταν ξεκίνησε την έκδοσή του, δεν υπήρχε βιβλιογραφία. Βιβιογραφία δημιουργήθηκε από το περιοδικό μας και κάποια άτομα που δούλεψαν γι’ αυτό.

Ακόμα και σήμερα, ηλεκτρονικά πλέον, δημοσιεύει πρότυπα άρθρα για πρώτη φορά, φιλοξενεί σπουδαίους επιστήμονες, δίνει βήμα σε όλους όσους έχουν να πουν κάτι σημαντικό. Συνεργάζεται με εταιρείες που εδώ και πολλά χρόνια το εμπιστεύονται.

Αυτούς τους συνεργάτες ιδιαίτερα ευχαριστούμε. Εκτός από τα επιστημονικά άρθρα, υπάρχει η ενημέρωση για τα γεγονότα, αλλά και αυτά που πρόκειται να συμβούν στο χώρο μας, όπως συνέδρια, ημερίδες, εκθέσεις και άλλα. Είναι χορηγός επικοινωνίας για πολλές μη κερδοσκοπικές και κοινωφελούς σημασίας οργανώσεις. Είναι γεμάτο γνώσεις, ειδήσεις, χρώματα, ομορφιά, αισθητική.

Είναι το αγαπητό σε όλους ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΗΜΕΡΑ.

ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΦΑΡΜΑΚΩΝ

ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ (καταχωρίσεις 2010 - 2024)

ΧΡΗΣΗ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗΣ ΛΕΪΖΕΡ (LASER) ΑΠΟ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥΣ

ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΜΕ LASER

Ποιος πραγματικά είναι ο ειδικός για ολοκληρωμένη και ασφαλή αποτρίχωση;

ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ με θέμα: "Χρήση μηχανημάτων αποτρίχωσης λέϊζερ (laser)"

ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΔΙΕΝΕΡΓΟΥΝ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΜΕ LASER ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΤΕΙ ή πτυχίου ισότιμου και αντίστοιχου της αλλοδαπής

Σημαντική σημείωση

Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας έχει πληροφοριακό σκοπό και απευθύνεται σε επαγγελματίες αισθητικούς. Τίποτα από τα αναγραφόμενα δεν αποτελεί διάγνωση ή θεραπεία οποιασδήποτε ασθένειας και δεν υποκαθιστά τις οδηγίες γιατρών σε οποιοδήποτε θέμα. Οι πάσχοντες από οποιαδήποτε νόσο, όσοι λαμβάνουν φαρμακευτική αγωγή οποιουδήποτε τύπου ή όσοι εμφανίζουν ενδείξεις νόσου ή έχουν ιστορικό νόσου, πριν τη χρήση οποιουδήποτε σκευάσματος ή την εφαρμογή οποιασδήποτε πρακτικής, θα πρέπει να συμβουλεύονται το γιατρό τους. Η χρήση βοτάνων πρέπει να γίνεται με σύνεση και στη σωστή για τον κάθε οργανισμό δοσολογία. Οι απόψεις που διατυπώνονται, είναι οι γνώμες επαγγελματιών που δεν έχουν σκοπό να παροτρύνουν σε οποιαδήποτε ενέργεια, αλλά να πληροφορήσουν ως προς τις καλές πρακτικές, όπως οι επαγγελματίες τις αντιλαμβάνονται και τις εφαρμόζουν. 

Σας προτρέπουμε να ακολουθείτε πάντοτε τις οδηγίες γιατρών και να απευθύνεστε στους επαγγελματίες εμπιστοσύνης σας.

SPAD COSMETICS
DERMATUDE